
Počeli radovi na Prokopu

Deo platforme kod koloseka tri je ograđen, lift i pokretna traka su zatvoreni, a radnici skidaju površinski sloj sa stubova, prenosi N1.
Železnički saobraćaj i dalje funkcioniše na ovom koloseku, s tim što vozovi koji idu ka Batajnici i Zemunu od jutros staju bliže izlasku iz podzemnog dela stanice.
Forbes je početkom jula objavio da je planirana rekonstrukcija stanice Prokop, odnosno rekonstrukcija peronskih greda, na kojima su se pojavile pukotine zbog čega je neophodno da se ojačaju.
"Na peronskim gredama železničke stanice Beograd Centar na sredinama raspona uočeno je da je došlo do pojave prslina u donjoj zoni. Na osnovu ispitivanja koje je uradio institut IMS iz Beograda, došlo se do zaključka da je armatura u tim gredama znatno manja od projektovane", navedeno je.
Nakon analize, zaključeno je da je neophodno uraditi ojačanje.
Pored rekonstrukcije greda, Infrastruktura je u aprilu dobila odobrenje i za radove na sanaciji dva stuba, koji se nalaze u okviru podzemnog dela železničke stanice Prokop.
Statički proračun Saobraćajnog instituta CIP iz avgusta 2015, koji je objavio urednik sajta Beobuild pokazuje da se za problem armature na stanici Prokop znalo se i pre 10 godina.
Organizacija Transparentnost Srbija saopštila je da nove informacije pokazuju da je nezakoniti ugovor o izgradnji zgrade železničke stanice u Prokopu bio još štetniji nego što je ranije izgledalo.
Naveli su da nabavka radi ojačanja peronskih greda na železničkoj stanici pokazuje da će država snositi dodatne troškove da bi stanica bila bezbedna za korišćenje.
Komentari 18
Zutma
Djef
ns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar