Kako je ideja sa obrokom u teglama postala biznis
Ovu radnju koja se bavi proizvodnjom i prodajom obroka u teglama vode mladi preduzetnici Ivana i Vladimir Elesin, a njihov proboj na tržištu interesantan je sa aspekta odličnog korišćenja medija i kanala komunikacije putem interneta.
Bračni par iz Novog Sada uspeo je za dve godine da svoj biznis sa Novog sada proširi na Beograd, da sem salata ponudu upotpuni i slatkišima, a biznis učini prepoznatljivim i uspešnim.
O tome kako su počeli, gde su se i na koji način oglašavali i kakva su im iskustva u pozicioniranju svog proizvoda i firme na tržištu istraživao je naš poznati onlajn strateg Dragan Varagić.
Njegov tekst o pravilnoj upotrebi Interneta u svrhu poboljšanja poslovanja, u konkretnom slučaju radnje "Tegla’s" iz Novog Sada možete pročitati OVDE.
Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 1
Coja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar