Menu 021

Amazon je najvredniji brend na svetu

Kompanija Amazon najvredniji je brend na svetu, a njena vrednost procenjena je na 221 milijardu dolara, pokazalo je istraživanje portala howmuch.net.
Info 24.02.2020. | 12:03
Amazon je najvredniji brend na svetu
Foto: Pixabay
Portal howmuch.net objavio je grafički prikaz 100 najvrednijih robnih marki na svetu, a prilikom pravljenja ove rang liste korišćeni su podaci organizacije Brend Fajnans.
 
Analitičari su uzeli u obzir različite parametre za izračunavanje vrednosti brenda, uključujući ulaganja u marketing, deonički kapital, itd.
 
Na drugom mestu rang liste najvrednijih svetskih brendova je Gugl sa vrednošću od 160 milijardi dolara, sledi Epl sa 141 milijardom dolara, Majkrosoft sa vrednošću brenda od 117 milijardi dolara i Samsung sa 94 milijarde dolara. Na rang listi slede bankarska grupacija ICBC, Fejsbuk, Volmart, Ping An u segmentu osiguranja, i Huavei.
 
Prema ovom rangiranju, najjači evropski brend je Mercedes, koji je na 11. mestu. Druge evropske kompanije pri vrhu liste najvećih svetskih brendova su Folksvagen, BMW, Šel, Porše, Dojče Telekom, Ikea.
 
U ovom istraživanju posebno se naglašava da se vrednost brenda razlikuje od tržišne vrednosti kompanije. Tako na primer, kompanija sa najvećom tržišnom vrednošću na svetu je saudijski naftni gigant Saudi Aramko, čija se tržišna vrednost procenjuje na 1.800 milijardi dolara.
Autor: FoNet
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Pravila i uslovi korišćenja Pošalji vest