Polovina novca koju putnici izdvajaju da bi se avionima prevezli do željenih destinacija odlazi na takse koje ubiraju aviokompanije i aerodromi.
Većina građana te izdatke vezuje samo za takozvane aerodromske takse, ne znajući da je najveća stavka u tim pratećim troškovima zapravo naknada za gorivo, koju naplaćuju aviokompanije, pišu "Novosti".
Primera radi, najjeftinija povratna karta na liniji "Jat ervejza" Beograd – Beč, košta 217,5 evra. Od toga aviokompaniji ide 173 evra, beogradskom aerodromu 21 evro, a vazdušnoj luci u Beču 23,5 evra. Sama cena avioprevoza na ovoj liniji staje 99 evra. Uz to, čak 64 evra je taksa za gorivo i osiguranje tokom leta. Aviokompanija ubira prihod i od takse za uslugu izdavanja karte što je još oko 10 evra. U kasu aerodroma u Beogradu na ime putničkog servisa ide 16,5 evra, a na ime naknade za bezbednost još 4,5 evra. Bečki aerodrom prihoduje sa 15,5 evra za putnički servis i još osam evra na ime naknade za bezbednost.
Kada je reč o aerodromskim taksama najskuplji je Pariz sa 43 evra, slede Amsterdam sa 41, Atina sa 39 evra, London sa 35 i Frankfurt sa 29 evra. U Briselu aerodromske takse su 25 evra, Minhenu i Bukureštu 22, Pragu i Berlinu 20, a u Milanu i Rimu 16,5 evra. U regionu najskuplje je Sarajevo sa 28 evra. Taksa u Podgorici iznosi 15 evra, u Skoplju 17, a u Ljubljani 21 evro.
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Milano planira da zabrani sladoled i picu posle ponoći, skoro 10 godina nakon što su besni poslastičari i vlasnici picerija u tom gradu stopirali sličan potez.
U zaštićenom području Nacionalnog parka Tara počela je naplata naknade za korišćenje vozila na motorni pogon, a cene su od 300 do 1.700 dinara po danu.
Kada planiramo svoja putovanja retko ko od nas pomisli na to kako lokacija koju biramo miriše. Ipak, ako želite to da uzmete u obzir objavljena je lista 10 najmirisnijih gradova Evrope.
Uprkos poskupljenju aranžmana, građani su više nego prošle godine zainteresovani za putovanja, rekao je direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija Aleksandar Seničić.
Juna 1940. godine Italija je na strani Sila osovine ušla u Drugi svetski rat, a Benito Musolini naredio je izgradnju skloništa i bunkera za sebe u Vili Torlonija, svojoj rezidenciji u Rimu.
U Amsterdamu je gej bar naturista "Free Willie", u kojem se mušterije šetaje gole, igraju bilijar i druže, jedino mesto u tom holandskom gradu gde nisu u opadanju tolerancija i zadovoljstvo.
Svi korisnici crnogorskih TAG uređaja koji se registruju nesmetano mogu da prolaze kroz sve naplatne stanice u Srbiji bez zaustavljanja i da putarinu plaćaju elektronski.
Kako se ukupan promet putnika tokom praznika, ali i letnje sezone povećava, avio-kompanije se često suočavaju sa porastom potražnje, što može dovesti do otkazivanja ili kašnjenja letova.
Autoputevi su projektovani sa ciljem da omoguće brzu vožnju, u svetu postoji jedna zemlja koja vam zaista dozvoljava da bezbrižno vozite autoputem, a to je Nemačka.
Venecijanski gondolijeri ovih dana su ponovo privremeno postali ronioci kako bi iz dva kanala izvukli čak 1.500 kilograma smeća u sklopu pretposlednje sezonske akcije čišćenja otpada.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar