Bezosova kompanija najavila razvoj svemirske stanice

Kompanija Džefa Bezosa "Blu oridžin" obelodanila je planove za razvoj komercijalne svemirske stanice pod nazivom Orbitalni greben.
Bezosova kompanija najavila razvoj svemirske stanice
Foto: Youtube screenshot (Business Insider)
U planovima će učestvovati i američka kompanija Boing.

U saopštenju se navodi da je cilj da se orbitalna stanica lansira u drugoj polovini ove decenije.

U ovom projektu partner će biti kompanija Sijera spejs koja je deo korporacije Sijera Nevada corp, Redvajer spejs, Dženezis indženiring solušens i Državni univerzitet u Arizoni, preneo je Rojters.

Svemirska stanica Orbitalni greben će se koristiti kao „poslovni park mešovite namene“, a u planu je da ovaj projekat obezbedi infrastrukturu potrebnu za jačanje ekonomskih aktivnosti i otvaranje novih tržišta u svemiru, saopštili su Blu oridžin i Sijera spejs.

"Iskusne svemirske agencije, visokotehnološki konzorcijumi, suverene države bez svemirskih programa, mediji i turističke kompanije, preduzetnici, sponzorisani pronalazači i investitori koji razmišljaju o budućnosti - svi imaju mesto na Orbitalnom grebenu", navodi se u saopštenju kompanija.

• klimatske izbeglice

28.10.2021 07:21
    Bogataši vide da je čovečanstvo kao kolektiv potpuno idiotsko kada su u pitanju klimatske promene i zagađenje i da treba što pre praviti savremenu verziju "nojeve arke".
  • Toza

26.10.2021 10:23
    bahato
    Svaka luda ima svoje veselje! Nauka je samo maska za istrazivanje i osvajanje svemirskog bogatsva. Ovakva delovanja ugrozavaju nasu planetu, jer se izlazemo prevelikom riziku da na nju donesemo nepozeljne goste. Koji ce nam unistiti zdravlje. Idite u svemir ali se ne vracajte.

WhatsApp testira novu funkciju

Ako odlučite da napustite WhatsApp grupu koja postaje sve bučnija ili irelevantnija, aplikacija će objaviti obaveštenje koje svako može da vidi u ćaskanju.

"Kjuriositi" na Marsu otkrio "vrata"

Nasin rover "Kjuriositi" snimio je veoma zanimljiv prizor na Marsu prošle nedelje – pravilnu pravougaonu pukotinu u stenama, koja neodoljivo podseća na vrata ili ulaz koji vodi u podzemlje.

Apple gasi proizvodnju iPoda

Apple je objavio da nakon dve decenije gasi proizvodnju iPoda, uređaja koji je promenio način slušanja muzike i pomogao da se završi vladavina CD-a.

Mask: Ukinuo bih Tviterovu zabranu Trampu

Ilon Mask je izjavio da će ukinuti trajnu zabranu korišćenja Tvitera koju je ta društvena mreža uvela bivšem predsedniku Donaldu Trampu ako se realizuje njegov plan da kupi tu kompaniju.

Institut Torlak nosilac RNK tehnologije u Srbiji

Svetska zdravstvena organizacija odlučila je da će Institut Torlak biti nosilac inovativne RNK tehnologije u Srbiji za proizvodnju vakcina, objavio je šef Kancelarije SZO u Srbiji Fabio Skano.

"Simens" predstavio voz na vodonik

Nemački konglomerat "Simens" predstavio je voz s pogonom na vodonik koji je razvijen s nemačkim železničkim operaterom "Dojče ban", s ciljem da prvi krene u saobraćaj 2024. godine.