Heinz mora da promeni nalepnice na flašicama kečapa nakon smrti kraljice Elizabete

Heinz mora da promeni dizajn nalepnica na svojim kultnim flašicama kečapa nakon smrti kraljice Elizabete II.
Heinz mora da promeni nalepnice na flašicama kečapa nakon smrti kraljice Elizabete
Foto: Pixabay (ilustracija)

Proizvođač kečapa je među 800 brendova hrane i pića koji sada moraju da uklone natpise "Kraljevsko jamstvo" s proizvoda, prenosi N1.

Kraljevsko jamstvo je dokument koji kompaniji dopušta korišćenje kraljevskog grba na proizvodima i u marketingu u zamenu za snabdevanje robom i uslugama kraljevske porodice.
Artikli poput Heinz kečapa, čaja Twinings i šampanjca Bollinger moraće sada da uklone grb.
 
Prepoznatljiva slika kraljevskog grba prikazuje lava Engleske, jednoroga Škotske i štit podeljen na četiri dela iza kojeg slede reči "po dogovoru s njenim visočanstvom kraljicom".
 
Ovaj simbol je bio na vrhu i prednjoj strani flašica kečapa koje se prodaju u Velikoj Britaniji.
 
Prema Udruženju nosilaca kraljevskih naloga (RWHA), ti nalozi su postali nevažeći kada je kraljica umrla.
 
Brendovi sada moraju da ih uklone, da ponovno podnesu zahtev kralju Čarlsu III i da dokažu da kraljevska porodica redovno koristi njihove proizvode.
 
Godišnje se izda oko 30 kraljevskih naloga, a isto toliko se povuče.

Podrži 021

021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

  • Laf

    14.09.2022 08:32
    Izdresirani
    To se zove kraljevski reket. Tek kasnije je nastala mafija koja je kopirala kraljevske fore.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Zanimljivosti

Smajli slavi 40 godina :)

Pre 40 godina na američkom univerzitetu osmišljeni su emotikoni - standardni interpunkcijski znakovi koji su grupisani kako bi označili izraze lica, pre svega osmeh.