Od aprila vozni saobraćaj preko novog drumsko-železničkog mosta

Novim drumsko-železničkim mostom, koji se gradi na mestu nekadašnjeg Žeželjevog, vozovi će najverovatnije prelaziti početkom aprila.
Od aprila vozni saobraćaj preko novog drumsko-železničkog mosta
Foto: 021.rs
Prema tvrdnji Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, koje prenosi "Novosti", do kraja marta je planirano da se završi postavljanje pruge, početkom aprila asfaltiraće se pristupne saobraćajnice, a potom sledi probno opterećenje mosta i tehnička kontrola. 
 
Kako se reporter 021.rs uverio na licu mesta, na gradilištu se može videti da je skoro gotovo i postavljanje dekorativne rasvete. Na mostu, prema informacijama sa foruma nsbuild.rs gde o radovima skoro svakodnevno piše projektant mosta Aleksandar Bojović, trenutno se radi hidroizolacija i uređuje trasa kojom će ići vozovi. Sledi nasipanje tucanika za železničke šine na mostu, kao i postavljanje maski za ograde pešačkih staza i drugi manji radovi. 
 
 
Podsetimo da je gradnja novog drumsko-železničkog mosta na mestu nakadašnjeg Žeželjevog trebalo da bude gotova krajem 2013. godine, kako je prvobitno najavljeno u januaru 2011. godine. Radovi su uz veliko kašnjenje počeli tek početkom 2012. godine. Od tada je bilo brojnih kašnjenja i prepreka, od prekidanja radova zbog štrajka radnika, do problema sa finansiranjem.  
 
Prema svemu sudeći, most će konačno biti gotov posle šest godina, i to skoro na godišnjicu rušenja nekadašnjeg mosta u NATO bombardovanju 1999. godine. 
 
Gradnju mosta su prema prvobitno ugovoru finansirali EU, Pokrajina i Grad sa oko 45 miliona evra, ali za sada nije poznato da li su troškovi porasli i treba dodati da se posebno plaćaju prilazni putevi, kao i uklanjanje postojećeg privremenog drumsko-železničkog mosta, što bi trebalo da košta 19,1 milion evra. 
 
Dodajmo i da novi drumsko-železnički most još nema ime, većina građana ga zove "Žeželjev most" ili "Novi Žeželjev most" a postoji više predloga kako bi novi most trebalo da se zove. 
  • goxu

    15.03.2018 15:44
    @ Komша 14.03.2018 • 14:11
    Isti komentar si lupio i na prošlu vest o montažnom mostu. Taj most je širok ravno 510 m. Najuža tačka Dunava od Iloka do Futoga je 1056m i to između Futoga i (polu)ostrva Ljubavi kod Beočina. Problem je što ti imaš 22+ na svoj komentar, što znači da su ljudi zombijana, samo da se pljuje, bez previše razmišljanja.

    hahha al ga ovaj nalupeta. Najuza tacka kod Nestina i Palanke je 426m. Lepo uzmes Google Earth, imas tamo opciju lenjir pa vidis sam. Kakav crni kilometar te spopao. Ovaj montazni bi lepo tu legao uz modifikacije i Komsa je u pravu!
  • NS66

    15.03.2018 11:53
    NIJE MI JASNO? TUCANIK...
    Bojović, trenutno se radi hidroizolacija i uređuje trasa kojom će ići vozovi. Sledi nasipanje tucanika za železničke šine na mostu???
  • PERICA ###

    15.03.2018 11:45
    PRVO ide NORMALNO, SPORI VOZ
    Aaa,kada se izgradi drugi nasip,a to če biti kod drugog farbanja mosta!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti