Info
13.07.2023.
15:11 > 17:21
Javnost Srbije je u drugoj polovini juna upoznata sa učestalim kašnjenjima i otkazima letova nacionalne kompanije "Er Srbija" sa aerodroma "Nikola Tesla".
  • Nikola

    14.07.2023 09:41
    Autor je zaboravio da pomene da su građani Srbije su u AirSrbiju, vođin projekat, do sada uložili preko 500 miliona evra! kompanija je rupa bez dna, godinama radi sa gubitjom koji pokriva država, a sa tim fantastičnim profitom od prošle godine trebaće samo 20 godina da bude na nuli! Katanac!
  • EvoOvako

    14.07.2023 09:33
    Ozbiljba analiza
    Portal Tango Six je ozbiljan portal o avio saobraćaju i objavljuje sjajne analize. Drago mi je da je i 021 objavio dobru analizu.
    Činjenica je da se AS širi sasvim lepo, kao i da "Nikola Tesla" ima sve više putnika. Pre neku godinu (pre korone) je bilo 5 miliona, a za ovu se predviđa 7 miliona.
    To nije mala razlika.
    Nadam se da će se rad na aerodromu bolje organizovati i da neće biti dugih čekanja po redovima, kao i da će obeležavanje u toku radova koji se izvode biti bolje.
    Neka nam makar nešto ide na bolje.
    Zaposlenima želim srećan rad, a putnicima ugodne i mirne letove.
    Čisto nebo svima.
  • /

    14.07.2023 07:59
    /
    air srbija sansa?
    ta kasnjenja prouzrokuje i srbija.
    upravo se javljam cekajuci let kojem je srbija ostetila avion.
    4 sata je kasnjenje do sada
  • M

    14.07.2023 06:17
    Авиони
    Добра анализа, само је пропуштено да се наведе да сви авиони који су у AirSerbia флоти су изнајмљени, што не само да није пракса него је и опасно. То је и био један од узрока силних кашњења у јуну. Компаније обично имају бар 30% авиона које користе у власништву, велике и до 50-70%. Ако се не варам, ЈАТ није прелазио 50% флоте да буде изнајмљено.
  • Vojvodjanin

    14.07.2023 06:03
    Aj nek nešto ide kako treba, ako je ovo ostina.
  • dule

    14.07.2023 00:48
    Mnogo je optimistican autor. Jer sta god da bude i kad god da bude, na kraju se svede da kad su godine dobre onda ima zarade, a kad su godine lose onda se prvo spiska zarada od dobrih godina a potom se zavata iz budzeta. U budzet se NIKAD, NIKAD I JOS JEDNOM NIKAD NISTA NE VRACA.
  • Muriño

    13.07.2023 22:58
    Putnik
    Oni to žele svim srcem I poznatom halapljivošću za novcem ali nisu u stanju ni na mišiće.....nemaju civilizacijsku etiku ni organizaciju za tako nešto
  • Nenad

    13.07.2023 21:51
    Isplativo ili ne
    Sve pokriva država!
    Zakup letelice, posade, osoblja, aerodroma, teško da je isplativo.
    Lično iskustvo, čarter let, Rumunska ekipa u oba pravca.
  • Ludovički

    13.07.2023 20:43
    Analiza protiv stvarnosti
    Ne znam da li je analiza tačna ili ne, ali Er Srbija i aerodrom se nisu proslavili u zadnje vreme. Osim toga zna se da Er Srbija nema avione u vlasništvu što nije uobičajeno. Bilo kakvi da su planovi za dalji rad treba imati u vidu da naprednjaci svuda komanduju, a dokazali su da nisu mnogo vešti.
  • Anonimus

    13.07.2023 17:17
    Objektivna i na argumentima zasnovana analiza.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna