Australijska aviokompanija Kvantas prizemljila je jedan od svojih aviona Boing 737 NG, nakon što je u jednom njegovom delu otkrila "pukotinu".
Prevoznik je rekao da je nekoliko aviokompanija pregledalo svoje avione modela 737 NG, nakon što je Boing otkrio postojanje ovog problema, navodi BBC.
Kvantas tvrdi da čak i kada do pucanja dođe, to ne ugrožava odmah sigurnost aviona.
"Nikada ne bismo koristili avion ako to nije potpuno bezbedno", navodi se u saopštenju.
Boing je naveo da su pukotine pronađene u delu aviona koji pomaže da se pričvrsti krilo.
Prošlog meseca američki regulatori naredili su provere svih 737 aviona NG koji su obavili više od 30.000 letova.
Kvantas je rekao da nijedan avion iz njihove flote 737 NG nije leteo više od 30.000 puta. Dodao je da je avion s pukotinom imao manje od 27.000 letova.
Do ovog problema dolazi nakon što je Boing bio prisiljen da prizemlji svoj noviji model 737 Max u martu, posle dve fatalne nesreće. U tim tragedijama, u Indoneziji prošlog oktobra i u Etiopiji u martu, poginulo je ukupno 346 ljudi. Model 737 NG prethodnik je 737 Max.
U sredu, izvršni direktor Boinga Denis Mujlenburg rekao je na sudu da je kompanija napravila ozbiljne greške u ključnom bezbednosnom sistemu, poznatom kao MCAS. Kvantas je saopštio da će do petka pregledati 33 aviona u svojoj floti.
Australijsko udruženje vazduhoplovnih inženjera, vazduhoplovni savez, pozvalo je Kvantas da prizemlji čitavu svoju flotu 737 NG - poziv koji je avio-kompanija odbila kao "uzbunjivač". I američki prevoznik Sautvest Erlajns nedavno je otkrio pukotinu u jednom od svojih 737 NG aviona.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar