Reč "normalno" uklanjaju sa kozmetičkih proizvoda

Multinacionalna kompanija koja proizvodi robu široke potrošnje, "Unilever", najavila je da više neće koristiti reč "normalno" za reklamiranje i na pakovanju svojih proizvoda za lepotu i negu i, kao deo svoje "politike inkluzivnosti", zabraniće prekomerno naknadno doterivanje fotografija modela.
Reč "normalno" uklanjaju sa kozmetičkih proizvoda
Foto: Pixabay
Ta kompanija, vlasnica marki "Dove" i "Simple", i preparata za negu kose "TreSemme" i TIGI, rekla je da će reč "normalno" biti uklonjena s pakovanja najmanje 200 proizvoda u roku od godinu dana.
 
Takođe je najavila da će povećati broj reklama s fotografijama ljudi iz raznorodnih društvenih grupa i da neće "digitalno menjati oblik tela, veličinu, proporcije ili boju kože osobe u reklamama svojih proizvoda".
 
Mnogi proizvodi za negu kože i kose koriste fraze "za normalnu kožu" ili "za normalnu kosu", a "Unilever" kaže da njegovo svetsko istraživanje ukazuje da upotreba reči "normalno" kao opis "čini da se većina ljudi oseća isključeno".
 
Sani Džain koja vodi "Unileverovu" diviziju za lepotu i ličnu negu, rekla je da kompanija želi da se uhvati ukoštac sa "štetnim normama i stereotipima" i da oblikuje "daleko inkluzivniju definiciju lepote".
 
"Znamo da uklanjanjem reči 'normalno' s naših proizvoda i ambalaže problem neće biti rešen sam od sebe, ali to je važan korak napred", rekla je ona.
 
Ta kompanija je prošle godine u Indiji naziv svoje marke za posvetljavanje kože koji je bio "Fair and Lovely" promenila u "Glow an Lovely" pošto je bilo ljutitih komentara da "Unilever" podržava negativne stereotipe o tamnoputim ljudima.
  • Новосађанин

    10.03.2021 10:38
    Значи сада се обесмишљава појам нормалног? Није да нешто жалим, али отераћете потенцијалне купце од ваших производа. У ствари, тако вам и треба.
  • Petar

    10.03.2021 10:11
    Mišić
    Zbog kompleksaša i preosetljivih postaće nenormalno biti normalan. Već je postalo.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin