Sedam meseci od tragedije u kojoj je stradalo 16 ljudi, zvaničnici pominju da bi mogli biti otvoreni peroni na Železničkoj stanici gde se obrušila nadstrešnica.
Posle 7.meseci niko nije kriv, ili bolje 16.ljudskih zivota.Krivci pobegli sud , sa tuziocima cuti a av skrece na naci.Ovo je lepa parada. Vi koji hocete stanicu necete krivca, Tabla i to je to
Nazdravlje
Ok sruši se i napravi nova, ko garantuje da će nova biti stabilna???? Nije pitanje da li rekonstruisati ili napraviti novu, nego što će u obe radnje opet carovati korupcija. Nema garancije ni za jedan posao dokle god ova ekipa dogovara i radi poslove na način na koji ih radi .
Za početak pustiti perone.
Za rekonstukciju ili gradnju nove, potpuno javan i transparentan konkurs u koji će javnost imati potpuni uvid. Referendum građana za odabir ponuđenih rešenja......
Da li je bezbedno koristiti perone koji imaju betonske nadstrešnice, a noseće betonske stubove samo na sredini? Koliko su ti stubovi stari i da li su bezbedni ako su naknadno opterećeni tokom rekonstrukcije? Rok trajanja betona koji je izložen spoljnim uticajima (kiša, vetar, sunce, mraz...) je maksimalno 70-80 godina, a ti betonski stubovi imaju više od 60 godina.
Postoje samo dve vrste betona. Prvi je onaj koji je pukao, a drugi je onaj koji će pući.
Ma šta tu ima da se priča. Srušiti to ruglo i napraviti novu, manju, kompaktniju u skladu sa vremenom i potrebama i to je to. Napraviti spomen obeležje postradalima da se ne zaboravi i to je to.
Најпоштеније било би да се сруши,изгради нова,модерна и сигурна,коју неће градити СНС убице! Превише је невиних убијено да би остало овако. Обавезно поставити споменик не обележје за убијене,шта и ко их је убио да се никада не понови.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kakva je sudbina železničke stanice u Novom Sadu posle tragedije
Autor: BBC News na srpskom
BBC
•16.06.2025.
•09:57 > 10:00
Komentari 6
E
Zika zivac
Nazdravlje
nema
Za početak pustiti perone.
Za rekonstukciju ili gradnju nove, potpuno javan i transparentan konkurs u koji će javnost imati potpuni uvid. Referendum građana za odabir ponuđenih rešenja......
Inženjer
Postoje samo dve vrste betona. Prvi je onaj koji je pukao, a drugi je onaj koji će pući.
gale
Корупција убија.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H