Dodaje da je putnicima od Beograda do Mislođina, početka novog autoputa, potrebno od dvadeset do trideset minuta. Pavlović je naveo da se putnici na novi autoput uključuju u mestu Mislođin i da ih nakon nekoliko kilometara očekuje prva naplatna rampa.
"
Ovu deonicu čine tri petlje – Ub, Lajkovac, Ljig. Četiri naplatne rampe, tri bočne i čeona Obrenovac", objašnjava za
RTS Pavlović.
Dodaje da je posle Obrenovca, sledeća rampa i uključenje u Ubu gde se nalazi velika petlja. Zatim od Uba put dalje vodi do Lajkovca gde je takođe naplatna rampa i uključenje.
"Sledeće veliko uključenje je u Ljigu dokle i ide nova deonica koja se završava tunelom 'Brančići'", objašnjava Pavlović.
Dodaje da se sa pet petlji može izaći sa autoputa, kao i da je urađen kompletan zatvoren sistem naplate putarina.
"Tako da svaki građanin koji bude ušao na autoput izaći će na onoj petlji gde njemu odgovara", objašnjava Pavlović.
Foto: RTS (Screenshot)
Navodi da je specifičnost ovog puta u odnosu na ostale autoputeve ta da u jednom delu prolazi kroz jednu prirodnu retenziju, posebno na deonici Obrenovac–Ub.
"Znači u zoni je vodotokova i dela koji služi kao odbrambeno područje u slučaju velikih kiša", rekao je Pavlović.
Dodaje da je bržu izgradnju autoputa sprečilo to što deo saobraćajnice od Lajkovca do Ljiga prolazi pored postojećih vodotokova reke Ljig i Kolubare gde je urađeno proširenje tih vodotokova kako bi se sprečio prodor vode do novog autoputa.
"Nakon katastrofalnih poplava 2014. morali smo da izmenimo kompletnu dokumentaciju i uradimo mnogo veći stepen zaštite odnosno proširenje tih vodotokova kako bismo sprečili prodor vode do novog autoputa. To je doprinelo do se rokovi koji su bili definisani i planirani malo pomere", objašnjava Pavlović.
Navodi da na ovoj deonici ima 11 nadvožnjaka, 44 mostova i tunel Brančići dug oko 950 metara.
Prva vozila na ovoj deonici očekuju se negde oko ponoći. Dodaje da se do kraja godine očekuje povezivanje sa Koridorom 10.
Komentari 1
Maksa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar