Autor: Beta

Život
10.03.2021.
08:49 > 08:50
Multinacionalna kompanija koja proizvodi robu široke potrošnje, "Unilever", najavila je da više neće koristiti reč "normalno" za reklamiranje i na pakovanju svojih proizvoda za lepotu i negu i, kao deo svoje "politike inkluzivnosti", zabraniće prekomerno naknadno doterivanje fotografija modela.
  • Новосађанин

    10.03.2021 10:38
    Значи сада се обесмишљава појам нормалног? Није да нешто жалим, али отераћете потенцијалне купце од ваших производа. У ствари, тако вам и треба.
  • Petar

    10.03.2021 10:11
    Mišić
    Zbog kompleksaša i preosetljivih postaće nenormalno biti normalan. Već je postalo.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna