Autor: Kurir/Foto: Pixabay

Info
20.02.2017.
21:58 > 08:16
Ukoliko stambenu zgradu zadesi neka havarija posle 1. marta, stanari će biti u problemu jer niko neće imati pravo da reaguje, budući da zgrade neće imati registrovanog upravnika.
  • kole

    21.02.2017 21:08
    super
    Da li moze predsednik skupstine stanara da bude podstanar?Sam sebi odredio naknadu za to sto radi tj.nista neradi,kao vodi vise racuna od nas vlasnika koji smo kupili stanove,on sutra nadje jeftiniji zakup za stan i VOZDRA levati....
  • @darko

    20.02.2017 17:53
    Ako je neko izabran pre dve godine i imao je maksimalni mandat od 4 godine, zbog promene Zakona njemu mandat istice 1.3.2017. godine.
    Tek upravnici izabrani posle 1.1.2017. mogu da imaju pun mandat od 4 godine.
  • ĐURA

    20.02.2017 15:23
    ZASTRAŠIVANJE i PRETNJE
    GLASAĆIMA!!!!!

    "Ukoliko stambenu zgradu zadesi neka havarija posle 1. marta, stanari će biti u problemu jer niko neće imati pravo da reaguje, budući da zgrade neće imati registrovanog upravnika."

    Zar stvarno mislite da su Vlasnici stanova toliki idioti,da udruženi u nevolji ne znaju da otklone
    problem!? I to još jeftinije nego "STAN" KOJI "ODRŽAVA"pola grada!?
    DALI i predsednik "takozvane "DRŽAVE"postaje automacki UPRAVNIK!!!!

  • novosadjanka

    20.02.2017 15:04
    Da, samo sto je autor Kurira propustio da navede ( ili redakcija 021 koja je preuzela i objavila ovaj tekst i navode iz "Kurir"-a ?) da je gospodin Saša Kostić predsednik Udruženog pokreta slobodnih stanara i vlasnika privatnih zgrada iz Niša.

    Zamolila bih za pomoc: Dali Udruzeni pokret slobodnih stana i vlasnika privatnih zgrada postoji i u Novom Sadu? Kome se moze obratiti, a da je kompetentan, po pitanju Skupstine stanara zgrada u , novom Zakonu o upravnicima zgrada i svim pitanjima na ovu temu u Novom Sadu?
    U napred zahvalna.

  • darko

    20.02.2017 14:40
    @Gradska uprava u Novom Sadu krsi Zakon jer nove Skupstine zgrada i dalje u 2017. godini registruje po starom nevazicem Zakonu umesto po novom.

    Pa ako gradska uprava krsi sta mi tu mozemo? Oni bi trebalo da snose posledice , a ne gradjani. Ako je neko izabran za predsednika npr. pre 2 godine njemu je mandat i dalje vazeci. Ako gradska uprava kaze da dok se ne oformi registar stare skupstine stanara funkcionisu po starom kako onda da se ponasamo???
  • Nik

    20.02.2017 14:17
    Nesposobna i nekvalifikovana gradska uprava. Svi ti ljudi bi na konkursima trebalo da se biraju, pa bi mozda i institucije krenule da rade svoj posao i da sredjuju haos koji nastaje donosenjem ishitrenih zakona sa nepromisljenim rokovima. Mislim da nije realno da stanvnistvo mora, u bilo kojem smislu, da trpi partokratiju. Barem ne na ovom nivou.
  • Perica

    20.02.2017 13:46
    sa PREDSEDNIKA na UPRAVNIKA
    U kojoj ustanovi postoji još ta titula!? A oćinje na slovo Z.....!?

  • liman 3

    20.02.2017 12:41
    poražavajuće
    zgrade na limanu izgledaju i spolja i iznutra NAJGORE! poražavajuće za kraj grada gde bi trebali da su najobrazovaniji ljudi. svaki ulaz ima nekog starkelju koji se po svaku cenu opire modernizaciji i ne da pečat
  • @darko

    20.02.2017 11:46
    Dopis informatike je tacan i napisan je u skladu sa Zakonom. Gradska uprava u Novom Sadu krsi Zakon jer nove Skupstine zgrada i dalje u 2017. godini registruje po starom nevazicem Zakonu umesto po novom.

    Ukoliko je informacija tacna, do formiranja registra Gradska uprave vrse privremeno evidentiranje kao sto radi vecina gradova (Novi Sad) je resio da krsi Zakon.

    Inace postojeci predsednici zgrada nemaju nikakva ovlascenja posle 1.3. jer je obaveza da se do 1.3. izaberu novi upravnici. Ako postojeci predsednik krsi Zakon i ne zakaze sednicu do 1.3. onda bilo koji stanar moze da predlozi zgradu za prinudnu upravu (to jos nije zazivelo) ali u svakom slucaju bilo kakav rad starog predsednika posle 1.3. je samovolja i zloupotreba sluzbenog polozaja.
  • N.SAD

    20.02.2017 11:32
    @Koriolan Pretpostavljam da i tvoja zgrada izgleda ovako naravno uz dosadašnje kvalifikovane upravnike zgrada.Verovatno čekaš da ti država renovira zgradu, promeni stolariju staru 34 godine, okreči odnosno da ti mi kojima su odbijali porez da bi ti dobio stan za ,,dž'' sad je i održavamo.Mi smo taoci takvih kao ti.Dok smo mi sa svojih 10 prstiju gradili i stvarali ti si ladovao na moru, zimovao na Kopaoniku.Dosta više.Da ima pravne države bile bi podnesene krivične prijave protiv stanara zbog ovakvog stanja zgrade i zbog ugrožavanja bezbednosti građana.
  • LIMAN 2

    20.02.2017 11:27
    PREDLOG
    Omogućite, da zgrade dobijaju povoljne kredite za svoju obnovu,
    PA DA VIDITE KOLIKO ĆE BITI NOVIH SKUPŠTINA STANARA !!!
    Skupštinu u mojoj zgradi radi od poćetka...ali ljudi nemaju para(neznam zašto!?).
  • N.SAD

    20.02.2017 11:02
    Samo pogledati na šta ta zgrada liči i svima će biti jasno kako su je do sada održavali pa se sad odjednom nekome žuri.Priča je sledeća, stan dobili za ,,dž'' i sad treba država da im održava to što im je poklonila u stvari treba opet oni što im je uzimato od poreza da bi ,,gospoda'' dobila stanove da održavaju zgrade ,,zalužnoj gospodi''.Dokle više?Podneti prekršajne i krivične prijave prema onima koji ne održavaju svoje zgrade i koji su doveli do toga da zgrada izgleda ovako a koja je opasnost za sve prolaznike.
  • babasera

    20.02.2017 10:26
    Mnogo zanimljivo je čitati ove kopi pejst komentare, tipa upravnici su stranački i prtijski odabrani....Bože ljudi kako su neiformisani i voledu da tračare o nečemu o čemu nemaju pojma. Upravnik može biti svako ko želi da se bavi tim stvarima i otvori firmu za to. U Novome Sadu svi upravnici i agencije su obični ljudi od krvi i mesa koji zarađuju za svoj lebac i nisu na drtžavnim i gradskim jaslama, nego rade, najčešće i po 24h dnevno, tako da evo dobijete informacije iz prve ruke, a te priče sps, sns i ostalo ne piju vodu. Ima jedan doduše koji je otvorio firmu, da ne grešim dušu, čuo sam da je poznati novosadski političar, ali to je 1% u odnosu na sve ostale. Dobro niste rekli da su i u pekarama zaposleni partijski radnici....
  • Zvezde Granda

    20.02.2017 10:23
    Svet - kompjuteri
    Srbija - fascikle
  • darko

    20.02.2017 09:58
    Ovo sto pise u tekstu nije skroz tacno. Makar sto se tice Novog Sada. Informatika je poslala svim sadasnijm predsednicima skupstina obavestenje da se jave u kancelariju koja ce se ovim baviti. Otisao sam tamo i receno mi je da dok se ne oforme registri (nadzorna tela) da se sve radi po starom zakonu. Zakon je postojao, nije novim zakonom izmisljena topla voda. Kada se formiraju registri (za sta je u zakonu dato 12 meseci), nakon toga skupstine stanara imaju jos 6 meseci da odrade izbor novog rukovodstva. Znaci one skupstine koje imaju vazeci mandat (kao i PIB, ziro racun...)normalno mogu da funkcionisu. Zgradu odrzava firma sa kojom imate ugovor, otklanjaju se havarije i sve sto treba...
  • Nervirach

    20.02.2017 09:45
    Da, da. I do sada bez upravnika nisu mogli ziveti (verovatno ce biti clanovi, ako ne prvi bice sledeci v.d.). To kao centar Novog Sada, generisanje problema, tutkanje u centar, zidanje na silu pa resenje zidanje parkinga.
  • Koriolan

    20.02.2017 09:39
    Ah, ti upravnici!
    Čekaće parlamentarne izbore da DELE licence za kvalif'kovane upravnike zgrada. Ne daj bože da se tu infiltrira neki nestranački element. Živim u soliteru (izgrađen pre 34 godine, više od 90 stanova). Imamo skupštinu i savršenog predsednika, sve dogovorno rešavamo, utvrdimo prioritete i delamo po planu. Kreature imbecilne, kad sve pripremite za promenu (akta, procedure i sl.), obznanite i menjajte. Dotle, obaveštavam Ministarstvo pudera i karmina da me "zaboli" vaša direktiva. I pozdravite sve vaše mame!
  • Gerga

    20.02.2017 09:30
    Srbija uvek ista
    Sve nakaradno, pogrešno, na brzinu, lov u mutnom... Prvo su osmislili "posao" za svoje partičike, zatim doneli "zakon" i kazne za građane, pa tek onda razmišljaju o podzakonskim aktima!
    I umesto da oni daju ostavke, nađu neko piskaralo koje za čašicu dve preti!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna