Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs

Novi Sad
13.05.2019.
14:37 > 14:37
Prva novosadska nedelja ponosa počela je danas svečanim otvaranjem u Plavoj sali Skupštine grada i tribinom "Vidljivost potreba LGBTI osoba".
  • Alergija

    15.05.2019 16:10
    na neobrazovanje
    @Shimmy
    Obzirom da je čak i na tom zapadu itekako više promoviše heteroseksualna "kultura", iako je nejasno šta vam to znači da kultura ima seksualnu orijentaciju, zašto se onda te "osobe koje nisu sklone isključivo jednom polu" sa još većom lakoćom ne upuste u odnose koji mogu rezultovati potomstvom? Nikada i nigde nisam video "promociju" kako je vi nazivate, ono što sam video je skretanje pažnje da postoje i da su potpuno isti kao i svi ostali što mnogi, između ostalog i na ovim stranama negiraju, marginalizuju i etiketiraju. A oni koji to nazivaju "promocijom", poput vas, su upravo oni koji mi izazivaju potpisanu alergiju.
    Besmislena je izjava da svako dete zaslužuje da ima i oca i majku obzirom da ne bi bilo ni rođeno bez makar i minimalnog učešća oba, gde ostavljajući po strani koliko ima razbijenih porodica što nema nikakve veze sa drugačijom seksualnom orijentacijom jednog ili oba partnera trebate se suštinski zapitati da li to isto dete zaslužuje forsiranog oca, majku ili oba roditelja koji su to postali zbog pritiska pojedinaca ili čak i većeg dela društva a ne zato što su to zaista želeli.
    I na kraju, ama baš niko od njih ni na koji način ne sprečava većinu populacije koja nije homoseksualne orijentacije da imaju više dece. Stoga, gospodine, najveći deo krivice manjka nataliteta snosi upravo tih 90 ili 95% stanovništva "sklonih isključivo jednom polu".
  • neko_iz_mase

    15.05.2019 14:29
    Holokaust
    Toliko negative da mi je danas bilo gušt pročitati raspored sahrana na novom groblju...
  • Nisam tobot

    15.05.2019 12:46
    Pljujete po njima a svacije dete moze da postane homo. Bas svacije! Imajte na umu da su vam oni komsije, rodjaci, da vam lece decu, da ih obrazuju, prodaju vam robu po prodavnicama, voze vas javnim
    prevozima, popravljaju vam zube, slusate njihovu muziku. Ima ih svuda samo to ne primetite. Mislite o tome...
  • c25

    15.05.2019 12:13
    Bravo za komentar pod imenom NOvosađanka
  • Kondor

    15.05.2019 04:28
    Vidljivost
    Sledeće nedelje pojačati vidljivst konduktera i hipika.
  • Komifo

    14.05.2019 16:42
    @informbiro

    Ko god poredi teritorijalne fiks ideje iz preambule ustava sa osnovnim ustavnim načelima ljudskih prava, koje smo kao moderna država apsolutno dužni da poštujemo, treba da tuži svoje roditelje zato što su ga redovno ispuštali na glavu u ranom detinjstvu.
  • Hećim Bulat

    14.05.2019 16:17
    Biće
    Kad vidim procente dođe mi da se propederčim, samo uz inat vama, "ispravnima"
    al ne jde to, opet rispekt za lgbt
  • trt

    14.05.2019 16:11
    @informbiro
    Da, i u čemu je problem vezano za temu osnovnih prava LGBT to što u Ustavu piše da je Kosovo deo Srbije? Srbija se upravo tako i ponaša. Drugim rečima, drži k'o pijan plota onoga što piše u Ustavu iako to nema veze sa realnošću i zdravim umom.
    Srbija poštuje svoj Ustav po tom pitanju. Mogla bi doduše da ga menja, a i hoće jer će morati. Kad to bude menjala, menjaće i definiciju braka tako da obuhvati sve koji žele takvu zajednicu i to neće ni za promil umanjiti vaša prava. Da li će se zvati brak ili XYZ, svejedno, ali prava moraju biti identična svim građanima ove zemlje jer jednakost je ubedljivo najbitnija, bitnija od tamo nekog Kosova.
  • Sremac

    14.05.2019 15:26
    Bravo Novi Sade
    Evo da vam Sremac kaže nešto, za nas je Novi Sad uvek bio ogledalo moderne i kulturne Srbije. Ovu paradu apsolutno podržavam iz tog razloga što i dalje mislim da je Novi Sad mesto tolerancije. Stoga, dragi Novosadjani i Novosadjanke, ne dozvolite da primitivizam ima mesta u vašem gradu, budite ono šta verujemo da jeste, a to je Prestonica Kulture!
  • Sremac

    14.05.2019 15:26
    Bravo Novi Sade
    Evo da vam Sremac kaže nešto, za nas je Novi Sad uvek bio ogledalo moderne i kulturne Srbije. Ovu paradu apsolutno podržavam iz tog razloga što i dalje mislim da je Novi Sad mesto tolerancije. Stoga, dragi Novosadjani i Novosadjanke, ne dozvolite da primitivizam ima mesta u vašem gradu, budite ono šta verujemo da jeste, a to je Prestonica Kulture!
  • informbiro

    14.05.2019 15:18
    Ko god se poziva na ustav treba da se osvesti i da shvati da u tom istom ustavu pise da je KiM srpska pokrajina i da je neotudjivi deo Republike Srbije. Ali istina je drugacija
  • Mastodont

    14.05.2019 15:06
    Tebe niko ne tera da sklapaš bilo kakav drugačiji brak osim između muškarca i žene, i da decu podižeš samo u takvoj zajednici. Ali ako misliš da možeš da drugom određuješ u kakav će brak da stupi i kako će decu da podiže, ozbiljno si poremećena.
  • Shimmy

    14.05.2019 14:53
    @Milan
    Sta tacno ne razumes?
    Jel imaju zakonsko pravo da se okupljaju? Imaju
    Jel im branim? ne branim
    Jel podrzavam? Ne podrzavam.


  • @Svetlana

    14.05.2019 14:30
    Zato sto to nije demokratija, nego tiranija. Da li je pileci mozak u stanju da razlikuje ta dva? U tiraniji vecina izabere sta hoce i voli, i satire nemilosrdno sve sto je drugacije. Problem s tiranijom je sto se to vrlo lako menja, iako si sad sva srecna u gomili, sutra tvoja vecina moze postati manjina, ili prosto slabija, (jer tvoj sistem vrednosti nije nikakva apsolutna vrednost, sutra se moze izokrenuti) i tad ces ti biti unistena. Kad je demokratija u pitanju, vecina donosi odluke, a jedna od odluka je da po svaku cenu cuva manjine i njihove izbore ko malo vode na dlanu, jer se sami od vecine i rulje ne mogu sacuvati. To se zove tolerancija i jedna je od osnovnih civilizacijskih dostignuca. Sta to bese civilizacija hm...
  • Komifo

    14.05.2019 14:11
    @milmar

    Zabavno je što takvi kao ti misle da se nešto pitaju, pa ćeš da kažeš da šetnja 'ne dolazi u obzir'.
  • Milan

    14.05.2019 12:42
    Nemam ništa protiv, ali imam
    Ne razumem komentare poput mog naslova. U fazonu, ja sam tolerantan i homoseksualci imaju sva prava, osim što ne treba da imaju pravo na javno okupljanje ili pojavljivanje u javnosti sa partnerom i po mogućnosti da ne prolaze pored mene i moje dece jer je poznato da oni odmah naskaču...
  • trt

    14.05.2019 12:04
    Da, LGBT su ugroženi
    LGBT su ugroženi jer za razliku od većine (u državi gde su po Ustavu svi jednaki) nemaju sledeća prava:
    -priznate i ozvaničene zajednice sa svim pravima i obavezama koje pruža klasičan brak
    -priznate zajednice znače i da je nečija ljubav koja je jednako intenzivna, sa jednakom posvećenošću priznata. Zamislite da institucije/okolina/roditelji ne priznaju vašu ljubav - da ona kao da ne postoji, a vi volite nekog
    -usvajanje partnerovog ili od strane bioloških roditelja napuštenog/odbačenog deteta
    -nasleđivanje partnera, poseta bolesnog partnera u bolnici, opravdani izostanak sa posla u tom slučaju
    -slobodu da bez straha budu to kakvi su rođeni (što nije bio njihov izbor)
    -slobodu na okupljanje bez straha da će biti prebijani i bez potrebe za velikom policijskom zaštitom
    Pravo koje LGBT imaju:
    -Ustavom zagarantovano pravo na mirno i prijavljeno okupljanje građana (koje ovde neki osporavaju i time gaze Ustav).
    Parada možda bode oči nekima zbog svoje otkačenosti, ali se ovde ne radi ni o seksu ni o razvratu, nego o gore nabrojanim stvarima koje čine život.
  • Gay_ns

    14.05.2019 11:21
    @Mile Prcikoza
    @ Pada natalitet zato sto gejevi otimaju muskarce od zena,zato i ima toliko samohranih majki.

    Nije tačno, Mile. Žene otimaju muškarce od gejeva. Sve je stvar perspektive gledanja.
  • Vlada

    14.05.2019 11:10
    @purgerNS

    Da si glup i da ne razumeš ne treba posebno naglašavati, ali iz tvog nika se može pretpostaviti da si se barem prošetao kroz dve gradske sredine, možda si barem u prolazu čuo za veštačku oplodnju, surogat roditelje, usvajanje? Istopolni parovi imaju iste opcije za odgajanje dece kao heteroseksualni koji ne mogu da imaju dece.
  • milmar

    14.05.2019 10:13
    ..poštujem...
    ...LGBT koji su izabrali svoj put, mislim da nisu apsolutno ugrozeni kao sto kazu i neki drugi u komentarima,ali ne svidja mi se njihova presija da to iskazivaju i pokazivaju po danima i nedeljama , po gradovima i trgovima, setnjom itd...neka odrzavaju tribine i slicno ali da se setaju e to vec ne bi trebalo da se radi....treba pokazati kakvu takvu tolerantnost,ali setnja ne dolazi u obzir...
  • purgerNS

    14.05.2019 09:50
    molio bi objasnjenje..
    od vas pripadnika te toga...lgbt
    ako se vi,a tako pise,zalazete za porodicu...molim vas objasnite mi kako to?
    oni "zaostali" i "primitivni" će napraviti dete (muškarac i žena) i onda će dati vama (muškarcu i muškarcu) da imate porodicu i onda ćete se vi "zalagati" za porodicu..
    evo..glup sam i ne razumem...molim pojašnjenje
  • @Shimmy

    14.05.2019 08:40
    Svako dete zaslužuje oca, ali zainteresovanog i brižnog oca, a ne formalnog. Svaka žena zaslužuje muža (ili ženu ako želi ženu), ali muža koji je tu jer baš tu želi i da bude, a ne zato što je prisiljen od strane ograničenog tradicionalističkog društva. Kad biste znali koliki veliki broj oženjenih muškarčina se nalaze po stanovima redovno subotom i nedeljom ujutro sa mojim gej prijateljima dok su ženi rekli da idu da na najlon da gledaju autodelove, koliko je iznajmljenih soba u novosadskim hotelima oženjenim vojvodjanima sa njihovim momcima dok su ženama rekli da su na službenom putu, bilo bi vam zaista muka. Mislite da su njihove žene i deca srećni, ili vas nije ni briga, važno samo da se ništa ne vidi spolja? Ta izdaja i život u laži je ono što meni izaziva mučninu i gadjenje, a ne dva muškarca koji se drže za ruke na ulici, ljube ili organizuju venčanje, što se može videti u većini zemalja u kojima bi većina vas rado volela da se nadje i nastavi život samo kad bi mogla. Ne postoji zemlja na svetu koja je lepa za život u smislu blagostanja, sigurnosti, udobnosti, a da nema ljudksa prava i slobode i toleranciju na visokom nivou, gde je pravo na izbor partnera jedan od prvih pokazatelja. To bi trebalo nešto da vam govori, da imate pameti. Doduše, da ovde ima pameti, ne bi bili kazamat na obodu Evrope kojoj geografski pripadamo, a iz koje smo odavno izopšteni - dobrim delom i zbog ovakvih nazadnih stavova kakvi se vide u komentarima.
  • NOvosađanka

    14.05.2019 08:39
    nekima smeta LGBT
    a ne smeta vam bolesnik koji puca random na ljude iz vazdušne puške? Imate decu koja idu u školu tuda svaki dan, a neko PUCA iz proklete puške i nikom ništa? Ne smeta vam banda raspuštenih, besnih i beskorisnih omladinaca koja divlja po Adicama i ostalim delovima grada šireći čist fašizam (Novi Sad je nacionalno raznolik, ovakvo "razmišljanje" je izuzetno opasno), i svako od nas ko nije valjda 100% Srbin može bit sledeća meta? Ne smeta vam što nam seku drveće i parkove zamenjuju pakrinzima, što se prave nove, sumnjive, ultra skupe građevine na mestima gde bi trebalo da bude park, livada, teniski teren bar, koji nemaju ni dozvolu čak? Što se uništava Nacionalni park, za nečiju viklendicu i švalerku? Ne smetaju vam ludaci koji šire nacionalizam u kome će svako od nas kad-tad doći na red kao žrtva? Al naš najveći problem je LGBT zajednica jer nam natalitet opada? Opada jer BRE NIKO NORMALAN NEĆE OVDE DA RAĐA ILI DA RAĐA PA OSTANE!
  • Svetlana

    14.05.2019 08:35
    Ne razumem kako su to prava LGBT populacije ugrozena? Narod u Srbiji je toliko tolerantan kao malo gde, kod nas moze svako da dodje, da iznosi svoje stavove cak i da provocira( po raznim osnovama- nacionalnim, verskim) i najcesce mu se nista nece neprijatno desiti!
    LGBT osobe nikako nisu ugrozene.Ali gradjani Srbije su u najvecem procentu jasno opredeljeni kad je u pitanju priroda braka - da je to zajednica muskarca i zene i da se deca mogu podizati samo u takvoj zajednici, i tu je stvar jasna.To je nase opredeljenje i ne razumem kako neko moze da nasilno izokrene ono za sta je vecina opredeljena.
  • deda

    14.05.2019 08:05
    @exNovi Sad
    a nije ti palo na pamet da bi ta zemlja bila manje nesrecna da su nas tvoji slobodoumni i prosveceni ostavili na miru, nije ti palo na pamet da primitivci sa ovih prostora nikad nisu cerecili i palili vestice, stavljali ljudima zute trake, nisu patentirali konc logore, prodavali roblje ....sve to tvoj vrli svet radio pa se sad posipaju pepelom, nego kada se pzivas na svet stavi prst na celo, to gde ti zivis sigurno nije svet
  • dr

    14.05.2019 07:07
    srbija je suštinski primitivno društvo, sa paradom ili bez.
  • Snajka

    13.05.2019 22:43
    @ponosni otac
    Naravno da ces podrzati svoje dete, u tome nista nije neprirodno ali moram pitati da li stvarno mislis da je to za ponos, za paradu?
  • purgerNS

    13.05.2019 22:26
    ponosna potreba vidljivosti..
    koga ..čega ?
    i dalje ne razumem
    razumem da to ide od naših para
  • exNovi Sad

    13.05.2019 22:01
    pohvala razlicitosti
    Uzas koliko mrznje, primitivizna i neznanja u nekim komentarima. Natalitet u Srbiji sigurno ne opada u Srbiji zbog LGBT populacije nego zbog bede, siromastva, nezaposlenosti, kriminala, opste propasti drustva. Zivim na zapadau vec desetak godina i skoro svaki dan neko dolazi iz nesretne Srbije mladi, sredovecni i stariji i to citave porodice. I pustite te price o "promovisanju homoseksualnosti". Gledajte svoja posla i svoje brige, okrenite glavu ako vam se ne dopada nesto. Samo bez nasilja, mrznje, primitivizma. Ili saslusajte te ljude da vidite sta ih muci, nece vas "zaraziti" "promovisanjem homoseksualizma"....
  • mile

    13.05.2019 21:29
    ne vredi im da se trude,
    kisa ce ih uciniti nevidljivim
  • Bravo

    13.05.2019 21:26
    Za ponosnog oca
    Jos jednom,bravo!
    Zalosno je koliko ljudi imaju potrebu da osudjuju druge a cini mi se da je ta pojava najmasovnija kod tzv.vernika iako se i kod njih kaze :'nemoj suditi da ti ne sude' ili nesto u tom fazonu...definitivno su neinformisani.
    Ako se neko identifikuje kao homosexualac ko ste vi da ga negirate?
  • ××

    13.05.2019 21:11
    Provokatorski naziv u svakom slucaju!
  • majstor

    13.05.2019 20:56
    kakav stav imaju grad i dani l
    Da li ce se u toku ovih gradjanskih aktivnost, koja se bore za resavanje pitanja ugrozene ljudske vrste traziti resenje za ljude koji su ostali bez posla i sredstava za izdrzavanje porodica i dece iz JKP Stan i Gradske Apoteke Novi Sad?


    Da li je istina da je gradska vlast deo sredstava, kojim treba da se pokriju zaostale visemesecne plate zaposlenima u ova svoja dva preduzeca ,-usmerila na dane borbe za ljudska prava pod vodjstvom lgbt ?
  • Protiv

    13.05.2019 20:20
    To, kako se ko trpa niti je moja briga niti obaveza da podržavam.

    Briga me i za EU i ljudska prava i nadam se da će sve to jednog dana biti počišćeno sa ovih prostora.
  • Shimmy

    13.05.2019 20:08
    da probam ja
    @Alergija na neobrazovanje
    postoji urodjena/genetska sklonost homoseksualizmu i promovisana/zagovarana homoseksualnost, tj ponasanje kao posledica drustvenih vrednosti(npr stara/anticka grcka i npr vojska aleksandra makedonskog). Na urodjenu se ne moze uticati dok promovisana zavisi od stavova drustva.(kina i rusija npr ne promovisu, dok zapadno drustvo forsira).Prilikom promovisane homoseksualne kulture osobe koje nisu sklone iskljucivo jednom polu(biseksualci) ce sa vecom lakocom da se upuste u odnose koji ne mogu rezultovati potomstvom.

    Takodje svako dete zasluzuje da ima i oca i majku!

    Dok je tolerisanje homoseksualnosti pozeljno, promovisanje je za diskusiju i debatu.

    Ogroman broj mrzitelja homoseksualaca su ustvari latentne osobe koje se plase reakcije drustva na te delove svoje licnosti (primer onaj nacos iz ns sto je posle promenio pol).

    licno uvek protiv nasilja, a bez podrske za promociju tih vrednosti
  • Лука Лабан

    13.05.2019 19:13
    Таман ће се у Скупштини града окупити ови који се осећају тако и ови из система који се тако понашаху!
  • /

    13.05.2019 19:11
    /
    svi ste kao nesto napredni, savremeni, kosmopolite, antifasisti a onda ispadne homofobija iz vas


  • ponosni otac

    13.05.2019 18:41
    ponosni otac
    Ja sam ponosni otac jednog pripadnika ove zajednice. Nije mi u početku bilo lako, ali ne zato što ga osudjujem i želim menjati, nego sam se plašio kako će on u životu prolaziti. Ali on je znao ko je i kako da sa tim u ovoj sredini izadje na kraj. Ja da sam na njegovom mestu, to ne bih znao. Od njega sam puno naucio o životu i ljudima i prihvatanju.
    Ne bih menjao svog sina za milion strejt sinova. Boljeg sina nisam mogao poželeti i ne treba da se menja on zbog ovih što mrze, nego oni treba da se menjaju ili da bar gledaju svoja posla.
    Možda će moj sin ovo pročitati i prepoznati sebe i mene, ali nadam se da ima puno očeva koji prihvataju svoju decu baš onakvu kakvu su ih napravili jer to da li je neko strejt ili gej nije niko birao, to je predoredjeno još pre rodjenja, genetski i sasvim prirodno i normalno i niko ne treba biti diskriminisan zbog onoga kakav se rodio.
    Dragi Novosadjani, ili podržite ili vodite svoje brige.
  • Saša Marković

    13.05.2019 18:32
    Komšija
    Baš nam je falila...gde su bili do sad
  • Sonja

    13.05.2019 18:03
    Uf
    Sto se tice mene i moje okoline mi smo tolerantni prema svima,ali da li su oni tolerantni prema nama nabijanjem na nos kako koni upraznjavaju sex. Mislim stvarno me zaista ne zanima konsta kuci i u koju rupu to radi kod kuce.Ajmo sada javite se oni koji volite odnose za zivotinjama i bakama...mislim dokle.
  • Seka

    13.05.2019 18:00
    Koga briga?
    Koga briga šta ko i sa kim radi kod svoje kuće! Čemu šetnja, ponos i gnjavaža mozga unaokolo?
  • miša avokado

    13.05.2019 17:57
    Podrška NS Prajdu upravo zbog i u inat vikend-bombašima i navijačima po kojima je NS na zlom glasu.
  • @

    13.05.2019 17:44
    @purgerNS
    @purgerNS
    Pa pudgerh zaista ne razumes,vidi se.
    Steta.
  • Mastodont

    13.05.2019 17:41
    Onima kojima ovo smeta i treba natalitet da pada, zaostali i iskompleksirani ni ne treba da se razmnožavaju.
  • Nebo

    13.05.2019 17:38
    Plače
    I nebo plače u nedelji kada neko takav skup može da nazove ponosom. Jezivo. I nisam homogob, niti heterofob. Samo mi nije jasno čime se ponosite?
  • Levorukan

    13.05.2019 17:23
    Ima da osnujem NVO za podrsku levorukim osobama i da se zalim kako je sve predodređeno desnjacima. Onda parade levorukih (levom stranom ulice), onda drpanje raznih donacija(leva ruka desni dzep), posle osnujem stranku pravih levaka-ni levo ni desno...domognem se vlasti i uzivam.
  • Ko je Ko

    13.05.2019 17:12
    Neki dan videh čoveka gura kolica sa tri deteta...e to je za mene ponos...
    Ovi nek rade to što rade, ali to nikakao nemože biti ponos...
  • Vlada

    13.05.2019 17:09
    Parada
    Lepo je u filmu Parada sve ovo opisao inspektor Kecman ( Rale Milenkovic ) u sceni kad ekipa dodje kod njega u kancelariju da trazi zastitu policije...p.s.nije u redu da se ovde citira, ali poneta svega: ne moras se bas uvek i svuda javno eksponirati ( ponositi ), ko god bio.
  • Bob Rock

    13.05.2019 17:08
    Zašto svakog ko vas ne podržava etiketirate kao homofoba?
  • Mile Prcikoza

    13.05.2019 17:02
    Pada natalitet zato sto gejevi otimaju muskarce od zena,zato i ima toliko samohranih majki.
  • Jbz

    13.05.2019 16:51
    Jbt
    Sta me zaboli ko sa lim spava...i sta je tu za ponos pa jos cele nedelje...to je zlostavljanje ostatka gradjana
  • Piško

    13.05.2019 16:25
    ...
    Natalitet pada, ali zato će ovi novi Novosađani iz Valjevo da nam ga nadonkade.
  • Alergija

    13.05.2019 16:18
    na neobrazovanje
    @Koponen
    Veoma sam zainteresovan za vaše objašnjenje na koji to način gej osobe sprečavaju one koje to nisu da imaju decu?
  • purgerNS

    13.05.2019 16:08
    zbunjen sam
    Želimo da povećamo vidljivost čitave LGBTI zajednice i da stavimo akcenat na mlade LGBT osobe i njihove roditelje, jer smatramo da je porodica važna za razvoj svakog deteta, pa tako i mlade LGBT osobe - navodi Kocevski.

    tek ovo ne razumem...
  • Maxmad

    13.05.2019 16:04
    Dolazim sa porodicom da podrzimo svoje prijatelje,kolege i komsije jer je to najmanje sto mozemo da ucinimo u borbi protiv homofobije!
    Pozivam sve sugradjane da se pridruze i upoznaju sa svojim prijateljima,kolegama i komsijama ,ne robuju niskim strastima kao sto je mrznja ili infantilno mesanje u tudje 'veze'.:)
  • Koponen

    13.05.2019 15:51
    Sramota, ne treba se čuditi što natalitet pada...
  • /

    13.05.2019 15:49
    nije baš da se ponosim, ali me malko i nije briga
  • nohate

    13.05.2019 15:44
    Bravo! Srećno vam bilo!
  • -J-

    13.05.2019 15:44
    Da li ja imam prava na svoje mišljenje da sve ovo vezano za LGTB nije pitanje ljudskih prava već psihičko-duhovnog zdravlja? Svi to znamo ali eto... kada to jasno napišem, onda mi ne objavite komentar. Zašto?
  • Zox

    13.05.2019 15:41
    Naravno da organizuju razne NVO,niko pametan naravno.
  • EU

    13.05.2019 15:01
    Bravo .
  • patak

    13.05.2019 14:59
    ponosa
    Mojoj kjubimici novosadjanki sto pidrzava gejove u setnji.samo preporuka madam vofi jednog geja u dtan kod sebe.pa zahedno da blejite
    Bleeee.ulucam grada.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna