Autor: Danas

Info
21.03.2024.
07:30 > 08:43
Korisnici aplikacije Vozzi, koja bi građanima trebalo da obezbedi pomoć kada im se pokvari auto, ovih dana ostajali su na putu bez mogućnosti da dobiju uslugu koju su platili.
  • Bojan

    28.03.2024 16:15
    Iz Atlas24 me zvali na telefon, po imenu.
    Pitam odakle im moji podaci i da li to ima veze sa Vozzi servisom... "Ja samo radim ovde."
    Indikativno je.
  • Aleksandra

    22.03.2024 08:25
    Šteta
    Sa Vozzi aplikacijom imam sjajno iskustvo, kada se mojoj porodici pokvario auto pri povratku sa letovanja u Grčkoj. Došli su po nas u roku od pola sata i prevezli nas do adrese u Beogradu, bez dinara dodatnih troškova! Niko nije mogao da veruje da su zaista tako korektni, jer smo imali očajno iskustvo sa amss, koji su nam i te kako dodatno naplatili. Šteta što se gase!
  • nsadjanin

    21.03.2024 13:08
    Atlas
    Ja godinama koristima Atlas24, imao iskustvo (odlično).
    Žao mi je ako su propali zbog prevara, moguće je.
    Reče mi jedan drug "ipak na je mnogo i tih 6 miliona", ima poštenih i divnih ljudi, ali su u oazama.
  • Igor

    21.03.2024 13:05
    Bio sam u Spaniji 1985 godine i u Geroni mi se pokvario auto. Clan AMSJ Auto moto saveza Jugoslavije i dan danas. Mehanicari popravili kvar u par sati nisu hteli pare nego samo cek sa bloka kojeg smo tada imali. Tek nakon nekoliko godina preko SVicarskog auto udruzenja je doslo do AMSJ u Puli, da doplati malu razliku.
    Proslo godine mi se pokvario auto u NS pozvao sam AMSS Auto moto savez Slovenije gdje sam clan i odmah je STojanov poslao kamion da pregleda auto - po pravilima treba prvo da se pogleda, dali moze da se popravi u drugoj zemlji. Mehanicari rekli otiso zamajac nemoze i u roku 2 dana AMZS poslala kamion iz Makedonije koji je preuzeo auto, prometnu i sledeci dan je auto vec bio u LJubljani i od tuda dalje do servisera u Mariboru gdje servisiram desetljece i vise. Posto sam clan nisam platio nista samo 2000 din sam dao soferu. Trosak je inace dosao 980 Eura Novi Sad-Ljubljana-Maribor znaci do LJ 555km + 140 km malo van Maribora. Itekako se isplati clanstvo AMS a ne nekih salabajzera. Godisnje platim 84 Eura za paket Evropa bilo gde da se pokvari vrate ga kuci. U Srbiji AMSS kosta par hiljada dinara i isplati se naravno.
  • Vozzica

    21.03.2024 12:52
    Šteta
    Šteta, jer pre skoro tri godine sam se u inostranstvu našla u situaciji da je led veličine teniskih loptica uništio na hiljade kuća i kola. Bilo je dovoljno da pritisnem dugme za pomoć, odmah su me našli i poslali mi šlepu koja je došla iz mesta 50 km udaljenog. Za sve su se pobrinuli u za mene stvarno teškoj situaciji. Šteta što ljudi imaju toliku potrebu da sve zloupotrebe i unište.
  • Nikola

    21.03.2024 12:32
    Šteta
    Šteta. Koristio sam uslugu dve godine i imam odlično iskustvo.
    U potrazi sam za alternativom, ali slabo u ponudi ima ovakvih paketa.
  • :/

    21.03.2024 12:22
    -
    @parking manijak i @yugo45

    Parking manijak je aplikacija koja nije dugo dobila update.

    Presao sam na aplikaciju SMS parking i radi odlicno i redovno se update-uje
  • dm

    21.03.2024 11:21
    "ljudi zloupotrebljavali pakete"

    niko ne očekuje srpsku digitalnu inkviziciju
  • Yugo45

    21.03.2024 10:27
    @parking manijak
    I ja četiri puta. Postojeće zone su se menjale a aplikacija nije apdejtovala informacije o zonama. Takođe i neke nove su uvedene a aplikacija nije bila toga svesna. I najgore je što na mnogo mesta postoje plava i crvena jedna do druge, iako ima pristup preciznoj lokaciji često ih brljavi. Onda platiš kartu za pogrešnu zonu i još dobiješ kaznu
  • Da,da,da,aha,aha,aha

    21.03.2024 10:25
    A mozda je prevara i do agencije?
  • Sinisa

    21.03.2024 10:12
    Odlično iskustvo
    Moje iskustvo sa Vozzi je bilo odlicno. Baš mi je žao, i ne pada mi na pamet da pokrećem tužbu ili na bilo koji način potražujem svoja sredstva za ovu godinu. Na žalost ono što je dobro kratko traje.
  • Đura

    21.03.2024 09:41
    Bili su odlični
    Pošteno su radili zato su propali. Šlepali su , popravljali. Gadan smo narod koji voli samo prevarante
  • /

    21.03.2024 09:34
    /
    pa kada je srbinu postalo sramota da vas vuku sajlom
  • Vlada

    21.03.2024 09:20
    Kad dečko ne zna za šta služi QA.
  • Stevan

    21.03.2024 09:19
    Koliko ja vidim, poslovni model je bio pogrešan od starta. Kod AMSS-a, polisa se vezuje za vozilo, pa su manje šanse za zloupotrebu.
  • Radivoje Rokvić

    21.03.2024 08:56
    Šteta
    Ja sam imao pozitivno iskustvo tj dva puta sam šlepao auto... sve prošlo kako treba u smislu usluge. Baš šteta.
  • Lanmi

    21.03.2024 08:54
    Mile
    Ovaj Mile u komentarima komentariše a pojma nema. Nije nikad bilo moguće kupiti Vozzi paket i iskoristiti ga istog dana kada je kupljen.
  • Baš me čudi

    21.03.2024 08:47
    Hoće ljudi za par hiljada dinara šlepanje sa meseca do kuće. Nije čudo da su propali. Ne koristim nikakvu pomoć na putu. Ako ne mogu da se snađem za popravku, auto nije za mene i idem drugim prevozom.
  • parking manijak

    21.03.2024 08:40
    Isto je i sa aplikacijom parking manijak. U Novom sadu meša zone, brljavi a nema nikakvu tehničku ili drugu pomoć na koju im se možeš obratiti ili skrenuti pažnju. Dve kazne sam dobio zbog đubreta od aplikacije.
  • Sto

    21.03.2024 08:29
    Jan
    E moj prijatelju, kada se pusta proizvod na trziste moraju se predvideti svi moguci vidovi zloupotrebe. Kada se dovoljno istestira, onda se ide u realizaciju. Tako da, ne verujem u ovaj opis da su "prevare u pitanju". Bice da se malo preracunao gdin i da je ocekivao oko 500.000 pretplatnika a dobio 40.000. I kada je video da nema prostora da se širi - šatro bankrot.
  • Nebitna

    21.03.2024 08:22
    Gadan smo i mi narod
    "Navešću i jedan slučaj gde smo imali pritužbu da ne želimo da vršimo šlepanje iz Grčke, zato što nije ispravan brisač, iako smo ponudili servis i pokriće popravke. Takođe, dobijali smo informacije od partnera da neko kupi Vozzi paket u Srbiji, pa nakon aktivacije paketa fizički pošalje isključen mobilni telefon u inostranstvo, kako bi dobio šlepanje nazad za Srbiju. Pored toga, imali smo zahteve da refundiramo kompletno letovanje, hotelske račune, spa centre, iako kompanija pokriva pomoć na putu za automobil."
  • S21

    21.03.2024 08:21
    Tejk mani end ran.
  • Mile

    21.03.2024 08:16
    Ako ste sklopili ugovor da za vozaca koji plati premiju slepate bilo koje vozilo kojim upravlja, a ne samo ono koje je u njegovom vlasnistvu, zasto se cudite sto su ljudi trazili upravo to? Nekome se pokvari vozilo, uclani se i za sat vremena trazi slep i vi se cudite? Sto niste stavili uslov da usluge pocinje 10 dana od dana prijave? Zloupotrebom nazivate ono sto ste nudili kao vase prednosti kada ste prodavali pakete. Stvarno treba da vas je sramota....
  • Arhimed

    21.03.2024 08:07
    Znači da bi firma uspešno poslovala, oni su očekivali da ljudi masovno kupuju pakete, bez da i koriste njihove usluge. Sve u svemu, jako loš plan i biznis strategija. Za tako nešto da prođe, moraš računati da ćeš prve dve godine biti u solidnom minusu, tako da ako nemaš kapitala da pokriješ to, nemoj se ni upuštati u tako nešto.
  • rale

    21.03.2024 07:41
    Toliko boranija kompanija koje pokušavaju da budu kao neki IT startapi pa da kombinuju biznis i aplikacije. Niko ne piše o trotinetima za iznajmljivanje po Novom Sadu, koji blokiraju stvarna mesta za parking biciklova, a aplikacija im je krš i samo jednom će neko da proba.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna