A1 je o tome prethodno obavestio svoje korisnike, dok korisnici MTS nisu dobili nikakva obaveštenja, piše
Nova.rs.
Korisnici kompanije Yettel obavešteni su o tome sitnim slovima na januarskom računu, na šta, sudeći po reakcijama na društvenim mrežama, niko nije obratio pažnju.
Telekom Srbija je bez upozorenja i najave podigao cene paketa kablovske televizije, interneta, fiksne i mobilne telefonije.
A1 je prvog dana marta korisnicima putem SMS poruka uputio obaveštenje o predstojećim izmenama cena koje će važiti od aprila, navodeći konkretne cene za sve pakete, ali i rok za raskid ugovora od mesec dana.
Korisnici društvenih mreža pišu o povećanju cena paketa u Yettelu, ističući da na računu iz januara stoji da će biti promena cena od marta. A najveći problem je to što se navodi da je rok za raskid ugovora do kraja februara.
Udruženje za zaštitu potrošača "Efektiva" podseća da Zakon o elektronskim komunikacijama propisuje da korisnik ima rok od 30 dana za raskid ugovora i to od dana kada je obavešten o povećanju cene.
"S obzirom da je Yettel svoje korisnike o tome obavestio preko izdatog računa, a oni su, recimo, putem mejla stigli 5. februara, to znači da rok za raskid teče od tog dana i završava se 6. marta", ukazala je "Efektiva".
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 38
Zovite pravim imenom
fagot
Dare
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar