Navodi se da je neimenovana avio-kompanija otkrila na dve ovakve letelice šrafove bez matica ili sa labavo zategnutim maticama na veoma važnim uređajima, koji služe za stabilizaciju i kontrolu aviona za vreme leta.
Predstavnici Boinga tvrde da su popravke obavljene na oba aviona i navode da je poslata poruka svim kompanijama koje poseduju 737 Max da provere upravljački mehanizam, kao i šrafove i matice u tim uređajima.
Trenutno je širom sveta u upotrebi 1.370 letelica tog modela. Problemi u konstrukciji i kvalitetu Boinga 737 Max doveli su do dvadesetomesečne globalne zabrane leta tog modela, nakon što je u dve nesreće tih aviona živote izgubilo 346 putnika.
Te nesreće, otkazane narudžbine, zabrana prodaje i traganje za tehničkim nedostacima koštale su Boing čak 20 milijardi dolara.
Letelica je ponovo puštena u saobraćaj u decembru 2020. godine, ali su u aprilu ove godine otkriveni novi problemi, jer su instalacije nekih uređaja u zadnjem delu pilotske kabine urađeni na nepropisan način, navodi se u informaciji, uz naznaku da, kako tvrdi Boing, to nije predstavljalo opasnost po bezbednost putnika.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 1
NS oldtajme
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar