Autor: 021

Novi Sad
19.01.2020.
12:49 > 12:58
Novosadska biciklistička inicijativa (NSBI) uputila je predlog Ministarstvu zaštite životne sredine i Vladi Srbije da subvencionišu kupovinu bicikala, kako bi se veći broj građana opredelio za ovo prevozno sredstvo koje čuva životnu sredinu i kako bi se smanjilo zagađenje vazduha.
  • Maja

    08.02.2020 13:42
    Bicikl u 90% slucajeva
    Bicikl vozim kad idem u shoping, kod lekara, u goste, na posao, i to sa Limana do Klise preko klisanskog mosta, svaki dan, na 50 stepeni i na -10, tako da nemam potrebe voziti ga u dokolici jer niko danas nema viska vremena. Leti je drasticno bolje resenje od guzvanja i preznojavanja u autobusu a i ne patim se sa guzvom u saobracaju. Zimi ne treba nikakva posebna odeca jer se zagrejem prilikom voznje. Ne vozim samo u slucaju pljuska, jakog vetra ili neociscenog snega. To se desava svega nekoliko puta u toku godine. Cak i ako vodite decu nekoliko puta dnevno na neka udaljena mesta, ne znaci da veliki broj puta ne mozete da zamenite auto nekim drugim transportnim sredstvom, biciklom ili sopstvenim nogama. Jedini problem su pesaci koji izlaze na biciklisticku kao da su bez mozga. Da ne pricam o bahatim vozacima koji uvek vole da ugrabe da prodju iako nemaju prednost a najbolje je kad stanu na sred biciklisticke na pesackom prelazu ili kad skrecu a ne gledaju da li neko ide. Iako ja kao biciklista izlazim polako na svoje zeleno svetlo, vidim svaki put kako 50% njih uopste ne gleda pa moram ja njih da propustim. Bezobzira da li su u pitanju biciklisti, pesaci ili vozaci, generalni problem je da su ljudi samozivi, skoncentrisani samo na svoje potrebe i vide sve samo iz svog ugla pa onda cesto mrze i osudjuju druge. Cast izuzecima.
    Za pocetak, najmanje i najefikasnije ulaganje bi bilo postavljanje kamera na mestima za parkiranje bicikla.
  • Vlada

    22.01.2020 10:35
    @/
    Stari mrzitelju biciklista, da li ti je razumevanje rečenica postalo toliko problematično? Niko nije rekao da su oni koji idu s jednog kraja grada na drugi u manjini - to radim i ja, biciklom bez problema svaki dan. U manjini si ako voziš jedno dete u 4 km udaljeno zabavište, a drugo na bazen praktično izvan grada. Većina roditelja ima jednostavnije rešenje kako za čuvanje dece, tako i za njihove sportske aktivnosti. A čak i da nije tako, to ne menja činjenicu da desetine hiljada ljudi u Novom Sadu za razliku od njega koriste bicikl za svakodnevni prevoz.
  • /

    22.01.2020 09:18
    /
    @Vlada
    po cemu mislis da je on manjina zato sto mora da predje iz jednog kraja grada u drugi?
    tipicna diskriminacija
  • Komifo

    21.01.2020 21:00
    @Marko

    Reč liči na 'bicikl', ali nije. Jel to neki vaš lokalni specijalitet?
  • Marko

    21.01.2020 16:08
    @komifo
    Vi ne znate šta je biciklo? Ma znate vi vrlo dobro šta je biciklo.
  • Komifo

    21.01.2020 13:18
    @Marko

    A šta ti je tačno 'biciklo'?
  • Vlada

    21.01.2020 12:19
    @Zdravko
    Potpuno razumem da u tvojoj situaciji ne možeš da koristiš bicikl, ali valjda si i ti u stanju da razumeš da, kao neko ko vozi jedno dete vozi 4km do zabavišta, a drugo na najdalji kraj grada na bazen, ti predstavljaš daleko malobrojniju i beznačajniju manjinu od ljudi koji mogu i žele da svakodnevno voze bicikl na posao. Vozim isti bajk skoro čitavu deceniju zahvaljujući dobrom lancu i moram da kažem da su krađe točkova i sedišta praktično nepostojeće, a svetla i zvona iznose par stotina dinara i mnogo je realnije cimanje oko zamene dotrajalih nego krađe - ali opet je to zanemarljivo spram cimanja oko održavanja automobila. Naravno, bicikl ne vozim kad je kiša ili sneg, što me ne ometa da ga vozim svuda dve trećine dana u godini. Prema tome, nemoj nešto što je tebi nedostupno ili teško predstavljati kao ‘hobi’, jer to prosto nema veze sa mozgom. Ti vozi bicikl u dokolici ili kad god hoćeš, ali prihvati da je mnogim ljudima u većini situacija zamenio automobil.
  • Marko

    21.01.2020 11:49
    Ja mislim da mi već jednom treba da prestanemo da živimo u komunizmu... ili da smo 100% u njemu... Ne može država SVE da subvencioniše.... Ljudi se ponašaju kao da te pare padaju sa neba... Pa to su sve naše pare... Slažem se da ih naša vlast (i SVE prethodne) troše totalno pogrešno, ali isto tako mislim da bi trebalo sve moguće subvencije maksimalno smanjiti i teraj brate mili, živimo u kapitalizmu snalazi se, plivaj.... Hoćeš biciklo? Kupi sebi jedan i vozi.
    PS I nemojte mi sada ovde odgovarati sa "ako mogu taksisti...." njima bi tek ukinuo te subvencije
  • Zdravko

    21.01.2020 11:03
    @Vlada

    Iako je nešto od toga što govorite tačno, to nije celovita slika i svakako nije potpuna istina. Moje zabavište nije u komšiluku nego na Telepu, 4km od adrese stanovanja. Imam dvoje dece. Jedno ide na Klisu na bazen tri puta nedeljno. Nema šanse da ih vozim biciklom a pogotovo da to jedno vraćam biciklom nakon plivanja. Kvalitetan lanac od 50€ ne sprečava lopove da opleve bicikl od svetala, zvona, pumpi i sedišta pa čak i da skinu onaj jedan točak koji nije vezan. Takođe nema šanse da ću voziti bicikl sa laptopom i mernim uređajem na leđima dok pada kiša. Prema tome svoj hobi nemojte nametati drugima kao jedini ispravan životni izbor jer to prosto ne drži vodu. Slažem se da je vožnja bicikla zdrava, i sam imam bicikl i rado ga vozim u časovima dokolice, ali on prosto ne može da zameni automobil.
  • Vlada

    21.01.2020 08:52
    @Zdravko

    Zapravo, ono što je beznačajno je procenat građana Novog Sada koji na posao poteže preko Klisanskog mosta, ili koji nosi sanduk alata na posao. Takođe svima onima koji vode dete u vrtić u komšiluk skroz više odgovara da na posao idu biciklom. Problem bezbednosti je prisutan, ali to se leči kvalitetnim lancem od 50e, a ne električnim automobilom od 50 hiljada evra. Još nešto?
  • Zdravko

    20.01.2020 21:39
    Koji će vam đavo biciklovi kad u stanovima nemate biciklane
  • Zdravko

    20.01.2020 21:35
    Svaka čast biciklistima što se "bore protiv zagađenja" ali to što oni rade je relativno beznačajno. Ljudi ne mogu i neće da voze bicikl 30-40 minuta da bi sa Klise došli na Liman na posao, usput rizikujući život na putu zbog kamiona i auta, da ne pričamo o kiši, vetru i hladnoći. Ako neko na posao nosi alat ili odelo, takođe otpada varijanta sa biciklom. Da ne pričamo o tome kako biciklom nije moguće odvesti dete u vrtić ili kod lekara ili otići u kupovinu nakon posla. Nema ni dovoljno bezbednih mesta za parkiranje biciklova. Ono što nama zaista treba je obnavljanje voznog parka i subvencije za električna vozila, kao i izmeštanje teretnog saobraćaja iz grada.
  • Vuk Trnavac

    20.01.2020 03:57
    Vraćanje imovine
    Ili makar da vrate ono što je pokradeno od strane zaštićenih grupa kao što su maloletni navijači za koje se zna ko su, ali od leta nadležni još ništa nisu uradili u sprovođenju postupka.
    Kao da živimo u prvobitnoj zajednici, ko više pokrade i ko je jači taj kobači.
    Podržavam ekološku inicijativu i više nego u potpunosti.
    Živimo pod oblacima dima, a vatra gordosti čelnika nas spaljuje kao žabe u još ne prokuvaloj vodi.
    Porast eko dostava a ne taksista!
    Živela sloboda i zdrav život!
  • Biljana

    20.01.2020 02:45
    Maslačak
    Pridružujem se inicijativi i bilo bi dobro da se dobije subvencija za kupovinu bicikla,električnog posebno.Smog,izduvni gasovi su prejaki...
  • Sjajno

    19.01.2020 22:40
    .....
    Sa velikim zadovoljstvom bih iskoristio subvenciju za kupovinu bicikla. Velika podrska za ovo.
  • rale

    19.01.2020 21:07
    @Sanja 19.01.2020 • 16:55
    Vozač od 85
    Ja predlažem da se ljudi starijim od 70 god ne produžavaju vozačke dozvole..."

    To bi onda vredelo i za tebe kad budes imala 70 godina .
  • Bradilko

    19.01.2020 20:35
    Odličan prdlog!
    Predlog je na mestu i treba ga primeniti na nivou države,ne lokalno.Pozdravljam NSBI inicijativu ,ali nisam optimističan.
  • samo samo

    19.01.2020 19:39
    kako ce se resiti prekaz preko mostova biciklom
    put niz Trandzament
    Nije Novi Sad samo bačka strana grada
  • Bole

    19.01.2020 19:20
    Grad moj
    Daleko je nasa kultura od svega ovoga nazalost.
  • :/

    19.01.2020 18:47
    -
    Prestao sam da vozim bicikl 2013. Godine posto mi je ukraden peti bicikl za 5 godina, a policija nije htela ni da primi prijavu, jer steta nije preko 15.000 dinara.
  • +384

    19.01.2020 18:13
    Sanja duso, i ti ces jednom imati 70 godina. Imam komsiju, stara skola, pregazio 70 odavno a i dalje vozi kao zmaj. Ne kilavi kao mnoga omladina, koja vise cacka telefon nego sto obraca paznju na saobracaj.
  • Šamlov

    19.01.2020 18:01
    štosovi neznalica
    To su samo štosovi političkih pronalazača sa kupljenim diplomama da bi nam naplatili neke nove takse kao na primer odvodnjavanje,......kada dune košava dali Novi Sad može biti zagađen nažalost može samo o toj vrsti zagađenja se ćuti ...ćuti se o 1999 oj godini ,obolelih sve više.Naravno kada ste predhodno kao neuki političari a pri tom pohlepni uništili privredu sopstvene zemlje sada nekako treba doći do novaca .....pa se neko setio duga koji je napravio Tito .....samooo Tito nije kupovao šećerane i zgradu Naftagasa kod mosta slobode eeee onda se setimo odvodnjavanja pa ljudi u zgradama plaćaju istu,eeeee sad neko je od njih verovatno uvezao veću količinu bicikala pa to treba prodati.......ajmo da proglasimo zagađenje.....kao što je bio svinjski ,kokošiji,ptičiji grip????? pitanj je samo ko je u Srbiji zagađenje i bolest koooo???
  • dule

    19.01.2020 16:58
    Zeka19.01.2020 • 13:33
    Biciklisti...
    Dragi moji biciklisti, nije problem kupiti jedan bicikl. Problem je sto nemate gde da ih vozite. Sto niko ne obraca paznju na vas, a ni vi na ostale ucesnike u saobracaju. Postoje neka pravila u tom saobracaju koja se moraju postovati, ne mozete voziti kuda vi zelite, ne mozete menjati kolovoz za trotoar kako vi pozelite itd. Sa druge strane, nema dovoljno (dobrih) biciklistickih staza u gradu, nema dovoljno obezbedjenih parkiralista za biciklove. Dzaba subvencija za bicikli kada ce vam u roku od deset dana isti biti ukraden i preprodat na Najlonu... Ja vozim bicikli star preko 10god. koji lopovi ni ne pogledaju sto ne mogu da tvrdim da bi bio slucaj za novi, subvencionisani bicikl. Zato vas molim za malo realnije zahteve i predloge, korak po korak, krenite prvo sa mali koracima pa cete mozda i doci do subvencija za koje iskreno mislim da su bacanje para...


    Dragi Zeko,

    to što si predložio ljudi koji koriste biciklove (znači ne biciklisti) već odavno traže. Svakodnevno. A i to za Najlon, ljudi odavno traže da policija počne da radi svoj posao.

    Inače, ti si kao i većina ljudi koja je pohodila ovu stranicu očigledno pogrešno shvatio - naravno da niko normalan nije očekivao da se subvencioniše kupovina novog bicikla. Ali se nadamo da će se poboljšati biciklistička infrastruktura u gradu. Kao i kultura u saobraćaju. Od strane svih. Ovde je samo zgodno iskorištena ona sramotna najava vezana za taksiste, pa sad ko je shvatio, shvatio je.
  • Sanja

    19.01.2020 16:55
    Vozač od 85
    Ja predlažem da se ljudi starijim od 70 god ne produžavaju vozačke dozvole.
    S obzirom da imaju besplatne pokazane to što daju na benzin, registraciju, popravke mogu da plate taxi ako baš negde zure
  • X

    19.01.2020 16:55
    @Комша 19.01.2020 • 15:58
    У скандинавским земљама и земљама бенелукса је одавно све прилагођено бициклистима. .."

    tacno .
    medjutim , tamo bicklisti voze normalno i kulturno .
  • Nemanja

    19.01.2020 16:48
    @Комша

    Tako je, to su iste te zеmlje gde kad prekrečiš umetničko delo fasuješ plaćanje odštete i zatvor, a ako probaš onda na tom mestu da nakrečiš neku nadriistorijsku žvrljotinu možeš i u ludari da završiš.
  • /

    19.01.2020 16:07
    /
    eto idiota,
    sada im ima krs biciklova naspram kupljenih u bezbednoj radnji
    zemlja ....

  • Комша

    19.01.2020 15:58
    У скандинавским земљама и земљама бенелукса је одавно све прилагођено бициклистима. Ниво свести тих друштава је пар светлосних година испред нас. Па довољно је само прочитати коментаре и видети наш пећински ниво свести.
  • Generalno ok

    19.01.2020 15:51
    A savet za zimsku garderobu za bajs?
    Voznja bajsa po zagadjenju je stetnija od hodanja. Mora se procistiti prvo vazduh i zabraniti vozila i srediti staze.
  • Nemanja

    19.01.2020 15:47
    @kimi

    Naravno da bajsom idem u šoping i kad je 50 stepeni napolju. Ne razumem šta je tu čudno, bicikl je po vrućini optimalno prevozno sredstvo.
  • Sonja

    19.01.2020 15:37
    Putni trošak
    Ako ideš biciklom na posao nećeš dobiti putni trošak.Tako država podržava zaštitu životne sredine.
  • Neko

    19.01.2020 15:24
    Logika
    Ja kao biciklista bih umesto ovih subvencija za novi bajs ulozio u izgradnju parkinga za bicikle al ne po principu jedna sipka 3 bicikla..nego da to ima nastresnicu kakvu takvu i eventualno kameru da se ne vraćam kući više bez sica, točka svetla itd... Tu može manje da se mulja pa im kanda ne odgovara. I popravite više biciklisticku na futoskom putu...vozimo bajs a ne bager.
  • Taksisata

    19.01.2020 15:24
    Sub
    Najmanje 8000 evra subvencija za bicikl i onda da to jos bude malo pa da trazimo vise. Elektricne skutere batina firma da uvozi pa onda i za koju god punjace da instaliraju. Inonda subvencije i za to. ZivJela mladost!
  • Ge Cux

    19.01.2020 15:11
    Subvencije za sta? Za bicikl koji kosta od 100-500e?
    I sam sam biciklista, i kad god mogu na biciklu sam, al ovaj predlog je bezveze.
    Na temu biciklizma subvencije/investicije treba da budu na temu:
    -Biciklistickih staza ( ali NE ovih sto samo otkinu deo saobracajnice)
    -Prostor za sigurno parkiranje bicikala, kao sto je na strandu, glavni ulaz.
    -------------------------------------
    Da bi se smanjilo zagadjenje treba stimulistati "zelena" prevozna sredstva, a zagadjivace po dzepu. Stare automobili ste pre izbaciti iz saobracaja, stare autobuse, kamione, ili izbaciti ili ih debelo opauciti prilikom registracije, i to dva puta godisnje. Ako nemas za novije bolje vozilo e pa brale nemas pravo ni da nas trujes.

  • Da

    19.01.2020 15:06
    Nije meni problem da kupim bicikl niti da ga vozim.
    Već niti imam gde da ga čuvam niti gde da ga ostavljam.
    Da lopovima kupujem neću.
  • Vlada

    19.01.2020 15:06
    @Archer
    To je zato što Zmaj Jovina i Dunavska nisu dečje igraonice pod vedrim nebom.
  • Vlada

    19.01.2020 15:01
    @CojaNormala

    Pa ko hoće da vozi ukradeni krš, taj kupuje na najlonu. Pametna opcija za svakodnevnu bezbednu vožnju po gradu je oko 200-250 evra.
  • Nebojša B

    19.01.2020 14:59
    Ma makve subvencije
    Ma kakve subvencije. Obratite se Kineskoj vladi da nam posalje sa njihovog tzv groblja bicikala jedno 2 miliona komada, jer imaju preko 40 miliona potpuno novih bicikala i kao NVO cete to i dobiti gratis a nasa drzava moze da plati transport mozda mada i to nece trebatiaq, samo neka se drzava odrekne carine i pdv a poklon dobijate 100% od Kineske vlade.
  • velosiped

    19.01.2020 14:59
    Ovo su komentari nebiciklista. Za 50 evra se kupuje lanac za zakljucavanje !
  • kimi

    19.01.2020 14:52
    Totalni kretenizam ...
    Pa bajs i to ne toliko los moze da se kupi za 200e ..!?!?!
    Onaj koji vozi kola svakako moze bez subvencija da kupi i bajs ne??
    Onaj koji je totalna sirotinja njemu ni za to subv nece pomoci..
    Uostalom, sto toliko smarate sa bajsovima?
    Jel vi i u soping idete bajsom? Ili na posao kada je 50C na suncu ,ili kada pada kisa, duva vetar ..
    Dosadni ste.
  • Djenkinim stopama

    19.01.2020 14:51
    A u Švedskoj..
    nemiri...
    biciklove treba registrovati i staviti im tablice jer kada oni izazovu udes ko da ih pohvata,odgovornost pred zakonom ali i finansijska mora postojati. Takodje treba uvesti i tehnicki za biciklove jer se svasta vozi a ti se takodje gubi glava ili ugrozava sigurnost drugih u saobracaju
  • Laloš

    19.01.2020 14:50
    Džaba nam biciklovi kada nema dovoljno staza. Biće ko na Kopu može da spava 100000 ljudi a staza za skijanje za 10000.
  • Rade

    19.01.2020 14:44
    Bolje da im subencionisu kurs za voznju bicikla i nauce osnovnim pravilima ponasanja .Od ovakvih idruzenja mi se dize kosa na glavi gde bi vozili svi ti ljudi biciklove valjda misle da treba da se svi sklone kad oni nabiju slusalice na glavu i prelaze iz trake u traku .
  • High ISO

    19.01.2020 14:29
    Tapsaci, kanda je batica krenuo da uvozi biciklove. Drugo, lako je voziti po Limanu ajd kreni do Katlovaca. Sto se tice zagadjenja obratite se vasim patriJotama jer pre je bilo fabrika, niske gradnje sa lozistima, trabanata...pa opet je bilo manje zagadjenje. Da to nije zbog toga sto ste napravili urbicid i genocid prema lokalcima porusili i potrcali u beton? Svaka kucica koja je srusena imala je travu i barem jedno drvo. Zaboravili? Ah da, srpsko pamcenje. Vozim i bicikl ali mi smrde kampanje.
  • n

    19.01.2020 14:26
    subvencije
    Jedan dobar primer tj predlog za subvenciju...... za razliku od taksista

    KO ZELI za ugradnju elektro bicikla da dokupi opremu..

    Vozis bicikli,okreces pedale, kada se umoris, ukljucis,malo na baterije

    on se krece oko 250e, za ugradnju




  • NS Sale

    19.01.2020 14:18
    Bilo bi korisno em zdravije...
    Svaka čast i PODRŠKA predlogu.....samo još kad bi bilo neke vajde od toga!!!
    Javite gde se bude potpisivala peticija u vezi bajs-subvencije!!!!
  • marko

    19.01.2020 14:17
    Marko
    ako je toliko "jeftino", tek onda nije nikakav problem za subvencije, zar ne?
  • Antibiciklist

    19.01.2020 14:10
    a da li neko moze stati na put bezobraznim i agresivnim biciklistima ?
  • biciklista

    19.01.2020 14:08
    U Holandiji radnici koji više od pola meseca dolaze na posao biciklom plaćaju manji porez.
    Ali takve stvari u zemlji gde je sve podređeno toksičnim četvorotočkašima takve ne prolaze... Ovde je parking na obe strane ulice a za biciklističke staze nema mesta... Ni to im nije dovoljno pa često naši sugrađani parkiraju svoje vozilo na biciklističku stazu.
  • Baora

    19.01.2020 14:05
    Ma bre subvencije za kupovinu automobila na električni pogon. Šta, mi u Srbiji dobijamo struju tako što kopamo ugalj i ložimo ga? Znači isti ku*ac? E je*ati ga... Ništa onda, subvencije taksistima. Vi što biste da trenirate dok se vozite, vama ne može. Od bicikla nema tender selameta.
  • Vule

    19.01.2020 13:52
    Extra
    Ovo je razumnije od vecine subvencija koje se godinama dodeljuju.
    Mada, moglo bi da prodje ako prvo zainteresuju nekog ministra da pocne da uvozi bajseve.
  • Av

    19.01.2020 13:47
    Prvi da se srede staze i naprave nove
  • CojaNormala

    19.01.2020 13:45
    Bicikli na najlonu od 1000 do 15000 dinara, kakva crna subvencija za bicikle? Bolje da ste predlozili da se subvencije za taksiste daju za lecenje dece i ostalih bolesnih a ne za bicikle covece.... e subvencija za bicikli, kao da bicikli kosta 500eura..... kakvo ludlio od predloga
  • /

    19.01.2020 13:36
    /
    Ilustracija srpskog drustva danas.

    Subvencija od 100 e za bicikli od 70e.
    Onaj amer biciklista je proteran za dzabe.
  • Zeka

    19.01.2020 13:33
    Biciklisti...
    Dragi moji biciklisti, nije problem kupiti jedan bicikl. Problem je sto nemate gde da ih vozite. Sto niko ne obraca paznju na vas, a ni vi na ostale ucesnike u saobracaju. Postoje neka pravila u tom saobracaju koja se moraju postovati, ne mozete voziti kuda vi zelite, ne mozete menjati kolovoz za trotoar kako vi pozelite itd. Sa druge strane, nema dovoljno (dobrih) biciklistickih staza u gradu, nema dovoljno obezbedjenih parkiralista za biciklove. Dzaba subvencija za bicikli kada ce vam u roku od deset dana isti biti ukraden i preprodat na Najlonu... Ja vozim bicikli star preko 10god. koji lopovi ni ne pogledaju sto ne mogu da tvrdim da bi bio slucaj za novi, subvencionisani bicikl. Zato vas molim za malo realnije zahteve i predloge, korak po korak, krenite prvo sa mali koracima pa cete mozda i doci do subvencija za koje iskreno mislim da su bacanje para...
  • St.R

    19.01.2020 13:33
    Ljudima koji voze automobile dajete subvenciju da kupe bicikli ?
  • Aleksa

    19.01.2020 13:30
    Istrajte
    Istrajte u vašim Predlozima !
    Treba u Planovima razvoja grada planirati BICIKLISTIČKE STAZE I PARKINGE ZA BICIKLE ! Ako je ova i svaka naredna vlast ZAINTERESOVANA ŹA SVOJE GRADJANE I NJIHOVO ZDRAVLJE TREBALO BI DA VAS ČUJU kao i sve nas !
    Pozovite nas da Vas javno podržimo . Organizujte i dalje Akcije !
    Vidimo se !
  • Biciklista

    19.01.2020 13:17
    Bravo za bicikle
    Treba da bude 300 eur subvencija za nov bicikl za 100 ne moze nista da se kupi.
    Hocemo nove Nemacke bicikle a ne nove Nemacke automobile!
  • Yo

    19.01.2020 13:16
    Bravo
    za ravničarski grad je to idealno, ali s obzirom da se ulice preuređuju tako da i pešacima sužavaju širinu prolaza na puko provlačenje za račun smrda na četiri točka plašim se "mudrog" odgovora nadležnih. Pamet je kod njih rekla zbogom
  • Komentator

    19.01.2020 13:11
    Subvencije
    ...dati svim građanima kako bi se zdravije hranili i više pešačili.
    Na taj način biće još zdraviji a peške mogu ići svuda i nije potrebna posebna oprema, specijalne staze kao za bicikliste i slično.
    A peške možete ići u bilo koje doba godine.
  • Zivan

    19.01.2020 13:02
    Dobar predlog, bio bi još efikasniji ako bi istovremeno bio i zabranjen uvoz automobila sa motorima standarda euro3 i euro4, a u gradovima zabranjen saobraćaj vozilima starijim od deset godina.
  • Archer

    19.01.2020 13:01
    Kultura
    Podržao bih predlog, ali prethodno je neophodno sa ulica skloniti bahate bicikliste. Da, dobro ste pročitali, bahate. U pešačkim zonama šetnja sa malom decom jr ekstremno rizična. Posmatrajte Dunavsku i Zmaj Jovinu, i biće svima jasno o čemu govorim
  • Veljko

    19.01.2020 13:01
    Bez veze
    Prevashodno treba rešiti puteve i staze koji su u očajnom stanju!
  • Gramzi - Bagins

    19.01.2020 13:01
    Ja predlazem da se najpre kradja bicikla stavi u isti rang sa kradjom bilo kog drugog vozila, te da se u skladu sa tim poostre sakncije za pocinioce. Koji ce mi tocak subvencije za novi bicikl ako mi isti neko moze vec sutra da ukrade i prodje nekaznjen za to?
  • Brt

    19.01.2020 13:00
    Koja glupost,
    svako ima para da kupi bicikl, pa polovni su 50ak evra...

    Priblem je to sto kod nas ljudi NECE da voze bicikl.
  • Marko

    19.01.2020 13:00
    ...
    Bicikl je već sasvim dovoljno jeftin a znajući Balkan, svi bi ionako pokupovali bicikle i nastavili da se vozikaju automobilima. Problem je u tome što je automobil postao sredstvo za klasnu distinkciju a to je prva najvažnija stvar u siromašnim društvima. Drugi problem je što omogućava komfor i izolaciju od javnog prostora a to je druga najvažnija stvar u siromašnim društvima. Bicikl već sada može da se kupi za cenu jedne automobilske zimske gume. Ali, hajde sedi na bicikl pa odvezi dete u školu, pa ga posle ga odvezi na čas violine, pa ga odvezi da se vidi sa drugarima pa odvezi sebe do Biga, pa se odvezi kući... biciklom.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna