Autor: zarkob@021.rs

Novi Sad
17.04.2019.
09:01 > 09:19
Još nije poznato da li se iko javio na neobavezujući poziv Grada da se prihvati posla upravljanja i održavanja šest javnih garaža.
  • Profesionalac

    18.04.2019 12:03
    Nema svrhe pravljenje garaza, dok se ne uvede decidna i obavezujuca odluka da vise nema parkiranja gde kome padne na pamet. Tu prvenstveno mislim na krimose koji parkiraju po bulevaru na trotoarima i sl.a koje, gle cuda, pauk nikad ne nosi.
    Tek po resavanju ovog pitanja, kao i stroge zabrane parkiranja u krajnjoj desnoj traci sa upaljena 4 migavca, moze neko i da razmisli da udje u javno- privatno partnerstvo
  • Nemanja

    17.04.2019 12:20
    Privatnik
    Paz' da nece iko da spuca milione u izgradnju garaze i onda vraca 50 po 50 RSD...
    Kao sto neko vec rece, kada bi uveli ekonomsku cenu parkinga, iste bi zvrjale prazne a ljudi se parkirali kao i do sada jedni preko drugih.
  • EvoOvako

    17.04.2019 11:27
    Ako
    Se malo ugledamo na uređene zemlje, sredićemo javni prevoz i obezbediti ljudima da voze bicikl i naravno izvršićemo decentralizaciju.
    Posle toga bi sasvim dovoljno garažnih mesta bilo.
  • Bane

    17.04.2019 10:50
    Mi nemamo kompetentne ljude da naprave garaže što se može videti iz primera novoasdskih i beogradskih garaža. Garaže su jako komoleksni inzinjerski projekti svuda u svetu jer zahtevaju maksimalno iskorisćenje prostora uz komforne manevre. Odlični primeri kako garaže ne treba da budu projektovane su garaža u Promenadi i parking kod pozorišta. Svaki normalan inženjer će vam reći da pravljenje podzemnih garaže u Novom Sadu su čista glupost, samo nadzemne ali cela poenta ovoga je oprati lovu kroz gradnju a ne parking mesta.
  • Novosadjanin

    17.04.2019 10:19
    Imam predlog. Licencirani garažeri. Obavezna osnovna i dvodnevni kurs.
  • Crveni

    17.04.2019 10:07
    Šta neko ima da upravlja i održava javni prostor?! Zna se ko upravlja i samim tim treba da održava javni prostor.
  • More

    17.04.2019 10:02
    Ijezero
    U NSadu javne garaže? Nisam znao. Rešenje je da se prepusti privatniku i onda parking bude 1€/h i onda nema nikoga na tim parkinzima jer svi parkiraju kijekude i sve po starom i gore nego što je bilo. Javni parkinzi su skupa stvar i moraju biti briga grada. Jevtini, subvencionisani i mnogobrojni. Jednog dana kada ekinomija bolja, nek se i naplaćuje skuplje. Takođe, moraju se pustiti i privatnici da investiraju ali im se cena mora kintrolisati kao i taksistima.
  • Rape

    17.04.2019 09:57
    Od četiri garaže prikazane na skici, dve "podzemne", ona u ulici Modene i ona pored zgrade Banovine su potpuna glupost i silovanje prostora kakvo ovih godina viđamo u Beogradu. Umesto da se saobraćaj izmesti iz centra grada koliko god je to moguće ovim projektima se potpuno uništava i ono malo gradskog jezgra koje je ostalo. S obzirom na blizinu Tanurdžićeve palate koju garaža praktično potkopava, mogu misliti kakve će se teškoće pojaviti prilikom izgradnje i šta sve one mogu da proizvedu. Na stranu aspekt zagađenja koje neminovno dolazi sa povećanim brojem vozila koja bi ovde trebalo da se parkiraju. Garaža kod Banovine je priča za sebe jer narušava arhitektonsku celinu nekada najlepše građevine na Balkanu. Ne zavaravajmo se da će iznad nje biti travnjak i zelenilo kakvo je sada jer praksa u izvođenju dosadašnjih "projekata" kazuje da su investitorima jednostavnija i jeftinija druga rešenja.
    Što se tiče ostale dve, recimo da su prihvatljive. Ona u Uspenskoj ulici da bi zaokružila započeti projekat čiji je deo Hotel Centar, a ona u Branimira Ćosića da bi popunila i onako prazan plac i barem delimično rešila problem parkiranja u tom delu grada.
  • Komšija

    17.04.2019 09:49
    parking
    Da li to znači da ćemo morati da plaćamo parking u tim garažama, bez obzira na to što imamo nalepnice za tu parking zonu?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna