Menu 021

Demostat: Fruškogorski koridor najranije tek za tri godine

Nadležni u Srbiji najavljivali su da bi komercijalni ugovor za izgradnju puta Novi Sad - Ruma, takozvanog Fruškogorskog koridora, sa kineskim partnerima mogao da bude potpisan najkasnije do proleća ove godine, ali to se ipak nije ostvarilo a stručna javnost navodi da bi radovi na izgradnji te saobraćajnice najranije mogli da budu završeni tek za tri godine, piše Demostat.
Novi Sad 27.05.2020. | 08:22 > 09:04
  • 56
    28.05.2020 15:15
    SNS partija lopova, lazova i nisko inteligentnih
  • Tokmak
    27.05.2020 20:59
    Ja davno napisah povodom ovog koridora da će biti gotov na kukovo leto ili kad na vrbi rodi gržđe ili u limburgu mesecu.
  • комша
    27.05.2020 20:04
    По Шумадији спајају селендре аутопутем, а Војводини мрвице.
  • Mile
    27.05.2020 15:20
    Taman kad najveci resurs, a toje Fruska gora, propadne od teskog saobracaja zapocece se studija izvodljivosti.
  • Stanoje
    27.05.2020 14:09
    @Nimbus

    To Care, da se nezaborave laži SNS-a.

    Kako je Mico?
  • pawlle
    27.05.2020 13:30
    ovo ce biti izgradjeno kao u metro u bgd
  • Žile
    27.05.2020 13:21
    Ozbiljan zahvat
    Poznato je kuda ide trasa. Projekat se radio koliko znam. Data je i procena troškova i dinamika radova. Eksproprijacija je na nekom delu već urađena mislim, a deo treba da se dogovori. Obzirom na vrednost projekta i složenost bušenja tunela, odlučilo se da se ide u priču sa kineskim partnerima jer se pokazalo da su sposobni da to urade i da se sredstva onda obezbede preko kineske banke pod veoma povoljnim uslovima. U suprotnom, da se ne da posao kineskoj firmi, onda i kredit ide daleko skuplji i po fazama se čini sporije, oteže se javna nabavka itd. Kinezi će dovesti neke svoje ljude, ali uposliće i gomilu naših firmi, posebno za lakše rute. Tunel je ozbiljan poduhvat. Prema tome ne ide priča o koncesiji jer se uzima kredit od kineza. Samo da naši ne uzmu da naplaćuju putarinu jer ovo nije auto put već magistralni put. Bilo bi sramota i treblo bi odmah protestovati ako bi nekom palo na pamet da naplaćuje kretanje tom deonicom jer to nije auto put i to se opet otplaćuje od naših para iz poreza, doprinosa, taksi pri registraciji i osiguranju vozila itd.
  • Nimbus
    27.05.2020 12:40
    @Mico
    Tu sam, ne brini. Uteftereno :D
  • Džoni Vajsmiler
    27.05.2020 12:06
    KOLONIJALNA VLAST
    Imal tu iđe naših graditelja. Ovaj iz Kine bolje zna nego mi graditelji iz Vojvodine.
  • ns
    27.05.2020 11:42
    Tunel od 3,5 km
    Tunel od 17 km
    Tekije , Mišeluk , Kaćka petlja ....
    Umesto nejasnog teksta prikažite jednostavnu skicu !
  • Куп је битан
    27.05.2020 10:37
    Знамо да је скупље, али зашто се не гради аутопут пуног профила, са зауставном траком? Овај путни правац један је од најоптерећенијих у земљи. Представља везу Бачке и Срема са западном Србијом и БиХ. Разумно је због трошкова изградње да у тунелима буду по две траке са проширењима на неколико стотина метара. Потребно је гледати у будућност, када ће обим саобраћаја бити повећан.
  • Jerina
    27.05.2020 10:35
    već vidjeno
    ovo mnogo podseca kad je Srbiji posle bombardovanja postala tesna Privredna Komora Velike Jugoslavije pa je S.Milosvljevic pored pisanja pesama u radno vreme hteo još i da sagradi novu veću PK za potrebe zaposlenih.Onda su ga mokrim peškirom po glavi osvestili.
  • The
    27.05.2020 10:35
    A bog te mazo, imamo jedno brdo i ne mozemo tunel da izbusimo 50 godina..
  • Jeremija
    27.05.2020 10:30
    Hahahahahahahaha
    A vi novosadjani cekajte još jedan most preko Dunava za jedno 100 godina ... fali nam još 3 mosta ... šta je sa mostom na Šodrošu ... Minuta , Tekije , Bukovac , Fruška gora ... hahahahahhaha
    Izvinjavam se , zaboravio sam da je su toku predižborne radnje ;)
  • wnj
    27.05.2020 10:29
    Kao i sva obećanja ove vlasti, malo morgen. Takođe bih napomenuo da je velika greška redosled faza, jer je prioritetna 4 faza tj obilaznica oko Petrovaradina kroz koji ne samo da dnevno prođe 10.000-12.000 vozila uglavnom kamiona, već i dodatne hiljade koje dolaze iz pravca Inđije i Beočina, što sa gradskim saobraćajem čini nepotrebno haos u ovom delu grada.
  • smanjen saobracaj nx
    27.05.2020 10:29
    Srpska Sveta Gora
    nadamo se da tunel nece nikad biti probijen i da ce dobro drvo da odradi svoje.
    Sve što je bilo dovoljno VELIKOJ JUGOSLAVIJI mora da bude dovoljno i skraćenoj Srbiji. Kome treba neka probija kroz Velebit.
  • Dejan
    27.05.2020 10:22
    Srb-i
    Nisu ni popisali ugovor a pricaju o zavrsetku radova i o cifri kostanja ! Srbistan bolje da brendira svoje poslove i da to prodaje na medjunarodn tenderima da se pokaze Svetu kako nesto ne treba raditi !!!?
  • Saki
    27.05.2020 10:05
    I oni pre ovih su lagali ali ovi lažu za medalju.
  • Neoplanta
    27.05.2020 09:53
    E sad ako se ne onesvestim! Pa zar taj koridor nije zavrsen 2018. godine, kako je Mihajlovicka najavila pre nekoliko godina?
  • Nimbus
    27.05.2020 09:38
    Zamolio bih 021 IT tim da poveca broj karaktera po komentaru. Ispucao sam sve karaktere u prethodnoj poruci kad sam navodio lazna obecanja ove vlasti vezana za Fruskogorski koridor. Ako ih bude jos, a bice, moracu da saljem 2 poruke, a to nije pregledno :) Hvala
  • Nimbus
    27.05.2020 09:33
    (17.04.2014.) Izgradnja Fruškogorskog koridora počeće krajem 2015.
    (23.05.2015.) Mihajlović: Fruškogorski koridor vratili smo u prioritete
    (05.06.2015.) Mihajlović: Dosta priče, gradićemo Fruškogorski koridor
    (20.07.2015.) Gradnja autoputa Novi Sad-Ruma od juna 2016.
    (30.07.2015.) Mihajlović: Radovi na Fruškogorskom koridoru sredinom 2016.
    (21.03.2016.) Mihajlović: Izgradnja fruškogorskog koridora počinje do kraja godine
    (03.01.2017.) Mirović: Uskoro otkup zemlje za Fruškogorski koridor
    (29.09.2017.) Mihajlović: U pripremi izgradnja brze saobraćajnice na Fruškogorskom koridoru
    (04.06.2018.) Sa kineskom CRBC počeli razgovori o gradnji Fruškogorskog koridora
    (14.09.2018.) USKORO IZGRADNJA NAJDUŽEG TUNELA U SRBIJI Kineski CRBC izvodiće radove na Fruškogorskom koridoru
    (20.05.2019.) Radovi na Fruškogorskom koridoru počinju na jesen
    (11.06.2019.) NA POMOLU I FRUŠKOGORSKI KORIDOR Ključni objekat najduži tunel u Srbiji
    (20.08.2019.) NOVI TUNEL OD 3,5 KILOMETARA BIĆE NAJDUŽI U SRBIJI Ugovor o gradnji do proleća 2020.
    (17.09.2019.) Ugovor za Fruškogorski koridor NAJKASNIJE DO DECEMBRA
    (05.10.2019.) DOGODINE IZGRADNJA FRUŠKOGORSKOG KORIDORA Radi se procena vrednosti ugovora
    (12.11.2019.) IZGRADNJA BRZE SAOBRAĆAJNICE NOVI SAD - RUMA SVE BLIŽA Mihajlović: "Uskoro komercijalni ugovor za Fruškogorski koridor"
    (20.11.2019.) OD RUME DO ŠAPCA U ŠEST TRAKA Počinje gradnja novog autoputa koji će povezati 600.000 ljudi
    (01.02.2020.) Vučić: Ove godine počinje izgradnja fruškogorskog koridora
  • Voja
    27.05.2020 09:28
    Obećanja
    Koridor neodoljivo podseća na metro u BG.Nikada to neće zaživeti, ali je dobar instrument za političke potrebe sa vremena na vreme.
  • zombi-land
    27.05.2020 09:24
    Vesti od 27.10.2016 godine...

    - Novac za početak izgradnje Fruškogorskog koridora je izdvojen i u prvoj polovini sledeće godine biće završeni svi projekti i krenuće izgradnja, kaže Vučić.-
  • Mico
    27.05.2020 09:07
    Onaj lik
    Gde je sad onaj sto ima hronologiju lazi o koridoru da zabelezi jos jednu :D
  • mile
    27.05.2020 08:52
    kenjanje po narodu
    Političari su zli raspali lažljivci, zato smo tu gde smo.....
  • Sabahudin
    27.05.2020 08:43
    Omerović
    Tunel od 17 kilometara!?!?!?
    Pobogu...
  • mile
    27.05.2020 08:42
    kenjanje po narodu
    Političari su zli raspali lažljivci, zato smo tu gde smo.....
  • ex chapman
    27.05.2020 08:36
    NE
    nemojte! evo uzmite tih 600 miliona iz budzeta samo nemojte nista vise da "gradite"! sve sto ste dosad gradili donelo je 100 puta vise stete nego koristi! sad treba da unistite i ovo malo Fruskaca sto je ostalo?
  • Inspektor Višekruna
    27.05.2020 08:26
    Bolji život!
    Obično je za dve godine!
    Da niste nešto pogrešili!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest