Avionska karta iz Niša 15 evra, a iz Beograda 70

Samo u januaru na niškom aerdoromu bilo je više od 20.000 putnika.
 Ova vazdušna luka privlači sve više poslovnih ljudi, ali i turista, piše B92.
 
U februaru iz Niša do Ajndhovena ili Memingena osnovna cena leta jednom niskotarifnom kompanijom iznosi od 1.199 dinara, dok sa beogradskog aerodroma isti letovi iste avio-kompanije koštaju od 6.749 dinara. Iz Niša do Dortmunda može se leteti već po ceni od 1.799 dinara, dok let do iste destinacije iz Beograda košta od 7.399 dinara.
 
Očekuje se da, uz nova ulaganja i nove destinacije, rekordan broj putnika iz prošle godine bude znatno premašen. Putnicu su ranije uglavnom putovali iz Beograda, ali je velika razlika u ceni, kako kažu, gotovo duplo manje plaćaju iz Niša. 
 
"Putujem za Holandiju, karta ovde košta 15 evra, u Beogradu je 70, kad uračunam i taksi prevoz, to mi je duplo jeftinije", priča jedan od putnika. 
 
"Mi smo pre mesec dana rezervisali i povratna karta za nas troje je 60 evra. Drugarica i ja rešile smo da putujemo jer je cena 20, 25 evra, maltene kao do Beograda i nazad. Sad možemo svakog vikenda da idemo jer su takve cene", ističe jedna putnica. 
 
Cene letova mogu biti i znatno niže u zavisnosti od interesovanja putnika. Sa niškog aerodroma leti se do devet evropskih destinacija, od ove godine i za Cirih. Najniža taksa u regionu, od tri evra, u Niš je privukla četiri avio-kompanije. 
 
"To treba svi da iskoriste, počev od grada, turističkih organizacija, vidite da, od kako je krenuo aerodrom, dolaze i kompanije koje žele da ulažu u Niš", kaže Vladica Đurđanović, direktor Aerodroma Konstantin Veliki Niš. 
 
U aerodrom se stalno ulaže. Od danas rade i novi šalteri, pa je ubrzana registracija putnika i robe. Prošle godine ostvaren je i znatan promet u teretnom saobraćaju, oko 2.000 tona, ove se očekuje da to bude više od 3.000. 
 
Niški aerodrom prošle godine imao je najveći rast u regionu. Ovde je u 2016. bilo rekordnih 125.000 putnika. Očekuje se da ove godine taj broj bude bar udvostručen.
  • Lalos

    17.02.2017 14:12
    Novom Sadu treba aerodrom. Tako bi ugledan grad poput Novog Sada bio pristupacniji svima.
    Da smo razvijenija zemlja bio bi aerodrom tu, ovako nista. I aerodrom u Vrscu treba renovirati!
  • Milan

    07.02.2017 13:45
    Jos jedna neistina
    Bas me zanima kojim danima se leti od Nisa do Ajndhovena? :)))))
  • Labud

    07.02.2017 12:42
    @ Neko
    Apsolutno nisi u pravu. Velikom delu Vojvodine aerodrom ne treba jer je Surčin ili u blizini (ceo Srem) ili će im svakako Surčin biti bliži (južni Banat) i odande ljudi nisu blesavi da putuju čak ovamo. Srce Vojvodine je svakako Novi Sad a aerodrom ako zaista hoćemo dobro svom okrženju onda jedino može biti tamo gde i rekoh oko Bečeja. Što se bezbednosti tiče primedba je u najmanju ruku basmislena da ne kažem nešto drugo jer u okolini su Beograd, Osijek, Segedin i Temišvar tako da to ne pije vodu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja