Istraživanje za 2009. godinu je obuhvatilo 73 međunarodna avioprevoznika i 16 američkih aviokompanija, a analizirani su komfor, hrana, zabava tokom putovanja, gubljenje prtljaga, kao i usluge u luksuznoj i ekonomskoj klasi.
SIA, glavni avioprevoznik zemalja jugoistočen Azije, dobio je najviše bodova za pružanje usluga u obe klase. Hongkonški "Kataj Pacifik" (Cathay Pacific) i "Emirejts erlajnz" (Emirates Airlines) iz Dubaija dobili su najviša priznanja u kategriji luksuzne klase, a "Emirejts" i za usluge u ekonomskoj klasi.
Među nagrađenima su i britanski "Virdžin Atlantik" (Virgin Atlantic) i "Er Nju Ziland" (Air New Zealand), koji su se našli na trećem mestu po uslugama u premijum klasi.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar