FOTO: Prvi voz na novom drumsko-železničkom mostu u Novom Sadu

Da je gradnja novog drumsko-železničkog mosta, koji je među Novosađanima poznat i kao novi Žeželjev most, konačno pri kraju govori i to što je u utorak, 20. marta na njemu bio prvi voz u sklopu testiranja.

Fotografije prvog voza na mostu objavio je na forumu NSbuild odgovorni projektant novog drumsko-železničkog mosta Aleksandar Bojović, navodeći da se radi o vozu sa linije Novi Sad-Sombor koji je "skoknuo" na jedan sat sa Železničke stanice, kako bi se testirao novi most.

"Putnici su bili desetak inženjera Železnica Srbije, specijalisti za razne tehničke discipline železnice. Oni će biti i deo komisije koja će pregledati i primiti železničku opremu pre puštanja mosta u saobraćaj, uskoro! Divno je zaista videti ovaj crveni voz na belom mostu! Sam boravak ovog voza od dvoja kola, ukupne mase od 90 tona (prazan), zabeležili su i mnogobrojni uređaji na mostu, spremni za probno opterećenje. Senzori kablova su registrovali jedva primetan skok sile. Ovih 90 tona je komarac prema hiljadama tona koje će se naći na testu probnog opterećenja. Ipak, i pored toga što je RŽD-ova oprema za ugradnju tucaničkog zastora mnogo teža, jedan vagon sa tucanikom je 70 tona, ipak je ovo pravi voz, pa se drugačije doživljava. Inače, ostalo je još za nanošenje oko 15 cm debljine tucaničkog zastora. Taj posao bi trebalo da se završi u petak. Reper za procenu debljine tucanika je nivo gornje ivice šine koji bi morao da bude približno jednak gornjoj ivici zatege", napisao je Bojović uz fotografije voza.

Podsetimo da se očekuje da prvih dana aprila železnički saobraćaj počne da saobraćaja preko novog drumsko-železničkog mosta koji se gradi na mestu nekadašnjeg Žeželjevog. U početku će preko mosta prelaziti samo vozovi dok se ne završe prilazni putevi za drumski saobraćaj.

  • NS49

    26.03.2018 12:44
    Danas treba da se političari provozaju do Petrovaradina ali ne znam da li će u kompoziji biti i dobro natovarenih vagona što mi izgleda logično. Nekako mi lepše da su oni sedeli u čamcu ispod mosta kao što je radio Žeželj, pa ako padne pao je. Na njih.
  • dobro

    25.03.2018 19:22
    de
    projekat nove ranžirne 2. etape nije ranga novog mosta. Za zaposlene na železnici u NS, postojala je nada da će dobiti bolje uslove za rad; bila nam je gotova upravna zgrada, znali smo gde će ko sedeti, ali je slučaj (neko ili nešto) hteo da se to ipak ne desi. Možda nas neko ipak obavesti o statusu projekta, kud je zapelo?
    http://www.sicip.co.rs/sr/delatnost/tehnickaDokumentacija/gradjevinskiProjekti/zeleznickaInfrastruktura/cvorovi/story/51/Idejni+projekat+Novosadskog+%C5%BEelezni%C4%8Dkog+%C4%8Dvora+II+etapa+Lokomotivski+depo%2C+tehni%C4%8Dko-putni%C4%8Dka+stanica%2C+grupa+za+namirenje+i+kolska+radionica.html
  • Bane Liman

    25.03.2018 08:22
    mostovi
    Pricati o sramoti zasto se tako dugo gradio most ( koji smo imali i nismo ga sami srusili ) a uporno precutkivati zlotvore koji su ga unistili je licemerno i zlonamerno . Nisu ruseni samo mostovi u Novom Sadu , ruseno je po celoj Srbiji . Zaboravlja se da je Varadinski most napravljen brzo ( pa je i tad bilo podsmesljivih komentara i kriticara ) , da je Dunav premosten i zeleznickim mostom za koji je odma receno da je privremeni i na kraju obnovljen je i most slobode . Sve te mostove smo imali i debelo platili da bi ih civilizovani nato srusio ( verovatno za nase dobro ) a mi onako iznureni sankcijama ponovo gradili i placali . Zaboravlja se i namerno precutkuje da je kako vole sami sebe da nazivaju " prva demokratska vlada " oslobodila nato svake odgovornosti i nanete stete .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti