Menu 021

GSP kupuje elektronski sistem naplate za autobuse, izdvojeno 65 miliona dinara

Gradsko saobraćajno preduzeće raspisalo je tender za nabavku dodatne opreme neophodne da se u sve autobuse uvede novi elektronski sistem naplate, koji je počeo da se koristi u junu, saznaje 021.rs.
Novi Sad 27.08.2020. | 13:17 > 19:38
GSP kupuje elektronski sistem naplate za autobuse, izdvojeno 65 miliona dinara
Foto: 021.rs
U ovoj javnoj nabavci, čija je vrednost procenjena na 65 miliona dinara, kupuje se softver i druga oprema potrebna za opremanje 155 autobusa gradskog prevoznika.
 
Kako se navodi u konkursnoj dokumentaciji, u koju je 021.rs imao uvid, kupuje se 155 vozačkih konzola - uređaja za prodaju karata i isto toliko softvera za taj aparat. Nabavlja se i 310 validatora karata i ista količina softvera, kao i po 155 GPS uređaja i Wi-Fi rutera. 
 
Takođe, tenderom je predviđeno i održavanje sistema u godišnjoj vrednosti koja ne može da bude veća od 15 odsto cene kompletnog sistema elektronske naplate, što bi bilo nešto više od devet miliona dinara.
 
Ova količina opreme je dovoljna za preostali broj autobusa u voznom parku GSP-a, jer gradski prevoznika trenutno ima 256 buseva.
 
Podsetimo da je GSP zimus kupio opremu za 105 autobusa po ceni od 64,9 miliona dinara, a posao su dobili "Telekom Srbija" i "Bus Logic" iz Požarevca o čemu je 021.rs pisao na OVOM LINKU
 
Kako se u novom tenderu traži kompatibilnost sa već uvedenim sistemom, za očekivati je da ovi ponuđači opet dobiju posao. 
 
Inače, iste firme su prošle godine od GSP-a dobile posao iznajmljivanja 105 elektornskih uređaja koji su zamenili stare prodajne kase, a cena je bila 4,9 miliona dinara, bez da je bilo navedeno na koji period su iznajmljeneo čemu više možete da čitate na OVOM LINKU.
 
Novi elektronski sistem naplate za sada pokriva gradske linije i korisnici su uglavnom penzioneri, učenici i studenti, a polako nove elektronske karte dobijaju radnici i ostale kategorije. Uvođenje novog sistema trajaće još nekoliko meseci. 
Autor: 021.rs
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Bezbednije
    29.08.2020 10:21
    Starije pametnije
    prodavac karata je najbolji sistem kontrole naplate.Verujem da BAR trecina ne placa vožnju.
    Bezbednije bi bilo da se tako i rastereti vozac.
  • dule
    28.08.2020 09:42
    Zvoncica!27.08.2020 • 20:25
    Super
    Zasto ne uposliti nekoga da se vozi u busu i prilazi svima da naplacuje karte, em ce svi morati da plate karte, em 300 ili vise novih radnih mesta ako racunamo vise smena podrzis domace, em nema plastike da zagadjujes okolinu. Poenta je valjda da svi plate karte a ne da ugradis sistem koji sigurna sam nece svako da koristi kao sto ni sada ne placaju svi karte. U bg u ne placaju svi karte, a sistem uveden pre koliko i pokazao se kao neefikasan. Cemu koprcanje kad nismo tome dorasli.



    Zato sto je neprakticno. Ta osoba bi trebala da ide gore dole kroz autobus i to dok je ovaj u pokretu, da pamti ko je kupio/pokazao kartu ili da sve redom stalno proverava. Sem toga, zamisli udje ti putnik i izvadi novcanicu od 5000 dinara i kaze: kusur molim. Ne mora da bude ni 5000, dovoljno je par njih sa hiljadarkom.
  • Euan
    28.08.2020 09:12
    Istinsko je uzivanje ziveti u ovom velelepnom i superiornom gradu u kome vlast toliko vodi racuna o potrebama svojih gradjana.
  • infinity+1
    28.08.2020 08:31
    @buki
    Radio sam u jednoj takvoj firmi. Nikad vise. Jednoumlje. Svi samo klimaju glavama. Popunjavaju tabele i kukaju kako im je tesko u zivotu. Plata im je oko 80000. Kafe pauza koliko im treba.
    Kad moraju nesto da smisle, to uglavnom bude lose do te mere da blokira svaki normalan rad.
    Kod privatnika bi eto lepo radili 12 sati za 2000 eura, samo treba raaaaditi bayo moy.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest