Ovo je za N1 rekao urednik finansijskog portala Kamatica Dušan Uzelac.
"Banke vrlo dobro znaju gde su granice, pokušavaju da promene svoje cene i pomno prate da li klijenti odlaze ili ostaju", objasnio je Uzelac.
On smatra da je najveći problem u tome što kada klijenti ne odreaguju odlaskom u drugu banku, banka nema razloga ni da pojeftinjuje usluge.
Prema njegovim rečima, bankarske usluge koštaju, ali banke imaju marketinške trikove kojima ubeđuju klijente da je nešto besplatno, posle čega počinju da naplaćuju te usluge.
"Mi, kao korisnici, moramo da budemo svesni šta plaćamo i šta nam vredi. Ako nam ne vredi održavanje tekućeg računa, možemo da odemo u drugu banku gde je to povoljnije", kazao je Uzelac.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 20
/
vec vidjeno
Starina Novak
Bilo bi dobro i njemu i meni
Klavirista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar