Autor: Tanjug

Info
09.10.2018.
15:29 > 15:38
Dva lančana sudara koja su se dogodila na auto-putu Beograd – Niš, kod Jagodine, a u kojima je poginulo sedam osoba, tragična je opomena da je krajnje vreme da se preduzmu sve potrebne mere da se takve nesreće spreče u budućnosti, ocenio je direktor Komitet za bezbednost saobraćaja Damir Okanović.
  • Aman

    10.10.2018 10:32
    Odlicna ilustracija, ko dans vodi brigu o saobracaju. Vlasnik nevladine organizacije, koji put od
    siromaha do imucne osobe prelazi kucanjem poruka.
  • Cale

    10.10.2018 09:12
    Drobnjak i ostali odgovorni su odavno trebali biti u zatvoru zbog ociglednih propusta. Setite se samo neobelezenog betonskog stuba na naplatnoj rampi kod Kovilja i nesrece izmedju Lajkovca i Uba gde je covek poginuo jer nije bilo obelezeno da je autoput nezavrsen.

    http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/56946/Drobnjak-najavio-krivicnu-prijavu-protiv-Okanovica.html

    https://www.blic.rs/vesti/hronika/automobilom-se-zakucao-u-betonsku-barijeru-dve-osobe-poginule-na-neotvorenom-delu/yb3t3b9
  • ISTINKO

    09.10.2018 21:34
    Beži sa puta
    Išao sam tom istom deonicom prošle zime i odjednom magla. Upalio sva četiri migavca i zadnja svetla za maglu i isključio se sa autoputa na prvom odmorištu. Posle 20-30 minuta magla se digla i probilo sunce, kao i danas. Beži s puta kad je magla, jer u Srbiji voze preko stotke i kada ništa ne vide ispred sebe. Po oštećenjima na vozilima se da zaključiti kojim se brzinama naletalo. Ali, kod nas važi ona čuvena rečenica "valjda neće".
  • Anti Komitet

    09.10.2018 19:01
    @Okanović
    Ništa novo ni pametno nije rekao, ali jedan njegov "savet" iz ovog teksta može biti koban, te ga zato nikako nemojte primenjivati!
    "Ukoliko je vaše vozilo poslednje u koloni postavite upozoravajući trougao na najmanje 50 metara vašeg vozila..."
    U pomenutom udesu se "nanizalo" više od 30 vozila za nekoliko minuta, te NIKAKO ne smete tražiti trougao u gepeku, ili ići u kontra smeru autoputem da postavite trougao... Suviše ste laka i otvorena meta vozilima.
    Idite iza zaštitne ograde i upozoravajte vozače mašući rukama, jaknom, košuljom ili bilo čime da upozorite vozače. Nikako trougao ako je slaba vidljivost.
  • dijasporac

    09.10.2018 18:47
    Polagao sam voznju u Srbiji 1985 a u Kanadi 2011 (sto mi je daleko svezije) i nisam naleteo na pravilo 2 sekunde, prosle godine sam "obnavljao" teoriju uceci zajedno sa junirom mi.

    Pravilo 2 sekunde ne vredi u ovako ekstremnim uslovima kada je vidljivost zbog magle smanjena na 20-tak metara ali zato vredi ono univerzalno pravilo (koje vredi i u Srbiji i u Kanadi) "prilagoditi brzinu uslovima na drumu", znaci vozis 20km/h ako treba da se bezbedno zaustavis.

    Ovakve nesrece se desavaju sirom sveta, zbog magle ili poledice i neprilagodjene brzine se cesto desavaju sudari na autoputevima ali stoji da su vozaci u Srbiji poprilicno bahati i da ne postuju propise.
  • Xyz

    09.10.2018 18:25
    Zemljo..
    Pravilo na koje se G Okanovic poziva mozete da vidite i osetite npr u Sloveniji gde je asfalt na odlicnom autoputu obelezen stravtama tako da ih osetite i pod tockovima a i cuje se zvuk .Vozac sam vise od 40 g i u moje vreme mnogo se temeljnije ucilo i polagalo za vozacki ispit -znam koliko toga sam ucila moju decu ukljucujuci i to da drze otstojanje .Bolje bi bilo umesto kerefeka za auto skole da uvedete obuku i polaganje kaki je to nekada bilo-temeljno
  • Marko

    09.10.2018 18:22
    Telefon
    Malo policije na putevima,masovna upotreba telefona, posebna opasnost je sakrivanje od policije i pribegavanjke kucanju poruka sto je jos opasnije jet sr pogled spusza u krilo gde se drzi telefon. Kazne povecati na 1000e. .
  • Srki

    09.10.2018 17:53
    Okanovic
    Okani se ti nas bre... Kakav prsluk, kakav trougao... Ovako nesto kad se desi mozes samo da trcis na livadu koliko te noge nose....
  • kokoda

    09.10.2018 17:36
    Secam se jednog povratka kuci sa posla od pre jedno 12ak godina.. Radio sam poslepodnevnu smenu i izasao oko 19:40 (vec je bio mrak), seo u auto i krenuo kuci da bih, cim sam sisao sa Varadinske duge, uleteo u najguscu maglu koju sam ikada video, toliko gustu da bukvalno nisam video dalje od vrha auta. Pored vec ukljucenih pozicionih svetala i farova, ukljucio sam i maglenke i vozio kuci u drugom stepenu prenosa, brzinom oko 20 - 25 na sat. Dok sam stigao kuci bio sam sav obliven hladnim znojem, a stigao sam u komadu i bez posledica samo zato sto put i svaku njegovu krivinu poznajem toliko dobro da mogu i vezanih ociju da ga izvezem, a ovo se nije mnogo razlikovalo od toga.
  • :/

    09.10.2018 17:34
    -
    @seka persa

    Imam 31 godinu. Vozim aktivno od svoje 18. godine. Da Vam odgovorim na pitanje, nije pomenuto pravilo od dve sekunde na mom ispitu i casovima 2005. Godine.
    Za to pravilo sam prvi put cuo pre 5 godina kada sam bio na naprednom kursu voznje u NAVAK-u.
  • maka

    09.10.2018 17:31
    ?
    Okanović već godinama "preduzima" i na zalost sve je gore i gore.
  • Matori vozač

    09.10.2018 17:26
    Ti će meni da kažeš....
    Ponavljali, ne ponavljali, tupili ili ne.... ovo je Balkan.
    U prevodu, nema sile koja će naterati nekog balkanskog vozača da ne rizikuje, iako sve zna o tome šta mu se može desiti.
    Pravilo 2 sekunde je za zdravog i odmornog vozača. Znači 60 metara pri brzini od oko 100kmh.
    60 metara je dovoljno daleko da vidiš sledeći automobil kao prilično mali.
    Niko ne poštuje ovo pravilo, čak ni prio brzini od 80-100kmh.
    Jer je ovo Balkan.
    Za pripitog, pod dejstvom ovog ili onog energetskog napitka, u trenucima kada kafa i kodein izazivaju pad dejstva... važi i 5 sekundi dok ne odreaguje.
    Vozi tako neki Turčin iz Nemačke..... i sad će neko njemu u Srbiji da kaže kako će da vozi.

    Možete staviti kaznu i od milion dinara, Sve će isto biti.
  • Salamander

    09.10.2018 16:25
    Obeleživači puta
    mnogo jeftinije od novogodišnje rasvete
  • tragedija

    09.10.2018 16:20
    Da se nešto preduzme je kasno za poginule u ovoj tragediji,
    Međutim problem je i sa vozačima. Svi koji vozimo znamo da je jako teško voziti kroz maglu i da treba smanjini brzinu na minimum koji traže uslovi puta.
  • Rade

    09.10.2018 15:52
    Displeji sa informacijam i kamere za nadzor su odlicna stvar ali osnovna stvar je kultura voznje dok se ovaj narod ne opameti i ne nauci da nisu najpametniji ovakve stvari ce se desavati jedino kaznama po dzepu se mogu nauciti pameti i kulturi sve ostalo je prazna prica .
  • Seka Persa

    09.10.2018 15:49
    Dve sekunde...

    Ima par decenija od mog vozačkog u koji nije bio priznatu na tom zlom zapadu...gde naučih o pravilu “DVE SEKUNDE”. Sa sve pitanjima na teoriji.

    Ima li neko od svežih vozača? Postoji li takvo išta u našim ispitima?

    (Ja to onako...primera radi...)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna