Političari otvorili Tiktok profile pred izbore: Šta se sada sa njima dešava?

U jeku predizborne kampanje za decembarske izbore, nekoliko veoma istaknutih političara pridružilo se društvenoj mreži Tiktok.
Političari otvorili Tiktok profile pred izbore: Šta se sada sa njima dešava?
Foto: Pixabay

Ministar finansija u prethodnom sazivu Vlade Srbije i funkcioner Srpske napredne stranke Siniša Mali, predsednik Socijaldemokrtaske stranke Boris Tadić, predsednik Socijalističke partije Srbije Ivica Dačić, kao i predsednik Srbije Alesandar Vučić otvorili su svoje naloge na ovoj društvenoj mreži u novembru prošle godine, piše Danas.

Demografija najprisutnija na ovoj mreži jesu mladi starosti od 18 do 24 godine, te priključivanje političkih aktera ovoj platformi ima jasan cilj - privlačenje mladih.
 
Boris Tadić i Ivica Dačić aktivni do 17. decembra
 
Profili kako Borisa Tadića i Ivice Dačića prilično su iznenadili javnost kada su otvoreni, ali ovi političari nisu se odlučili za dugoročno objavljivanje sadržaja. Naime, oni nisu aktivni od 17. decembra, što je dan kada su se izbori održali.
Tadić je u svom prvom videu naglasio da će Tiktok koristiti kao kanal komunikacije sa mladima, usput praveći komentar na sadržaje koje objavljuju drugi političari, poput Gorana Vesića i Siniše Malog.
 
Međutim, profil Borisa Tadića, dok je bio aktivan, pretežno se zasnivao na direktnom obraćanju pratiocima i na isečcima iz materijala koji se koristio u predizbornoj kampanji.
 
Sadržaj na profilu Ivice Dačića na ovoj društvenoj mreži, s druge strane, imao je jasnu poruku od samog početka.
 
Kompletan sadržaj koristio je predizbornoj kampanji liste čiji je nosilac bio Ivica Dačić, gde se pozivajući se na kontinuitet politike Socijalističke partije Srbije i plasirajući retoriku koju je i sam Dačić iznosio u svim obraćanjima tokom tog perioda, piše Danas.
 
"Najveća zvezda" - Aleksandar Vučić i dalje aktivan na Tiktok-u
 
Imajući u obzir koliko je predsednik Srbije Aleksandar Vučić aktivan na ostalim društvenim mrežama, nije ni bilo toliko začuđujuće što je počeo da objavljuje sadržaj i na Tiktok-u.
 
Njegov profil takođe je vrlo politički obojen i plasira njegove javne politike kroz kratke video snimke, ali ono što ga razlikuje od Tadića i Dačića jeste to što je on nastavio da kreira sadržaj i nakon izbora.
 
Vučićevi snimci uglavnom su i prilagođeniji mladima, kojima se zapravo i obraća na ovoj društvenoj mreži, tako da među objavama mogu da se nađu i različite šale kroz koje šalje političke poruke.
 
Ono što je privuklo najveću pažnju javnosti na Tiktok-u tokom predizborne kampanje bila je interakcija predsednika i njegovog imitatora, koji je od ranije bio poznat na toj mreži. 
Goran Vesić i Siniša Mali - drugačiji koncept i velika popularnost
 
Iako je ministar finansija Siniša Mali profil na Tiktok-u otvorio u isto vreme kad i Boris Tadić ili Ivica Dačić, imao je potpuno drugačiji koncept i i dalje je aktivan.
 
Profil ovog javnog funkcionera ima dosta ličniji pristup prema pratiocima, a politika koja se plasirala za vreme predizborne kampanje nije bila fokus sadržaja. Kroz objavljene videe Mali je u fokus stavio sebe kao javnu ličnost, a ne politiku koju zastupa.
 
Njegova popularnost na ovoj mreži pre svega leži u videima koji u kojima on deli svoja mišljenja, lične stavove i životna iskustva sa pratiocima potpuno van konteksta politike, čime je privukao veliku pažnju mladih na ovoj društvenoj mreži.
 
Ministar građevine, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić bio je među prvim političarima iz Srbije koji su otvorili profil na ovoj društvenoj mreži. On je to uradio još 2021. godine i odmah je postao vrlo popularan.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija