Reklamiranje na ženskim butinama

Žene u Japanu sada mogu da izdaju reklamni prostor – na sopstvenoj butini.
Žene u Japanu sada mogu da izdaju reklamni prostor – na sopstvenoj butini.

Naime, u ovoj zemlji popularne su veoma kratke suknje, a prema rečima PR agencije "Absolute Territory", pogledi prolaznika neretko završe na nogama mladih dama.

One koje vole takvu modu, sada mogu izdati reklamni prostor na butini u trajanju od osam, 24 sata i duže a za to dobijaju adekvatnu nadoknadu.

Od novembra 2012. u ovoj akciji učestvovalo je 1.300 devojaka a broj zainteresovanih raste.

Kao dokaz da su radile svoj posao, učesnice ovakvih kampanja moraju objavljivati svoje fotografije sa reklamama na butinama na svojim profilima na društvenim mrežama.

Ovakvim trikom ne služe se samo kompanije – bend Green Day nedavno je platio iste takve oglase koji će promovisati njihov novi album !Uno!.

Jedini uslov da se postane "pokretna reklama" je taj da osoba bude starija od 18 godina i da ima više od 20 prijatelja na društvenim mrežama.

OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Zanimljivosti

Naučnici tvrde da su otkrili novu boju

Američki naučnici tvrde da su otkrili novu boju - plavo-zelenu koju su nazvali "olo", a koju niko ranije nije video, objavio je časopis Science Advances.