Info
23.08.2017.
10:34 > 10:34
Infrastruktura železnica Srbije (IŽS) planira da u 2017. godini napravi novu organizacionu strukturu preduzeća po kojoj je 1.631 radnik tehnološki višak, nakon što je tokom prošle godine iz ovog preduzeća već otišlo oko 1.500 ljudi.
  • Mikan

    02.09.2017 11:31
    Udri
    Ja znam da nista neznam. Rukovodsto Zeleznica su 2god. odugovlacile prvi krug sistematizacije, da bi na kraju sindikati svojim pulenima prodavali za jagnje mesta za koja je bilo potrebno visoko obrazovanje. Ti isti puleni su idalje rukovodioci malom broju obrazovanih mladih zeleznicara. Pravilnici o sist. radnih mesta su zablude. Jer za mesta gde je potrebno visoko obrazovanje primera radi pekar, jer je dobar za kafanskim stolom i dobra sindikalna luda. Opste je nezadovoljstvo jer su razlike u dohodcima ogromne. Ljudi koji su po celi dan po suncu, snegu, kisi ili kosavi za svoj znoj uzimaju dva puta manju platu u odnosu na prvog iznad njega, koji je u obavezi da mu da moralnu podrsku i obezbedi papir o planu rada za tekuci mesec. Nije mali broj ovih modernih robova koji su sa vecim obrazovanjem od ovih pisara papira plana rada koji obicno isprave korektorom iskopiraju i preprave drvenim olovkama jer je kompijuter misaona jedinica za njih. Dalje, obican radnik nesme da se bori za svoja prava, da ga neki ne uhvati za zub. Dok ti isti koji pokazuju na njih zube, redovno daju tuzbe za neplaceni rad u turnosu, topli obrok i regres, a to i drzavi odgovara. I sta je u svemu ovom MMF- razume se "PONOVO RADI BIOSKOP"
  • Aleksandar

    29.08.2017 22:35
    zatupljivanje naroda
    gledam i ne verujem - ČETIRI SERIJE svakodnevno na RTS1 - sa reprizama - OSAM SATI DNEVNOG ZATUPLJIVANJA NARODA - ostala satnica je svedena na malobrojne reklame firmi koje mogu da plate reket - I VESTI O NOVIM POBEDAMA NEUMORNOG DRŽAVIKA AV AV AV AV ... znao sam da se nešto valja iza toga - udar na železnicu, udar koji će konačno staviti ključ na tog giganta i pogasiti svetla na svim prugama u srbiji - udar na ljude koji su i pored OGROMNE PLJAČKE u poslednjih skoro TRIDESET GODINA - pomoću štapa i kanapa nekako održavali železnički saobraćaj u srbiji - I SAD ĆE VELIKI DEO TIH MUČENIKA BITI NAJUREN KUĆI a sve iz razloga ŠTO NEKO ZARAD SVOJIH DESET ILI DVADESET POSTO PLANIRA DA DOVEDE TUĐINA DA SA NAŠIM PARAMA ODRŽAVA TU ISTU ŽELEZNICU !!! naš narod odavno kaže TUĐA RUKA SVRAB NE ČEŠE - a i svako sa iole mozga VIDI šta su ti isti rusi uradili sa srpskim NIS-om, u kom SRPSKA DECA crnče za dvadesetak hiljada dinara - KAKO BI "ZASLUŽNI" STRPALI SVOJ PROCENAT U SVOJ DŽEP ... s t r a š n o
  • o.vozova

    29.08.2017 21:57
    o cemu prica m.vodja o kakvih 46000 kada imaju bez malo duplo vise.Milslim na kompletna primanja plata,prekovremeni rad koji se placa a neki imaju toliki prevoz da izlaze polovinu plate o.vozova.Tako da m.vodle u Srbija kargu ne treba da se zale.Sta bi radili da su u infrastrukturi zeleznice.
  • DJOLE

    26.08.2017 23:43
    Tesna koza
    Ma sta kazes Panticu...REORGANIZACIJA-SISTEMATIZACIJA na Zeleznici?!Taman da uvalim ono moje gvojze....i rasprodam vagoni i lokomotive!Bravo kolega Panticu!
  • M-vodja

    25.08.2017 15:33
    Zato ja radim van svake zakonske norme 18h bez prekida. Zahvaljujuci sposobnim strucnjacima infrastrukture i uspesnom menadzmentu karga pa nam putovanje od male krsne do bgd ranzirne i nazad traje bas toliko 18h. A da napomenuo bih i platu od 46000 sa prevozom toplim obrokom regresom i nekim satom prekovremeno. Hvala vam svima
  • Zla..

    23.08.2017 22:35
    @jo
    Postovani, nije zeleznicko dete moglo da se zaposli u Elektroprivredi,Telekomu ili NIS-u.... Sirotinja u sirotinjsku firmu! Nema akcija,deonica, dividendi, nema stanova,nema.... Ah, da, bilo je da se vozite za DZ. I sta onda kad stignete od tacke A do tacke B za dz ? Za dz se i vratite kuci jer u tacki B nemate ni za limunadu a kamoli za prenociste. Pa nije svrha vozikati se za DZ !
    Citajte malo bolje tekst: otpremnina zeleznicarima 240 E. A zasluzena penzija nije penzija nego penzijica. A znate li kolike su u gorepomenutim firmama uz sve akcije i dividende? Raspitajte se pa onda lupetajte.
  • jo

    23.08.2017 21:49
    Razlog
    Zla... 23.08.2017 • 14:16
    Cerupanje
    Moj deda,moj otac i ja imamo na zeleznici preko 100 godina staza. Gradili smo je, ulagali sebe u nju i voleli je.
    Pa upravo takvi kao ti i tvoji su je i urnisali.Umesto para za babine ste odmah dobijali posao na državnim jaslama.Ne zna se ko je kome rod a ko svastika,ko je koga doveo a ko koga zaposlio.Ceo život se vozite za dž a da vam ne bi deca kljucala kamenje i pragove odmah po završetku škole ste ih uguravali naravno gde nego na železnicu po kancelarijama.Što bi se dete mućilo u životu kad je ovde plata sigurna a ako se ne mešaš u svoj posao puno eto i zaslužene penzije
  • SRB

    23.08.2017 20:31
    Kad na vrbi zasvrbi
    Nas AV ce im naci nove poslove...
  • Živeo vozić

    23.08.2017 18:35
    Zla...
    23.08.2017 • 14:16
    Cerupanje
    Moj deda,moj otac i ja imamo na zeleznici preko 100 godina staza. Gradili smo je, ulagali sebe u nju i voleli je. Citajuci ovakve tekstove o rasparcavanju i cerupanju iste, dodje mi da vristim do neba... Rasprodaju je oni koji se ni jednom nisu vozili vozom !

    Moj pradeda je bio šef stanice, kada o tim vremenima popričam s nekim kondukterom, samo kaže, eh to su bila najbolja vremena.Nemam nikakve veze sa železnicom osim kao putnik, ali železnica je krvotok svake zemlje. Ovde uništavana i čerupana do iznemoglosti, pa pre 50 godina je postojalo više stanica i kilometara pruga nego danas, a onda je neki glupan rekao, imamo autobuse.
  • Hhhh

    23.08.2017 16:42
    Propala država....sve propade, samo njihove plate i procenti žive
  • Perica

    23.08.2017 16:27
    Nezaposlenos
    I kad otpuste te ljude pasce nezaposlenos. bas me zanima koju ce sad glupu izjavu dati predsednik SNS Vucic
  • Zla...

    23.08.2017 14:16
    Cerupanje
    Moj deda,moj otac i ja imamo na zeleznici preko 100 godina staza. Gradili smo je, ulagali sebe u nju i voleli je. Citajuci ovakve tekstove o rasparcavanju i cerupanju iste, dodje mi da vristim do neba... Rasprodaju je oni koji se ni jednom nisu vozili vozom !
  • AVAV

    23.08.2017 12:59
    Meni je daleko vaznije da cemo uskoro imati puteve bolje od Nemacke .
  • bagra

    23.08.2017 12:50
    Ovi samo otpuštaju a radnici podviju rep uzmu 240 Eur po godinii odu "dobrovoljno"
    Nema tu pomoći dok radnice ne usprave kičmu i izađu na ulice.
  • Biseri srpske vlade

    23.08.2017 12:41
    Videćemo...
    Magraci jedni naduvani. Vrlo brzo će rat i železnica će vam postati nešto najvažnije u životu, jer će biti jedina pouzdana saobraćajna veza između zemalja koje žele nešto da transportuju preko Balkana. I snabdevaju se u ratu.
    Da vas podsetim samo na zvanične izjave vojnih i strateških stručnjaka Kine, da je treći svetski rat nažalost neizbežan.
    Da vas podsetim da je to civilizacija koja datira od pre 5000 godina pre nove ere, i da su joj prvei štampani dokumenti proučavanja rata i sukoba.
  • Zvezde Granda

    23.08.2017 12:01
    "Predlog nove organizacione strukture bi, kako navode za 021.rs u ovom preduzeću koje upravlja javnom železničkom infrastrukturom, trebalo da obezbedi ...

    ... dublje punjenje dzepova .

  • Hteli ste napredno

    23.08.2017 11:50
    Gledajte napredno
    Svetske finansijske organizacije štite poverioce, a na vladi je da odluči gde će da smanji troškove. Penzije, fontana, jarbol, BGH20, pogubne subvencije najvećim gubitašima, ... su razlog zašto ovi ljudi neće nastaviti da rade.

    "Država nije bogata ako siromašni imaju automobile, nego ako se bogati voze javnim prevozom!"
  • Zikina sarenica

    23.08.2017 11:46
    Smrdija
    " .. Otpušta se još 1.600 železničkih radnika, .."

    Da li u te radnike spadaju i oni sto ispunjavaju fotelje u kancelarijama ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna