Manje od polovine novosadskih autobusa ima klimu, putnici se "krčkaju" na prigradskim linijama

Na gradskim i prigradskim linijama putnike svakodnevno prevozi 179 autobusa, a trenutno samo 72 vozila imaju ugrađen klima-uređaj.
Manje od polovine novosadskih autobusa ima klimu, putnici se "krčkaju" na prigradskim linijama
Foto: 021.rs
Tako su oni koji se prevoze u Novom Sadu, ali i van grada u vozilima bez ovog uređaja, prinuđeni da se po vrelini voze, a rashlađuju kako znaju i umeju, pišu Novosti.
 
U GSP objašnjavaju da proces rada u gradskom prevozniku predviđa dnevni raspored na linije u skladu sa prevoznim potrebama, kapacitetima i strukturama vozila, pa se, u skladu sa tim, klimatizovani autobusi raspoređuju na gradske i prigradske i međumesne linije.
 
"Svesni smo da u vreme velikih vrućina sadašnji broj autobusa sa klima-uređajima nije dovoljan i zato ulažemo velike napore na podmlađivanju voznog parka", ističu u GSP i najavljuju da će se situacija uskoro popraviti.
 
U toku je kupovina osam midi i 13 solo autobusa, a ta brojka će biti uvećana.
 
"Iz gradskog budžeta je 25. juna za nabavku 20 novih zglobnih i 30 solo vozila izdvojeno 700 miliona dinara", kažu u GSP za Novosti.
 
Dok ne stignu novi autobusi sa ugrađenim "klimama", najviše pritužbi imaju putnici iz okolnih prigradskih naselja, koji u vrelim autobusima provedu i više od pola sata dok ne stignu u grad ili u povratku kući.
 
Autobusi od 24. juna saobraćaju po letnjem redu vožnje, koji podrazumeva vremenske korekcije autobuskih polazaka, usklađene sa potrebama korisnika usluga prevoza u narednim mesecima. Ovaj red vožnje je uveden zbog očekivanog smanjenja broja putnika zbog korišćenja godišnjih odmora i letnjeg raspusta u školama i na fakultetima.
 
Podsetimo, kako je 021 pisao, GSP ima mnogo problema u poslovanju, te je prošle godine ostvario gubitak od čak 202 miliona dinara. Kako pokazuje poslednji izveštaj o radu gradskog prevoznika, sve je manje putnika godinama unazad, a preduzeće se žali na nelojalnu konkurenciju u vidu linijskih taksista, koji im oduzimaju putnike. 
 
Prevoznik je ostao i bez velikog broja vozača, koji odlaze u inostranstvo. Detaljnije o radu i o problemima GSP-a čitajte u tekstu 021 OVDE.
  • Vizač

    04.07.2019 16:40
    Tuga
    Sta mi vozači da kažemo,kuvamo se osam sati u toj šerpi gde npr klima postoji ali neradi i nepreduzima se ništa da se to popravi.Gledam te putnike kako dišu na škrge zajedno samnom,nezna se kome je gore.Tu sam 25godina i nepamtim gore stanje u firmi nego sto je sad.Lako je organizovati prevoz iz kancelarije gde leti tuče klima a zimi lepo toplo a niko od njih neće da izađe na liniju i provoza se jedan krug da osete draž neispravnih autobusa.Ljudi iskreno nemate pojma u čemu se vozite i ko vas vozi u poslednjih godinu ipo dana.Neka vam je sa srećom.
  • ''Ljigaš''

    04.07.2019 07:57
    Re: Mili
    Znači ne znate ni da održavate ono što smo mi kupili!
  • Bato

    04.07.2019 06:34
    Auuu
    Važno da su cene karate na nivou a što klima nema to nikom ništa

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

Da li će Novosađani slušati Beograd?

Po prvi put od 2016. godine deluje da je opozicija u Novom Sadu koliko-toliko na nogama. Nije sjajno, ali je rezultat koji bi prodrmao aktuelnu vlast bio na vidiku.