Info
13.03.2015.
13:39 > 14:09
Odbor za pitanja ustavno-pravnog položaja Vojvodine usvojio je većinom glasova odluku da se, pored zvaničnog grba i zastave Vojvodine, ubuduće paralelno ističu i tradicionalni grb pokrajine iz 19. veka, kao i srpska trobojka.
  • ns2

    19.03.2015 07:43
    eto jel vidite
    Eto jel vidite da u Vojvodini to ne prolazi .Ima zastavu koja odgovara ,ima grb i sta bi samo menjali kad je nama vojvodjanima to dobro -Amin .nego derani ajd vi tamo vidite sa drugim TAJKUNSKIM GRBOVIMA da ne kazem lopovskim ,sta ce te i kako ce te!
  • Za nakaradnog G

    17.03.2015 11:21
    "svako ko ustane protiv demokratskih i vojvođanskih vrednosti proterivanja i ubijanja građana, otimanja njihove imovine i masovnog "kupanja" u Dunavu može biti samo fašista"

    Alo fasisto, sto nisi ustao protiv zlocina koje je ova drzava cinila na Kosovu i Bosni 90-ih.

    Ja se ne secam da je bilo ko od Vojvodjana proterivao svoje komsije ali su zato tvoje gore list proterivali nesrbe iz Hrtkovaca, Golubinaca, Batajnice, Slankamena, Starih i Novih Banovaca.

    To je samo u Sremu a bilo je proterivanja po Backoj i Banatu samo sto kod tebe mozak selektivno radi. Sto se i vidi iz prilozenog.
  • Blajv

    16.03.2015 23:06
    @G
    Bukvalno najslađa pojava na internetu je kad budalu toliko iznerviraš da priziva da se nisi ni rodio i šalje ti pretke pod led, slađe je čak i od mačića. Nažalost, ljudi su oguglali, pa je to teško uraditi i onim potpuno poremećenim ludacima koji se na jutjubu svađaju oko četnika i ustaša, ali ovog G-a čovek bez problema izludi za sekund, zato je tako zabavan.
  • Mastodont

    16.03.2015 23:01
    @G
    Ne znam da li je ovo poređenje dođoša i Jevreja više uvreda prema Jevrejima, odmakla psihoza ili samo puka 'vidla žaba da se konj potkiva' glupost.
    Kod tebe je G svaki put takva dilema: da li više vređaš, ili si glup, ili samo kreštiš iz svoje tapacirane ćelije.
  • G

    16.03.2015 20:33
    @V - građanima nije potreban vaš poziv da se kreću po svojoj zemlji i naseljavaju gde žele, jer se ne kreću po vašoj privatnoj imovini niti naseljavaju na nju. Ponajmanje vi rođeni sa srebrnom kašikom u ustima možete da nekome naređujete šta sme a šta ne sme.
    Začuđujuće je međutim, ako već verujete u sopstveno fašističko lupetanje, zašto ne odete u Baranju da "sredite" te "nepozvane goste" koji su je naselili?
  • G

    16.03.2015 19:13
    @To Se Ovde Zna. - ne mogu da se odbranim od tako čvrstih argumenata. Slažem se da sam fašista, naravno - svako ko ustane protiv demokratskih i vojvođanskih vrednosti proterivanja i ubijanja građana, otimanja njihove imovine i masovnog "kupanja" u Dunavu može biti samo fašista.
    Žao mi je samo da vam se prsti ne umore od pritiskanja dugmića na "palac dole", novac od mog poreza namenjen zdravstvenom fondu kojem vi ne doprinosite treba da ima daleko plemenitiju namenu.
  • G

    16.03.2015 19:09
    @Blajv - vi ste veoma bolesna osoba kojoj nije mesto na slobodi.
    Etiketiranje građana sa "dođoš" je verbalna varijanta označavanja Jevreja u nacističkoj Nemačkoj. Da, etiketiranje građana jeste odlika fašizma i nacizma, a vi "gospodine" fašisto niste pozvani da određujete ko jeste a ko nije građanin Vojvodine.
    Ja ne znam ko su akteri, i pitao sam u jednoj takvoj vesti skoro da dotični fašista podeli sa nama informacije da jesu, bez odgovora. Uveren sam da fašisti znaju ko su akteri, vi ste svepametna arijevska nepogrešiva rasa.
    Kad su se vaši preci koji su na žalost stvorili mentalno obolelog potomka sa kojim danas imamo problem naseljavali na ovo područje, to nije bila njihova država. Budite uvereni da mi je beskrajno žao što miroljubivi sugrađani tog vremena ih nisu poslali na kupanje u Dunav zajedno sa ostalima "plansko naseljenim".
    Nemate veća prava jer ustav daje svim građanima ista prava. Tražite veća prava jer mislite da se ljubav prema Vojvodini svodi na proterivanje "dođoša" i neistomišljenika, a vi sami sebe izabrali da obavite taj "plemeniti" zadatak.
    Ako ste nepismeni pa ne umete da čitate pisanu reč, već treći komentar na ovom samo članku preti najurivanjem, da ne pominjem ostale psovke i etikete koje su posle toga usledile uključujući i otvorenu pretnju kako "neću videti kako će ovde biti i to po cenu građanskog rata". Nijedan drugi komentar osim vaših fašističkih komentara ne pominje proterivanje.
    Slažem se da nepopravljivo glupima deluje kao pretnja kad neko ustane protiv vaših fašističkih ideja. Vaša glupost je međutim proizvod mentalno obolelog uma. Mentalno zdrave osobe ne žele da proteruju građane samo zato što su odnekle došle, niti ljduska bića smatraju psima pa ih vrednuju na osnovu mesta rođenja ili nacionalnosti roditelja.
    Mulj se na žalost nije rasčistio jer se nalazite još uvek na slobodi umesto u zatvoru gde vam je mesto zbog širenja mržnje i netrpeljivosti. Zarad sigurnosti građana Vojvodine nadam se da će se to promeniti.
  • v

    16.03.2015 18:25
    @G
    Taj "neko iz Vojvodine" je uvek jedna ista šačica fašista koji prvo napadnu, a kad dobiju povratan udarac kukaju kako su "napadnuti".
    Fašisti ste jer etiketirate građane Vojvodine.
    Fašisti ste jer za svaku lošu vest, ili vest koju ste vi odredili kao lošu, iako ne znate ko su njeni akteri odmah okrivljujete građane Vojvodine koji ili nisu u njoj rođeni ili su im preci došli u Vojvodinu posle nekog vama poznatog datuma.
    Fašisti ste jer želite da baš vi određujete ko gde sme da se kreće i naseljava u sopstvenoj državi.
    Fašisti ste jer smatrate da imate veća prava od drugih građana Vojvodine, bilo prema "dođoš" kriterijumima bilo prema samovrednovanju ko je "veći" a ko "manji" građanin Vojvodine.
    Fašisti ste jer pretite proterivanjem i otimanjem imovine "dođoša".
    Fašisti ste jer težite da uspostavite jednoumlje, bez prava na različito mišljenje kad iste pretnje upućujete i onima koji se drznu da vam protivreče koje takođe etiketirate istim pežorativnim nazivom.
    Eto zašto ste fašisti - ne zato što ste "neko iz Vojvodine", nego zato što ste, sa veoma jasnim argumentima navedenim iznad - fašisti.


    a ne nego ću nezvanom gostu dopustiti da pravi NEred u mojoj kući i naređuje mi šta je najbolje za mene a da pritom ni opanak obrisao nije!
  • Набукодоносор Нововавилонски

    16.03.2015 16:37
    Ма, стварно...
    @Toma

    Смета ти круна на српском грбу? Претпостављам да ти смета и крст (пошто ви, анархистичко-атеистички пионири, обично та два знамења не подносите).
    Да ли си приметио - паметнице - да и на мађарском грбу постоји круна (иако је и Мађарска република, као и Србија), а такође и крст?
    Али, шта вама вреди причати о традицији и историји?
    Ви сте анархистичко-атеистичке тикве без корена...
  • Blajv

    16.03.2015 16:17
    @G
    - etiketiranje bilo koga samo po sebi nije odlika fašizma, a i dotični nisu građani Vojvodine;
    - to što ti ne znaš ko su akteri ne znači da su svi takve budale;
    - kad su se naseljavali to nije bila njihova država, a pritom su planski naseljavani da se razbije demografska slika Vojvodine, pa imamo zašto i da se bunimo;
    - nemamo mi veća prava, samo veću ljubav prema Vojvodini;
    - ne znam da li je ovo o proterivanju projekcija sopstvenih grehova, dejstvo lekova ili nešto treće, pošto su ovde jedini komentari s proterivanjem oni 'ako vam se ne sviđa ovde u Srbiji, idite u Mađarsku/Hrvatsku';
    - samo težimo da uspostavimo 'umlje', što nepopravljivo glupima svakako da deluje kao pretnja;

    Eto, baš mi je drago da se mulj malo raščistio, sad kad si izneo svoje 'argumente'.
  • To se ovde zna.

    16.03.2015 16:01
    G ti si fasista kako god okrenes.

    I to glup!
  • G

    16.03.2015 14:11
    Taj "neko iz Vojvodine" je uvek jedna ista šačica fašista koji prvo napadnu, a kad dobiju povratan udarac kukaju kako su "napadnuti".
    Fašisti ste jer etiketirate građane Vojvodine.
    Fašisti ste jer za svaku lošu vest, ili vest koju ste vi odredili kao lošu, iako ne znate ko su njeni akteri odmah okrivljujete građane Vojvodine koji ili nisu u njoj rođeni ili su im preci došli u Vojvodinu posle nekog vama poznatog datuma.
    Fašisti ste jer želite da baš vi određujete ko gde sme da se kreće i naseljava u sopstvenoj državi.
    Fašisti ste jer smatrate da imate veća prava od drugih građana Vojvodine, bilo prema "dođoš" kriterijumima bilo prema samovrednovanju ko je "veći" a ko "manji" građanin Vojvodine.
    Fašisti ste jer pretite proterivanjem i otimanjem imovine "dođoša".
    Fašisti ste jer težite da uspostavite jednoumlje, bez prava na različito mišljenje kad iste pretnje upućujete i onima koji se drznu da vam protivreče koje takođe etiketirate istim pežorativnim nazivom.
    Eto zašto ste fašisti - ne zato što ste "neko iz Vojvodine", nego zato što ste, sa veoma jasnim argumentima navedenim iznad - fašisti.
  • Bljucko

    16.03.2015 14:01
    @Watson
    Da si ti, umesto u kukanje na svoje sugrađane na ovom sajtu, uložio toliko energije u biranje mesta gde će ti biti prijatno, a ne jednostavno parkirao svoj traktor tamo gde ti je bilo najzgodnije, bilo bi lepše i tebi i nama.
  • v

    15.03.2015 15:18
    @G - i ponovo
    @V - poštovani "gospodine" fašisto, ponovo, po petnaesti put ponavljam pitanje, odakle sam to došao?
    Sa jedne strane spreman sam da prihvatim mogućnost da sam zajedno sa celom porodicom u proteklih podosta generacija neka vrsta "spavača", da smo svi u nesvesnom stanju dovođeni u Vojvodinu i da nam je svaki trag pređašnjeg života brisan iz sećanja, a fašistički "vojvođani" znaju pravu istinu. Zato bih voleo da vidim neki dokaz u prilog tome kako bih konačno saznao svoju pravu prošlost i pronašao odgovorne koji su nas ovde naselili nakon usađivanja lažnih sećanja.
    Sa druge strane međutim verovatnije je, i spreman sam pre da poverujem, da ste vi "gospodine" mentalno poremećeni fašista koji mrzi sve što je srpsko, ironično na srpskom jeziku, koji oko sebe širi isključivo mržnju jer je jedino to stekao za svog bednog života, koji je u potpunosti uveren u bljuvotine i otrov koje širi oko sebe i kojem je podrška desetog dela statističke greške od 200 (slovima: dve stotine) istomišljenika na njihovim "šetnjama" apsolutan dokaz da većina građana Vojvodine podržava njegove fašističke ideje.
    Nesposobni za život, uskraćeni za učešće u ratu i pljačku tuđe imovine, ponosni "vojvođani" će proterati i pobiti sve "dođoše", neistomišljenike i ostale "nedostojne", a ko je dostojan naravno vi odlučujete jer ste autoritet za ta pitanja, oteti im imovinu i stvoriti jednu potpuno etnički čistu utopijsku državu utemeljenu na vojvođanskim tradicijama, naseljenu nepogrešivom arijevskom rasom. Istina bez Baranje koju u svom "vojvođanovanju" o tradiciji zaboravljate.
    Da nisu u pitanju životi ljudi rado bih vam pomogao da to postignete i udavite se u sopstvenoj prljavštini, ovako na vašu žalost biću deo onih koji će ustati protiv fašizma u Vojvodini i novih masovnih "kupanja" u Dunavu.


    čim neko iz vojvodine stane u svoju odbranu vi ga imenujete za fašistu što je ustvari odlika fašizma (pa i mentalno poremećeni bolesnik nikada neće priznati da je bolestan jer je to odlika te bolesti) pa tako i vi!a opet kad vi kao dođoš ili ajde da kažem ,,gost'' terate i pretite domaćinima kako očekujete da će taj da ćuti i da dozvoli da ga vi drmate kao vetar patrljicu hm? jer znate to je zakon akcije i reakcije!
  • 15.03.2015 12:11
    Gospodine, nisam vas pitao da li ste "dođoš", čiji ste potomak, da li ste veteran ili čiji državljanin. Za razliku od "vojvođana", ne smatram da se nečiji stavovi ili ljudska vrednost ocenjuje prema tome gde je rođen ili ko su mu roditelji ili preci, ljudska bića nisu psi pa da se ceni samo njihov "pedigre" nego se cene prema svojim delima.
    Ako javno nešto izjavite, a naročito upućeno određenom licu, treba da budete spremni i da vam neko ili taj uputi pitanje ili sumnju u istinitost izjavljenog, naročito kada kao samoprozvani "neutralni posmatrač" izražavate neslaganje sa "tonom" ili sadržajem komentara samo jedne strane.
    Molim vas da odgovorite na moje pitanje. Da li ste jedan jedini put za sve te godine praćenja mojih komentara uputili bilo kakav komentar onima kojima su moji komentari bili upućeni?
  • 15.03.2015 07:56
    neutralni posmatrac
    Opet Vas komentar ima "povisen" ton. Stalno nesto ispitujete, sumnjate u neciju obrazovanost i pricate price tipa "ne bi ja njima da oni nisu meni" i "oni su prvi poceli". Inace, "dodjos" sam, potomak kolonista, ratni veteran i vlasnik samo srpskog drzavljanstva. Ne volim nacionalizam i to sto se u ovoj zemlji desava poslednjih 30 godina. Toliko od mene, znam da nije vredelo truda!
  • Sremcina

    14.03.2015 22:26
    Interesantno je da svaki put kada se Vojvodina pomene u bilo kom kontekstu u medijima uvek se izmigolji sve sto puzi i gamize iz veliko serBskih fasistickih redova.

    Pa se tu oslanjaju na toboze neku istoriju koja je isto tako pisana i fabrikovana u politicke svrhe od strane istih.

    I tako vise od 20 godina a taj njihov nacional fasizam i mrznja guse i ubijaju sve normalno oko sebe.

    Dosta vise! Celom svetu ste se zgadili sa tim Milosevicevim srBstvom, otvorite oci i pogledajte u kom se rasulu nalazite time sto zatirete i unistavate sve sto ne sadrzi prefix Srpsko-i-a-e ....
  • G

    14.03.2015 20:25
    @Anonimus - obzirom da ste se predstavili kao "neutralni posmatrač", pitao bih vas da li ste jedan jedini put za sve te godine praćenja mojih komentara uputili ovakav ili bilo kakav komentar onima kojima su moji komentari namenjeni?
    Ako ste kojim slučajem bili slepi za te komentare podsetiću vas na koje mislim - to su oni komentari koji građane Vojvodine etiketiraju "dođošima" bilo da su zaista došli odnekle (gledajući period nakon stvaranja ameba kada je "vojvođanska rasa" naselila Vojvodinu) ili jednostavno imaju drugačije mišljenje od njihovog, oni u kojima pozivaju na proterivanje takvih građana, revidiranje njihovog državljanstva, otimanje njihove imovine. Vidite veoma sam zainteresovan da li je to vaše "praćenje" pokazalo da sam prvo, njihovim rečima, "srbovao" po Vojvodini i njenim građanima, ili su komentari bili reakcija na njihovo "vojvođanovanje".
    Verujem da bi fašistima bilo daleko lakše da svi ćute i trpe njihove fašističke pokliče, no vi pokušajte da prihvatite da se to neće desiti iz, bar za mene, očiglednih razloga.
    Izvinite što mrzim i nipodaštavam jadne i nezaštićene fašiste i pokazujem gnev prema njima i njihovoj ideologiji.
  • 14.03.2015 18:41
    neutralni posmatrac
    Prateci Vase komentare tokom proteklih godina zakljucio sam da Vi g.G u dobroj meri doprinosite ovakvom stanju u zemlji gde “niko nikoga ne voli“ i “svako svakome smeta“. Prestanite da vredjate i da nipodastavate druge ako Boga znate, izbacite mrznju i gnev iz Vasih komentara!
  • G

    14.03.2015 14:57
    i ponovo
    @V - poštovani "gospodine" fašisto, ponovo, po petnaesti put ponavljam pitanje, odakle sam to došao?
    Sa jedne strane spreman sam da prihvatim mogućnost da sam zajedno sa celom porodicom u proteklih podosta generacija neka vrsta "spavača", da smo svi u nesvesnom stanju dovođeni u Vojvodinu i da nam je svaki trag pređašnjeg života brisan iz sećanja, a fašistički "vojvođani" znaju pravu istinu. Zato bih voleo da vidim neki dokaz u prilog tome kako bih konačno saznao svoju pravu prošlost i pronašao odgovorne koji su nas ovde naselili nakon usađivanja lažnih sećanja.
    Sa druge strane međutim verovatnije je, i spreman sam pre da poverujem, da ste vi "gospodine" mentalno poremećeni fašista koji mrzi sve što je srpsko, ironično na srpskom jeziku, koji oko sebe širi isključivo mržnju jer je jedino to stekao za svog bednog života, koji je u potpunosti uveren u bljuvotine i otrov koje širi oko sebe i kojem je podrška desetog dela statističke greške od 200 (slovima: dve stotine) istomišljenika na njihovim "šetnjama" apsolutan dokaz da većina građana Vojvodine podržava njegove fašističke ideje.
    Nesposobni za život, uskraćeni za učešće u ratu i pljačku tuđe imovine, ponosni "vojvođani" će proterati i pobiti sve "dođoše", neistomišljenike i ostale "nedostojne", a ko je dostojan naravno vi odlučujete jer ste autoritet za ta pitanja, oteti im imovinu i stvoriti jednu potpuno etnički čistu utopijsku državu utemeljenu na vojvođanskim tradicijama, naseljenu nepogrešivom arijevskom rasom. Istina bez Baranje koju u svom "vojvođanovanju" o tradiciji zaboravljate.
    Da nisu u pitanju životi ljudi rado bih vam pomogao da to postignete i udavite se u sopstvenoj prljavštini, ovako na vašu žalost biću deo onih koji će ustati protiv fašizma u Vojvodini i novih masovnih "kupanja" u Dunavu.
  • @Rajko - @G

    14.03.2015 11:48
    Nema lazi - nema prevare?
    Onda za pocetak ukinite 7%. Vazi? Kapiras li da 7.000.000 ljidi placa za budzet Vojvodine, za televiziju kojoj je "Vojvodina na prvom mestu", a onih 5000000 ko hebe? Tih 5000000 nemaju svoju autonomiju, nemaju svoju vladu, svoju TV, svoju razvojnu banku, fondove,..., svoje lopuze. Niste gadljivi na te pare? Sibicari najobicniji.
  • Pavel

    14.03.2015 00:48
    sada kad krenu takozvani Vojvodjaneri sa kuknjavom,malo ih istorijske cinjenice ostavljaju bez argumentacije i nisu u skladu sa njhovim sstranackim programom!
  • 14.03.2015 00:15
    Delvidek
    Republikanci i autonomasi! Zaboravili ste nereseno madjarsko pitanje i sta pise u programu SVM-a...Etnicka autonomija za 8.opstina na severu Backe.
  • Rajko

    13.03.2015 23:43
    @G
    Ne kazem da je to jedina opcija, zelim da ova drzava bude uredjena kako treba i da se nikako ne oseca prevarenim.

    Ne zelim da se ponovi prica iz YU kada se ljudima samo na pomen Beograda dizala kosa na glavi. Vec sada se ide tim putem ...
  • 021

    13.03.2015 22:27
    konacno neka normalna odluka vojvodjanske vlade u skladu sa tradicijim i istorijom srba na ovim prostorima.
  • Zemljopsednik

    13.03.2015 22:13
    iz Srema
    Citajuci komentare na ovom sajtu covek bi pomislio da je desetine hiljada ljudi za nezavisnost Vojvodine, ma stotine hiljada... a u stvarnosti zbrojte glasove odredjenih partija i doci cete do smesnog broja. Mislite li da vecini normalnih, radnih ljudi u Srbiji nije dosta podela, podela u jednom narodu? Uostalom i vecina veselnika koji pene za nezavisnoscu su 2 ili 3-ca generacija u Vojvodini.
  • Nebojša

    13.03.2015 21:54
    Mada
    Ovo je samo jeftin sns trik koji su izveli uz pomoć očajnog i naivnog ds-a.
    Ako ne možeš da zatreš Vojvođane, podeli ih tako što će jedni biti više srbi a drugi manje srbi.
    Ne znam ni kako da nazovem, ali sigurno ima ime ta patologija!
    Svakako ovakve stvari ne bi prolazile da je narod pametniji i manje gladan. Neznanje i glad je glavni alat Vučiću.
  • v

    13.03.2015 21:29
    @G
    @Vojvodina Republika - a ja ću vama ponoviti da vam je mesto u zatvoru a ne na slobodi zbog konstantnog širenja netrpeljivosti i mržnje, a vi samo probajte da pokušate da me proterate, kao i bilo kog drugog građanina Vojvodine. Veoma se varate ako ste zamislili da ću i ja, a i veliki deo građana dozvoliti golobradim neofašistima da naprave fašističku republiku na ovim prostorima.

    nije ti dosta 1995 bilo?ko tvoji balvani da nam zavode red??? da ste to mogli bili bi još tamo odakle ste došli tako da idi spavaj biće ti lakše!
  • 13.03.2015 21:29
    Kupanje Subotom
    Vojvodina se usmrdela od srBstva.
  • Toma

    13.03.2015 21:24
    jasna stvar
    Sada su klerofašisti dobili svoj grb i sada će i oni moći da se nazivaju vojvođanima i mašu time.

    A oni koji budu protiv ovih turbo oznaka, će automatski biti etiketirani kao neprijatelji srba i srbije.

    Podela u cilju daljeg tlačenja Vojvodine i rasprodaje naše zemlje arapima i ostalim kriminalcima koji nas deru od jogurta.
  • 13.03.2015 21:14
    ccc
    Besposlen pop i jarice krsti..
  • watson

    13.03.2015 20:59
    @vojvodina republika
    Znaš kako se kaže "pas koji laje ne ujeda". Samo, šteta je što se ova narodna ne može upotrebiti na tvom primeru. Prvo zbog toga što nije u redu da se vređaju psi poređenjem sa tobom a kao drugo to što ti pričaš ne može da se svede na lajanje. To je ustvari obična bljuvotina. Da ti je majka vaspitana pa da ti opauči jednu roditeljsku zato što širiš netrpeljivost pa još jednu zato što spadaš u neinteligentniji deo gradjana ove zemlje. Kad se sve sumira ustvari sam ti udelio kompliment. Hvala i pozdravi mamu.
  • Konstantin

    13.03.2015 20:47
    Lala
    Budi se Lala ujutru sav srecan i ozaren, osmeh mu od uveta do uveta.
    Gleda ga Sosa i nije joj jasno, pa ga pita:
    Šta ti je Lalo, što si tako srecan?
    Soso, sanjao sam divan san.
    Stvarno? Ispricaj mi!
    Sanjao sam da putujem za Beograd!
    Pa šta je tu toliko divno?
    Al’ sa posošom…
  • ovdasnji

    13.03.2015 20:32
    vojvodina
    19-ti vek-ok,ali kakve veze ima srpska trobojka ?
    ja licno na zidu imam austro-ugarsku zastavu i grb vojvodine i novog sada iz tog doba,kao i sliku prestolonaslednika ferdinanda i marije terezije !
    oni su bitni za nas sve ostalo NE !!! !
  • Јаша Томић

    13.03.2015 20:08
    Види како пене војвођанери хахахххха
    плачите само у свом подруму! Ово је грб када је настала Српска Војводина, и Војводина може бити само таква. Ви мишеви се не питате! Можете само да плачете, псујете, мрзите и лупате минусе на инзернету, јер је то све што знате!
  • 13.03.2015 20:08
    ...
    Eto nama, uz Republiku kraljevinu Srbiju (zbog grba nam se smeju nasiroko-nadaleko) i kraljevina Vojvodina. Elem, da li se zna ko je prestolonaslednik?
    Ocigledno je sa pokopom Titove petokrake isplivao trulez koji je na grb republike prisabacio krunu.
  • Autonomaščina ko vrata

    13.03.2015 20:06
    Jasno i glasno
    More, dajte vi Vojvodini njene novce, da ne bude posle granice, a lako ćemo mi za zastave i grbove.
    Njih ne jedemo.
    Da izgradimo i mi neki "Novi Sad na vodi".
    Mislim, našim parama, naravno.
    Ovo je sada kapitalizam i demokratija, i nema više neke bolećivosti i bratstva.
    Mi da živimo od naših para, a Beograd od svojih.
    Za sada, moja ocena je da se iz Beograda planski i namerno uništavaju resursi Vojvodine.
    Znači, nema tu nekog bratstva.
  • Shimmy

    13.03.2015 19:50
    Za Igora
    Znaci po toj logici, najbolje da se vratimo madjarima, ili austrougarskoj? Ili negde rimskoj imperiji, jer boze moj nije postojala. Vazno da je u sastavu srbije cak 100 godina, jel to?
  • G

    13.03.2015 19:29
    @Vojvodina Republika - a ja ću vama ponoviti da vam je mesto u zatvoru a ne na slobodi zbog konstantnog širenja netrpeljivosti i mržnje, a vi samo probajte da pokušate da me proterate, kao i bilo kog drugog građanina Vojvodine. Veoma se varate ako ste zamislili da ću i ja, a i veliki deo građana dozvoliti golobradim neofašistima da naprave fašističku republiku na ovim prostorima.
  • Nebojša

    13.03.2015 19:20
    @turska glava
    Turska glava je na grbu Kikinde druže. Stari su mi bili graničari Šajkaške oblasti a moje prezime ima ponosno špicname što je ekluzivitet za vrlo ovdašnje. I pored toga za mene je Vojvođan svako ko poštuje Vojvodinu i ne prelazi ulicu na crveno, bez obzira odakle je stigao njegov neko ili on. Zato što je Vojvodina nadnacionala i posebna. Živela Vojvodina!
  • Tea

    13.03.2015 19:12
    Ovo je jedna budalastina.Puno ce nam pomoci taj grb sa krunom,penzije i plate ce povecati,a zaposlenost ce porasti i sve ce biti jaaako dobro da je sad i meni neprijatno.
  • Brus Vilis

    13.03.2015 18:38
    S ovim levim grbom ne sprdate se samo s Vojvodinom, već i sa srpstvom.
  • Vojvodina Republika

    13.03.2015 18:23
    Za gospodina G
    To kako ce nama biti kada Vojvodina bude republika ti neces videti taman po cenu tog tvog gradjanskog rata ako treba...
  • Tja

    13.03.2015 17:39
    Monkey see monkey do
    Majmuni se bave majmunskim stvarima, umesto ozbiljnim, to je sve sto ja vidim ovde.
  • bobica

    13.03.2015 17:34
    ....
    Javne nabavke sa direktorima i pomocnicima Uprave za opste poslove vlade Vojvodine,trljaju ruke.....zemljaci ajte na tender dogovoricemo se.....
  • 13.03.2015 17:23
    Blatnjavi opanci
    Unistili ste tu Vojvodinu do balceka sada je svejedno kakve grbove i zastave kacite na lesinu.
  • Y

    13.03.2015 16:56
    GLUPACI! (3)
    Austrougarska monarhija JE NASTALA TEK 1867. GODINE! Današnji simbol (grb) Vojvodine nastao je voluntarističkim pristupom Nenada Čanka, koji nije želeo da uzme u obzir heraldičku struku, pa je ovaj grb (Srem, Banat i Bačka) pun istorijskih netačnosti, na koje komentartori ispravno ukazuju! I više je ruglo i sramota za Vojvodinu, nego što bi joj služio na čast. A ovo što se sada radi, samo je produžetak voluntarizma, proizvoljnosti i gluposti. Ništa od ovoga što se nudi kao simboli Vojvodine nije ni čisto, ni jasno, ni istorijski utemeljeno. Opet samo glupost, pomnožena s glupošću.
  • Y

    13.03.2015 16:48
    GLUPACI! (2)
    Zato su ga pogrdno nazivali "mađaronom". Međutim, da je bio u pravu svedoči i velika seoba Srba još 1716., pod Simeonom Pišćevićem, kojima je dojadilo da vode neprekidne ratove za austrijsku krunu ne samo protiv Turaka, nego i na poprištima Evrope (u tadašnjem pojmu). Srbe iz Ugarske tada je ruska kruna, većinom, naselila na područja današnje Istočne Ukrajine (Novorusija), pa su tako nastali toponimi koji tamo i danas postoje (Bela Crkva, Čurug, Slavjanoserbsk i dr.) Zbog učešća na strani austrijske krune, u vreme mađarske pobune protiv iste, 1848. godine, bombardovan je Novi Sad, id strane Mađara, koji su držali Petrovaradinsku tvrđavu.
  • 13.03.2015 16:43
    Republika Vojvodine
    Mater vam vasu srbijansku sa tim veliko srpskim grbovima...
    A Igorov deda nije imo poojma pojmovog...
    Pozdravite mamu vasu s'cetr s...
  • Y

    13.03.2015 16:41
    GLUPACI! (1)
    Prvo (a to bi trebalo da zna prof. Pravnog fakulteta u NS Slobodan Vajni Orlović): 1848. nije postojala Austrougarska monarhija, već Kraljevina Ugarska i Carevina Austrija.
    Drugo: Srbi u Ugarskoj su inklinirali Carevini Austriji nasuprot Ugarskoj, očekujići veće privilegije na granici sa Turskom, od koje su branili ovaj geopolitički prostor. Jaša Ignjatović je zastupao stav da Srbi treba da žive u miru sa susedima, Mađarima, i da ne nasedaju na manipulacije Bečkog dvora, koji je igrajući stalno na "hladno-vruće" sa Srbima nasuprot Mađara, i obratno, ostvarivao dominaciju na ovom prostoru.
  • 13.03.2015 16:38
    Gde je nestala odsecena turska glava?
    E Nebojsa, Nebojsa, druge nazivas budalama. Na grbu Banata nedostaje odsecena turska glava, ako nisi znao. Kako bi i znao kad si i ti poput predlagaca zvanicnog grba iz 2004 g, dosao vozom 1945, a sad glumite " starosedeoce" Prezime vas sve odaje....
  • Legoland

    13.03.2015 16:12
    Igore svi ste vi "autohtoni" od 46-e zato i niste znali da Vojvodina postoji dok niste iz voza izasli!
  • G

    13.03.2015 16:09
    @Rajko - evo par pitanja za vas:
    Smatrate li da će biti bolje ako se forsira rast i razvoj Novog Sada što je očigledan rezultat?
    Jeste li bili ikada u na primer Subotici da vidite koliko bi tamošnje stanovništvo želelo da bude u toj samostalnoj Vojvodini - naročito naši sugrađani koji uopšte ne govore srpski jezik?
    Na koji način planirate da građane koji žive na jugu Vojvodine a koji prirodno ekonomski gravitiraju Beogradu, npr. građane Pančeva, Zemuna, Novog Beograda pa i velikog dela Srema da im Beograd postane druga država? Da li ste svesni da u Vojvodini, u neposrednoj okolini Beograda, živi oko 700 do 800 000 građana, odnosno više od trećine stanovnika cele Vojvodine?
    Ovde smo ranije imali komentare da će "vojvođani" (istina ne zna se koji, verovatno onih par stotina okupljenih oko partija sličnog imena) na silu da stavljaju granice na beogradske mostove. Takva akcija, osim što je potpuno nerealna, može da rezultira samo građanskim ratom.
    Slažem se međutim da smo sami krivi - podosta zvaničnika vlasti iz Vojvodine je učestvovalo u raznim aferama, te se po tome ni najmanje ne razlikuju od onih iz Beograda, što je dodatan razlog zašto nikako ne razumem kako ste zamislili da odvajanjem Vojvodine odjednom bude bolje, kad je mentalitet političke elite Vojvodini isti kao i u ostaku Srbije?
  • Nebojša

    13.03.2015 15:50
    E moje budale
    Znamo kako izgleda Vojvođanski grb. Bačka Sv. Petar, Banat lav sa sabljom i Srem Carski jelen sa Dunavom, Savom i Bosutom.
    Čemu ove budalaštine sa monarhističkim simbolima i 4s?
    Dokle će se usvajati i gajiti monarhistička tradicija?
    Ili bi vam možda više odgovaralo da svi i zvanično postanemo kmetovi. Dovoljan nam je jedan nametnuti grb i zastava - srbijanski
  • 13.03.2015 15:36
    Zašto samo dva?
    Predlažem da se svake godine doda još jedan grb i zastava.
    (Ako ništa više, da tako pokrenemo malu privredu koja bi izrađivala zastave, ploče, vizitke, ....)
  • 13.03.2015 15:35
    RV
    Don Pastore iz saveza vucicevih madjara je verni sluga u unistavanju Vojvodine. On dobija rezervat na severu, a cetnicima ide sve ostalo
  • једнорог

    13.03.2015 15:12
    традиција
    Ово је сасвим добра одлука. војводина није јуче настала, има своје готов двовековно трајање, а залагање за њу креће још од 1690. Ако смета стари, традиционални симбол - онда смета и Милетићев споменик у центру.
  • Rajko

    13.03.2015 15:08
    Da ponovim jos jednom, ranije sam pisao o tome :

    Ukoliko bi Vojvodina bila samostalna :

    1) Strane firme bi otvarale svoja predstavnistva u Vojvodini.

    2) Porezi i dazbine bi ostajale u Vojvodini, a ne kao sada...

    3) Ambasade i predstavnistva stranih zemalja bi se otvarale u Novom Sadu.

    I jos mnogo, mnogo toga ...

    Ovo je najdrasticnije resenje, moguce je naci i neko kompromisno koje bi bilo mnogo bolje po Vojvodinu od ovog trenutnog.

    U suprotnom, mislim da ce se nastaviti stagnacija ostatka zemlje zbog forsiranja rasta i razvitka Beograda.

    Nisam optimista po tom pitanju, posto mislim da ovde u narodu nema kapaciteta da se pokrene to pitanje, svi radije biraju povlacenje i kritikovanje u sebi.
    Ako je stvarno tako, trebamo se pomiriti sa sudbinom i prihvatiti cinjenicu da smo sami krivi, a ne neko sa vlasti.
  • Luka

    13.03.2015 15:00
    Kad nemas ideju sta da radis, ti menjaj simbole.
  • Vojvodjanska Republika

    13.03.2015 14:58
    Ovaj desno je nas Vojvodjanski grb. Kakav god da je nas je za sada.

    Ovo na levo je budalastina.
  • bezveze

    13.03.2015 14:57
    ovo će nam rešiti sve probleme, odliv mladih, nezaposlenost, krizu zdravstva, prosvete, poljoprivede, nedostatak kapitala, cenzuru, korupciju...

    tako me briga za zastavu u trenutku dok jedva sastavljam kraj sa krajem
  • vv

    13.03.2015 14:53
    Kakva sad kruna, cetiri slova "S", pichqe mamine. Nikada to nisu bila odlicja Vojvodine.
  • Građanin

    13.03.2015 14:44
    ...
    Grb je shit, nema nikakve životinje, samo biljke, zavese, kruna i ona čuvena razdvojena četiri S koja nikako da se slože.
  • Igor

    13.03.2015 14:43
    Falsifikat
    Problem je što AP Vojvodina nema istoriju pre 45. jer nikada nije postojala dok je komunisti nisu izmislili. Moj deda kao autohtoni stanovnik Sombora, prvi put je 1946. saznao da postoji Vojvodina, pre toga nije cuo za nju.
    Dalmacija je bila zasebna kraljevina u Austrougarskoj odvojena od Hrvatske, ali su je komunisti načinili integralnim delom Hrvatske. To sve govori o njihovim namerama i namerama njihovih sledbenika...
  • Carls Tejlor

    13.03.2015 14:29
    Jos jedan presmesan pokusaj posrbljavanja Vojvodine.
  • 13.03.2015 14:28
    Sklanjajte tu krunu i ocile, najuricemo vas!
  • Toma

    13.03.2015 14:15
    budalaštine
    zbog čega lažne patriote i profesionalni srbi siluju opet vojvođane?

    Čemu služi ovaj grb sa krunom? Ko je to kralj ovde?


    Ništa, ukinućemo.
  • da se zakitimo

    13.03.2015 14:14
    prava meru
    Dva grba, dve zastave i dva zuba u glavi po glavi Vojvodjana.

    Vojvodina je opljačkana gore od afričkih kolonija za šta niko nikada nije krivično odgovarao. Bitno da nam ne fale zastave i grbovi. Ostaje nam da radimo za 200 evra po arapskim njivama ispred naših pendžera ili kod kolonijalnih robovlasnika pletemo gaće i čarape. Ne tako davno smo bili na nivou Slovenije.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna