Autor: 021.rs

Novi Sad
20.02.2020.
12:07 > 12:11
Pokret obnove Kraljevine Srbije (POKS) podneće amandmane na predlog Zakona o popisu stanovništva, domaćinstava i stanova 2021, koji predviđaju da se građani "mogu opredeliti samo za priznate nacije od strane države, a ne kao do sada kako ko hoće".

Komentari 170

  • Grof

    26.08.2021 00:47
    !!!
    Svi vi sto se zalazete za tu novu naciju, ako ste toliko pametni, fini i posteni, zasto se ne zalazete da se Vojvodini vrati njen prvobitni naziv?
    Vi ili nemate pojma o Vojvodini ili imate zle namere!
  • Nemanja

    26.05.2020 14:08
    Uvek Vojvodjanin
    Cuj ovo, Vojvodina je svega 100 godina Srpska a pre toga nije ni jednom bila. Kosovo koje je od kad je Srbije bilo Srpsko skoro pa se odcepilo od nje. Ne znam koliko je pametno igrati se sa tim da ne bi u Vojvodini doslo do revolucije.
  • ajde

    25.02.2020 15:18
    vi
    iz poksa na test za narkotike,ako smete
  • Nemanja

    23.02.2020 22:50
    Nisam ni Bosanac, ni Krajisnik, ni Hercegovac, ni Crnogorac,.... vec iskljucivo VOJVODJANIN! I uvek cu to biti!
  • 13 vek

    23.02.2020 17:29
    @purgerNS
    Idi bolje pomagaj zeni oko pijace umesto sto nedeljom ujutro juris komentare.
  • purgerNS

    23.02.2020 11:15
    V,neca,384 i slični..to je jedan te isti...
    možda i sam admin...vidim koliko može pluseva sam sebi dati
    al ajde...to je valjda po vojvođanski
  • hajduci uskoci

    23.02.2020 10:19
    Čučuk Stana, Kaćanka, Станко Србин
    jesi li zavrsio sa tvojom ranojutarnjom serijom opanak komentara?
  • V

    23.02.2020 10:13
    @1 pod više nadimaka
    Čučuk Stana i Kaćanka su 1 te ista osoba pod 2 (i ko zna koliko još) nadimaka.
    Preporučujem vam da, kad vam je stil pisanja isti, bar sačekate jedno pola sata do objave "komentara" pod drugim nadimkom.
    Mada providni ste svakako.

    U Hrvatskoj zaista ne znam da li se iko izjasnio kao Slavonac, ali ako jeste, to je na popisu zabeleženo. Kao što je zabeleženo i to što su se u Istri hiljade i hiljade izjasnile kao Istrijani, a to već je proverena informacija.

    To važi i za Vojvodinu i na sledećem popisu će biti još više od 20.000+ Vojvođana i Vojvođanki.

    A POKS-u, vama i vama sličnima, hvala na promociji i pomoći da Vojvođana i Vojvođanki bude još više, pre svega kao reakcija na vas i vaše nazadne ideje.
  • /

    23.02.2020 09:39
    /
    Kaćanka
    ima, kao sto si ti kacanka
  • Čučuk Stana

    23.02.2020 08:14
    Da dodam, pogotovo nisam ni za kralja a ni za Vojvođanere
  • Čučuk Stana

    23.02.2020 08:11
    @samo kažem
    ... To je otvoreni pokusaj negiranja prava gradjana, otvoreni pokusaj da se zastrasi i obespravi svako ko se protivi velikosrpskom nacionalizmu i sovinizmu prema drugim narodima..... Kojim bre čoveče narodima, Vojvođanin je stanovnik po oblasti življenja kao Sumadinac a ne narodost....narodnost je Srbin, Mađar, Hrvat...
  • Kaćanka

    23.02.2020 08:04
    Ima li u Hrvatskoj narodnost Slavonac ili u Madjarskoj juzno regionac, u Rumunija Brailac.... Ili šta ti ja znam.... Pa nema... Svi koji ne znaju ko su ili se stide onog šta su, su Vojvođaneri....jedan živi u Madjarskoj i nabraja te baba Ukrajina i Madjarica, te dede Srbin i Rumun a on Vojvođan, moze li u Madjarskoj Vojvođaner?
  • Станко Србин

    23.02.2020 06:51
    Фуј
    Сви би да мешају и набацују неке нове националне припадности. Нема нација Босанац, Личан, Банинац... Или си СРБИН, или Хрват, или Буњевац, или Словак, или Русин....
  • 13 vek

    23.02.2020 01:07
    @Realista
    gresis sinak, nije nista izmisljeno, pod 1. amerikanci su uvek ameri i u americi i van nje, zahvaljujuci melting-potu,a to ko je kakvog porekla je skoz opciono i dozvoljeno, slaviti neki svoj verski praznik ili obicaj, gde ga to ne cini manje amerikancem....to znaci da pod 2. nacije postoje i americka nacija koja je nastala od vise naroda je pravi dokaz za to. to je nacija nastala bezeci od svojih evropskih ideniteta i klanice, gde je bilo jako bitno ko je kakve vere i nacije. biti vojvodjanin ili dzedaj nije nacija, vec nedostatak opcije da se covek izjasni kao nenacioalno bice, posto je to u 21 veku jako neobicno.
    jugosloveni nisu komunisticka izmisljotina, ideja o takvoj naciji nastala je u kraljevini, samo je lose sprovodjena.... procitajte sta je kralj aleksandar imao o tome da kaze....da je bilo srece, nastala bi takva nacija i kasnija krvoprolica bi bila izbegnuta.
  • drr

    22.02.2020 23:44
    Vojvođanin
    što više oni govore da ne postojimo, to ćemo se više izjašnjavati tako. Mogu da se izjašnjavam i kao Pastafarijanac i kao Džedaj i ako nas ima 10% od ukupnog stanovništva, država to mora da uvaži. A ovi za kraljevinu za početak mogu da uplate svom smešnom prestolonasledniku časove srpskog. Kakva su to vremena došla, svo zlo koje je izgledalo poraženo u drugom svetskom ratu se povampirilo i ispuzalo na svetlo dana. Istorija se ponavlja
  • Dejan

    22.02.2020 22:32
    Cccc
    Al zato licani i hercegovci su posebna sorta,njima ne mozes kasti bosanci, odmah ce se uvrediti, od svog djubreta ne znas sta je gore ! Isto kao pijes koka kolu ili pepsi
  • samo kazem

    22.02.2020 22:19
    Fasizam u najavi
    Citam tekst i citam ovo sto je iskomentarisala Lucija iz POKS. To je otvoreni pokusaj negiranja prava gradjana, otvoreni pokusaj da se zastrasi i obespravi svako ko se protivi velikosrpskom nacionalizmu i sovinizmu prema drugim narodima. Narocito je zanimljivo to da se gradjani smeju izjasniti kao npr. Limanci1, 2, 3 ili 4, ali ne i kao Limanci jer to, pobogu, lici na stvaranje nove nacije.
    Takodje je interesantno i "imali smo problema sa" pa se onda nabrajaju nacije koje nisu htele nista da imaju sa Srbijancima. Ni reci o ratovima, pokoljima, genocidu u Srebrenici, ni reci o prisilnim mobilizacijama, ni reci o tome koliko Karadjordjevici Srba imaju na dusi (ako uopste imaju dusu, u sta sumnjam), kako fizicki, tako i politicki (Paja Sumadinac je dao Hrvatima sve do Zemuna i Petrovaradina, pa je "bravar" to morao da ispravlja - mozda bolje da nije). Ni reci o tome kako je ugusena crnogorska drzava, ni reci o tome kako se postupalo sa Albancima u Albaniji (o Kosovu da i ne govorim).
    Gospodo povampireni cetnici, nabavite ogledalo i pogledajte se - videcete, sto rekao Bora Djordjevic, "cemer, smrt i jad". Svi su pobegli od vas, Zapad polako uvodi red, sad resavaju BiH, Srbija je sledeca na redu, a veliki broj Vojvodjana bi bio srecan da velikosrpskim sovinistima vidi ledja. Tada mozete lepo da u uzoj Srbiji osnujete kraljevinu, carevinu, sto ce za vas biti veliki napredak, jer zivite u prvobitnoj zajednici!
  • Sremac

    22.02.2020 21:53
    Murko ti nisi iz Srema a o Vojvodini pojma nemaš. Pričaš isto kao i ove turbo patriJote koji su postali srbi od dolaska Miloševića i njegovog nacional fašizma.

    Mi u Sremu dobro znamo šta je Vojvodina, mi smo de nje.
  • murko

    22.02.2020 19:25
    srem
    U Sremu vam ti Vojvodjani ne prolaze. Ovde su Sremci. Preko Save su Gejaci, preko Dunava Bacvani. Sa njima nemamo nista.
  • Grad slavnog Bana!

    22.02.2020 14:48
    Novosadjanin@, a sta cemo sa podrucjem od Šida do Petrovaradina koje bilo dio Banovine Hrvatske, da li ce se svi od Šida do Varadina izjasnjavati kao Hrvati ?!
  • Badza

    22.02.2020 13:57
    Pitam se , šta će POKS u Vojvodini?
    Mi odavde smo Vojvodjani...
  • Оли

    22.02.2020 13:12
    Андер
    Ја сам Парамецијум. Живела нација Парамецијума!
  • Sked

    22.02.2020 11:53
    Svi mi koji živimo u Banatu smo Banaćani bez obzira na etničko poreklo. Mi činimo naciju Banaćana koja itekako postoji pa nema razloga da se tako i ne izjasnimo na popisu.
  • Realista

    22.02.2020 08:36
    Realnost
    Nacija je izmišljena kategorija nekih kvazikomunista, a u stvari Zapada sa željom da se narodi podele, stvori mržnja unutar njih kako bi neki mogli da vladaju.
    Zavadi pa vladaj.
    Nacije ne postoje, postoje narodi, postoje plemena i postoje porodice.
    U Americi to dobro znaju pa se najviše poštuje državnost, a to je pripadnost državi tj. teritoriji. U Americi se gradjani izjašnjavaju kojem narodu pripadaju, ali su gradjani Amerike i kada su van Amerike oni su Amerikanci a ne Englezi, Nemci, Portorikanci,...
    Smatram da je pogrešno poistovećivati državnost sa nacioalnošću i stvarati nove narode deljenjem naroda.
    Uostalo genetika to može reći najbolje. Ja bih uveo upisivanje narodnosti prema genetskom kodu. Nema laži, nema prevare.
  • Deks

    21.02.2020 22:43
    Svi mi koji živimo u Vojvodini smo Vojvođani bez obzira na etničko poreklo. Mi činimo naciju Vojvođana koja itekako postoji pa nema razloga da se tako i ne izjasnimo na popisu.
  • Hattori Hanzo

    21.02.2020 18:04
    otcepljenj od matice
    Granica na Savi i Dunavu, Vojvodina uber alles....
  • pop

    21.02.2020 17:44
    Srbin iz Vojvodine
    Ja sam Srbin iz Vojvodine,i time se ponosim.U Vojvodini sam se rodio,skolu zavrsio,iz Vojvodine sam u vojsku otisao u Vojvodinu se vratio,potom sam i Vojvodine u rat otisao i Bogu hvala ziv se u Vojvodinu vratio,potom Vojvodjanku ozenio pa opet u rat otisao pa se opet ziv vratio,zatim sam dete dobio,rodilo se u MOJOJ Vojvodini. Nadam se da cu i skoncati u mojoj Vojvodini! Ponosan sam sto sam Srbin,ali isto tako sam ponosan sto sam Vojvodjanin! Ja sam Srbin ali nisam Srbijanac nego Vojvodjanin,jer se tako osecam celim mojim bicem.I niko nema prava da mi to osporava!
  • vslv

    21.02.2020 14:24
    ahahaha ahahah xD do sad nisam, al sad ima tako da se izjasnim ili nikako! uostalom, odlučite se gospodo, sa jedne strane propagirate ideju da ne može srbin biti neko ko nije pravoslavac, a sad vas odjednom to ne žulja? da se neko izjasni kao srbin pagan ili srpkinja sajentološkinja
  • Molder

    21.02.2020 13:23
    Ni Kosovari do juče nisu bili nacija. A to što se govori mnogo jezika ne znači ništa. Amerikanci govore engleski i španski, Kanađani engleski i francuski, Švajcarci nemački i francuski. Jezik i crkva nisu glavna obeležja nacije. Osim kad nemaš ništa drugo...
  • VojkanP

    21.02.2020 12:05
    POKS: Ne dopustiti da se na po
    Još jedan razlog za revoluciju.
  • Komifo

    21.02.2020 10:55
    Pa takvo izjašnjavanje je zacementirano onog trenutka kadd su bosanski migranti počeli masovno da se izjašnjavaju kao Srbi. Lično ću se izjašnjavati i kao Marsovac samo da istaknem da sa njima nemam ništa zajedničkog.
  • petar

    21.02.2020 09:54
    slobodna vojvodina
    pa taj POKS nezna šta hoće tj hoće obnovu krajevinu Srbije pa u toj Srbiji o kojoj POKS priča nije Vojvodina bila u sustavu kraljevine Srbije pa tako da Vojvodinu ostavite na miru ili hoće da satru istoriju pa iskrive činjenice i da ispade da je Vojvodina bila uvek u Srbiji
  • Moj Banat

    21.02.2020 09:15
    Banat Banaćanima! Živela Republika Banat, da se konačno oslobodimo ovog novosadskog jarma!
  • ex chapman

    21.02.2020 08:59
    samo naslov
    samo naslov sam mogao da procitam. dakle zabraniti da se ljudi na popisu izjasnjavaju kao Vojvodjani! to je otvoren poziv svima koji jesu Vojvodjani da brzo pakuju kofere. ili da uzmete motku u shake i da najurite sve te kojima je ZAVICAJ negde drugde! nije problem ko je odakle i kada dosao. problem je kako je dosao i zasto je dosao i sta sad radi tu gde je dosao! od Vojvodine prave Bosnu i Crnu Goru i Juznu Srbiju i... - a sve vreme su im usta puna laznog patriotizma i ljubavi prema SVOM zavicaju. ali njihov zavicaj nije u Vojvodini, iako su neki od njih vec treca ili cak cetvrta generacija. oni i dalje IDU u svoj zavicaj na odmor. Vojvodina je za njih kolonija koju treba eksploatisati i sve sto je moguce ODVUCI u zavicaj!
    dakle zabraniti Vojvodjanima da se izjasnjavaju kao Vojvodjani! moze - ali prvo da se zabrani Crnogorcima da se izjasnjavaju kao Crnogorci! dakle 'junacine' iz POKSa - kreniti prvo od Crnogoraca! pa ako neki od vas prezivi, onda predjite na Vojvodjane i sve ostale!
    jedino se slazem sa onim jednim komentarom i to samo u jednom delu - da Vojvodjani zaista vise vole svoj regionalni npr. Bacvanski identitet, ili cak lokanli, od sireg Vojvodjanskog. ali u 'Vojvodjanstini' ih je ujedinio macehinski odnos 'majke Srbije' od prvih dana posle ujedinjenja. nisu komunisti prvi koji su otimali od Vojvodjana! a i ti 'komunisti' su pretezno bili 'braca Srbi' zar ne? citajte Crnjanskog ako hocete da znate sta je u dusi jednog pravog Vojvodjana!
  • Voja

    21.02.2020 08:56
    Voša
    Kako bi to POKS mogao bilo šta da dopušta?Stranka sa autobusom glasača se jednostavno ne pita.Svi mi koji se osećamo kao Vojvođani imamo pravo da se tako i izjasnimo na popisu.
  • Kuvalja Mitar

    21.02.2020 01:10
    @Vukica

    Nismo mi Vukice prečani, nego su oni sa pogrešne strane Dunava prečani. Mi smo na pravoj strani, od Telepa do Klise a pogotovo Podbara :)
  • Rosa

    20.02.2020 23:58
    Nostalgičari nađite zanimaciju
    Da bi ste odgovorili na postavljeno pitanje trebate pažljivo saslušati pitanje.
    Naprimer:
    * Koje ste nacionalnosti?
    * Koje ste veroispovesti?
    * Da li ste pripadnik nacionalne manjine?
    Možete da se izjasnite ili ne ali izmišljati nacionalne pripadnosti to je samo ispoljavanje vaše neobrazovanosti ili zapostavljanje vaših predaka i vašeg porekla.
    Potomci mešovitih brakova mogu navesti više nacionalnosti ili se neizjasniti neželeći izbrisati deo svojih predaka.
  • LUCIJA IZ POKSA

    20.02.2020 23:05
    IZJASNJAVANJE
    Zaista svako moze da se izjasni kako hoce. I da bude Marsovac, Busman, Aboridzan, To je ustavno pravo I NIKO U TO NE DIRA. Niste mozda razumeli poruku, sustina je da se ne izmisljaju nove nacije, jer smo vec videli gde nas je to odvelo kod Bosnjaka, Crnogoraca, Makedonaca, kojima su cak Grci zabranili da se zovu kako oni hoce. Sve to na trustnom Balkanu samo izaziva nove podele i konflikte. Najlepse bi bilo da je ostala Jugoslavija, pa da svi, vremenom, postanemo Jugosloveni, pravoslavne, katolicke, protestantske, mojsijeve, muslimanske vere....Kao Amerikanci, koji se SVI tako izjasnjavaju, a skupljeni sa koca i konopca. Onaj, ko je zaista pravi Vojvodjan, kao ja, dobro zna da se PRAVI VOJVODJANI NIKADA NISU IZJASNJAVALI KAO VOJVODJANI, NEGO KAO BACVANI, SREMCI, BANACANI. I jos uze izjasnjavanje, nikada Staparac nece reci da je Somborac, ili Curuzan da je Zabaljcan. Dobro je rekao neko, kao VOJVODJANI SE NAJVISE IZJASNJAVAJU LICKI KOMUNISTI, DRUGE I TRECE GENERACIJE. A STO SE KRALJEVINE TICE, SRBIJA JE UVEK BILA KRALJEVINA, osim od kada je copavi bravar okupirao. I OPET CE, AKO BOG DA SRECE. Svi pravi Srbijanci su monarhisti i svi starosedeoci u Vojvodini, i Srbi i Bunjevci, Sokci, Slovaci, Rumuni, Madjari. Nama su komunisti oduzeli zemlju, cupali brkove, uzimali zadnje zrno zita sa tavana. U XXI veku najdemokratskije zemlje u Evropi su monarhije. Danska, Svedska, Norveska, Holandija, Engleska, Spanija...Zasto ne bi bili i mi? DA SE RESIMO KOMUNISTA, DA IDEMO U EVROPU. AMIN.
  • /

    20.02.2020 22:30
    /
    pa dobro mi cemo biti vojvodjani manjina pa cemo traziti sve povlastice kao drugima.


    ja se jesam izjasnio kao vojvodjan jedi veroispovesti
    @/ odakle to znas sluzbenice smrdije
  • ehe

    20.02.2020 22:08
    šta bude kada inicijativa za popisivanje stanovništva dođe iz Austrije, a neko od "naslednika" kaže: "Neću ja da učim da čitam šta tu piše, napraviću ja moj popis sa mojim pravilima". Nekoliko generacija kasnije imamo ovakvu čorbu.
  • Vojvodina

    20.02.2020 21:42
    Jeftino reklamerstvo
    Jako su "bitni", nekakav POKS koji čini šačica bolesnika, na sumnjiv način registrovana kao stranka, i sami navode "više od 20.000 stanovnika Vojvodine"
    Sada će ta cifra Vojvođana biti bar deset puta veća!
  • Dea

    20.02.2020 20:32
    Uvek Vojvodjanka
    A mi sto smo na ovoj zemlji izmesani od vajkada, sto i jeste odlika Vojvodine, sto nam vrnama tece valjda sve sto se u vojvodini moglo naci, sta mi? Hoce neko da me natera da se izjasnim samo ponudjenim odgovorima? Vece ljubavi od one prema Vojvodini nema, pa bio Beograd 1000 puta prestonica. Ja sam vojvodjanka i nema onog ko ce mi zabraniti da to budem i glasno kazem.
  • Lule

    20.02.2020 19:53
    Bravo Kraviću LSV, odlična ti je komunalna koalicija SNS-SPS-POKS-LSV. Lepo funkcioniše, još Bokan da se ubaci. Hahaha
  • Lejla

    20.02.2020 19:47
    Ovi iz POKS su zaboravili da su u koaliciji sa LSV u Novom Sadu.
  • Inspektor Višekruna

    20.02.2020 19:43
    Vojvođanin
    Nikada se nisam tako izjasnio ali ako POKS to nervira..... Što da ne?
  • V

    20.02.2020 19:37
    Vojvođani i Vojvođanke
    onog momenta kada se prva osoba osećala i izjasnila kao Vojvođan(in)/Vojvođanka, nastala je vojvođanska nacija, bez obzira na poreklo te osobe.

    Marginalna partija, POKS, treba da se zabrani zbog protivustavnog delovanja - Srbija je republika.

    Nacije, granice, jezici... nisu nešto bogom dano i fiksno - menjaju se i uvek će se menjati.

    Na sledećem popisu još puno više od 20.000+ Vojvođana i Vojvođanki.
    A POKS-u hvala na promovisanju.
  • Vukica

    20.02.2020 19:32
    cccccc
    Srpkinja sam, precanka. Precani su vojvodjanski Sbi - starosedeoci. Cukundeda mi je rodjen u Novom Sadu, u Almaskom kraju. Na srecu ili na zalost, u ovoj drzavi dugo ne zivim, zbog politike (ako se to politikom uopste moze i nazvati) slicne ovoj koju zastupaju ovi cirkusanti iz Poksa, ili kako li se uopste zovu? Cela ova prica me vraca u pocetak devedesetih godina, kada je Udba pravila nacionalne stranke po svojoj meri, da plase gradjane nekim izmisljenim neprijateljima. Dakle, tako i sada, grupa nekih anonimusa, koja promovise promenu drzavnog uredjenja (povratak na presto tipusa koji se nije udostojio da za 30 godina nauci maternji jezik), drznula se da ogranicava gradjanima ustavom zagarantovana prava, gde svako ima pravo da se izjasnjava onako kako zeli.
  • Brus Vilis

    20.02.2020 19:25
    Braćo Crnogorci srećna vam 40-togodišnjica postojanja!
  • STAVROS

    20.02.2020 19:21
    Dobro vece
    Izvinte,
    jel ovo mesto gde se izlivaju frustracije,impotentni bes?
    Ako jeste,bez besa,dodo bi sledece:
    Vojvodina 'is no more'.
    Sada je to Severna Srbija sa svim beneficijama.
    Narodi I kulture dolaze I nestaju.
    Talasi izbeglica ,od devedesetih do sada,dobro dosli ljudi,su urnisali jednu multinacionalnu,relativno liberalnu,multietnicku Vojvodinu.
    Doprinos koji su doneli,kulturno su 'Pecenjare',mrznja I ksenofobija.
    Hvala im.
  • Poks

    20.02.2020 18:58
    Realno
    Ostale su jake veze iz prošlosti između JELIĆA I ČANKA...koalicijona ljubav...ako se tako kaže.
  • Taca

    20.02.2020 18:53
    Muka mi je
    Povraća mi se od ovih takozvanih velikih Srba koje je "krstila" BIA, poput ovih klovnova iz tog poksa
  • ZZ top

    20.02.2020 18:53
    Haha
    Gde da se potpisem :)
    Poz za NN crew
  • AV baba

    20.02.2020 18:45
    Избори
    Sve ce to Vule pozlatiti !
  • @ New horizon

    20.02.2020 18:44
    1389
  • Tata

    20.02.2020 18:42
    @otac
    Opa , vredni i najpametniji radnici JKP cistoca se javljaju , zek zek dadule , kako vas nije sramota bre!
  • Dejan

    20.02.2020 18:39
    Vojvodjaneri
    Ne talasajte puno po tastaturama
  • Taskas

    20.02.2020 18:37
    Poks
    Osećam miris pobede u vazduhu
  • Mr.M

    20.02.2020 18:36
    Ja ću se izjasniti kao Aboridzin jer se tako osećam
  • AleksandarVojvođanin

    20.02.2020 18:33
    Cash interes!
    POKS-članica ruske pete kolone u Srbiji!
  • Voja Tankosić

    20.02.2020 18:20
    Poks
    Tako je bre!
  • VOJVODJANIN

    20.02.2020 17:46
    VOJVODJANIN
    Idi u svoju kraljevinu, pa tamo lupetaj kao onaj tzv pestolonaslednik koji ne zna srpski. Ko se jos lozi na kraljevinu u 21. veku????!!!?????!!!???
  • Izvorni sepeo

    20.02.2020 17:41
    Poks se odlikuje od svog osnivanja nebulozno populistickim predlozima kako bi skrenuli paznju javnosti na svoje postojanje, jer proistekli su iz zelje da sami prave dilove sa sns, a ne da zavise od raspolozenja vuka draskovica i od toga na koju je nogu ustao (dok su svi bili u spo). To je sustina.

    "vojvođansku pravoslavnu crkvu" - eto primera o njihovoj "dubokoj zabrinutosti" za sudbinu srpsku. Izmisli nesto i vozi na tome.
  • Nikola

    20.02.2020 17:27
    ns
    Zna se delo Obrenovicevih za Srbiju i srpski tj. evropski nacionalni prosperitetni cilj.Voleti mutikulturalnost bila ona u ns-u ili ap-u je cilj evropske miltikulturalnosti.Biti u dusi kao covek i biti socijaldemokrata je nesto dobro i napredno.
  • Singer

    20.02.2020 17:11
    Singer
    Vojvodina vojvođanima"živela republika vojvodina".
  • new horizon

    20.02.2020 17:09
    Budale nesrećne!
    Šta se sve ne valja u ovom blatu. Da ne poveruješ! Kaže jedna pametnica: Nema republike Vojvodine, nema ni vojvođanske nacije. Zlato mamino, tako velika, a tako glupa. Države Srbije nije bilo do Berlinskog kongresa 1876. Da li to znači da su ovde živeli Turci koji su 1876. odjednom postali Srbi? Osećanje pripadnosti je subjektivno i niko ti ga ne može nametnuti i oduzeti.
    Vidim Čankomrzci haraju. Razočarani Vojvođani popili beogradsku priču o zločincu koji vozi sanke. A Ratko Mladić je heroj! Pa Čanak je jedini koji trideet godina nije menjao svoju antiratnu, antinacionalističku i anticentralističku politiku. Svi su ostali izmenili sto imena i ideologija. Pa zar stvarno niko ne vidi da su poslednje značajne zgrade u Somboru, Zrenjaninu, Apatinu... (dopiši šta hoćeš) podignute pre 1918?
  • Gepard

    20.02.2020 17:07
    ?
    Sta je poks?
  • Otac

    20.02.2020 17:02
    Sreća
    pa se vi nešto pitate...
    Da je prave države vi bi bili na njivi sa tim vašim pokupovanim strukama menadžera u marketingu....Papci
  • dule

    20.02.2020 17:01
    Ja ću da se izjasnim kao Novosađaner.

    Ako ovaj to prihvati dobija pivo, ako ne prihvati nazvaću ga dođošem i izbaciti iz stana.
  • Dr Vucelja

    20.02.2020 16:59
    Diskriminacija
    Necu se nikako izjasniti neka mi ni ne dolaze ako nemogu da se izjasnim kao Vojvodjanin.Zivim u Vojvodini sta bih bio nego Vojvodjan
  • pera

    20.02.2020 16:47
    zasto uvek kontra
    Po nacionalnosti sam Srbin ...neee bolje reći vojvođanin to je sad in ...u ne jbt bolje da sam Sremac ...ili ne jbt pa bolje da sam po nacionalnosti Mitrovčanin ili jos bolje Šiđanin sad ne znam koju kontru da udarimm, aaa živim u ulici Karađoređevoj bolje po ulicama da određujemo nacionalnost to bi bilo najboljee , neće valjda da mi određuje onaj iz ulice NIkole Tesle šta ću ja biti...
  • /

    20.02.2020 16:40
    /
    vojvodjan = marsovac = dzedaj = nidje veze
  • JA

    20.02.2020 16:36
    Kako vi možete čoveku bilo šta da zabranite.
    Taj vaš predlog je protivustavan jer ustav garantuje slobodu izražavanja.
    A u krajnjem slučaju svi smo mi ljudi a razlike su tu da nas vežu još prirodnije.
    Inače kralj je kad je bilo gusto pobegao iz zemlje baš hrabro od njega a važen su mu bile očigledno pare i zlato a ne narod kojim je komandovao . Šta će narodu takav neko pa takvih političara u Srbiji imamo ko šaše.
  • mrcke

    20.02.2020 16:31
    Bojkot
    Kao i izbore, tako i popis treba bojkotovati i ne izjašnjavati se nikako.
  • Veki

    20.02.2020 16:28
    Hmm, kako tu neka Sandra pita, kojoj veri pripadate, u koju crkvu idete? Pa do pre 20-30 godina retko je ko isao u crkvu, nasa generacija Jugoslavije nije nesto ni verovala u Boga, pogotovo mi deca vojnih lica, koja smo se seljakali po celoj Jugoslaviji. Kakva crkva, kraljevina itd...! Jel Milan Mladenovic /EKV/ dete vojnog lica kad su ga pitali da se izjasni rekao da je Marsovac! Pa eto ja razmisljam izmedju Marsovka ili Vojvodjanka, nikako srbijanka!!!!*
  • Jugosloven

    20.02.2020 16:23
    Fuj
    58 godina se izjasnjavam kao Jugosloven. Bas bih voleo da vidim kako ce neka grupica gangstera i penzionisanih udbasa (poks) da mi to zabrani?
  • podbarac

    20.02.2020 16:19
    eeeej vi
    ta šta vi sad oćete , opismenite prvo onog vašeg
  • /

    20.02.2020 16:18
    /
    @Novosadjanin
    pa sam si stavio vojvodjanski srbi
  • Komsija

    20.02.2020 16:13
    Tako je! Zabraniti Vojvodjane i maksimalno isforsirati Bunjevce i Sokce, mora se razbiti velikohrvatska ideologija u Sremu i pojedinim delovima Backe!
  • +384

    20.02.2020 16:07
    Nacije su politička, a ne kategorija krvnih zrnaca. Nacije nisu odvajkada, nego su relativno skoro nastale, a neke su u nastajanju. Zašto da ne i vojvođanska? Ako potomak Vlaha iz Bosne čiji su preci kršteni po zapadnom ili istočnom obredu može da bude Hrvatina ili Srbenda, što neko ne bi mogao da se smatra Vojvođaninom ili Jugoslovenom? Mora li prvo dozvola od četnika i njihove države?!
  • Nemanja

    20.02.2020 16:06
    @Куп је битан
    "Неки од највећих Срба су са подручја данашње Војводине...."
    Ne neki od, nego najveci od svih Amerikanaca - "Founding Fathers" su bili Britanci do trenutka kad su potpisali Dekleraciju, uzeli oruzje u ruke i rekli "od danas smo Amerikanci". Misli o tome...

    Inace, do sada sam se na popisima izjasnjavao kao Vilenjak ;)
  • j1ggy

    20.02.2020 16:00
    @ Sandra

    Znam da nece biti tesko za razumeti, ali sagledajte moje poreklo i okolnosti.

    Deda sa oceve strane mi je etnicki Ukrajinac, baba Poljakinja. Sa majcine strane su (uglavnom) svi Srbi. Krsten sam u Grko-katolickoj crkvi i najbolji prijatelji su mi madjarskog porekla. Sta sam ja? Cist Srbin nisam, nisam ni Poljak, ni Ukrajinac. Ja sam sam svoj, ali se osecam kao Vojvodjanin, jer mi je tu dom...

    I tako cu se i izjasniti.
  • Bravo POKS

    20.02.2020 15:55
    Bravo Poks
    Nisam vaša članica ali inicijative su vam odlične, poput one o smanjenu radnog vremena, ove itd ! Živela Srbija
  • ilegalac

    20.02.2020 15:13
    izjasniću se kako hoću
    problem je ako se ljudi mogu izjašnjavati samo kako je vaša partija zamislila
  • Sosa

    20.02.2020 15:04
    Voša rulz
    To što se neko izjašnjava kao Vojvođanin, kod većine nema nikakve veze sa nekom izvikanom političkom strankom, već sa ličnim osećanjem. Političare možete kupiti, ali ljubav prema našoj, rodnoj, Vojvodini nam ne možete ugušiti.
  • Hm...

    20.02.2020 15:02
    Citat: "Ako je Srbija ozbiljna država koja vodi računa o srpskom nacionalnom interesu..." A Kosovo? Kosovari? Nek im to zabrani POKS...Da ne pitam sad za migrante koje će vlast naseliti ovde i dati im kuću i okućnicu "jer su oni potrebni ovoj zemlji da povećavaju natalitet"...
  • pajo patak

    20.02.2020 14:58
    prestolonaslednik
    ne može nikad da bude kralj, pošto je oduvek engleski pacijent
  • M

    20.02.2020 14:57
    Naslov komentara
    Uu, super, nije mi ni palo na pamet da se tako izjasnim. Ali sad kad pomenuše...
  • @Куп је битан

    20.02.2020 14:55
    sta je tu zanimljivo? meni je majka madjarica, otac srbin. sta sam onda ja? jedan deda srbin, drugi nemac, jedna baba srpkinja, druga madjarica. deo rodbine madjari, drugi deo srbi. ja trenutno zivim u madjarskoj, govorim oba jezika, i jos pokoji. ako vec moram da se definisem po nacionalnoj osnovi izabracu jugosloven, jer sam odrsatao u toj zemlji, meni to nosi znacenje multikultiralnosti, otvorenosti, prihvatanja drugog i drugacijeg. ali posto jugosloven vise ne postoji, izabracu vojvodjanin, jer mi to zamenjuje prethodno navedeno. nista me ne vezuje za srbiju juzno od beograda, ili cak NSa, bio sam tamo nekoliko puta u zivotu, sto na ekskurzijama, sto samostalno. obelezavanje po nacionalnoj osnovi za mene nije prihvatljivo, jer time ponistavam one delove sebe koji ne pripadaju jednoj naciji, sta god to znacilo. onima kojima su roditelji i babe i dede srbi je lakse. ali ako bi zasli malo dalje, do pradede, cukundede, vec ni njima ne bi bilo tako lako. ne razumem cemu uopste to opredeljivanje na nas i njih. valjda je to deo ljudske prirode...
  • Bach

    20.02.2020 14:42
    Izjasnicu se kako ja hocu ili ce popisivaci poljubiti kapiju
  • novosadjan

    20.02.2020 14:38
    Vojvodjan i nikako drugacije
  • Lala

    20.02.2020 14:32
    Vojvođanin
    To sam što sam.
  • Sm

    20.02.2020 14:32
    Što se kaže..
    Ma neka smo mi zdravi, i rumeni.
  • Novosadjanin

    20.02.2020 14:31
    Vojvodjanski Srbi su vekovima bili cuvari srpstva i nase kulture,ni Austrougarska nije uspela da im slomi indetitet i stvori neke Vojvodjane.Izgleda sa su komunisti posle 44-te uspeli.Alo zasto se zaostavljamo na Vojvodjane,treba to jos "razvodniti" na Sremce,Bacvane,Banacane ako ne na neke jos lokalnije.Sta cemo sa Baranjcima,to je bila isto Vojvodina do 45-te ,hoce li i tamo biti Vojvodjanska nacija?
  • Salamander

    20.02.2020 14:31
    ja sam jedan id dvojice
    izjasnio sam se kao Bušman
    Nadam se da će nas biti više
    Onda možemo kao manjina da udjemo u skupštinu
    Mi barem razumemo Svahili


  • Daja

    20.02.2020 14:28
    Ma, ko ste vi da mi odredjujete kako ću se ja iznjašavati ko sam i koje sam nacionalnosti? Vojvodjanska nacionalnost ne postoji i iole pametan čovek to zna i nikada, od kada je sveta i veka nije postojala. Lično nisam rodjena ovde ali kada me pitaju ja lepo sa puno PONOSA kažem iz Novog Sada, a kada neko ne zna gde je Novi Sad kažem iz Vojvodine a boga mi i po govoru mi se poznaje! Zar čovek iz Šumadije ne kaže da je šumadinac zar je to nacionalnost. Zbog takvih kao ovi i njima sličnih tu smo gde smo. Ako je ovo demokratska država-ja ću demokratski da se izjasnim kako hoću a ako nije i onda ću kako ja hoću-vojvodjanski inat-šta li je!
  • Covekoliko bice

    20.02.2020 14:27
    Jok ti ces ds mi kazes ko sam i kako se osecam.

    Inace, srbija nije ozbiljna drzava, tako da sve receno posle toga pada u vodu, dovidjenja.
  • Nikola

    20.02.2020 14:26
    Sa ovakvima je Čanak i interesna grupica iz Lige bila u vlasti u Novom Sadu. Kako stoje stvari nastavak sledi i posle sledećih izbora. A vi ligaši i dalje punite džepove Čanku, Maji, Kolaru, Cakiju...
    Prodaju vaš glas, a vi im i dalje slepo verujte.
  • Naivac

    20.02.2020 14:26
    Jelić&Co
    Mora i Jelić da se makar malo pokaže da postoji. Fuj!
  • socko

    20.02.2020 14:23
    @Куп је битан
    Da, pa? Ko si ti da meni kažeš ko sam ja, kako se osećam i kako ću da se izjasnim? Kakvo to pravo ima neko, pa i ti, da bilo kome diktira ko je taj drugi, ili ko taj drugi nije, odnosno da nameće svoje srednjevekovne nazore?
  • Djura

    20.02.2020 14:20
    Ljiga
    ja sam jedan od onih (budala) koji je verovao u ideju LSV i koji se izjasnio kao Vojvodjanin. Kada su se prosli izbori zavrsili i kada sam video kako su sebi ponamestali fotelje doslo mi je iz dupeta u glavu. Na sledecim izborima od mene ce dobiti srednji prst, a na popisu cu se izjasniti kao Srbin.
  • Kuroslav

    20.02.2020 14:06
    Pitajte vašu Branku Bežanov kako se prošli put izjasnila i hvalila po celom gradu.
  • Bojan

    20.02.2020 14:04
    Nameri se junak na junaka
    Ova rasprava me neodoljivo podseća na "duel" Šešelja i Čanka. Dva DB-ovca koji lože narod, a na istom su platnom spisku.
    POKS je realno smešan i ovo je samo način da dobiju malo medijske pažnje, na nivou onog kurjeg oka iz prethodnih izbora.
    Sa druge strane, ekipa od 6 ostrašćenih autonamaša koji ne znaju za šta su, ali znaju da su protiv države u kojoj žive.
    Ono što su činjenice, svidelo se to kome ili ne, je da je Srpsko Vojvodstvo postojalo jedva nekoliko godina, a formirano je kao rezultat težnje Srba u Austrougarskoj za većom autonomijom. Do 1945. Vojvodina kao pojam ne postoji, nikada kao takva nije ušla u Jugoslaviju i služi samo parazitima u Banovini, DB krmetu i šestorici prethodno pomenutih autonomaša.
    Ono što je takođe činjenica je da se kao "Vojvođanin" ne izjašnjava nijedan Mađar, Slovak ili Hrvat...nego isključivo ekipa Ličana u drugoj ili trećoj generaciji.
  • SLOBODNA VOJVODINA

    20.02.2020 14:02
    Nego sta - nego VOJVODJANI!
  • coka

    20.02.2020 14:02
    Cekamo Canka das se oglasi i jos malo glumi autonomasa
  • lala

    20.02.2020 14:00
    tamanitese molicu lepo. A kako se negrogorac izjasnjava?
  • Novosadjanin

    20.02.2020 13:57
    Moze AMERIKANAC KINESKOG POREKLA ?
  • Куп је битан

    20.02.2020 13:55
    Занимљиво је да су већина тих који се изјашњавају као "Војвођани" - Срби. То су у ствари они који су се за време СФРЈ изјашњавали као Југословени. Онда им је СФРЈ умрла, па покушавају да измисле нову нацију. А што се тиче Војводине, за њих постоји само она комунистичка Војводина. Права истина је да је Војводина проглашена као Војводство Србија и Тамишки Банат. Брзо је укинута, али је остала као идеја Срба о ослобађању. А и то Војводство Србија и Тамишки Банат вуку још дубље корене, почевши још од Банатског устанка, затим краткотрајне државе Јована Ненада. Данашње "војвођанство" је само прерушено југословенство. Неспорно је да Војводина као историјски регион постоји, али не постоји никаква војвођанска нација. Ако би таква нација постојала, који јој је матерњи језик? Неки од највећих Срба су са подручја данашње Војводине. Пупин је вероватно највећи. Поменућу само Јована Текелију, човека који има највеће заслуге што је хришћанска војска победила Турке код Сенте. Наравно, сви грађани Војводине, без обзира којој нацији припадају треба пре свега да буду људи. Овде за све има места, небитно како се зову зато што је Војводина наша кућа. Ови из ПОКС-а су обични пајаци, али ништа бољи од њих нису ни они који сматрају да постоји некаква војвођанска нација. То је исто као када се неко изјасни као Марсовац или Џедај.
  • blvrc

    20.02.2020 13:48
    @sandra
    Ne idemo ni u jednu crkvu. Kakve veze crkva ima sa nacionalnošću. Meni nije jasno samo zašto se uopšte daje prostor POKS-u. Koji su oni faktor... Smešno kao i sve u ovoj kvazi državi.
  • mile

    20.02.2020 13:46
    Bio I ostao do groba. A sta ste vi lopovi I pobegulje sa narodnim parama . Pa onaj ni maternji jezik ne zna I doso da ga narod izdrzava , sramota.
  • Smrdijanac

    20.02.2020 13:43
    Vazi
  • Darko

    20.02.2020 13:42
    Ns
    Ako ja osecam kao Jugosloven ko to mene moze da zabrani. Mozda ova bagra koje hoce da vrati ovo zlo od monarhije? Koje uzdize bagru nradatu? Da se pita kralj i crkva kako kazu.. E pa ja nisam zato necu da mi bude kao Najveca uvreda Sa poreklom Srpskim da mi neko kaze da sam cetnik. Fuj gadimi se.. Stavim kralja princa ili kako kod na ....
  • NS

    20.02.2020 13:35
    Ja necu da se izjasnim kao Vojvodjanin nego kao Bacvanin.Kad se glupiramo da se glupiramo
  • Ljuba

    20.02.2020 13:35
    Alo, ljudi, pa i ja sam Vojvodjanin, ali shvatite da ne postoji vojvodjanska nacionalnost
  • Slobodan

    20.02.2020 13:33
    Hahaaha uvek sam govorio Srbi iz Kajine ce formirati vlast sa našim mađarima
  • Yip Man

    20.02.2020 13:33
    Ma ko vas sta pita. Ajde nazad u rupu.
  • Need for speed

    20.02.2020 13:29
    Sledeći
    Dooobroo. Sledeeećii. Imal neko normalan?
  • Natasa

    20.02.2020 13:27
    Evo prilike za Canka da zablista i opet malo glumi opoziciju i uvredjenog autonomasa
  • Pedja

    20.02.2020 13:25
    Hajde branitelji vojvodjanskog nacionalnog izrazavanja samo odgovorite: Zasto je potrebno da postoji opcija da Vojvodjanin bude izjasnjena nacija?
  • Slobo

    20.02.2020 13:24
    Dosta je sa neistinama
    Notorna je laž da je tek popisom 1981. uvedeno izjašnjavanje Crnogoraca u nacionalnom smislu. Kao i u drugim republikama Jugoslavije nacionalno izjašnjavanje je uvedeno 1948. godine. I gle, na žalost POKS-a 1948. se u Jogoslaviji 425.000 ljudi izjasnilo kao nacionalni Crnogorci. E jadna li vam je ta partija kad ovako masno lažete u javnom saopštenju.
  • T-rex

    20.02.2020 13:23
    Republika
    Obzirom da je Srbika republika, ja sam za to da se zabrane sve stranke koje to negiraju, pogotivo ove sto su za kraljevinu poput POKS
  • Bojan

    20.02.2020 13:22
    hm
    JA SAM VOJVOĐANIN
  • Lala

    20.02.2020 13:20
    Svako danas, poput ovih nadobudnih tipova ,osnuje stranku i onda narodu soli pamet kojekakvim budalastinama i lazima.Cak nisu u stanju da provere podatke iz popisa nego objave da su Crnogorce izmislili komunisti 1981 godine iako su u svim posleratnim popisimA Crnogorci prisutni.A tek to da oni treba da nauce gradjane kome pripadaju je cist kretenizam.
    Bilo bi im mnogo korisnioje da tog svog kralja nauce bar da pristojno govori srpski.Svaki sportista iz Afrike koji ovde provede godinu dana bolje govori srpski od tog njihovog kralja.


  • Sremac

    20.02.2020 13:18
    Vojvođanin nego šta a vi crknite od muke!
  • ?

    20.02.2020 13:17
    "Ako je Srbija ozbiljna država" ?????????????
  • Vojvodjanin

    20.02.2020 13:15
    Moze li kao Smrdin?
  • Sandra

    20.02.2020 13:11
    Vojvodjani, objasnite mi konkretno sta se? Ako niste Srbi, Rumuni, Hrvati, Slovaci? Kojoj veri pripadate? U koju crkvu idete?
  • Džo

    20.02.2020 13:10
    .
    Komunističko zlo još živi jedino kod nas.
    Uvek glavni cilj podeliti srpski narod i uništiti SPC.
  • Besposlen pop

    20.02.2020 13:09
    jariće krsti
    Od svih nagomilanih problema - kako se ko izjašnjava na popisu - je od krucijalnog značaja da se reši.
    Pokret obnove Kraljevine Srbije (POKS) i druge stranke koje niču kao pečurke ovih dana su trojanski konji SNS-a i ovakvim bezveznim inicijativama od nikakvog šireg značaja imaju za cilj samo da bezveze mašu pred očima građana, da isti ne bi videli opšti raspad, krađu i bežaniju iz ove banana države. Ovo je kao ono kada je Tesla izmislio bežičan prenos elektriciteta do sijalica, a ljudi protestvovali da se to zabrani i da se vratimo svećama.
  • Sremac

    20.02.2020 13:09
    Vratite zlato iz engleske
    Celog života sam vojvodjanin i biće tako i do kraja života nećete vi što ste sve izneli u london u krcatim avionima para i zlata ovog naroda nikom i ništa zabranjivati utuvite to više u svoju glavu radikalsku....
    Vojvodjanin.....
  • Mare

    20.02.2020 13:09
    Ovi "pametni" da mi objasne kako to tacno misle "Vojvodjani" kakva je to nacionalnost? Republika Vojvodina, koliko smo upuceni, ne postoji...
  • \/

    20.02.2020 13:06
    Vojvodina Vojvođanima.

    Šta se vi iz POKS-a javljate, bojite se realnosti? Ne možeš doveka ugnjetavati napredak i zadržavati ljude da idu u progres svojim srednjovekovnim shvatanjem i maloumljem.
  • Mirko

    20.02.2020 13:06
    valjda smo se ucili na predjasnjim greskama da ne dopustimo apsolutno cepanje zemlje.
  • Član bibliteke

    20.02.2020 13:05
    Ja sam...
    ...Vojvođan !!!
  • Novo naselje fkv

    20.02.2020 13:04
    Eto kako cetnici poimaju slobodu izjasnjavanja.
    Sikter!
  • Europski jašta

    20.02.2020 13:03
    Gde ste to videli, da se na bilo kom popisu građani izjašnjavaju kako ko koće?

    Popisi tome i služe - da se izjasniš ne samo da si Srbin, već i Srbin monarhista!
    Nemo' slučajno da bi se neko drugačije izjasnio!
    'Oma u zatvor!


    Veliki kiks POKS-a!
  • Stefan

    20.02.2020 13:01
    Tako je i na Kosovu pocelo, pa vidimo dokle nas je dovelo...
  • Agencija

    20.02.2020 13:00
    Agencija
    Svako ima prava dase izjasni kako želi i kako oseća. Ljudi koi žive u vojvodini normalno dasu vojvođani. Živela republika vojvodina.
  • Kristina

    20.02.2020 12:59
    "Vojvodjanska nacija" klasicna izmisljotina separatista
  • Raša sa salaša

    20.02.2020 12:59
    Ha, ha!
    Ima li šta luđe od ovih monarhista, počev od Vuka Draškovića, pa do ovih "nikad čuo za njih".
    Evo sad da ih pitate, a kog bi vi to kralja da dovedete, ne bi znali da vam odgovore.
    Vojvođana naravno ima, i biće ih sve više :-)
  • IZNOGUD

    20.02.2020 12:58
    POKS ? Jaka stvar.....
  • Aleksandar NS

    20.02.2020 12:58
    Marsovac
    Ali tako jednoj ozbiljnoj partiji zato ne smetaju oni koji se izjasne kao Marsovci, Klingonci, Srbi iz R,Srpske... Kako se ko pojavi nađe da uništava i poništava sve postojeće, da talasa i pravi razdor u sredini gde živi mnogo više nacija. Mrš bre svi,sve ste upropastili.
  • Mršvan

    20.02.2020 12:57
    Budući ministri ludoće se kandiduju
  • Mika

    20.02.2020 12:56
    Jesam na prošlom popisu i na novom ću se izjasniti kao Vojvođan ali sada još supruga i dvoje dece.
  • Čika

    20.02.2020 12:55
    A oni su?
    Vojvođani su svim naci(onali)stima trn u oku.
  • coki

    20.02.2020 12:51
    Ustav Republike Srbije, razne međunarodne pravne norme i dokumenta obavezuju poštovanje ljudskih i manjinskih prava...

    Džaba krečite Vojvođani se ponosno izjašnjavaju kao Vojvođani!
  • Vojvođan

    20.02.2020 12:49
    Logičnije je
    Da se zabrani promocija "kraljevine" jer ista ne postoji, niti treba da postoji!
  • pera

    20.02.2020 12:48
    ..
    Sad ce na ovu izjavu smisljenu u SNSu, Canak, kao fol branilac vojvodjanstva da da ostru reakciju, takodje po nalogu SNS, ne bi li gradjani malog IQa viknuli 'Tako je' i glasali za Vucicevog poltrona. Ali problem je sto je IQ broja cipela generalno na strani SNS glasaca. Vojvodjani vide sta se desava.
  • Petar Kralj

    20.02.2020 12:42
    Super onda to isto uradite i u juznoj srpskoj pokrajini
  • Aleks

    20.02.2020 12:40
    Potpuno su pravu.
  • vojvođanin

    20.02.2020 12:39
    samo Vojvodina
    E sad ću se baš za inat izjasniti kao Vojvođanin!!!
  • Pajo

    20.02.2020 12:38
    PatriJota
    I ja bi se izjasnio ko Vojvodjanin.
  • Marko

    20.02.2020 12:37
    Slicno ste pokusali na Kosovu. Ali ste prosli sa "malo morgen".
    Kakve veze ima ko se kako izjasnjava, to je ljudsko pravo.
    Tako se glave nedokazane ne brani zemlja.
  • Sosa

    20.02.2020 12:37
    Iz inata!
    Ta nemojte kasti... Super, onda ću da se izjasnim da sam neka od nacionalnih manjina! Ako vi nas ne poštujete, zašto bi mi vas...
  • Bob Rock

    20.02.2020 12:36
    Ko su ovi
    Ko su ovi slepci, sta njih briga kako se ko izjasnjava, to je Ustavno pravo svakog gradjanina Srbije.
    Sad cu namerno da se izjanim kao Vojvodjanin
  • šumar

    20.02.2020 12:36
    a jel može INDIJANAC
  • Lalo

    20.02.2020 12:35
    A..
    jel može Srbijanac?
  • SRS

    20.02.2020 12:34
    SNS
    Baš ću ove pobegulje iz SPO pitati kako da se izjašnjavam.Sve trčim.
  • Vojvođanin

    20.02.2020 12:30
    Popis
    Ne, nego će mi Žika Gojković, Vladimir Jelić, Bokan...i slični reći kako da se opredelim.
    Onda bi Jelić trebao da predloži da se ne možeš izjasniti kao Bunjevac, a to sigirno neće.
  • Vojvodjanin

    20.02.2020 12:30
    POKS deluje protiv ustava, jer se zalaze za monarhiju, a Srbija je republika.
    Treba traziti zabranu POKSa.
  • Nas covek

    20.02.2020 12:28
    Ma biću Eskim....boli me bas sta sam po poreklu I naciji. Bitno mi je da mogu da prebranim porpdici..a to ne mogu sa ovom vlascu I ovim raznim Jelicima I poks-ovima
  • Vojvodjanin

    20.02.2020 12:28
    Vojvodjanin
    ...evo,neću više!!!
  • Vojvodjanin

    20.02.2020 12:28
    A kako da se popisem?
    Kao srBenda necu, a nisam ni od manjina.
    Moze li kao Novosadjanin?
  • Laloš

    20.02.2020 12:26
    Meni je jedan deda Rumun, baba Mađarica, drugi deda Srbin baba Hrvatica pa šta sam ja nego Vojvođanin.
  • Ns

    20.02.2020 12:24
    Ns
    Ko ste vi da kazete da li ce se neko i kako ce se izjasniti !!!! Bagro !!!
  • Zos

    20.02.2020 12:22
    Marsovac
    Pa zar nije pravo svakoga da se izjasni kako hoće? Pa zar nije pravo da se uopšte ne izjasni ako ne želi?
  • bljuc

    20.02.2020 12:21
    Onda cu se izjasniti kao Hrvat, bas me briga. Je l' vam to bolje?
  • E

    20.02.2020 12:18
    bas
    HOCU!
    Vojvodjanin!!!
  • dragan perković

    20.02.2020 12:15
    Ah
    Mi nemamo kraalja.Karađorđevići okrvavili ruke.Kralj petar abdicirao i pobegao u SAD,ostavio ženu i decu u Londonu.Ne želimo da ovu stranku na prostoru Srbije.Ovo su agenti KGB i UDBA.
  • pera

    20.02.2020 12:14
    sta te kom narodu/naciji ili cemu god pripadam po rodjenju, covek sam
  • Igrale se delije

    20.02.2020 12:14
    Nogu u dupe pa se igrajte kralja na livadi u *izdincima.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna