FOTO: Najpopularnija Novosađanka na Jutjubu zarađuje igrajući igrice

Novosađanka Milica Perić ima 19 godina, a trenutno nosi titulu najpoznatije Srpkinje koja se na Internet mreži Jutjub bavi gejmingom.
Iako je zarada preko društvenih mreža mnogima u Srbiji i dalje nepoznanica, mladi se sve više aktiviraju i svojim umećima zarađuju virtuelno. Ogroman uspeh je u poslednjih godinu dana ostvarila mlada Novosađanka poznata pod pseudonimom Kovalska, koja na svom Jutjub kanalu postavlja snimke igranja popularnih video igara, ali i skečeve, iskustva i mišljenja o bitnim temama u društvu.
 
Svoju ulogu smatra edukativnom, sa dozom humora i zabave, ali na način na koji to druge gejmerke ne rade - pristojno obučena. Milicu na Jutjubu redovno prati skoro 82.000 pratilaca, a stvarni broj je mnogo veći. Zahvaljujući više od 9,5 miliona pregleda na kanalu, ali i porukama koje šalje, spojila je interesovanje i profit, a za 021 objašnjava da je pravi spoj reči za sve njene aktivnosti - uspešan hobi.
 
"Imam dva Jutjub kanala - jedan posvećen gejmingu i sličnim aktivnostima, na kojem radim već dve godine, a drugi kanal se zove Ženski kutak i posvećen je drugim hobijima koje volim. Na gejming kanalu igram popularne igrice poput League of Legends, GTA 5 i World of Tanks, ali i druge igre koje gledaoci traže da isprobam. Najviše me privlače igrice u vezi sa automobilima, sa kojima sam i otvorila svoj kanal", priča Milica i dodaje da želi da pokrene još jedan, posvećen njenoj drugoj ljubavi - orijentalnom plesu.
 
  Čemu toliko kanala?
 
Zajednica ljubitelja Jutjuba i deljenja interesovanja preko njega sa godinama je sve veća. Mladi primećuju da je to budućnost okupljanja, ali i zarade, iako Kovalska kaže da se ozbiljan novac preko klipova u Srbiji još uvek ne može zaraditi. Naime, naše kompanije su veoma slabe i ne razumeju još uvek kako se posluje onlajn, a i one koje prepoznaju, ne ulažu veća sredstva. Milicu stoga sponzorišu i inostrane firme, koje joj u zamenu za recenziju proizvoda, šalju tablete, mobilne telefone i druge uređaje.
 
"Zarada mi je sekundarna u ovom poslu, ali dobijam procenat. To funkcioniše tako što ja preporučim određeni proizvod, usmerim ljude na sajt kompanije i ponudim popust za kupovinu, a potom budem plaćena. Jako je bitno naglasiti da nikada ne bih preporučila drugima ono čime ni sama nisam zadovoljna", kaže ova mlada Novosađanka i dodaje da su joj deca najbrojnija publika.
 
Upravo zbog dece, ali i zbog sadašnjeg trenda među gejmerkama na internetu - isticanje fizičkog izgleda, Milica za naš portal kaže da joj smeta sticanje popularnosti na osnovu golotinje, kojim se mnogi na Internetu služe.
 
"Nešto što me izdvaja od drugih gejmerki je to što većina otvori dekolte, šminkaju se napadno, ali ja sam svesna da nisam savršena i nikad se nisam trudila da svoje nesavršenosti pokrijem. Nemam klipove s tri tone šminke i dekolteom, uvek sam se trudila da budem maksimalno prirodna. Mislim da me zbog toga ljudi na internetu više cene", smatra Kovalska.
 
  
 
Nije bitno odakle si, već kakav si
 
Milica objašnjava da je prijatelji podržavaju u poslu, iako je neki ne razumeju. Takođe, porodica u početku nije razumela zbog čega ona troši dva sata na montažu snimka, kad je za to vreme mogla da sredi sobu. Svoju upornost u ovom poslu objašnjava činjenicom da je internet odlična platforma za sticanje prijatelja, a znatno je manje verske, nacionalne, polne i druge diskriminacije.
 
"Težim da ljudima pokažem da smo svi jednaki i da ne treba da bude mržnje među ljudima. Na Jutjubu nema izražene mržnje koju inače vidimo na ulicama, nema podela prema veri, rasi, polu, godinama i drugim osnovama. S obzirom na to da me gleda mnogo dece na internetu, trudim se da im pokažem da dok odrastaju, ne treba da imaju ikakvu dozu mržnje prema drugima. Poznajem mnogo ljudi druge vere i rase i to su mi pojednako dobri prijatelji, što ističem u klipovima", kaže naša najpopularnija gejmerka.
 
Ovaj tekst proizveden je u okviru projekta "Preuzmi u svoje ruke" koji finansira Ministarstvo kulture i informisanja Republike Srbije, a u sklopu konkursa " sufinansiranja projekata proizvodnje iz oblasti javnog informisanja u 2015. godini". Sadržaj ovog teksta i stavovi izneti u njemu su isključiva odgovornost Radija 021 i ni na koji način ne odražavaju stavove i mišljenja Ministarstva.

Ostalo iz kategorije Projekti - Preuzmi u svoje ruke