WhatsApp vraća tekstualne statuse

WhatsApp je zvanično potvrdio da će se tekstualni statusi vratiti u okviru nove "About Status" sekcije.
Funkcija će prvo svoj put naći na Android uređajima, na koje bi trebalo da stigne u narednim nedeljama, a očekuje se da će se naći i na iPhone uređajima u određenom periodu.

WhatsApp je u izjavi istakao: "Saznali smo od naših korisnika da ljudima nedostaje mogućnost da podese tekstualne statuse na svom profilu, tako da smo integrisali ovu funkciju u ‘About‘ sekciji u podešavanjima profila. Ažuriranje će se sada pojaviti pored profil imena kad god se pregledaju kontakti, kao i prilikom kreiranja novog razgovora ili pregleda grupnih informacija."

Facebook pravi najbrži računar na svetu

Matična kompanija Facebooka "Meta Platforms Inc" objavila je da su članovi njenog istraživačkog tima počeli da prave novi superračunar namenjen istraživanju veštačke inteligencije.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.