Autor: Tanjug

Život
21.01.2024.
23:51
Bolonja je postala prvi evropski grad koji je ograničio brzinu vožnje na 30 kilometara na sat, sa prethodnog maksimuma od 50.
  • ja

    21.01.2024 11:12
    U NS prosek je u najboljim godinama 12km/h. Ovako smanjenje bi kod nas zapravo ubrzalo odvijanje saobraćaja. Vozači bi zbog smanjenja maksimalne brzine bili agilniji u vožnji, odnosno odlučnije bi pokretali svoje vozilo iz stanja mirovanja, naročito kada se upali zeleno na semaforu. Ne bi se kretali 100m brzinom od 10km/h. Ovo kako se sad odvija saobaćaj u NS liči na to da ljudi učestvovanje u saobraćaju zapravo shvataju kao neželjeno kretanju između dva zaustavljanja. Za sve ovo krive su auto škole odnosno zakonska regulativa koja im omogućuje da ovakvi vozači izlaze sertifikovani za vožnju. Apsolutno je zanemareno obučavanje veštinama i sve se podređuje tome da je kretanje u saobraćaju u domenu nužnog, "polako ali sigurno". Odakle inače tolika traljavost, odakle toliki izostanak davanja žmigavaca, tolika sebičnost, moj put, moj parking, desna strana bulevara je moja, tu je da bih ja mogao popiti kaficu tu u blizini i otuda ovo dugme što pali 4 žmigavca (ovom prilikom pozdrav i Policiji koja ovo podržava veći deo godine), otuda i to da ljudi ne znaju kako da se ponašaju u kružnom toku i slično. Mada ne treba ni zanemariti i društvene standarde koji su u nas trenutno na nivou Neandrtalaca. Konačno, nije problem maksimalna brzina, problem je prekomerno stajanje u saobraćaju te kretanje brzinom od 5-10 km u dužem trajanju, tako nastaju gužve a kanačno i povećano zagađivanje. Primer: zeleno, 1s, 2s, 3s, 4s, 5s, kreće 1m prešao, 5s, 2m, 6s , 3m..polukružno, drugi u nizu kreće...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna