Autor: B92.net

Info
15.08.2018.
18:14 > 19:30
Na Zlatiboru je otvoren prvi "omladinsko-patriotski" kamp za mlade, koji organizuju "srpske i ruske veteranske i patriotske grupe".
  • kimi

    17.08.2018 19:14
    Malo sam dosadan ali samo za London Boya i sve koji mi lupaju minuse..
    "So far in 2018 there have been 1,299 stabbings in London up to the end of April, according to official statistics from the Met Police."

    Ovo je vest od juce.
    "Two of the four children, aged 15 and 16, suffered injuries to their torsos while another had cuts to his arm and the fourth was injured on the leg.
    Read more: https://metro.co.uk/2018/08/17/witnesses-describe-horror-seeing-boy-disembowelled-south-london-stabbings-7851194/?ito=cbshare

    Goodnight.
  • PetarPP

    17.08.2018 13:23
    Kamp je već ukinut po nalogu nedićevaca, samo još jedan dokaz da smo pod okupacijom.
  • /

    17.08.2018 10:28
    /
    nastavite vest sa ovim

    http://www.021.rs/story/Info/Srbija/194892/Vojna-parada-u-Beogradu-11-novembra-dolazi-Putin.html
  • Drr

    17.08.2018 10:02
    Zavadi i vladaj
    Ovo bi bila pozitivna i dobra vest da nije u pitanju priprema terena za novu Siriju.Bolje da ratuju sa amerikancima na teritoriji druge države nego u Rusiji.Velike sile nam nisu predodredile da živimo u miru i blagostanju nego da nestanemo u krvavom vrtlogu. Sve je učinjeno da narodi bivše sfrj ostanu zavađeni i podeljeni. Mi naravno poslušno dozvoljavamo da nas vode u sopstvenu propast,vaspitavamo decu da mrze druge narode od rođenja.
  • Kaćanka

    17.08.2018 08:35
    @Novosađan
    "Koji bi to nenormalni roditelj voleo da vidi svoga sina da ubija ili gine?"
    Bogati, valjda koji bi to NORMALNI roditelj...
  • Ns 49

    17.08.2018 06:24
    Naša vlast se konačno opametila da dozvoli ovakvu obuku mladih. Znam za slučajeve da su momci išli u Rusiju na obuku pa tako jedan kad se vratio zove ga komandir policije u Futogu da ga vidi i pita šta ti to radiš kad su zbog tebe došla dvojica iz BIA iz Beograda.
    Vi koji ste protiv da se omladina obuči ste očigledno i protiv svoje države a ne vidite da se komšije naoružavaju i obučavaju i svojataju naše teritorije. Da i vas neko sa strane ne časti da tako pišete?
    Na predvojničkoj obuci smo učili svašta pa i da bacamo bombe a nije valda sada došlo vreme stalnog mira pa treba da budemo neuki?
  • kimi

    16.08.2018 21:42
    @London Boy

    Samo mi jos objasni sta je glupo sto sam napisao?
    To sto ti zivis u Londonu pa sad mislis da si boga za muda uhvatio vise govori o tebi kakavi si osoba.
    Ono sto sam ja rekao je spot on .. svaki ,SVAKI dan je neko izboden nozem u Londonu i to uglavnom tinejdzeri,pre koji dan teroristicki napad, ... ne zivim u UK niti bih ikad, ali nisam ni corav ni glup, vidim izvestaje sa stranih TV kanala...
    Jos jednom ,umesto da lepis etikete da je neko glup, NAPISI MI sta je to sto sam ja rekao ,a da je glupost??
  • London Boy

    16.08.2018 20:38
    @ Руска губернија
    U većini se slažem sa vašim komentarom ali samo jedna mala ispravka.

    SAS i SBS kandidati se regrutuju isključivo iz postojećih vojnih rodova gde je selekcija sprovedena za vreme služenja vojnih obaveza.
    Najčešće su to okaljeni vojnici i padobranskih jedinica, Royal Marines, Royal Engineers i Royal Gurhka Regiment koji su sami po sebi već specijalci u svom polju sa najmanje 5 godina staža i izuzetnom psiho fizičkom kondicijom. Obuka traje nešto manje od 2.5 godina i košta nešto više od 2 miliona £ po jednom kandidatu.
  • pawlle

    16.08.2018 20:30
    zanimljivo,a ne uce ih da bacanje djubreta kroz prozor kola,stana,......lepom ponasanju,javljanju,manje mrznje prema komsijama.....koga boli q za sve sto sam nabrojao,treba topovsko meso i onda kad odu u socjalno kao invalidi one satletruse po naredbi predsednika kazu nije ni bilo rata samo vojna vezba
  • Руска губернија

    16.08.2018 17:03
    "Камп за таленте"
    Колико видим из вести и реаговања политичара, у питању је више нека врста кампа за будуће "таленте" у ратовању за Русе. Недавно је у Сирији, на страни Руса и Асада, погинуо момак из НС. У Украјини (сад ће русофили рећи да то није Украјина него Малорусија) се такође бори неутврђен број "ратника" из Србије. Русија је делом опкољена НАТО снагама, под економским санкцијама и вероватно сматрају да им је свака помоћ добродошла.
    Наћи прави кадар за специјалне јединице (на руском СпецНаз) није лако, треба имати што шири обухват кандидата и почети са обуком, а пре свега са испирањем мозга, врло рано, док се личност још формира. Кандидати за британски САС (Special Airborne Service) се регрутују већ са 16, углавном од момака који су напустили школу. Слично је и са специјалним јединицама других земаља.
    Право питање је да ли ми као друштво, као организована људска заједница, стварно желимо овакве кампове на нашој територији? Пустимо сад огорчење на НАТО и оно "да комшији цркне крава". Каква је тачно добит за друштво да се ово организује? За добит појединаца не питам, знам да ће они покупити кајмак и на крају се извући као тарана из лонца. Као неко ко је учествовао у рату и вуче трауме до дана данашњег, мислим да је ово ужасно, много горе чак и од враћања редовног војног рока (против чега се такође децидирано залажем).
    Могао бих да апелујем да се наша деца спасу од погубних утицаја, али мало ко ће ме чути, а још мање њих ће то схватити озбиљно.
  • /

    16.08.2018 14:45
    /
    @Ovdašnji
    koliko se secam pre toga predvidjate ulazak amera u srbiju do granice na strandu
  • London Boy

    16.08.2018 13:51
    Kimi & Neko iz mase,

    Pročitati nečiji post a nerazumeti ga može samo retko glupa osoba. Čak bih reako bezobrazna. Ja sam samo Duletu dao do znanja da su njegove tvrdnje neistinite, to jest na kafanskom nivou. Kao i vaše najposle.
    Meni ne treba Google da bih saznao šta se dešava u UK i Londonu. Ja godinama živim ovde i verujte mi dobro poznajem ovu državu i njene građane za razliku od vas.

    Pročitajte moj post ponovo i pažljivo pa onda ostavite adekvatan komentar. U protivnom, nemojte ostavljati svoje sramotne komentare na sajtu 021. Ima dovoljno gluposti za zabavu od drugih isto tako neobaveštenih čitalaca.
  • Ovdašnji

    16.08.2018 13:45
    @/
    Budućnost amerike je cepanje na 3 nezavisna dela, nakon pečurke 250-400 km od Tusona, Arizona.
    Seti me se onda.
  • /

    16.08.2018 11:22
    /
    @Ovdašnji
    za takvu buducnost si ti direktno odgovoran.
    ako budu presli granicu to ce biti zbog ovoga i sto vas na drugaciji nacin ne moze zauzdati

    misli o tome sta radite zadnjih 18g
  • Ovdašnji

    16.08.2018 10:48
    Sažaljevam vas
    Veoma mnogo vas ovde ima, koji su američki anus zamenili za sladoled.
    Budućnost će vam sve kazati.
  • Dejan

    16.08.2018 10:04
    igre
    Imao sam priliku da budem na liniji ispod pokretnih meta na strelistu dok sam sluzio vojni rok, gadjalo se na 300-500m, sa kolegom smo pomerali metu levo desno u betonskom bukeru, kad je vod poceo da roka po tome, to je bilo jezivo, taj koji nije cui fijukanje zrna pored sebe taj samo moze da pise pesmice i prazne stihove o moralu ! Tako da svi koji ovo branite i osudjujete cutite i vratite svoje gubice u misije rupe odnosno tamo gde vam je i mesto, lako je ovako kad tata i mama plate da se deca igraju posto su im video igrice dosadile. Dao bi ja ovoj fake ekipi pracke i kamenje pa da vide malo sta je realno 1-1, pa ko kome izbije oko taj ce pricati
  • Nastavnik

    16.08.2018 09:55
    Razumevanje
    @Neko iz mase

    Vidim da se suštinski razumemo, samo bih da naglasim da mi bila nije namera da sudim o ljudima prema školovanosti i pismenost, iako sam svestan da upravo tako deluje. Više je bila poenta da ukažem na ironiju situacije u kojoj neko pridikuje o srpskim vrednostima, patriotizmu a nije funkcionalno nepismen upravo na tom istom srpskom jeziku.

    Po meni je zaista nedopustivo da u Srbiji koja ima najsavršeniji jezički sistem na svetu, tj jedan glas-jedan simbol, vrlo jasnu i preciznu gramatiku, kao i ogromno leksičko bogatstvo, bilo ko bude nepismen, ali naravno, to je moja pristrasnost, i moja tzv. deformacija. Šteta je velika da, parafraziraću, učimo da znamo da se bijemo, a ne učimo da znamo da pišemo.

    Što se tiče učenja đaka, nikako ne dolazi u obzir kategorizacija po novcu, upravo zbog toga što i ja lično i mnoge moje kolege dolazimo konstantno u situaciju da budemo omalovažavani upravo zbog toga koliko zarađujemo.

    U svakom slučaju, tolerancija, kako i sami kažete. Hvala Vama na civilizovanom diskursu, još jednoj stvari koja strahovito nedostaje u sadašnjem javnom dijalogu. Svako dobro!
  • Đura

    16.08.2018 09:53
    A gde je tu mozak?
  • Šta

    16.08.2018 09:43
    reći
    Vi koji ste napunili 18 godina idite u vojsku, ili policijsku školu Republike Srbije, taman im fali regruta.
    Ove paramilitarne stvari me podsećaju na Hitlerovu omladinu, rasističko-nacističke kampove za obuku u SAD, kampove Al kaide i ISIS-a gledano kroz formu, a ne ubeđenje, da me neko pogrešno ne shvati...………..

    Nego jedno pitanje: ko im je dao uniformu, čizme...…...vojske Republike Srbije, i koliko ja znam pucanje nije dozvoljeno za civile, a pogotovo decu van za to predviđenih vojnih i policijskih poligona, odnosno strelišta?
    Ne mogu ja sad da odem na livadu ili šumu pa da roštiljam iz pištolja, puške, topa...….
  • LOL

    16.08.2018 09:30
    ДОМОВИНА СЕ БРАНИ ЛЕПОТОМ

    Домовина се брани реком
    И рибом у води
    И високом танком смреком
    Што расте у слободи

    Домовина се брани цветом
    И пчелом на цвету
    Маком и сунцокретом
    И птицом у лету


    Домовина се брани књигом
    И песмом о небу
    Сестрином сузом мајчином бригом
    И оним брашном у хлебу


    Домовина се брани лепотом
    И чашћу и знањем
    Домовина се брани животом
    И лепим васпитањем.
  • LOL

    16.08.2018 09:28
    Да ти родитељи и омладина имају трунку морала и национализма у себи деца би служила војску а не била обучавана у некаквом кампу који више личи на обучни центар неке терористичке организације за испирање мозга.
  • Neko iz mase

    16.08.2018 09:25
    @Nastavnik
    Nemojte biti selektivni kao sto ste @Kimi odgovorili. Misljenje cenite samo ako je neko pismen? Da li to i djake ucite? Mozda i po kolicini novca koje im roditelji poseduju?
    Da ne ispadne da vas napadam, uceni ste i razumete poentu. Covek se izrazio, mozda omasio slovo ili mozda i nije pismen, ali i njegov glas se racuna kao i vas. I njegovo misljenje ce sigurno nelad biti ispravnije od vaseg, kao i ponekad vase od njegovog. Samo ste skrenuli sa teme.

    Da dam primere raznih ekonomskih ambasadora Srbije sirom sveta koji nista bas nisu ucinili za svoju platu, za koje du cak i skupljaci sekundarnih sirovina sposobni. A oni su eto pismeni i obrazovani.

    Uglavnom tolerancija i hvala vam ako pomognete da nasu decu izvedemo na pravi put za koji, slazem se, roditelji jesu odgovorniji vise od skole.
  • Bravo

    16.08.2018 09:18
    pravi su smekeri i smekerke :)
    nece svako da bude gastoz da se trti pred kamerama .
  • Neko iz mase

    16.08.2018 09:17
    @Kimi
    Sto bi ti rekao, druze, ne omalovazavam nijedan posao. Bas sam poslodavce pominjao. Plate znate, uslove znate, a moze tako i cela Srbija ako se ne naucimo pameti.
    IT nema veze sa tim, mada bi i on zavrsio tako da nema domacih firmi koje su ojacale poziciju programeri oocevsi pre par desetina god. Pre dosta godina freelanceri iz Srbije nisu bili placeni kao danas. Ali IT je zaista druga prica, nije tema.
    Kod nas stranci otvaraju firme, jer je jeftina radna snaga. Pa jel mora to biti primarno? Robovi u pelenama?
    Ako ne znamo da se izborimo, da cenimo sebe, drugi sigurno nece.
    Skolski plan i program sa udzbenicima o starletama! Zar to nije kolektivno zaglupljivanje?
    Ovakvi kampovi za mlade (bez oruzja) sigurno da mogu u deci roditi svest za samoocuvanjem, postovanjem sebe, a i drugih.
    Nije vam to ISIS, mi smo skroz druga kultura i narod. Trebaju nam sposobna deca, kasnije odrasli ljudi da Srbija uopste opstane.
    Pisala ovde majka da bi da joj sin bude tajkun, kriminalac, politicar. To se postaje jedino specificnim sklopom licnosti i to ne dobrim.
    Kamo srece da mozemo da se resetujemo i krenemo od 0, bolje bi nam bilo.
  • mrva

    16.08.2018 09:09
    jasno je da ovakav izopačeni kamp mogu da posećuju samo deca podjednako izopačenih roditelja. Veoma kreativna aktivnost koja ce doprineti razvoju omladine u funkcionalna bića korisna društvu i okrenuta stvaranju.
  • Комша

    16.08.2018 08:57
    Боље и да су ту него ноћу испред зграде да дувају и лочу крмаче пива и урлају као подилајисани.
  • Nastavnik

    16.08.2018 08:07
    Pardon
    @ kimi

    Prvo, po Vašoj logici možemo i da izostavimo i pokoju reč, ili frazu, bitno je da se razume suština. Šta fali, možemo i rukama i nogama da se sporazumevamo (ne mislim na utvrdjeni jezik znakova, naravno) bitno je da se razumemo.

    Drugo, stvarno ne vidim korelaciju između ukazivanja na pravopis i izigravanja nekakvog „tate" šta god Vam to značilo.

    Treće, upravo zbog, između ostalog, tendencije da konstantno omalovažavamo ljude koji nam ukazuju na pravopis i gramatiku, i uopšte ljude koji pokušavaju nečemu da nas nauče (o čemu je još Domanović pisao), tzv. predstavnici naroda su nam razni „vazduplohovi" „mortadele" keramičari, šoferi i sl. Možda sam promašio temu, ali zato što sam ukazao na kredibilitet mišljenja nekoga ko jedva ume da piše. ja sam taj koji nema šta pametno da kaže? Zanimljivo...

    @ Neko iz mase

    Slažem se da i mi kolektivno snosimo itekako odgovornost za stanje, ali prvenstveno za znanje dece, za njihovu zainteresovanost za predmet i kvalitet nastave. Odnos prema drugarima (sve veća agresija npr.), državi (sve masovniji odliv mozgova), školi (sve veći prezir i omalovažavanje od strane i roditelja i dece), starijima (opet prezir i agresija), i osnovno vaspitanje i sistem vrednosti prvenstveno dolaze od kuće, ali to je tabu tema.

    Kod nas su deca 50% vremena, ali je odgovornost za sve što ne valja 100% naša? Izvinite, neće biti... Ni ovde ne može da se ukaže na validnost komentara funkcionalno nepismenih, a da se ne dobije da pametujemo i sl.
  • /

    16.08.2018 07:20
    /
    da, bas se vaspitavaju.
    a oruzje im je umesto one lopate za odvikavanje
  • Мики

    16.08.2018 07:11
    @Boki
    Хајде не каки. Баш ће нас овакви одбранити од нечега кад нису сами себе одбранили од колективног испирања мозга. Шта то беше памет...
  • Ivan

    16.08.2018 06:06
    .
    Drago mi je zbog postojanjs ovakvog kampa,ali mislim da organizatori krse par pravila zakona.npr. koriscenje uniforme sa grbom vojske,a da isti nisu pripadnici,koriscenje zastave sa orlom,jer kamp nije drzavna ustanova itd. Itd
  • kimi

    16.08.2018 01:21
    @London Boy
    Jos nesto izvinjavam se .. kazes da se dobar broj engleskih vojnika obucava u bivsim kolonijama .. bas lepo,humano i demoktratski ne?
    Kod kuce su "andjeli" ali zato vezbaj ratovanje po kolonijama i na tudjim teritorijama?..
    I btw.. ako si vec London Boy .. sta te biga sta se ovde radi?

  • kimi

    16.08.2018 01:16
    @London Boy ..
    Da .. zato sto nemas naoruzane pajkane u Engleskoj, imas svaki dan ubistva i to NOZEVIMA ,to je tamo postao hobi, i da .. imas i teroristicke napade itd , al to nema veze jel..
  • kimi

    16.08.2018 01:12
    @Nastavnik

    To sto vi pricate je profi deformacija .. ako ste vi razumeli sta je covek napisao , to je ono sto je bitno.
    Ocenjute pravopis i nacin pisanja vasih ucenika, ne izigravajte "tatu" na portalu.. uglavnom kada ljudi nemaju sta pametno da kazu ,onda idu sa licnim uvredama tipa ovog sto ste vi napisali..
    A nije ni
    @Neko iz mase
    daleko, to sto neko mota kablove druze ,taj neko radi posten posao, ne krade, ne dangubi nego RADI! To sto je to placeno kao kikiriki je sramota tih poslodavaca tj kapitalizma generalno, jer druze moj, da neko ne mota te kablove, ne bih ih bilo...
    Da neko ne cisti ulice, pocrkali bi svi od zaraza, da .. SVI , i onaj ciga sto spava na klupi , i dr mr IT fenseri koji smatraju da je motanje kablova sramota.
    A sto se mog prvog posta tice, zanima me samo, jel to ovde ima botova pa su ocene nerealne, ili neko zaista smatra da je ok voditi decu da gledaju kurve i drogose? Msm ako je ok, zasto vam gospodo draga onda smeta Farma i Parovi? Zasto vam je bolje da deca uce o kurvama i narkomanima kao tekovini "zapadnih vrednosti" , a nije vam normalno da neko uci kako da daje prvu pomoc, ili da zapali vatru bez sibica i upaljaca, kako da ugreje promrzlu osobu itd itd..
    Nece nas kurve droga i IT uciniti modetnijim i slobodnijim, zdravijim.. jer kakav god sako da obuces ,koji god model iPhone da imas, to ti sutra nece pomoci ako se desi "nedobog" ,jer ces biti ono sto ustv i jesi, primitivna satro pitoma osoba koja ce morati da ubije da ne bi bila ubijena.
  • teča

    16.08.2018 00:27
    trnu mi oči od ćirilice.
  • Neko iz mase

    16.08.2018 00:01
    @Nastavnik
    Vi ocigledno ne mozete da odolite da ne pridikujete.

    Patriotizam nema veze sa pismenoscu, slozicete se.

    A slozicete se i da ta deca znaju srpski jezik tacno onoliko koliko ste ih izmedju ostalog vi i vase kolege naucili. Kao i da je pravo uzivanje obrazovati danasnju omladinu.

    Razmislite i vi pre komentara i pridike drugima. Vi ste prvi odgovorni za znanje nase dece, za njihovu zainteresovanost, odnos prema drugarima, starijima, skoli, pa i drzavi. Deca pola dana provedu kuci, pola u skoli.
  • Neko iz mase

    15.08.2018 23:51
    @London Boy
    Napadas coveka, nisi ni Google upotrebio.
    Prvi rezultat koji iskoci: http://www.ukmilitaryschool.com/primary/

    Inace, bas u toj Engleskoj o kojoj puno znas postoji mnogo razlicitih kampova namenjenih deci koja se neprimereno ponasaju i uzrasta su do recimo 14 god. Kamp za prevasputavanje, odvijavanje od kompjutera i raznih drugih zavisnosti. Ti bi na taj nivo da dodjemo, da decu saljemo u kampove po kazni?
    Verujem da si ti oruzje video samo na slici. UK je postala bas problematicna zbog terorista i zato je oruzje malo tabu tema. U Nemackoj ga mozes imati, u Srbiji mozes, zakoni su nam isti.
    Ova deca ne pucaju iz oruzja, tako da nema potrebe isto i pominjati.
    A koliko ko ume njime da rukuje pokazuje cinjenica da nam se policajci medjusobno slucajno ubijaju, jer u skoli nisu naucili da jer oruzje uvek puno.
  • Boki

    15.08.2018 23:41
    Braniće nas ovi slobodoljupci komentarima na web-u ako nas neko napadne!

    Vojske nemamo, policija služi za harač, i ovi su zapravo klinci prava pretnja odsustvu poretka!

    Braniće nas saobraćajci i notari, međunarodno pravo, i vlast, majke mi!

  • Марина

    15.08.2018 23:34
    Коначно нешто нормално. Деца морају бити оспособљена да пруже отпор - интелектуални, морални, оружани, агресивним и крволочним атеистима, педофилима, нацистима, исламистима, демонкратама. Ко не може себе да одбрани, како ће одбранити породицу, друштво, државу?
  • rade

    15.08.2018 23:00
    Nekada ovakve stvari i nisu lose po danasnju mladez, naravno nikako u politicke svrhe!
  • /

    15.08.2018 22:54
    /
    ej ne ludujte
    jeste bilo slicno-ali bez rusa

  • Nastavnik

    15.08.2018 22:17
    lepa naša srpska jezika
    @ Dule

    Sve razumem, i žar i entuzijazam i patriotizam, ali nikako ne mogu da shvatim da ljudi sa nivoom pismenosti „...ili neznaju ili nesm..." „...oceci nogu..." „oruzijem" ili „...medveda,Da je takvih kampova vise imali bi bolju omladinu ,to odgovorno tvrdim.Ja sam im poklonio nekoliko satora i uvek cu ih donirati" daju sebi pravo da pridikuju drugima povodom bilo čega.

    Jasno mi je da ovde nije tema pismenost, ali, ako već planirate da se oglašavate na ovaj način, dajte se prvo opismenite malo, pa će vas ljudi shvatati daleko ozbiljnije.

    Ovako, krajnje je neozbiljno da se javljate na temu patriotizma, ako već ne posedujete osnovni nivo znanja srpskog jezika. Naravno, sloboda govora treba da postoji, ali nemojte se bez razloga blamirati.

    Ne znam kakva su ta deca po pitanju znanja srpskog jezika, ali obzirom na višegodišnji trend opadanja pismenosti, daleko nam je potrebniji neki takav kamp.

  • Neko iz mase

    15.08.2018 22:14
    Ne znam cemu minusi.
    Ova deca se ne obucavaju da budu ubice.
    Neverovatna je propaganda, pa i kolicina ljudi koja ne podrzava vojsku uopste. Nekada su se vojnici pozdravljali i posmatrali sa postovanjem.
    Danas, pod uticajem zapada se ista ta vojska slabi pod laznom pricom da deca rukuju pravim oruzjem.
    Dosta ljudi ne vidi siru sliku, ljudi su okupirani prezivljavanjem, a nas truju propagandom, pritiskaju raznim uslovima i uskladjivanjima.
    Skolstvo vec propada, deca tuku nastavnike i profesore, toga ranije nije bilo. Deca se zatupljuju. Ako tako nastavimo bicemo robovi u raznim prosperitetnim stranim fabrikama, motacemo kablove da prezivimo.
    Kao drzava mi im i ne trebamo jaki, niti pametni, njima treba radna snaga blizu Evrope.
    Ista prica i sa ovim kampovima, kako god se oni zvali. Zar nije dobro da deca znaju da se znadju u prirodi, da se odvoje malo od asfalta, da puste mobilne iz ruku, da nauce prvu pomoc?
    Koliko od vas koji ste komentarisali negativno ste vozaci i koji umete da pruzite prvu pomoc?
    Da prepoznate otrovnu pecurku? Da upalite vatru u prirodi?
    Ovo i treba podrzati, a ne da branite decu kad maltretiraju drugu, da ih ucite da postaju bahati mangupi, da se drogiraju, ubijaju... Ova deca to nece biti, jer tamo, kao i u pravoj vojsci, pa cak i kao revnosni sportisti, uce sta je to autoritet, pravilo, odgovornost, pomoc.
  • kimi

    15.08.2018 22:13
    Ok, ne znam tacno i konkretno sta se radi tamo i zasto, ali aj ovako .. dal svako ima prava na izbor?
    Dal su roditelji one cuvene Amsterdamske exqurzije imali izbor da puste svoju decu osnovce da ih nastavnica vodi SVESNO i sa namerom u ulicu kurvi i narkomana kako legalno "uzivaju" u zapadnoj demokratiji?
    Ako vam je to bilo normalno i ok, zasto vam ovo smeta? Relano gledano i jedno i drugi je extrem, ali je licemerno onda za jedno reci da je ok a za drugo da nije ... ili je i jedno i drugo ok ,ili nije ni jedno ok.
    A ako je u pitanju licni izbor, onda je opet licemerno pljuvati neciji izbor, a dignuti nos kada vas izbor neko pljuje.
  • Mi

    15.08.2018 22:10
    A da mere daljinu do cilja, kamuflaza, ratovanje u urbanim sredinama. Kako napraviti eksploziv uz pomoc sode. Dezodorans u mikotalasnu na 1min. Zamke. Nemojte se brukati sa o desno rame. U svim modernim armijama ide unakrst puska.....
  • Vojvosadjan

    15.08.2018 22:06
    @Dule
    Bravo Dule dobrotvoru. Jel im treba hepo kocki da doniramo, da se samozapale? Kakvi bre kampovi za decu, kakva sranja?! U kampovima treba da treniraju sportove i uče a u vojsci da rastavljaju puške i pucaju. Ili razjebite to malo armije što je ostalo pa da ide sve u 3... ili uvedite redovno služenje vojnog roka sa svrhom a ne kao generacije nas koji smo u istoj samo gubili dane. Ajd u ...
  • citalac

    15.08.2018 21:48
    vazno je da decu u skolama ne nauce raliku izmedju jer i jel, kao i kako se pravilno pise dali ili da li, a o necemu ozbiljnijem da i ne govorim
  • London Boy

    15.08.2018 21:47
    @ Dule
    "U Engleskoj postoje nivoi kampova i obucenosti sa oruzijem pravim.Takvi polaznici uz fakultet i sa diplomom tih kampova dolaze lakse do posla ITD"

    Čuo sam mnogo nebuloza o Engleskoj ali ova sa oružanim kampovima je žešća budalaština.

    Samo da podsetim, u državi gde policija ne nosi oružije osim posebnih jedinica koje su za to namenjene, tipa S.W.A.T. Armed Police, Sniper Squad ... etc.

    Lovačko oružije mogu da poseduju samo lovci, farmeri i poneko privatno lice uz strogi nadzor i redovnu proveru. Većina farmera ima puške na svojim posedima dok pojedinci i neki lovci drže oružije u policijskim stanicama. Kolekcionari na mnogim puškama i pištoljima imaju plombe u cevima pa su oruđa tako reći neupotrebljiva.

    Toliko o naoružanju. Jedini kampovi sa naoružanjem na ostrvu su isključivo vojni.
    Ne računam izviđače i kadete. Čak se i privatne firme za zaštitu i telohranitelji obučavaju na vojnim poligonima kojih i nema baš puno pošto je UK dosta gusto naseljena a dobar broj vojnika se obučava po bivšim kolonijama.
    Znači, tvoje tvrdnje o oružanim kampovima su čista izmišljotina ili neobaveštenost.

    O imaginarnim fakultetima i kamp diplomama neću ni da počinjem.


  • jjjj

    15.08.2018 21:25
    Danju uce da ratuju uvece gledaju Zadrugu zurku .
  • Zoran

    15.08.2018 21:20
    koje ludilo mozga
  • RVosha

    15.08.2018 21:17
    @Novosađan
    "Koji bi to nenormalni roditelj voleo da vidi svoga sina da ubija ili gine?"

    Na zalost ima ih jako puno u ovoj septickoj jami .
  • B

    15.08.2018 20:41
    Vežbaju za nindža ratnike?
  • Dule

    15.08.2018 20:09
    Kamp
    Mnogi su zaboravili da smo nekada imali predvojnicku obuku na fakultetima,izvidjace i ferijalce gde se ucila razna obuka i mnogo ozbiljnija i sa pravim oruzijem.mnogi od vas nemaju pojma da se to isto radi u mnogim evropskim drzavam ali to nasi o tome ne pisu ili neznaju ili nesmu.U Engleskoj postoje nivoi kampova i obucenosti sa oruzijem pravim.Takvi polaznici uz fakultet i sa diplomom tih kampova dolaze lakse do posla ITD.Danas imamo omladinu koja nezna nista da radi sem da drzi viljusku i kasiku mobilni a kamoli da iscepa drva ,sam ce sebi oceci nogu.
    I nemojte praviti od muve medveda,Da je takvih kampova vise imali bi bolju omladinu ,to odgovorno tvrdim.Ja sam im poklonio nekoliko satora i uvek cu ih donirati.
  • Novosađan

    15.08.2018 20:09
    Nisam siguran da li glume talibane ili SS Jugend, ali svejedno nisu bas cisti u glavi. Koji bi to nenormalni roditelj voleo da vidi svoga sina da ubija ili gine?
  • Topovsko Meso

    15.08.2018 20:05
    Mi smo narod koji se nikad neće nikad nučiti pameti.

    Srbija jugend na delu a to nam se tradicionalno obija o glavu.
  • Milo

    15.08.2018 19:48
    Ahaha
    Imas ih i u Hrvatskoj a u BIH 35 tacno i tamo su instruktori Veterani iz Muslimanske Tzv vojske pa Sfor bas briga sve znaju sve vide ali bas ih briga!
  • Horrible

    15.08.2018 19:47
    Boleština
    Meni je ovo u najmanju ruku bolesno i zadojeno.
    Čak je i vizuelno bljak.
    Jadna im majka.
  • Georg

    15.08.2018 19:45
    Ovo je idiotizam !!!
  • sale

    15.08.2018 19:35
    jako lepo, bas nam trebaju deca ratnici
  • Vojvosadjan

    15.08.2018 19:34
    Ratatatira!
  • Demokratija

    15.08.2018 19:33
    Svako ima izbor
    Šta se čudite pojedini? Svako ko ne ugrožava tuđu sigurnost i teritoriju, i ne narušava državni poredak, može da radi šta hoće!
    U ovom sluđenom i zaluđenom nazadnom društvu, posrnula morala i poremećenog sistema vrednosti, samo čekam da osude i zabrane klubove borilačkih veština, uz izgovor da mogu da ugroze državu i "milu nam državnu bratiju i kuma".
    Car je go!
  • pera

    15.08.2018 19:23
    ..
    Organizatore i roditelje pohapsiti.
  • užas

    15.08.2018 19:18
    Šta na ovo kaže ministar prosvete? Ekskurzije u režiji profesora nisu po zakonu, a ovo jeste?!
  • /

    15.08.2018 19:16
    /
    sta sve ne radi taj nato: indoktrinacija dece, paravojne formacije, strani vojnici na srpskoj svetoj zemlji.

    uf cek


  • Vaspitacica

    15.08.2018 19:16
    Nemam reci! Kakva propaganda i ispiranje mozga!
  • Zakleo se bumbar

    15.08.2018 19:16
    Udri sine
    Uvek nekako razmisljam o zivotu...kako dodje, zivi se, ode. I uvek kazem sebi, zadnju glupost u zivotu sam cuo skoro, pa nema valda vise...
    Kad ono cvrc Milojka, ovo je najnovija.
  • Pjer

    15.08.2018 19:14
    Negde moraju da nauče.
    Zbog onog što dolazi.
    Ako mislite da dolazi doba sreće i saradnje, varate se.
  • M

    15.08.2018 18:59
    Po modelu ISISa...
  • Vojo

    15.08.2018 18:37
    Višnjica
    Takav kamp se pored Apatina organizuje više od 10 godina. Deca slikaju, pišu, organizuju razne interesantne radionice. Sastavni deo programa je i snalaženje u prirodi kao i borilačke veštine. Odličan program. Ovo sa puškama je malo nenormalno. Ima li praktičnu svrhu i primenu u životu te dece, mislim da nema.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna