Menu 021

Novi Sad i zvanično dobija četiri javne garaže, potpisan ugovor

Novi Sad će dobiti četiri nove garaže po najvišim svetskim standardima, a tim povodom je danas potpisan Ugovor o koncesiji.
Novi Sad 05.08.2020. | 20:44 > 21:01
Novi Sad i zvanično dobija četiri javne garaže, potpisan ugovor
Foto: 021.rs

Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević i direktori privrednog društva "Javne garaže" d.o.o. Novi Sad Johan Brajteneder i Vukajlo Babić zaključili su Ugovor o koncesiji za projektovanje, izgradnju, upravljanje i održavanje javnih garaža na teritoriji Novog Sada, na četiri lokacije.

Podsetimo, kako je 021.rs ranije pisao, reč je o koncesiji koju Grad planira za izgradnju tri podzemne i jedne nadzemne garaže, a lokacije su Modene, krug Banovine i Trg republike za podzemne garaže i ugao Uspenske i Šafarikove za nadzemnu garažu.

Kako je sapšteno danas, zahvaljujući realizaciji tog projekta, Novi Sad će dobiti četiri javne garaže po najvišim svetskim standardima.

Ugovor je potpisan između Grada Novog Sada kojeg zastupa gradonačelnik Vučević kao koncedent i privrednog društva "Javne garaže" d.o.o. Novi Sad koje zastupaju direktori Brajteneder i Babić kao Koncesionari. To privredno društvo osnovano je od strane jedne od najvećih svetskih kompanija u oblasti izgradnje i upravljanja javnim garažama "Best in Parking – Holding AG" iz Beča i domaće građevinske kompanije "Inobačka" iz Novog Sada, navodi se na sajtu Grada.

 
Gradonačelnik Miloš Vučević istakao je da je prvi deo ovog zajedničkog posla formalno završen.
 
"Uspešno smo sproveli posao poveravanja koncesije za izgradnju i upravljanje za čak četiri javne garaže u centru grada i verujem da će to rešiti jedan od najvećih problema sa kojima se Novosađani susreću, a to jeste nedostatak parking prostora. Želim da ohrabrim naše partnere da što pre krenu u realizaciju tih projekata, a mi ćemo se potruditi da obezbedimo sve neophodne uslove i dozvole, da bi se nesmetano pristupilo procedurama projektovanja i izgradnje. Mislim da je dobra odluka da se prvo krene sa realizacijom posla na dve lokacije, a ne istovremeno na sve četiri, kako bi to i finansijski i organizaciono-tehnički moglo biti bolje organizovano", navodi on.
 
Vučević objašnjava da bi Novi Sad tom dinamikom radova već za tri, do četiri godine imao prvu otvorenu garažu u centru grada.
 
"Grad će uvek štititi javni interes, a on nije suprotan privatnom interesu, nego su u ovakvom poslu komplementarni i zato postoje koncesije, odnosno javno-privatna partnerstva. Srećni smo što dolazi velika austrijska kompanija "Best in Parking – Holding AG",  koja će sarađivati sa našom novosadskom kompanijom "Inobačka" i u tom poduhvatu pokazati da velike evropske i srpske kompanije mogu da budu veoma uspešne zajedno", napomenuo je gradonačelnik.
 
Johan Brajteneder se zahvalio na dobroj saradnji i istakao da je celokupan proces vezan za koncesiju bio veoma kvalitetan, profesionalan, a da je dokumentacija za tender odgovarala najvišim svetskim standardima.
 
"Srbija je za nas sedma zemlja u kojoj ćemo da poslujemo i radujemo se tome da što pre operativno počnemo da radimo na sva četiri projekta. Izgradnja javnih garaža će omogućiti Novom Sadu da optimalno uredi centar grada, da ga oplemeni da se bolje uredi saobraćaj i sveukupno poboljša kvalitet života u gradu", rekao je Brajteneder.
 
Vukajlo Babić iz "Inobačke" je naglasio da je ta građevinska firma iz Novog Sada veoma ponosna na činjenicu da učestvuje u izgradnji tako velikog saobraćajnog projekta, i to baš u gradu u kojem je kompanija osnovana i radi.
 
"Imamo projektantsku i izvođačku ulogu, a uz to smo i manjinski ulagači i kao takvi delićemo sudbinu Grada Novog Sada sledećih 40 godina. Cilj nam je da što pre počnemo sa projektovanjem prve dve garaže. Hvala stručnom timu iz gradske uprave koji je na izuzetno profesionalan način sproveo ceo proces, od koncesionog akta i vođenja pregovora, do potpisivanja ugovora", naglasio je Babić.
 
Detaljnije o projektu koncesije za nove garaže u Novom Sadu čitajte OVDE.
Autor: 021.rs
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Flesh Smordon
    06.08.2020 20:52
    Hmmm
    Taj isti Breiteneder gradi garaže po Beču, ali nisam primetio da mu grad izlazi u susret i ukida površinska parking mesta. Naprotiv, do samog ulaza u garažu se nalaze i parking mesta, najnormalnije.

    Za ovo što se u Novom Sadu radi bi neko morao da odgovara. Oh wait...
  • Toma
    06.08.2020 09:39
    javno privatno
    Javno placanje privatna zarada.
    U ugovorima stoji da ce Grad ukinuti parking mesta u okolini od npr 200m od garaze sa mogucnoscu da se taj precnik poveca kasnije ukoliko poslovanje bude neprofitabilno.

    Ukidanje parking mesta je dobro za okolinu ukoliko se za toliko pojaca zelenilo. Ukoliko taj prostor zamene bastama kafica onda ce opet golfovi i pasati biti na ulicama parkirani pored.

    Ipak je ovo vlast kica i nakaradnosti, kriminala i korupcije, budite sigurni da su 3 koraka ispred nas i kad god nesto odluce iza toga vec stoji matematika i korist za neke od finansijera snsa.
  • Nimbus
    06.08.2020 09:26
    Lepo zamisljeno. Prodas Galensu sve javne povrsine, da naprave zgrade bez dovoljno parking mesta. Onda, das to malo preostalih javnih i zelenih povrsina koncesionarima za garaze. Novi Sad je odavno postao jedan od najmanje zlenih gradova. A sta ce tek biti sa Sodrosom i Ribarcem. Sramota, samo prodaj i guraj pare u stranku.
  • Dark Veber
    06.08.2020 09:17
    Realno po meni je ovo bio jedan od dva najveća problema u NS, problem parkiranja. Ne znam zašto se bunite, grade nam tri podzemne garaže na mestu gde je sad zemlja. Njihovim parama. Posle koncesionog perioda garaže ostanu nama. Ne ulažemo ni dinara. Ko hoće parkira se ko neće ne mora. Neverovatno je da nikad nišra ne valja.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest