Bačka Palanka je na adresu pokrajinskog premijera Igora Mirovića uputila Inicijativu za rekonstrukciju deonice državnog puta IB broj 12 koji prolazi kroz Novi Sad, Bački Petrovac i Bačku Palanku.
Najmanje pre 40 god. je otkupljeno zemljište za gradnju autoputa do B. Palanke ali ni jedna vlast nije smogla snage da ga napravi. Isto tako otkupljeno je zemljište za put Novi Sad -Beočin koji takođe nikada nije napravljen a kako stvari stoje neće ni biti.
Vojvodina je uvek na repu razvoja ali imali smi i mi svoje rukovodstvo pa ko je branio Pajtiću da izdejstvuje koncesije za te puteve.?
Treba obnavljati puteve sve je to u redu, naročito ovaj. Ali problem je što kad god se to uradi ne uradi se kako treba i popuca u roku od godinu dana minimum. O tome treba pričati. Zašto je to tako?
Dokle god postoji novca u javnoj kasi - biće i radova.
Lapati se mora. I levom i desnom.
Osnovi postulati lapanja se zasnivaju na tome da se moraju porglasiti javni radovi,
da se moraju desiti u poslednji čas - kako bi bili neodložni i hitni,
te ne bi podlegali tenderu i izboru izvršioca radova.
Jer izvršioc mora biti otvoren za sve pogodbe, dilove i predloge,
kao i za iznenadne anekse ugovora, zbog porasta cena materijala i radova.
Iskreno, Vaš Partijac
p.s. Glasajte za mene, a i ako ne glasate - pobeđujem.
Proizvodim vrpce za sečenje, prilikom raznih Otvaranja.
U bojama Vaše Partije.
Vrpce su namenske:
- Pred otvaranje radova, za preliminarne posete.
- Za otvaranje radova.
- Za proglašenje skorog kraja radova.
- Za otvaranje deonice
- Za reprizu otvaranja deonice
- Posebna, specijalna traka - Premijersko predsednička!
Cena- prava sitnica, na veće metraže popust!
kao gratis, pakovanja sendviča po 25 komad, uz svakih 100m trake!
Što se tiče Banstola, predlažem da se napravi omladinsko-sredovečna radna akcija,
koja bi okupila sve one koji se osećaju kao Srbi ili Srbijanci u Vojvodini, te omogućila im da krunišu pripajanje Severne Srpske regije ostatku Matice Serbske, nakon 30 godina, jednom kraljevskom radnom akcijom svojih na svome.
Ako nećete da se cepate, i smatrate da je sve super - a vi onda dobrovoljnim radom izgradite put ka Centrali. Sendviči su vam zagarantovani.
(Naravno, vaša radna akcija će se u budžetu koji se vodi u Belom Gradu, podvesti sa 10 miliona evra rashoda - za troškove, da se nađe)
A, ne, prioritet je autoput do Drača i xy miliona evra gde ima više lufta za tal. E, sad, kome taj put treba - to je drugo pitanje. Samo pravite Albancima auto put, a Vojvođani neka i dalje glasaju za vas, nismo bolje ni zaslužili.
Ovo je Srbija! Pravimo koridore koji idu do Draca a u Vojvodini nisu kadri da poprave puteve. Kakav nam je put do Beceja, Backe Palanke, Sombora, Rume............... ALI IMAMO BULEVAR EVROPE koji vodi u vodu ! Da nije auto puta BG-SU bili bi slepo crevo Beogradu. Skadar na Dunavu se gradi od 2000g. i to zarad brze pruge BG-Budimpesta, jednog dana.
U planu je rekonstrukcija kriticnog dela puta preko Banstola. Pokrajina ce u saradnji sa opstinama Indjija i Stemski Karlovci finansirati rekonstrukciju tog dela puta, Bilo neki dan u novinama.
Obavezno od Novog Sada do drzavne granice i Palanke cetiri trake. Put bi trebalo da zaobilazi Veternik i Futog sa severne strane i da ulazi na Somborski bulevar.
ALO bre ljudi,put preko BANSTOLA je u i dalje najblaže rečeno kritican.Put za B.Palanku je sarkastično blago ljuljuškanje u odnosu na one izlomljene betonske ploče gore.Naravno svaka podrška za ovu inicijativu ali kao da niko nema petlju da prica o najgorem a takodje vrlo bitnom putu u Vojvodini !
Bilo je planirano da trasa zaobilazi Veternik, međutim divlja gradnja je uzela toliko maha da su severno od druma izgrađeni čitavi kvartovi i sada put prolazi sredinom naselja. Svi znaju da je rešenje u rušenju divlje gradnje, ali žmure na oba oka...
Svaki put kad uđem iz Hrvatske u Srbiju kod BP, doživim razočarenje, jer često ni osnovno, dakle najjeftinije održavanje nije sprovedeno - bela linija, po noći i magli od vitalnog značaja, je najčešće izbledela, a korov kraj kolovoza često nepokošen, tako da odmah shvatim da su ozbiljniji zahvati naučna fantastika. Važno je da predlagači ove rekonstrukcije ne odustanu.
Osnovno za zdrav razvoj Grada je povezivanje dobrim saobraćajem sa okolnim mestima. Ovde je to izostalo zbog sprege urbanista, vlasti i građevinskih tajkuna. Uništena je Grbavica, Detelinara, Podbara, a sad su krenuli i na Novo Naselje...
Prema BP bi trebalo da bude najmanje dve trake u jednom smeru, plus dva koloseka pruge.
Krajnje i dugoročno rešenje jeste da se napravi magistrala sa 2 kolovozne trake u jednom pravcu i da se od Futoga preko Begeča i Čelareva ako treba na pojedinim delovima kroz naseljeno mesto napravi obilaznica. Sve drugo je bacanje para jer ne rešava problem proširenje za 2 ili 3 metra.
Takvu magistralu bi trebalo napraviti i od Bačke Topole sa autoputa prema Somboru i Apatinu do luke Apatin.
I treća deonica potrebna Vojvodini da bi bila infrastrukturno opremljena putevima je AUTOPUT Novi Sad Zrenjanin-Srpska crnja ili Kikinda.
A koridor Novi Sad Ruma je već u planu i Pančevo Vršac.
Vojvodini nedostaju i dva mosta, jedan kod Bele Crkve koj bi je spojio sa centralnom Srbijom i drugi koji bi bio od Beočina ili Banoštora na Sremskoj prema Bačkoj strani.
Ovo su projekti za koje građani vojvodine trebaju da se zalažu jer su oni osnov razvoja.
Ajde malo setite se i Vojvodine kad su u pitanju obnove puteva, setite se Vojvodine samo kad vam nesto treba! Medjumesni putevi od Novog Sada su katastrofa i veoma nebezbedni, da ne pricamo o losem vremenu!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Inicijativa da se obnovi put od Novog Sada do Bačke Palanke
Autor: Dnevnik
Info
•05.10.2017.
•09:27 > 09:44
Komentari 28
NS49
Vojvodina je uvek na repu razvoja ali imali smi i mi svoje rukovodstvo pa ko je branio Pajtiću da izdejstvuje koncesije za te puteve.?
Marko
Boki
Madam
Talac
Rođak i Kum
Lapati se mora. I levom i desnom.
Osnovi postulati lapanja se zasnivaju na tome da se moraju porglasiti javni radovi,
da se moraju desiti u poslednji čas - kako bi bili neodložni i hitni,
te ne bi podlegali tenderu i izboru izvršioca radova.
Jer izvršioc mora biti otvoren za sve pogodbe, dilove i predloge,
kao i za iznenadne anekse ugovora, zbog porasta cena materijala i radova.
Iskreno, Vaš Partijac
p.s. Glasajte za mene, a i ako ne glasate - pobeđujem.
pajo patak
Mali privrednik Neđo
U bojama Vaše Partije.
Vrpce su namenske:
- Pred otvaranje radova, za preliminarne posete.
- Za otvaranje radova.
- Za proglašenje skorog kraja radova.
- Za otvaranje deonice
- Za reprizu otvaranja deonice
- Posebna, specijalna traka - Premijersko predsednička!
Cena- prava sitnica, na veće metraže popust!
kao gratis, pakovanja sendviča po 25 komad, uz svakih 100m trake!
Zaheban
koja bi okupila sve one koji se osećaju kao Srbi ili Srbijanci u Vojvodini, te omogućila im da krunišu pripajanje Severne Srpske regije ostatku Matice Serbske, nakon 30 godina, jednom kraljevskom radnom akcijom svojih na svome.
Ako nećete da se cepate, i smatrate da je sve super - a vi onda dobrovoljnim radom izgradite put ka Centrali. Sendviči su vam zagarantovani.
(Naravno, vaša radna akcija će se u budžetu koji se vodi u Belom Gradu, podvesti sa 10 miliona evra rashoda - za troškove, da se nađe)
cure
Vozac auta i bicikla
Katalonac
Dovoljan je bedem od 10 meteri izmedju NS i Vjeternika.
DonJuan
Srbija
NS_BOB
Novosadjanin
Rade
AleVa
Jovan NS
Bns
Mile
Zivan
Podrška
gradzanin
I onda se pitate sto Vojvodina zeli nezavisnost.
Miša
Prema BP bi trebalo da bude najmanje dve trake u jednom smeru, plus dva koloseka pruge.
Nebojša
Takvu magistralu bi trebalo napraviti i od Bačke Topole sa autoputa prema Somboru i Apatinu do luke Apatin.
I treća deonica potrebna Vojvodini da bi bila infrastrukturno opremljena putevima je AUTOPUT Novi Sad Zrenjanin-Srpska crnja ili Kikinda.
A koridor Novi Sad Ruma je već u planu i Pančevo Vršac.
Vojvodini nedostaju i dva mosta, jedan kod Bele Crkve koj bi je spojio sa centralnom Srbijom i drugi koji bi bio od Beočina ili Banoštora na Sremskoj prema Bačkoj strani.
Ovo su projekti za koje građani vojvodine trebaju da se zalažu jer su oni osnov razvoja.
Separatista
rade
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H