Instrukcija za uređenje stanice u Novom Sadu: "Uzimajući u obzir to da su rokovi skraćeni"

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture 25. aprila prošle godine uputilo je kineskom konzorcijumu dopis o spoljnom uređenju Železničke stanice u Novom Sadu.
Instrukcija za uređenje stanice u Novom Sadu: "Uzimajući u obzir to da su rokovi skraćeni"
Foto: 021.rs
Kako se navodi u instrukciji koju potpisuje Anita Dimoski koja je među osumnjičenima za teško delo protiv opšte sigurnosti zbog pada nadstrešnice, "imajući u vidu značaj realizacije projekta izgradnje železničke pruge Novi Sad - Subotica - državna granica, a uzimajući u obzir činjenicu da su rokovi za završetak radova na predmetnom projektu skraćeni", Ministarstvo izdaje instrukcije za uređenje.
Ministarstvo je od izvođača radova tražilo da, zbog toga što je postojeći kamen u okviru parternog uređenja u lošem stanju, prostor ispred krila "B" (gde se nalazila i nadstrešnica) u širini postojećeg kamena poploča novim.
 
Osim toga, traženo je popločanje ispred krila "C". Izvođaču je ostavljena mogućnost za naplatu dodatnih radova.
 
Dopis od Ministarstva na istu adresu stigao je i mesec dana kasnije. U njemu se navodi da je utvrđeno da "postoji potreba da se izvedu radovi koji nisu u obuhvatu projekta, ali uslovljavaju neposredno i posredno izvođenje osnovnih radova i završetak rekonstrukcije stanične zgrade". 
Izvođaču radova tada je naloženo da u saradnji sa nadzornim organom za zaštitu spomenika kulture razradi i usaglasi tehnička rešenja i izvede bez odlaganja određene radove.
 
Ponovo se pominje loše stanje postojećih ploča od belog mermera ispred krila "A" stanične zgrade, ali se dodaje i da se radovi ne mogu izvesti u predviđenom obimu. Skoro svi naloženi radovi odnose se na ovo krilo, dok je za krilo "B" predviđena rekonstrukcija dela postojeće atmosferske kanalizacije.
 
Inače, u navedenom dokumentu piše i da su skraćeni rokovi za završetak radova uslovljeni dolaskom inspekcije u julu, kao i dinamičkim testiranjem pruge u septembru mesecu.
 
Međutim, kako se može videti u dokumentaciji koju je objavilo tužilaštvo, ubrzanje radova na celom projektu (na stanicama i na pruzi) tražio je i lično predsednik Srbije Aleksandar Vučić, pa se u zapisnicima sa sastanaka i dopisima navodi da je "gospodin predsednik je upitao o mogućnosti otvaranja deonice Novi Sad – Subotica za saobraćaj pre planiranog roka, odnosno do kraja 2024".
Osim toga, kineski izvođači su u jednom dopisu naveli da daju sve od sebe da ubrzaju radove "a kako bismo postigli cilj koji je zacrtao predsednik Vučić".
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • betmen

    14.01.2025 09:54
    @dobra namera
    Rokovi su skraceni jer je poglavnik 24/7 u kampanji pa mu zato treba sve i odmah. Zabole njega i za narod i za njegove otuzne sledbenike.
  • @Dobra namera

    14.01.2025 01:25
    zato ima ona stara:
    "Put u pakao, popločan je dobrim namerama"
  • @Stanislav MILIN

    13.01.2025 21:44
    Do kada ti i tebi slični planirate širiti tu dezinformaciju o isečenim kotvama na krovu? Pitanje nije retoričko.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti