Novi Sad
24.06.2020.
10:00 > 09:43
Širi centar Novog Sada bojkotovao je izbore uz izlaznost koja je retko gde bila veća od 30%, dok su pobedu SNS-u doneli birači u prigradskim naseljima gde je izlaznost na pojedinim biračkim mestima bila i do 60 odsto.

Komentari 194

  • Bravo

    02.07.2020 11:56
    @normalni komentatori: Nikako nemojte ignorisati, srećom samo jednog krajnje opsednutog "komentatora" koji je ovde isključivo radi širenja mržnje i netrpeljivosti, koji uporno poziva na "ignorisanje" dok sam upravo to ne radi i svaki put odgovara svojim poganim jezikom, apsurdno drugi put na ovoj temi, pa čak nekada i druge komentatore ovde napada i maltretira ih kako sam to ja. Istorija njegovih "komentara" u kojima preti građanima kako će ih proterivati iz "njegove" Vojvodine jer ga je neko valjda vaspitao da je baš on privatan vlasnik ove pokrajine i pozvan da odlučuje o sudbini njenih stanovnika, "komentara" punih ksenofobije i šovinizma naročito dok etiketira građane "dođošima" i prebrojava im krvna zrnca ili trenira svoj omiljen sport negiranja i sprečavanja da bilo kakva pomoć stigne do građana koji su izbegli, jasan je znak da ni slučajno ne treba ignorisati takve neofašiste i dozvoliti im da bez smetnji šire svoju nazadnu ideologiju. Iako postoji istorijska tradicija fašizma i netrpeljivosti na području današnje Vojvodine, ta vremena su davno iza nas i ne smemo dozvoliti ovakvim relikvijama prošlosti da ponovo zajašu.
  • bravo urbani!

    01.07.2020 18:13
    Još 1x bravo urbani Novi Sade!
    U najurbanijim delovima, SNS ima manje od 15% podrške u ukupnom biračkom telu.
    I sa tim "uspehom" oni neprikosnoveno vladaju.
    Bravo Stari Grade i za rezultate glasanja/neglasanja i za šerpovanje - prvi si počeo, najduže šerpovao i došerpovao opet na dan izbora kada je SNS bezobrazno detonirao dugotrajan vatromet oko 22:00.

    @normalni komentatori: ignorišite onog jednog krajnje opsednutog "komentatora" koji je tu isključivo radi svađe. Kod njega samo ignorisanje pali.
  • Bravo

    30.06.2020 07:43
    @Vlada
    Zašto se nisi zahvalio 021 što su objavili upravo tvoj komentar koji pokazuje kakvi su primitivci glasači opozicije i kakva je perspektiva Srbija sa takvom glasačkom mašinerijom bilo koje strane? Jeste, baš ovaj tvoj lepo vaspitan komentar sa pominjanjem "ana**og otvora". Tipičan predstavnik srpskog mentaliteta - jedino što funkcioniše na njemu su lajava usta.
    @@Bravo
    Da li ćete ga krunisati ili ne to je vaša stvar. Moj glas za njega je vaša zasluga i to je gotov slučaj, a drago mi je što ste toliko glupi i slepi u svojoj aroganciji i svojim tvrdoglavim ponašanjem potvrđujete da sam bio u pravu, te da ćete do narednih izbora otuđiti još ko zna koliko građana i zauvek ih odbiti od sebe. A vaša "kultura" prosto izbija iz vaših komentara prepunih paušalnih optužbi, uvreda i psovki - siguran sam da se zato opozicija nastavlja cepkati na još sitnije stranke i interesne grupe, jer su baš moji komentari "uništili" SNS. Zastrašujuće je koliko ste nesposobni i neobrazovani.
    @Rst
    Razumem vas da u nedostatku argumenata imate tu potrebu da svoje lažljive reči stavljate u tuđa usta. Neću vas ni pitati da citirate te moje "hvalospeve dragom vođi", previše ste za to glupi ako kritiku upućenu vama izjednačavate sa hvalospevom upućenoj drugoj strani. Izvinite što u svakom svom komentaru nisam preuzeo vašu "kulturu" te vam naspram svojih "bljuvotina" nisam preporučivao kulturno "lizanje ana**og otvora".
    @Zarko
    Bila bi itekako sa vama ovakvima. Sve kulturan stručnjak do stručnjaka.
  • Bravo

    30.06.2020 07:43
    @Igor
    Baš zbog ovoga, što svakome sa čijim se mišljenjem ne slažete odmah vadite spremne etikete "sendviča", ljude okrećete protiv sebe, baš zato se opozicija cepka na sve sitnije delove i pitanje je dana kada će i pojedinci među njima biti podeljeni na dve različite struje, jer su napunjeni istim takvim ljudskim talogom nesposobnim za argumentovanu diskusiju i sa egom većim od cele planete. Baš zbog tvog verbalnog smrada je Vučić odneo pobedu, i odneće je ponovo jer se takvi nevaspitani smradovi nikada neće promeniti. Vrhunac je zato apsurda da ćete sada zbog mene "u inat glasati protiv Vučića" - to je inat jedino ako si do sada glasao za njega, glupane neobrazovani. Da vidimo rezultat - ti si svojom verbalnom dijarejom postigao da će neki građani koji su bili ili protiv Vučića ili apstinenti sada glasati za njega jer im je dosta nadobudnog šljama koji ih paušalno etiketiraju, a ja sam postigao da će oni koji ni nisu glasali za Vučića sada u inat glasati protiv njega. Medicinski je fenomen da ste živi koliko ste glupi.
  • Bravo

    30.06.2020 07:42
    @Bili Kid
    Ja vama dokazujem da je zbog vašeg arogantnog ponašanja Vučić dobio više glasova nego što bi dobio inače. Tvoji glupi komentari koji spočitavaju kojekakve Vilotiće, Stanišiće, SDB i sve ostalo su komentari retarda i maloumnika obolelog od paranoidne šizofrenije koji u svakome sa čijim se mišljenjem ne slaže nalazi zavere i etiketama i podmetanjem vodi diskusiju naspram činjenicama, dok za sebe licemerno tvrdi da je baš on "jedinka za sebe". Toliko si govana israo o meni iako ne znaš ni ko sam ni šta sam da je licemerje preslaba reč da opiše izjavu da mene treba da je stid. Ne stidim se ničega, čvrsto sam obećao da moj glas neće otići lažljivoj, lajavoj đubradi koja me etiketira i svoje obećanje sam održao. I da, u takvo smeće, društveni šljam i talog spadaš upravo ti, baš ti koji laješ i pretiš neistomišljenicima dok su ti puna lajava usta demokratije i ljudskih prava. Ono na šta sam skrenuo pažnju jednom komentatoru pre nego što si počeo lajati na mene je da ćete takvim ponašanjem namaknuti Vučiću još glasova, a ni jednog sekunda vam nisam branio da to radite i nastavite verovati da ćete uvredama i falsifikatima privoliti građane da sledeći put glasaju za vašu opciju, štaviše sam vam savetovao da samo tako nastavite. Zastrašujuće je koliko ste glupi pa vam milijardu puta treba to ponoviti. Nemoj zato objašnjavati zašto si toliko glup, to ne bi mogla objasniti ni struka.
  • Zarko

    29.06.2020 09:58
    @Bravo
    Vojvodina i treba da bude nezavisna Republika. Da je to uradjeno 1990, danas bi Vojvodina bila Slovenija po svemu i bili bi deo EU.
  • Bravo

    29.06.2020 08:30
    "Komentator" @Bravo = svima dobro od ranije poznat "komentator" V.
    Poznat po širenju mržnje i netrpeljivosti u Vojvodini, kojem smeta apsolutno sve što ima veze sa Srbijom ili srpskim narodom, kojem smeta Matica Srpska, SPC, ćirilično pismo, koji je samozvani stručnjak za izbeglice kojima uporno negira status i ulaže trud i vreme da spreči da dobiju ikakvu pomoć, čak i kada je ta pomoć iz inostranstva, samozvani privatni vlasnik cele Vojvodine i njen jedini vrhovni poglavar pozvan da odlučuje o životima i sudbinama svih njenih stanovnika. Poznat po pretnjama kako će proterivati sve građane Vojvodine koji u njoj nisu rođeni odnosno nemaju poreklo koje seže još uvek nepoznat broj vekova unazad, ili imaju drugačije mišljenje od njegovog u nastojanju da na mestu ove pokrajine stvori "Nezavisnu fašističku republiku Vojvodinu". Poznat takođe i po izvrtanju, vređanju, ruganju, laganju, teškim psihozama i patološkom opsesijom pojedincima, odnosno još poznatiji po tome da druge redom optužuje za apsolutno sve što lično konstantno radi. Redovno savetuje "nečitanje" komentara ali ih uporno čita i odgovara svojim poganim jezikom na svaki. Nikako ga ne treba ignorisati i ćutanjem dozvoliti da nesmetano širi svoju neofašističku retoriku.
  • Rst

    28.06.2020 23:49
    @Bravo
    Ja se divim vama sa 021 kako mogu bljuvotine i ovakve grozote da pregledaju. Svaka vam cast na toleranciji i stomaku za ovakve idiotske hvalospeve dragom vodji.
  • @Bravo

    28.06.2020 23:31
    Znaci po tvom komentaru ti ces 2022 glasati za SNS? Pitam te, jer ocigledno i tada biti manje zlo. Sta mislis da mi Vucica krunisemo u dozivotnog vladara? Hoce li to izmamiti osmeh na tvoje lice? I jos da budes srecniji da njegova deca budu naslednici pozicije Predsednika Republike Srbije? Hahaha.... Drago mi je sto pises tako jer otkrivas mnogo vise sto bi stranka koju podrzavas zelela i to je super. To je sjajno jer ce se upravo to sto ti pises obiti o glavu stranci Vucica i nestace sa politicke scene. Stranka koju branis pokusava da prikaze svoje glasace kao kulturne a tvoji komentari upravo to unistavaju. Nadam se da se vrh stranke nece ljutiti na tebe.
  • Vlada

    28.06.2020 23:18
    @Bravo
    Hvala 021 sto objavljujete komentare @Bravo jer pokazuje kakvi su primitivci glasaci SNS i kakva je perspektiva Srbije sa takvom glasackom masinerijom Vodje.
    Nadam se da ces dobiti neku funkciju u Vodjinoj stranci da pokazes na videlo sav taj primitivizam koji je svojim komentarima pokazao. Uostalom, takvih naprdnjaka imaju na hiljade i to je ono cime se oni ponose. I treba. Uvek se setim one cuvene... "i tako dodje vreme kad budala progovori a pametan zacuti" i u to ime ja cu zacutati i vise ti necu odgovarati, a ti imas rec da mi odgovoris na svoj nacin koji samo vi glasaci SNS-a znate.
  • Igor

    28.06.2020 22:57
    @Bravo
    Zasto si sad toliki licemer. Zbog tvojih "napadajucih" komentara ce mnogi u inat da glasaju protiv Vucica.
    Dobices manje poena na castle.rs a i manje sendvica sa Matijevic smrdusom. Kako li ces onda pustati sav taj smrdljivi metan po komentarima proizveden od sirovina koje ti je Micin i ostala bagra iz SNS servirala?
  • Bili Kid

    28.06.2020 22:51
    @Bravo
    Prvo da ti objasnim ko je Misa Vilotic. To je najblizi saradnik Jovice Stanisica inace nacelnik 3 uprave RDB-a Srbije za borbu protiv "unutrasnjih neprijatelja" - citaj opozicije. E vidis Jovica da bi kontrolisao opoziciju je preko Mise napravio SRS i povezao sve vrh radikala sa RDB. Misa je inace Seseljugin Laufer, koji mu je javljao za cuvena ubistva 90ih. Preko njega je Vodja upoznao surcinski klan a kasnije i zemunski klan sa kojima je Vucicev "tata" igrao sah. E sad ti objasni jel to tebi manje zlo od bilo koje politicke stranke u Srbiji? Objasni kako je Peconi iz surcinskog klana postao udarni propagandni mediji u Srbiji, objasni zasto si tako glup i ponavljas kao retard jedno te isto, "glasao sam zbog vas".... glasao si ti jer nemas pojma o zivotu i dokazujes ovde kako si vuciceva desnica.... ti si obicno smece zbog kojeg mnogi u Srbiji rade za koru hleba, koji nemaju buducnost. Tvoje glupi komentari su na nivou malumnika i treba da te je stid i sramota pred celim narodom.
  • @Bravo

    28.06.2020 21:14
    "Komentator" Bravo = svima dobro od ranije poznat "komentator" G.

    Poznat po izvrtanju, vređanju, ruganju, laganju, srbovanju i teškim psihičkim problemima i opsednutosti.

    Prosto ne čitajte ove opsednute traktate i gotovo. Ignore!
  • Bravo

    28.06.2020 18:41
    @Bole
    Možete i vi maloj deci pričati te priče gde je uvek onaj čiji ste protivnik postavljen od nekoga, uvek je taj "neko" u pozadini i vuče sve konce, nikada nema ničije krivice osim tog "nekog", bio to "keramičar", Vučić, Popović, izraelska tajna služba ili ko god već vam pada na pamet u vašoj paranoji. Potpuno ista retorika kao i danas od Lutovca koji je između ostalih i Lečića označio kao saradnika SNS. Arogancija i ogroman ego su vam zajedničke osobine i istovremeno razlog zbog kojeg ste same sebe upropastili. A za to ste sami krivi, niko vas na to nije niti vas mogao na to naterati. Volite svi skupa da podmećete falsifikate bez dokaza, stavljate svoje reči u tuđa usta, potom se pravite kako su vaše laži istina i kritikujete one koje ste odabrali za protivnike za sopstvene izmišljotine. Rekao bih da je upravo vaše ponašanje za tu analizu "stručnijih ljudi psihijatrijske struke", siguran sam da takav nivo samodestrukcije ima svoju dijagnozu. A ja ću po ko zna koji put ponoviti jer glupima je nažalost to neophodno: samo nastavite da se ovako ponašate, toliko ste mudri da potpuno besplatno činite medveđu uslugu Vučiću i SNS-u. Pitam se gde bi oni bili da se ponašaju ovako kao vi, da su se rascepkali na desetine stranaka, da laju i vređaju jedni druge. E zato su oni sada tu gde jesu i to vašom zaslugom, a i vi takođe tu gde jeste i gde ćete očigledno i ostati jer ste na njihovu sreću dovoljno tvrdoglavi, te zato i tvrdim i ponavljam da ste od dva zla vi postali ono veće.
  • Bravo

    28.06.2020 15:20
    @Bosko
    Pravo je pitanje šta vi hoćete, vi ste ti koji ovde čoporativno lajete na mene jer ste od samog početka pokazali nesposobnost da čitate sa razumevanjem, a meni opet nije u karakteru da balavoj, nevaspitanoj đubradi ostanem dužan. Stoga je moj savet za vas da oblizujete taj "ana****i otvor" onoga ko vas je tako lepo vaspitao. Nemam nikakvu potrebu da ikoga ubeđujem ko je manje zlo, dovoljno je samo pogledati vaše "kulturne" komentare i to zaključiti, taj ste posao odlično obavili umesto mene.
    @Igor
    A ne, upravo si ti onaj zbog kojeg mnogi psuju ovu zemlju. Upravo si ti onaj koji je nesposoban da razume šta je neko izjavio pa mu potom u usta stavlja sopstvene lažljive reči koje taj nikada nije ni izustio i optužuje ga potom za svoju sopstvenu izmišljotinu. Lično Vučić da mi se pojavio pred vratima i tražio ili hteo da plati za glas ne bi ga dobio. Stoga ste baš vi uistinu uspešniji od njega, vi ste u tome uspeli svojim "kulturnim" ponašanjem. Nikada nije iz SNS neko na mene lajao i ovako me vređao kao što sam doživeo od vas samozvanih "prosvećenih" na ovim stranama. Vi ste lično odgovorni, a vaši krajnje "kulturni" komentari to potvrđuju, zašto je ovo postalo raspalo i trulo društvo - jer je naseljeno baš vama, raspalim, trulim, nevaspitanim građanima punih usta demokratije i poštenja dok svakome ko drugačije misli pretite, vređate ga i nipodaštavate. Zastrašujuće je kakva go*na u ljudskom obliku žive među nama.
  • Bravo

    28.06.2020 15:15
    @Goran
    Još kada bi ovakvo lažljivo smeće od ljudi poput vas ukazalo gde sam to "spasavao naprednjake od realne kritike naroda" što mi spočitava. Verujem vam zato da vam je omiljeni sport falsifikovanje i stavljanje vaših lažljivih reči u tuđa usta, to su vaši prethodnici već pokazali i time odlično oslikali kakvu budućnost treba da očekujemo sa vama. A da li ćete se zapitati ili ne zašto ste i kada postali veće zlo od SNS, do vas je, no previše ste egoistični i arogantni da pogledate sebe u ogledalo usled čega mogu sa sigurnošću predvideti ishod sledećih izbora.
    @Vlada
    O vi ste jedan uistinu retko lepo vaspitan gospodin, tačnije bezobrazno, lajavo g*vno da upotrebim vaše lepo vaspitane izraze. Oni su ti koji napadaju i laju na mene, lepo se ispod vidi ko je koga prvi napao. Volite i vi glumiti žrtvu, to vam valjda jedino ide od ruke u promašenim životima. Nikako, vi ste budale koje nemaju mozga jer niste shvatili apsolutno ništa što sam napisao ali ste zato odlično shvatili da morate u čoporu lajati na mene kao krvožedni kerovi kakvi jeste. Vi sami sebe ipak ne pravite tim "kre**nom", kre**ni su bez svake sumnje za red veličine inteligentniji od vas.
    @Sasa
    Evo čim i ti priznaš da se ti i Tompson uvek ispred radnje dobro najedete sendviča i pevate ustaške pesme. Nije u redu samo ja da priznajem vaše izmišljotine a vi ćutite i glumite poštenjačinu.
  • Bravo

    28.06.2020 15:15
    @Bili Kid
    Ti si jedan od Tuđmanovih pulena. Jesi li upoznao Gotovinu i Markača i sa njima sarađivao 90ih?
    Iako deluje neverovatno zaista sam spreman prihvatiti da si ovoliko glup, najpre jer dobro poznajem mentalitet ovog naroda a naročito takve sa punim ustima poštenja dok su u stvari najgori šljam i talog ovog društva. Lično ti i isti takvi lajavi balavci ste zaslužni zašto je Vučić ovaj put dobio moj glas. Niko više. Svojski ste se potrudili i zaslužno uspeli da postanete gori od njega. Ti si taj koji je ovde uporan u bezumnom lajanju, pripisuješ mi "radikalske pesme", "Stanišića", "Mišu Vilotića" iako ništa ne znaš o meni jer ti ego i pogrešno vaspitanje ne dozvoljavaju da se ukloniš iz diskusije za koju nemaš argumente. I sutra treba da glas poverim takvoj đubradi? Sutra treba takav ljudski šljam i talog da preuzme vlast od ovih od kojih ste pokazali da ste sto puta gori? U potpunosti verujem da je tvoje mišljenje da su lajava, lažljiva đubrad rešenje za budućnost Srbije, a ostaviću po strani da si toliko glup da ne znaš ni koji je aktuelni vek. I dalje verujem da "vođa" izuzetno ceni tvoj doprinos svojoj pobedi, najpre jer nije morao da za to plati ni dinara.
  • Bole

    28.06.2020 14:42
    @Bravo
    Trifunovic je od keramcara postavljen i dobar prijatelj sa "gospodinom korom od Banane" koji je dobar drug sa radikalskim vodjom. Pana koji je tada tukao coveka na BKTV je to radio jer je imao dobra ledja Jovicu Stanisica kao i sami radikali. Te price o Trifunovicu mozes nekoj maloj deci da pricas... ono sto ti ne znas da objasnis je povezanost radikala sa kriminalcima kako u proslosti tako i sada. Za DS mozes sve reci ali da je povezana sa kriminalnim klanovima to ne moze se reci, osim Djindica i vezu sa Legijom. Surcinski klan, Zemunski, Kavacki sve je to radikalsko nasledje koje ce kao i tvoj glas njima biti upisano u istoriju kao dokaz da je neka politicka stranka blisko saradjivala sa mafijom. A tvoj glas onima koji su povezani sa mafijom je zaista za analizu nekih strucnijih ljud psihijatrijske struke.
  • Bosko

    28.06.2020 14:33
    @Bravo
    I sta sad hoces, hoces da ti Vucic da neko mesto u Javnom preduzecu zato sto se hvalis kako si glasao za naprednjake? Pravis ovde ljude bu***ma, savetujem ti da odes na portale Informer, Kurir, Novosti i tamo oblizujes ana****i otvor velikog Vodje jer tamo imas vecu mogucnost nagrade za istu tu radnju. Ovde neces se okoristiti jer ljudi shvataju koje je on zlo za ovu zemlju i koliko je upropastava i mentalno i materijalno. To sto ti zamenjujes teze i pokusavas da ubedis ljude kako je on manje zlo je degutantno i ne inteligentno. Manje zlo je upravo suprotno od SNS-a, ali to ljudi kao ti sa opranim mozgom nece jos godinama i decenijama shvatiti. A kada shvatis pitanje je i onda da li ces da kazes kako si zaje****ao mnoge i glasao za prevarante i lopove.
  • Igor

    28.06.2020 14:26
    @Bravo
    Koja zrtva, ti si onaj zbog koga mnogi psuju ovu zemlju, ti si onaj obozavaoc jednopartijskog sitema koji ce na kraju sam sebe pljunuti u lice kada bude video posledice svojih odluka. Vas koji to zelite mi nije zao i treba da idete na dno zajedno sa voljenim sadistom, najzalije mi je onih koji to ne zele i koji ce nadam se spasiti ovog pakla na zemlji, a tada cete samo ostati vi ovce za sisanje od cobana Vucica, da vas Vucko sisa do gole koze, a posle ce i kozu sa ledja da vam skine. Ako, ako to bi bila zadovoljenje karme. Jer takvi kao vi ste i zasluzili da trunete u ovakvom raspalom i trulom drustvenom sistemu. A kada vam EU i ostatak sveta ukine sengen i uvede sankcije tada cete vi da placete i pitate se zasto. Takve retardirane Severne Koreje niko ne zeli u Evropi samo mozda Kina i Severna Koreja. Svakako ovaj trulez na vlasti ce morati jednom da dodje na naplatu.
  • Goran

    28.06.2020 00:33
    @Bili Kid
    Nemoj se paliti vidis da je @Bravo neki Bebin i Micin-ov saradnik koji pokusava da spase Naprdnjake od realne kritike naroda. On ovde objasnjava zasto je glasao, a najradije bi hteo da svima nama izbrise iz memorije Jovanjicu, Vulinovu tetku, naplatnu rampu Babica, GIM, Hrkalovicku,.... To je ono smece od ljudi zbog kojeg ova zemlja nece ici napred.
  • Vlada

    28.06.2020 00:22
    @Bravo
    Sta se ti pravis pametan? Glasao si za SNS i sad tu glumis frajera napadas @Bili Kid @Uros ili bilo koga sto on je protiv pa si ti glasao zbog toga. Sta glumis ti maj***na ovde? Sta smo mi koji nismo glasali budale koje nemaju mozga da shvate da je Vucic najgore sto ova zemlja ima.
    Glasao si i caooo, on je jos izmuljao jos glasova pored tvojih, ubacivao, dodavao, Bugarski Voz, potplaciva i sta sad ti hoces? Hoces da kazemo kako si ti divan sto si glasao za SNS? Hoces da se svi uvucemo tvom gazdi u ana**i otvor? Pali odavde vise, samo sebe blamiras i pravis kre**nom.
  • Sasa

    28.06.2020 00:05
    @Bravo
    Priznaj da se ti i Misa Vacic uvek ispred radnje dobro najedete sendvica. Mogla bi, uz sendvice da dodje i gajba piva (najbolje je Milovo Niksicko pivo).
  • Gaga

    27.06.2020 23:38
    @Ognjen
    Kakvi radikalski izbori? Sada su naPrdnjacki izbori. Nema vise Karlobag-Ogulin-Virovitica i 1 srbin za 100 muslimana.... to je istorija, sada idemo prema Kineskom modelu, nema vise ni sendvica sada ce obozavaoci SNS-a (kao @bravo) dobiti posude sa pirincem i redovno gledanje:

    https://www.youtube.com/watch?v=YuCa18PKcqQ&t=10s
  • Mirko

    27.06.2020 23:20
    @Bosko
    To sto pises je laz. Vodja iskljucivo samo deli sendvice sa Matijevic smrdusom da povoljno deluje na mozak, pa da bi posle izbora mogli pravilno da izgovaraju: beeee, beeeeeee, beeeeeeeee....
  • Bravo

    27.06.2020 23:14
    @Bosko
    Takvi kao ja su uvideli da su oni na čijoj sam strani bio još veća lažljiva đubrad od aktuelnih vlastodržaca, te sam stoga ovaj put od dva zla odabrao ono koje je manje. Od ovih nikada nisam doživeo takve uvrede i ovakvo bezumno lajanje kao od vas. Moja preporuka je da i dalje nastavite svoj besplatan doprinos uvećanju vučićevog biračkog tela, samo nastavite da se ovako ponašate u uverenju da će građani na koje lajete i koje vređate na narednim izborima glasati za vas, to je potpuno logičan pristup, baš kao što verujem da biste meni poverili čuvanje vašeg deteta nakon što vas paušalno izvređam i izetiketiram, ko normalan ne bi. Ako ništa drugo, uštedećete mu upravo taj trošak za kupovinu glasova - niti će morati da plati vama što mu namičete glasove svojim "kulturnim", arogantnim ponašanjem niti će morati plaćati za glas biračima na koje ste lajali i time ih okrenuli protiv sebe. Dupla korist.
  • Nesko

    27.06.2020 23:03
    @Bravo
    Trebao si da glasas za tata Seseljugu iz centralne udbaske uprave, sad eno Seseljuga place za %-ima, sta ce sad raditi unuk bez skupstinske plate?
  • Bravo

    27.06.2020 22:55
    @Igor
    Ah, vi volite da glumite žrtvu i krivce za svoje sopstvene pogrešne postupke tražite u drugima. Ko vas je terao da bojkotujete izbore? Hoćete da pobedite a da ne učestvujete? Probajte slobodno i sledeći put tako, uveren sam da ćete uspeti, u svakoj normalnoj zapadnoj zemlji na izborima pobeđuje onaj koji na njima ne učestvuje to bar svi znaju. Ko vas je terao da se rascepkate na desetine i stotine stranaka? Je li Vučić došao i na silu vas naterao? Otvarao usta Trifunoviću da laje i vređa druge učesnike diskusije iako su apsurdno na istoj strani? Za sve to ste zaslužni sami, niko vas ni na šta nije terao, same ste sebe urušili, a vidi se po vašim komentarima i zašto.
    Sramotno je u 21. veku da postoje neobrazovani ljudi koji ne umeju čitati sa razumevanjem, koji diskusije vode lajanjem i falsifikatima naspram argumenata, koji upiru fašističke prste i paušalno etiketiraju i optužuju građane bez ikakvih dokaza. Lajete ovde združeno na mene, stavljate mi vaše lažljive reči u usta i etiketirate izmišljotinama i potom imate toliko debeo obraz da pominjete kako će neko uvesti spaljivanje knjiga i obavezne frizure? Ovde sam pre nekoliko meseci čvrsto obećao jednom takvom lajavom đubretu, pa ću isto tako i vama: definitivno će Vučić dobiti moj glas i za dve godine. Zbog vas lično i nikoga drugog.
  • Bosko

    27.06.2020 22:36
    @Ognjen
    Takvi kao @bravo jedva cekaju sledece izbore, 2016 je bila jedna crvena, sada 4000 din... a 2022 ce biti 8000 din. Napredujemo, nije losa ni ta korupcija kada raste vrednost glasa. Zar ne @bravo?
  • Ognjen

    27.06.2020 22:17
    Jesu li ti se osladili izbori sa 5000 dinara i 100 eura po glasanju na radikalskim izborima, gde to ima na svetu sem u ovom Vucicevom kokosinjcu gde takvi kao ti obitavaju.

    https://www.021.rs/story/Izbori-2020/246973/Manojlovic-Glas-se-placao-do-5000-dinara-ovo-je-krah-poverenja-u-izborni-proces.html
  • Igor

    27.06.2020 21:37
    @Bravo
    Smeje se naravno, jer je napravljena jednopartijska Severna Koreja i Kina u srcu Evrope. Jer je jednopartijski sistem odlika u Francuskoj 18-og veka, Nemackoj 19-og veka,... Mi tek sada ulazimo u 18 vek. Ono sto je sramotno da u 21-om veku ima i dalje ljudi koji bi najradije kacili slike svog Vodje u dnevnu sobu, ucionicu, kabinet, policijsku kancelariju,... To jeste vas ideal i dostignuce, predlazem vama obozavaocima da odredite koji se filmovi, literatura sme citati/gledati a koji ne sme. Pa da spaljujemo knjige nasred trga Mileticu, mogli bi takodje posto Vucic se divi Kini i da ugasimo internet, a najbolje iz Severne Koreje frizure da propisemo... Nadam se da ces dati neku preporuku koje cetnicke kape i opanke da obucemo pa da opet idemo u osvajanje porobljenih teritorija, ako nas izgine i 50% nema veze... vazno je da nam je radikalska porodica ziva i zdrava....
  • Bili Kid

    27.06.2020 21:27
    @Bravo
    Ti si jedan od Stanisicevih pulena. Jesi upoznao Misu Vilotica i sa njim saradjivao 90ih?
    Jedan od obozavaoca druzine koja je ovu zemlju 90ih unazadila 50 godina, a sada 30 godina za razvijenim zemljama EU. Nadam se da cete biti uporni i unazaditi Srbiju 100 godina, da kada zapad bude u 21-om veku, Srbija ostane u 20... treba teziti 18 veku to je vas ideal radikalizma i socijalizma. Nadam se da ces sa njima biti uspesan i savladati ono sto ti je Vucic odredio kao zadatak. Svaka cast, napredujes! Potrudite se da u ovoj deceniji vladavine napravite jos 10-ak oligarha da imamo jos Korstica, Miskovica, Mitrovica, Peconija,... jer to je vas domet. Narod ionako treba samo koske da glaba i hrani buduce oligarhe i primitivnu radikalsku kastu. Slicno onako kao sto se desavalo u 18 veku pred Francusku revoluciju. Nadam se da ce i tebe primiti u tu kastu posto vidim da se izrazito naporno "plemeito" trudis za njihove "vrednosti", to Vodja izuzetno ceni pogotovo vernost i odanost njegovoj druzini.
  • Trt

    27.06.2020 19:05
    @Bravo

    Kad glasaš za naprednjake jer si nekad pevao radikalske pesme pa si se u međuvremenu malo zaprao, to jeste jadno ali barem evoluiraš u pravcu čoveka; svakako nije ni izbliza toliko patetično kao da nisi bio radikal a sad glasaš za njih jer su se malo okupali.
  • Bravo

    27.06.2020 17:02
    @Bili Kid
    Zaboravio sam da ste vi "jedinka za sebe", izvinite, nikako da naučim da su "glupa targetiranja" samo ako ih ja napišem, a vaša su isključivo "pametna targetiranja" kada me "argumentovano" etiketirate kako sam "pevao radikalske pesme". To je veoma tipična osobina takvih kao vi, volite sebi davati prava koja drugima negirate jer je osnovna tekovina demokratije koje su vam puna lajava usta da svi nemaju ista prava, te po pravilu sve što znate je da lajete kao krvožedna džukela ako zauzvrat dobijete dozu svog sopstvenog leka jer ste istovremeno toliko glupi da ne umete prepoznati sopstvenu retoriku. Nadam se i ja da ćeš i ti te sledeće godine vratiti nekretnine koje su tvoji fašistički preci oteli od poštenog naroda da bi se ti danas u njima baškario. A pre nego što zalaješ ponovo o "targetiranju" pročitaj još jednom dokument u kojem si tako "pametno" pronašao koje sam pesme pevao, u sledećem pasusu jasno piše da su tvoji preci redom bili saradnici okupatora, lopovi i ubice, te bi red bilo da to konačno dođe na naplatu. Do tada, kuš balavče lajavi.
    @Igor
    Razumem vas, uložili su trud i podneli rizik da budu uhvaćeni u prevari dok su prenosili moj glas koji je već bio za njih. Potpuno logično, isto koliko je i logično da su većinu glasova osvojili oni koji na izborima nisu ni učestvovali te su ovi imali potrebu da ih pokradu. Slažem se da se Evropa smeje, ali samo tome koliko ste svi skupa glupi i neobrazovani a opet istovremeno vrhunski eksperti za svetsku politiku.
  • Piplfoks

    27.06.2020 11:31
    @Tisin cvet

    Dečko, ti su ljudi kod kuće - mogu da govore i japanski ako hoće.
  • @Tisin cvet et al

    27.06.2020 08:04
    Mađari u Vojvodini u svoj na svome, integrisani, domaći... čak i kad ne govore srpski nego mađarski, oni i dalje govore službeni jezik prostora na kom žive, tj. jedan od službenih jezika Vojvodine. Tako da imaju 100% pravo da govore mađarski kad god hoće.
    Ako to rade u društvu nekog ko ne govori mađarski, i dalje ne krše nikakve propise, nego samo lepo ponašanje...

    Neko je pitao gde se mogu videti Rezultati po biračkim mestima - na sajtu Gradske izborne komisije. Pogledajte, vrlo je zanimljivo. Uzgred, bravo za biračko mesto 133!

    Ako prigradska naselja i dalje budu krojila sudbinu urbanom NS, zaista je vreme da se raziđemo. Setite se da je i "Naša" Maja zahvaljujući njima kao radikalka postala "gradonačelnik" (ne gradonačelnica) zahvaljujući minimalnoj razlici od 1000 glasova.

    Nepismeni, neobrazovani... bolje nek se ugledaju na pismene i obrazovane, imaju od njih šta da nauče. Kad bi svi glasali kao BM 133, bili bismo kao Slovenija!
  • Iv

    27.06.2020 07:14
    Naselje
    @Tisin Cvet

    Nisu oni sovinisti. Samo ne vole ljude koji su na silu naseljeni tu, dodeljeno im sve i svasta i (nekom manje, nekome vise) narusavaju im ekosistem koji su tu stvorili.


    I tako je svuda, gde god da odes (ne samo u srbiji, nego svuda u svetu.. probaj da odes u Nemacku, i budi Srbenda, pa vidi kako ce te lokalci prihvatiti) a imas privilegije koje lokalno stanovnistvo nema, plus se ne trudis da se asimilujes sa lokalnim zivotom.
  • Ana

    26.06.2020 23:38
    zasto?
    Cemu uopste podela dela grada koji je ovako ili onako glasao?
    Koliko ljudi su generacijama Novosadjani a zive na svim ovim delovima grada, ima ih skolovanih i ne skolovanih, sirotih i bogatih....cemu ova podela?
    A da ne govorim da i oni koji su u zadnje vreme naselili....kakve veze ima ko je gde glasao? Znaju se konacni rezultati za ceo grad i celu drzavu i tacka...
    Stalno neka podela....dosta je vise bilo ljudi, da se delimo....
  • Diar

    26.06.2020 23:25
    @tisin cvet
    Pusti ti naše mađare ti vredni ljudi otišli u beli svet da zarade pare .nemoj da mešas žabe i babe ta starija baba što nezna da priča šta te briga upravo ti siriš mržnju i šovinizam a upravo ti možes na severu bačke do dobrog posla pošto tamo više nema radne snage...
  • Tisin cvet

    26.06.2020 21:58
    Neko ko nije iz Novog Sada
    Na mene ostavlja prilično žalostan utisak činjenica da mnogi veoma ružno i sa potcenjivanjem govore o stanovnicima mesta oko Novog Sada.
    Čemu ta snobovska uobraženost koja progovara iz mnogih komentara?
    Smetaju vam doseljenici iz Bosne ili Krajine?
    U redu, onda vas pozivam da dodjete u moj grad, na severu Bačke, da se susretnete sa madjarskim šovinistima, sa ljudima koji neće i ne žele da govore srpskim jezikom, koji se prave da ne žive u Srbiji. Da, takvih ima i oni postoje u Vojvodini. Budite srećni što živite u velikom srpskom gradu i prestanite da prezirete Srbe iz ostalih krajeva bivše Jugoslavije.
  • Bili Kid

    26.06.2020 20:51
    @Bravo
    Nema sta meni da se zahvaljuje bilo ko, te glupa targetiranja da sam ja deo opozicije su toliko truli, toliko ne inteligentni da treba malo da te posmatraju. Ono sto je zanimljivo kod vas "manje zlo" je to da vam zivot zavisi od "volje" gospodina "1 srbin za 100 muslimana". Sigurno si pevao 90ih one radikalske junacke pesme u ofanzivu na Glinu i Krajinu koje je napisao Jovica Stanisic. Opet sada ti je Vucic manje zlo, evropejac EU, Klinton, Makron,... ali to ste uostalom vi glasaci licemerni kao i on, samo gde ima nesto da se strpne, plagira diploma, nema veze kakva je istorija.... Zao mi je sto sam se i spustio na nivo u raspravi sa ljubiteljom SNS i sendvica. Retorika je glupa, nadam se samo da ces sledece godine kada Vodja bude za uclanjenje u NATO podrzati to jer to je "manje zlo", a od gore ce vas gledati svi oni sto su nevini poginuli 1999te dok je voljeni iste te godine ulazio u svoj prelepi stan od 100 m2.
  • Igor

    26.06.2020 20:40
    @Bravo
    Mora da je tvoj glas za SNS otisao u neko vojvodjansko mesto sa madjarskom vecinom a njihov u Vranje. To se zove vase "glasanje". Provaljeni ste, i Evropa vam se smeje, kad se kradu izbori ne znaju ni inteligentno da ih pokradu vec onako amaterski sa IQ 80.
  • Bravo

    26.06.2020 16:33
    @Bili Kid
    Srećan vam put i nemojte pisati kad stignete. Vašim etiketama i uvredama ste već više puta pokazali da ste sto puta gori od SNS gamadi i da sam bio u pravu što sam ovaj put odabrao SNS kao manje zlo. Nikada me niko od te gamadi nije ovako vređao, stavljao mi svoje lažljive reči u usta, lepio etikete i lajao na mene kao vi i vama slični. Slažem se da ovoj Srbiji nema pomoći, imajući u vidu da vi koji sebe smatrate boljima ste u stvari višestruko gori od dosadašnjih najgorih daje jasan zaključak da pomoći nema i da se sa takvim građanima neće i ne može išta promeniti. I dalje ostajem pri mišljenju da Vučić treba da vas nagradi što ste bez ikakve prisile svojim ponašanjem dali svoj doprinos da dotični dobije više glasova nego što bi dobio inače.
    @Uros
    Izvinite, uvek zaboravim da u demokratskoj zemlji ne mogu imati ista prava kao vi, te vi imate pravo kritikovati vlast ili koga već hoćete ko se vama ne sviđa a sve bez tog "prelaska" kod onih koje smatrate svojom "braćom", dok ja nemam pravo kritikovati narod ako mi se ne sviđa kako se većinom ponaša a što se odlično vidi u ovim "tolerantnim" i "argumentovanim" komentarima.
    @Igor
    Glasao sam za manje zlo. Kratko i jasno. U zemlji gde svi u politici imaju debelog putera na glavi to je jedino preostalo. A vi se pitajte ili nemojte, od volje vam, zašto ili kako su neki postali veće zlo od aktuelne pozicije.
  • Uros

    26.06.2020 15:39
    @Bravo
    Ne svidja ti se narod. ti onda predju u "bracu" kineze. Ne zaboravi to ide uz koronu!
  • Igor

    26.06.2020 15:34
    @Bravo
    Glasas za onoga koji je 90ih privatno poznavao sefa surcinskog kriminalnog klana Zorana Sijana.
  • Bili Kid

    26.06.2020 15:30
    @Bravo
    I hocu, naravno. A tebe cu ostaviti ovde da te lece i operisu SNS kadrovi, obrazuju megatrend strucnjaci, grade i projektuju zgrade SNS gamad a kulturno obrazuju Pink i Peconi iz surcinskog klana. Srecno ti bilo u takvom napredku nadam se da ces dugo biti zadovoljan sa takvom tvorevinom punom korupcije, nepotizma, kriminala. Uzivaj samo i budi srecan sto nas, koji vas ugrozavamo, ce biti sve manje. Zaista ovoj Srbiji nema pomoci.
  • Bravo

    26.06.2020 13:49
    @Bili Kid
    Nikako, upravo vi znate najbolje, vi sve znate i "argumentovano" mi pripisujete "Bebu Popovića, Krlo i Vođu". To naravno nisu "manipulativni fazoni", to su suve činjenice. Zašto ne poslušate sopstveni savet i vi se ne odselite? Niko vas ne drži, lažete da vas neko drži u ovoj "vukoje**ni", granice su sada možda delimično zatvorene ali i dalje imate itekako mogućnosti da odete ako tako želite. Žao mi je što i dalje ne vidite dalje od svog sebičnog nosa te ne umete pročitati šta sam napisao sa razumevanjem. Ja sam prvi put glasao za Vučića zbog vas lično, odnosno onih sličnih vama koji samo znaju da vređaju i etiketiraju svakoga sa čijim se mišljenjem ne slažu, zato vam i savetujem da nastavite sa takvom besplatnom uslugom SNS-u.

    @Igor
    Možete li mi navesti gde sam to opravdao neki kriminal, bilo u vlasti ili van nje?

    @Uros
    Nisam mogao zaboraviti da kažem niti napišem nešto što nisam ni znao niti nameravao da kažem ili napišem. To što vi ne umete razlikovati vaše falsifikate koje želite meni da podmetnete od onoga što jesam rekao ili napisao je vaš a ne moj problem.
  • Igor

    26.06.2020 13:15
    @Bravo
    Jel ti to preko "loseg" naroda opravdavas kriminal u vrhu vlasti?
  • Uros

    26.06.2020 13:14
    @Bravo
    Zaboravio si da kazes da ovaj narod ne valja jer ne radi dovoljno, valjda treba 15h dnevno subotom i nedeljom, verujem da bi se i Vucic slozio sa tobom.
  • Bili Kid

    26.06.2020 13:12
    @Bravo
    Svaka Vam cast, posto Vi sve znate najbolje, delite lekcije kako treba i kako ne treba. Ne bih vise na manipulativne fazone kojima se Vi kao i Beba Popovic, Krlo i Vodja sluzite nastavljao. Vama ne odgovara narod, predlazem da se odreknete istog i odselite, postedecete nas suvisnih komentara. Ja da se nastavljam na glupe Vodjine psiholosko-hipnozerske gluposti mi nepada na pomet. Uzivajte u pobedi SNS-a, a mi ostali koji smo protiv cemo gledati vec kako cemo i gde cemo. Ono sto je najgore sto ovde nema vise pomoci, i bilo bi lepo da se Vucic krunise za dozivotno apsolutnog vladara bez izbora, bez mogucnosti promene, a njegovu decu kao naslednike. Samo neka nas koji to ne zelimo pusti da odemo iz ove vukoje**ne i zivimo normalan zivot dostojnog coveka u 21.-om veku.
  • Bravo

    26.06.2020 11:52
    @Bili Kid
    Verujem da vi odlično razumete sve što ste stavili u moja usta kao da sam to izgovorio, "nerazumevanje" nastupa jer vam ne dozvoljavam da me optužite za nešto što je vaša izmišljotina koju ste meni pripisali a što ja nigde nisam ni rekao ni napisao. Interesantan je vaš stav da treba ukinuti one koji propagiraju jednoumlje, obzirom da tačno to rade komentatori na ovim stranama što sam prethodno i napisao. Ako ne misliš kao oni snosićeš posledice, šta je to ako ne težnja jednoumlju? Sme li neko ovde išta napisati a što je u suprotnosti sa nečijim "uzvišenim" mišljenjem a da ne doživi šikaniranje, uvrede i pretnje? Niste ni vi razumeli apsolutno ništa, vi meni odgovarate na teme o kojima ništa nisam ni pisao umesto da moje pisanje pročitate sa razumevanjem. Nije Vučić razbio opoziciju, pa nije ih valjda na silu terao da se međusobno vređaju na televiziji i prkose zakonima fizike gde bi i foton pocepali na dva dela da mogu? Sve to su sami sebi uradili, bez moljenja. Ono što sam napisao je da ste upravo takvom arogancijom doprineli njegovoj pobedi, čak i nastavljate sa autodestruktivnim ponašanjem i dalje i ne možete da se suzdržite od vređanja i etiketiranja onih sa čijim mišljenjem se ne slažete. Zato i po ko zna koji put predlažem da nastavite raditi u njegovu korist, uveren sam da će svako koga vređate zbog različitog mišljenja na sledećim izborima glasati za opciju koja ga vređa i nipodaštava, u to nema ni najmanje sumnje.
  • Bravo

    26.06.2020 11:44
    @Igor
    Slažem se sa vama u potpunosti, političari nemaju pravo na greške a narod treba i mora imati pravo da koliko god želi greši, krši sve zakone i sva pravila bez ikakvih sankcija. Svako ko je normalan zna da je narod potekao iz vlasti a ne vlast iz naroda te stoga isto tako zna da samo narod ogrezao u sitnom kriminalu može iznedriti poštenu vlast. U svakoj normalnoj državi važi osnovno pravilo da što je narod lošiji i bahatiji to je vlast bolja i kvalitetnija. Zato i ohrabrujem sve sitne lopove, lažove i prevarante koji istovremeno kritikuju vlast jer su veliki lopovi, lažovi i prevaranti da tako i nastave, ni slučajno da se usudili niste da promene takvog sistema započnete od sebe. Čvrsto verujem da će takva taktika doneti rezultate već za samo par desetina milijardi godina.
  • sandra

    26.06.2020 10:14
    Pa to su za Vučića glasali ljudi koji su došli u NS i okolinu kao izbeglice i koji ne veruju nikome drugom, tužno...
  • novi sad i naselja

    26.06.2020 10:02
    Sad vec moze da se kaze da, istorijski gledano, Novi Sad razlicito glasa u odnosu na prigradska naselja. NS hoce jedno, okolina drugo. I tako vec vise decenija.
    To nije dobro za demokratiju. Svako treba da zivi onako kako zeli. Ne moze centar NS da odlucuje o zivotu u Kacu, ni obrnuto.
    Novi Sad mora se odvojiti od prigradskih naselja. Mora nastaviti da im pomaze infrastrukturno, ali administrativno Novi Sad vise ne moze ukljucivati prigradska naselja gde ljudi konzistentno zele drugaciji zivot od onog koji zeli urbani NS. Ne treba jedni druge vise da kinjimo. Razidjimo se kao pristojne komsije.
  • rezultati

    26.06.2020 09:55
    Gde se mogu pronaci rezultati po glasackim mestima ?
    Zahvaljujem
  • Igor

    26.06.2020 09:38
    @Bravo
    Narod ima pravo da gresi jer nemaju moc i njihove odluke nemaju velikog uticaja, a politicari na vlasti nemaju pravo greske jer imaju ogromnu moc i njihove greske placa veliki broj ljudi. Upravo je zato dobra kritika naroda (demokratija) upucena vlasti, jer je tada vlast tezi savrsenstvu (nikad naravno ne moze biti potpuno savrsena). Kada neko od naroda uputi kritiku predsedniku on nema pravo da mu vraca jer on nije vodja navijaca vec predsednik.
  • Bili Kid

    26.06.2020 09:21
    @Bravo
    Ne razumemo se ocigledno, bolje da prekinemo ovde raspravu. Ja nisam pripadnik opozicije, niti podrzavam bilo koga, ja sam samo misljenja da stranke koje propagiraju ne demokratiju (bilo ko da je u pitanju), koje obozavaju jednopartijski sistem treba zakonom ukinuti, a njihove vodje lustrirati. Takav put (jednoumlja) Srbiju vraca u 14 vek sto je slozicete se ne bas dobro.
    Nisi me dobro razumeo i za Vodju, on nije predsednik stranke, vodja navijacke grupe SNS, on je Predsednik Srbije (institucija) i mora da postuje SVE gradjane (to je Ustavna odredba) pa i one koje ga vredjaju. Posao opozicije je kritika ono sto vlasti rade. Barem bi to trebalo biti, e sad sto je nasa opozicija isfrustrirana i iskomplexirana ne demokratijom koju vodja sprovodi to je drugo pitanje. Ja svakako cu uvek biti protiv jednoumlja (bili to komunisti, SPS, SNS, SZS,...) i uvek cu njih najvise napadati. Vucic svesno to radi na razbijanju opozicije, a ne razume da samo drzave sa jakom opozicijom mogu da napreduju, i takve vlasti mogu da budu kvalitetne. Verovatno razlog njegovog ponasanja je kompleks sa tribina, jer svoju stranku shvata kao navijacku grupu i borbu na stadionu. A poseban deo njegove vladavine je veza sa mafijom (kavcanima), to je veoma zastrasujuce pogotovo sto se ima na umu da je Djindjic takodje sklopio pakt sa mafijom 2000te, sto mu se kasnije obilo o glavu.
  • Bravo

    26.06.2020 08:29
    @Bili Kid
    Ne razumem zašto se vređate - vi generalizujete o "megatrendovcima" a kada vas neko stavi u neki koš onda ste odjednom "jedinka". Itekako razumem gde živim, živim u državi naseljenom krajnje lošim, malicioznim i zluradim građanima, sa punim ustima poštenja i "demokratije" dok se sami ponašaju upravo suprotno. Građanima koji upiru prst u "vođu" jer nekoga vređa dok sami vređaju svakoga ko ne misli kao oni. Građanima koji su više puta pokazali da bi na vlasti u najboljem slučaju bili isti, a verujem i višestruko gori od ovih sada. Na ovo što ste napisali o strankama, SZS, Bebi, DJB, Bakić o čemu nisam napisao ni reči ne mogu da vam odgovorim. Ko god da vas je naučio da drugima stavljate svoje reči u usta i potom ih kritikujete za nešto što nikada nisu izgovorili ili napisali, pogrešno vas je naučio. Obratio sam se vama koji u svojim komentarima etiketirate i vređate svakoga ko ne misli kao vi dok prigodno vam takvo identično ponašanje smeta kod "vođe" i pokušao ukazati da se pogrešno ponašate. Vi to ne želite prihvatiti, što ne iznenađuje, te zaključujem da Vučić nije mogao poželeti bolju opoziciju od vas, bez ikakvog mita ili teranja potrudićete se da sve koji su i do sada glasali za njega uverite da tako i nastave, a kao bonus svojim ponašanjem navesti i neke koji nikada nisu glasali za njega da to urade. Samo nastavite u svom uverenju da što više nekoga vređate taj će sve više želeti da glasa za vašu opciju, videćemo na sledećim izborima rezultat takve taktike.
  • Bravo

    26.06.2020 08:23
    @@Bravo
    Mišljenja sam da je žalosno da se javljate za reč i odgovarate na komentar koji uopšte niste pročitali sa razumevanjem. "Gnev naroda" je okrenut prema apsolutno svakome ko ima mišljenje drugačije od njihovog, apsolutno ih ne interesuje diskusija niti razmena argumenata, svako ko misli drugačije je šikaniran, etiketiran, vređan a čak padaju i pretnje. A to sve nema nikakve veze sa ministarstvima, stručnjacima ili "stručnjacima", to ima veze samo sa bahatošću tog istog naroda koji je toliko uveren da je popio svu pamet sveta i nikako ne ostavlja ni za pedalj mogućnost da u nečemu greši. Slobodni ste da verujete da će iz takvog lošeg naroda poteći dobra vlast, lično bih voleo da se to dogodi i da postanemo prvi narod u istoriji postojanja čovečanstva koji je to postigao.
  • @Slavija

    26.06.2020 06:11
    Pitate šta je LSV uradila dobro za Vojvodinu?
    Evo spisak:
    -antiratne aktivnosti i protesti, što ama baš niko drugi nije organizovao, a setite se kakav rat je bio svuda okolo
    -jedini su ustali protiv etnički motivisanog nasilja i proterivanja naših sugrađana "nepodobnih" nacionalnosti, npr. protiv etničkog čišćenja sremskih Hrvata
    -jedini, ali bukvalno jedini, podsećaju na ratne zločine počinjene u ime srpstva, npr. najveći zločin u Evropi posle II sv. rata - Srebrenicu. Ni to niko drugi ne radi.
    -jedini redovno podsećaju na to šta je Vojvodina sve imala i šta joj je oteto, i na to kako je NIS poklonjen Rusima i na rudnu rentu i na niz statistika koje ukazuju na nezabeleženo nazadovanje Vojvodine poslednjih 30 godina. Te nepravde LSV čuva od zaborava.
    -integrisali su Vojvodinu u Skupštinu evropskih regija dok je Srbija bila odmetnik na svetskoj sceni.
    Objektivno, to nisu mali rezultati.

    Ali objektivno, neko ko tvrdi da se "30 godina bori za Vojvodinu i njenu autonomiju", a po tom pitanju nema rezultata, čak ni za vreme vlasti DS... ipak nije uradio ni blizu dovoljno.
    Kako se možete 30 godina boriti i nemati rezultate?

    Nadam se da vam je vredeo ovaj objektivni odgovor, a sad ili nek se LSV opameti ili nek nastane neka nova ozbiljna vojvođanska opcija jer ogroman broj Vojvođana je ostao bez bilo kakve političke zastupljenosti (kako u Parlamentu, tako i van njega).

    A LSV trenutno samo igra ulogu koja joj je dodeljena, kao i kompletna opozicija uostalom - da se potpiše Kosovo.
  • Sandokan

    26.06.2020 05:41
    Izbeglice
    ....iz Hrva"c"ke....samo oni su za Vučića, ..srpska nesreća
  • Bili Kid

    26.06.2020 01:00
    @Bravo
    Ko smo to mi? Kome ja pripadam? Djilasu? Jeremicu? Obradovicu?
    Druskane, ja sam jedinka za sebe, "ne zavisni neutron u svemiru" mislim svojom glavom, i ne zelim Vodju, ne zelim da mi Vodja plati svu korupciju, kriminal, crnogorske klanove, pljacke na tenderima,... sa 100e da bih mu ja dao glas. A to sto ti zelis Putinizaciju, Erdoganizaciju ili Djukanizaciju Srbije to je vec nesto drugo. Ja to ne zelim jer nas to vraca u one vekove kad smo bili pod Turcima! Pitanje je da li ti zelis podelu drzave na zakonodavnu, izvrsnu i sudsku (svaka od te tri moraju biti medjusobno ne zavisne) a to sa Vucicem je nemoguce niti on to zeli!
    Ti ne razumes uopste gde zivis niti si svestan u kakvoj ne demokratskoj drzavi zivis (ako je uopste drzava). Vidis i taj Djilas i Obradovic i Jeremic su gradjani ove zemlje i kakvi god da su, Vucic kao Predsednik Srbije nema Ustavno pravo da ih javno vredja. Svaki put kad to uradi on prekrsi Ustav. A pitanje za tebe je kako se zove teritorija gde Predsednik Republike krsi Ustav? I odmah da napomenem nikad ne bih glasao za SZS jer bi oni vladali isto kao i Vucic. Podelu mi (SNS) ili oni (SZS) je napravio Vucic verovatno sa razlogom (targetiranje glupa manipulativni fazon - verovatno Bebin izum). Gde su ostale stranke (DJB, prof.Bakic,....)?
  • @Bravo

    26.06.2020 00:24
    Prvo se informišite objektivno
    Žalosno je to što vi ne pratite koliko ljudi je nastradalo verujući urušenom sistemu i ministarstvima, jer su "najveći stručnjaci" nestručni ali bliski sa ministarskim porodicama i vrhom vlasti, pa otuda i ne razumete gnev naroda u komentarima.

  • Bravo

    25.06.2020 22:12
    @Bili Kid
    Žalosno je što sebe vidite kao nekog pozvanog da deli savete, a vi sami ih prvi ne slušate. Stoga ironično upravo vi "ispadate smešni" svojim, a ne "sa svojim" komentarom, najpre jer ste odlučili da odgovorite na komentar koji uopšte prethodno niste ni pročitali.
    Upravo vi ovde na ovim stranama ne volite kritiku i demokratiju, te ne čudi ni da je "vođa" države takav. Svako ko ovde napiše svoje mišljenje a koje se razlikuje od vašeg biva etiketiran kao "bot", "četnik", "krezub", "sektaš", "desničar", "poltron", "megatrendista", bez obzira ako to mišljenje čak i ne govori afirmativno o aktuelnoj poziciji, dovoljno je samo malo poljuljati taj vaš super ego i svet u kojem ste vi i samo vi uvek i u svakom trenutku u pravu a svi drugi u krivu. U toj vašoj viziji "demokratije" onaj ko ima svoje mišljenje a koje se razlikuje od vašeg postaje objekat šikaniranja i pretnji da ćete se obračunati sa njime ili njom, pa čak ih i proterati sa njihove sopstvene imovine čim se dokopate vlasti. U skladu sa time moj zaključak je bio da biste vi takvi ako se dokopate vlasti bili sto puta gori od ovih sadašnjih, što je za posledicu imalo da sam svoj glas poverio Vučiću.
    Sada vi stavite taj prst na čelo pa se zapitajte zašto ste od dva zla upravo vi postali ono veće. U međuvremenu preporučujem da samo nastavite ovako, samo nastavite sa etiketama i vređanjem, nema ni najmanje sumnje da ćete time postići svoj cilj da građani koje vređate na sledećim izborima glasaju baš za vas.
  • @državne jasle

    25.06.2020 19:19
    Skori kraj
    Nećeti vi još dugo uhljebi, drma vam se sve, ima u sledećih nekoliko godina da krene ozbiljna čistka po državnim jaslama.
  • lala

    25.06.2020 18:05
    Sad se vidi ko nije jeo mortadelu kao mlad.
  • Slavija

    25.06.2020 17:24
    Ono kada Ličan glumi većeg Vojvođana od nas samih. Mislim da je 90ih oportunistički zaključio koja politička opcija nije dovoljno zastupljena, a mogla bi da se dobro "proda". Nema tu ideologije, ljubavi prema Vojvodini ili nečeg uzvišenog. Skoro 30 godina sam čekao da uradi.... nešto, bilo šta za Vojvodinu. Evo ako nisam dovoljno obavešten, neka mi neko kaže: šta je LSV ostavila iza sebe a od čega su Vojvođani imali korist, odnosno šta su uradili da bi nam bilo bolje? Kako se završio bunt povodom ukidanja Elektrovojvodine, koja je pripojena gubitašu? Gospodin nam je u zamenu "izboksovao" dispečerski centar. Ma bravo!
  • Voja

    25.06.2020 15:17
    Provincija
    Svuda je to tako i provincija često presudi.U UK nije bilo gradova za Brexit, ali provincija im je trasirala put.
  • /

    25.06.2020 14:27
    /
    @mhm
    barem sam realan osim ako nisi od njih
  • Kristalno jasno

    25.06.2020 10:43
    Tužiti botove na sudu hitno
    Prosto je neverovatno kako su Sns botovi instruisani da na svaki komentar udaraju kontru u istom broju plus minus dva.

    Posle svakog članka vidi se da su čitaoci 021 prilično ujedinjeni u pogledima i onda se kasnije odjednom pojave botovi da podržavaju vođu kratkim pokličima i udaraju kontra podršku komentarima od onr koju su davali normalni čitaoci 021.

    Svaki čitalac je postao sposoban da prepozna sekund pojave sns botova u komentarima i da prepozna njihovo delovanje, o čemu su posvećeni mnogi komentari, obično oni koji se smatraju ljutitim i agresivnim.

    To sve dostaviti javnom tužiocu!

    Jer to je nezakonito kao i mnoge druge akcije sns-a koji ne poštuje nikakve zakone.

    Time se jasno vidi ko unosi nemir, nered i zašto.
  • Vlada

    25.06.2020 08:55
    @Kaćanka

    Prigradska naselja još kako tako, za vas sa sela su doktori nauka.
  • @Uhljeb

    25.06.2020 08:19
    Jesi se uhljebio?
    Sta se lozis? Tko ti drma kavez? :) Istinu ces najcesce prepoznati po tome sto je obicno neprijatna za pogodjenog slusaoca. Prijatno ti bilo, kad se vec razumes u drzavne jasle, tvoji komentari su sasvim dovoljni da je svima jasno zbog cega si se osetio prozvanim. I da - zaista nisi za bolje.
  • Sloba53

    25.06.2020 07:33
    "Udri Vičiću , ruka ti se pozlatila "! Imaćemo vladavinu huligana i podlaca još 4 godine. Bravo novi glasači i novosađani , odredili ste nam put !
  • mhm

    25.06.2020 07:31
    @/
    mogao bi i manje da se ponavljas o sluzbi i glasacima iz grada
  • /

    24.06.2020 23:06
    /
    stvarno ste mislili da ce lovu od 2021 naprednjaci dati drugome?

  • Tokalo

    24.06.2020 22:29
    Pravo da Vam kažem da me je sramota zbog ovoga što se desilo. Ali šta možemo kada su pobedili oni čiji čelnici na sva zvona promovišu Novi Sad kao buduću evropsku prestonicu kulture, a nje iz dana u dan sve više nedostaje.
  • Bili Kid

    24.06.2020 21:41
    @Bravo
    Kako si ti inteligentan pa to je za udzbenike.
    Da li ti razumes da Vodja ne voli kritiku i demokratiju, a samim tim ostale ljude sa integritetom i inteligenicijom koji su visoko obrazovani sa visegodisnjim dragocenim iskustvom (lekari, inzenjeri, profesori fakulteta,...) tera iz zemlje ukoliko nisu clanovi njegove sekte i ostavlja prostor da na njihova mesta dodju poltroni: pedikiri, mamini i tatini sinovi/cerke, megatrendisti bez znanja, narkomanski ozonisti,...
    Jel ti zelis da te npr. takvi ljudi operisu i lece (preko google.rs) i da u takvim stanovima/zgradama zivis?
    Ono sto je on stvorio se zove Weberov patronazno-klijentelisticki model stranke i drzave, da bi UCENOM drzao BOLESNU KONTROLU nad narodnim masama, oligarsima po cenu unistenja drzave i drustva. Samo zaboravlja treci Njutnov zakon akcije i reakcije. Svaka akcija (manipulacija, laz i ucena) izaziva otpor koji ce mu se olupati kad-tad o glavu i njemu licno i njegovoj stranci.

    Pre nego napises nesto stavi prst na celo i zapitaj se jel to sto pises OK, da ne ispadnes smesan sa svojim komentarom.
  • Bravo

    24.06.2020 21:04
    @bravo urbani!
    Moje je mišljenje, a što sam i ranije pominjao, je da Vučić treba kako lično vama tako i vama sličnima da se zahvali na neki način, možda sa po još onih famoznih 100 evra. Toliko ste ubeđeni da će vređanje i etiketiranje građana jer ne misle isto kao vi imati za posledicu da će ti građani svoj glas poveriti vašoj opciji, nije čak ni slepilo ni bezumlje, jer su to preslabe reči da opišu vaše ponašanje. Lično sam na ovim izborima prvi put u životu glasao za Vučiča, samo zbog vas. Zbog vas koji vređate i pretite odmazdama pa čak i proterivanjem svakome ko se drznuo da ima pravo na sopstveno mišljenje na neku temu. Zato nastavite samo tako, Vučić nije mogao poželeti bolju opoziciju od vas.
  • Kaćanka

    24.06.2020 20:58
    @Novi Sad
    Većina stanovništva u prigratskim naseljima je slabog obrazovanja, slabo čitaju i funkcionalno su nepismeni.. Sa njim je lako manipulisati.
    ahahaha vidim prijatelju ti si obrazovan pa ne znaš kako se piše prigradski! Sedi kečina!!
  • bravo urbani!

    24.06.2020 19:33
    Bravo za urbani deo NS i naročito BM 133 - Maksima Gorkog 54, SNS: svega 32,65% glasova izašlih.

    Upravo Stari Grad je mesto gde je šerpovanje počelo one subote u 20:30, a u celom ostatku države tek sutradan, u nedelju u 20:05.
    Takođe, upravo tu je šerpovanje trajalo dosta duže nego drugde.
    A tu se opet šerpovalo spontano sad u nedelju kada je onako bahato i bezobrazno blizu 22:00 krenuo gromoglasni vatromet u organizaciji SNS.

    Kada bi cela država glasala kao BM 133, bili bismo barem kao Slovenija!

    Nažalost, sudbinu nam kroje neuki, neobrazovani, bezubi... umesto da se ugledaju na obrazovaniji deo stanovništva.
    Glas vredi isto, ali da bi se glasalo treba malo i razmisliti.
  • /

    24.06.2020 17:36
    /
    @mhm
    pa kupi onda taj digtron, za promenu.
    necu ti ga ja poklanjati
  • Košava

    24.06.2020 17:02
    sns
    Pitam se da li je morao da se gasi i video nadzor po Školama u hodiku ? U beloj Crkvi jeste da se ne bi videle krađe koje su dogovarane.
  • NS centar

    24.06.2020 16:59
    Glasao sam po svojoj savesti i to je moje pravo. Svi koji nisu glasali to je vec njihova stvar, ali je veci problem slaba i jalova opozicija bez bilo kakvog konkretnog programa i ideje, nego stabilna vlast koja ipak ima i konkretne rezultate. Vladajuca elita ima vise od 2/3 mandata u parlamentu, tek sad mogu da rade jos vise sta hoce, i ko ih moze u tome kontrolisati ako ne opozicija koja se raspala. Bojkot je pokazao jedan kukavicluk i licemerje dela opozicije, jer su vrlo dobro znali da ne mogu preuzeti vlast po svim istrazivanjima pa kao nece da se brukaju na izborima kad bi izgubili i mozda bili ispod cenzusa. Vlast se menja na izborima i ko toga nije svestan onda ne znam sta ocekuje da se desi, jer 5 oktobarska revolucija nema nikakvog osnova da se opet desi, kad je drzava daleko u boljoj poziciji danas nego pre dvadeset godina. Ne kazem da ova vlast nema manjkavosti i svi su valjda svesni da je toliko velika podrska iskljucivo zbog jednog coveka ali kad boljeg nema ma koliko se neko trudio da dokaze suprotno, prosto skoro svi su se stopili u istu sliku nemocnih politicara koji prodaju maglu na fruskoj gori lakovernom narodu.
  • Bane Liman

    24.06.2020 16:46
    Ljudi ne smemo da se delimo na novisadjane, krajišnike, bosance, albance itd Jeste različiti smo ali to je sve premostivo. Ono što nije prenosivo je to da li si Poltrončina/Praznoglavac ili častan čovek. Sada ću da zakuvam ali to je tako, ako si glasao za SNS ti si ili poltron (apsolutno ne bitno koji ti je interes) ili si praznoglavac koji je pa na njihovu suplju priču (ili paketić slatkiša) da bi poltroni sačuvali svoje privilegije koje au svima nama zakonski zagarantovane ali se selektivno primenjuju. Tačka.

    Ako vas interesuje zbog čega su partijski ljudi na čelu novosadakih institucija koji ne smeju da zaposle nikog ko nema člansku kartu SNS to je zato što su poltrončine i pacovi (pacov kao karakteralna osobina uz svo dužno poštovanje prema našim malim gradskim glodarima). Tacka.
  • Kupovina= nezakonita

    24.06.2020 16:40
    Prodaja glasova je NEZAKONITA
    Koliko nedopustivo neobrazovan i nesvestan svoje lične i građanske odgovornosti i značaja je svaki čovek koji prodaje svoj glas!

    A ovde je to skoro četvrtina naroda.

    Zato ih zovu krezubima jer je bilo takvih a ne zato što je krezbost nužno u vezi.

    Ima i onih koji nisu ni svesni da su se prodali lažima.
  • @Ekonomadjionicar

    24.06.2020 16:18
    PS. Uhljeb
    Mislim da je neophodno da napomenem da "prodali za siću" nije moj stav, nego očigledno Vaš.
    Istina je da ti motači kablova rade (obratite pažnju na manjak navodnika oko rade) očajan posao za očajnu platu u očajnim uslovima (koje ste sami opisali) jer su verovatno dovoljno očajni da pristanu na to. Iako ja ne podržavam crnčenje pod takvim uslovima, pretpostavljam da jedan deo motača kablova (kako ih Vi podrugljivo zovete) stvarno nema drugih alternativa i da nisu članovi partije (za razliku od Vas koji sasvim sigurno jeste). Želim da Vam poručim da nemate prava da ih osuđujete, prepošteni Javni Službeniče. Ostavite motače kablova na miru, i idite da branite Novaka.
  • Dj.

    24.06.2020 16:00
    021 rulz
    Svaka čast za 021 na analizi
  • jasminka

    24.06.2020 15:22
    patriota
    prodajemo patrionizam za 2 crvene sramotaaaa
  • @Ns

    24.06.2020 15:14
    Ako nisi glasao a mogao si (bio si u gradu a ne van grada/na letovanju i sl.) onda si svakako bojkotovao.

    Naravno da to ne znaci da si za Djilasa, jer opozicija je svako ko nije za vlast a ne samo oni koji su za opoziciju.
  • Patron

    24.06.2020 15:13
    Ljudi, nemaju oni pristalica ni u ruralnim delovima, nego tamo opozicija nije imala kontrolore. Po seoskim opstinama SNS je radila sta je htela, pa pogledajte snimak gospodje sasomange kako nepismenim popunjava i zaokruzuje SNS. Ljudi ovo je kradja i apelujem da opozicija formira svoj pravni tim i da pocne da deluje. U akciju, doslo je krajnje vreme
  • No play

    24.06.2020 15:08
    No game
    Pitam se gde je SNS-u razlika glasova na lokalu koje su “dobili” od onih koji nisu prešli cenzus (sada sa 2,6)
    Možda neko može da objasni...
  • dobrivoje

    24.06.2020 15:08
    @Vojvosadjan24.06.2020
    Ne ,samo ljudi ne valjaju ostalo je ok.
  • Sir Nose

    24.06.2020 14:47
    komentari su na mestu.. svi Oni vole i tuguju kroz pesme za svojim vrletima,proplancima i brdima no niko se ne vraca tamo,tuzno i istinito
  • Mikica

    24.06.2020 14:29
    Za vikend sam borvio u Segedinu. Grad nešto manji od Novog Sada, računajući i satelite. Centar je iste veličine. Ali kao da sam bio na drugoj planeti. Segedin divan grad. Sređem grad. Uređe. Kulturan. Umiven. Našminkan. Sve suprotno od mog grada, Novog Sada. A tamo mi je postalo jasno zbog čeka je tamo tako lepo. U Segedin se ulaže, a građani to znaju da poštuju, cene, ali i koriste. U Novom Sadu centar grada je odavno umro (bojkotovalo više od 70%). Grade se i uređuju samo sateliti, da spomenem neke: Stepanovićevo (60% izlaznost), Sajlovo, Kać i Veternik (preko 55%), potom Begeč, Futog, Čenej, Budisava, Kovilj, Ledinci i Stari Ledinci (više od 50% izašlih).... Kad sam pre desetak godina pitao visokog zvaničnika u Skupštini grada Novog Sada (tada su "žuti"bili na vlasti), zašto su grbave glavne ulice, da se noge lome, odgovor je bio da Centar nema jake odbornike i da mi koji živimo u srcu grada nismo interesantni vlastima. Centar razmišlja svojom glavom što ni jednoj vlasti nije popularno. Sitacija je sada još mnooogo gora. Dakle narode, oni koji imaju pamet (ali ih je malo) pakuj kofere i u beli svet.
  • Novi Sad

    24.06.2020 14:29
    Većina stanovništva u prigratskim naseljima je slabog obrazovanja, slabo čitaju i funkcionalno su nepismeni.. Sa njim je lako manipulisati.
  • Bacvanin

    24.06.2020 14:28
    Razmontiro ih je ,pa vi sad komentarisite sta hocete
  • @Milan ns

    24.06.2020 14:24
    I od tih koji nisu izasli vecina je za SNS , da se ne lazemo
  • .

    24.06.2020 14:12
    Državu državom čini pravni sistem, a ne asfalt, fontana ili 4.most
  • Jova

    24.06.2020 13:59
    Kad već znate da nabrajate sve delove grada mi nismo deo grada severno od Kanala DTD i nase naselje ima ponosno ime "Vidovdansko Naselje"
  • Zakon ili dobra volj

    24.06.2020 13:56
    One koji su dobrovoljno i iz uverenja glasali SNS, a po negde ima i takvih, je ubedio da niko drugi ne bi radio to sa čime su zadovoljni.

    SNS nije ima pravo da koristi takvu retoriku jer to sa čime su njegovi glasači zadovoljni je OBAVEZA SVAKE VLASTI a ne dobra volja !

    SNS je bio dužan da upozna narod o svim obavezama vlasti a ne da ih predstavlja kao svoju dobru volju !

    SNS nije imao pravo da za niske partijske interese iskorišćava i zloupotrebljava razočaranost naroda prredhodnim vlastima i njegov pesimizam tj uverenje naroda da je zaboravljen i od vlasti i od boga !

    Svaka vlast je dužna da radi sve po zakonu a ne da se bavi političkim suparništvima i to dominantno !

    Da narod ialo zna zakon upoznao bi se šta mu sve po zakonu pripada a što mu SNS vrlo svesno i namerno uskraćuje !
  • Milos

    24.06.2020 13:55
    Kultur-rasizam
    Iako je naslov teksta činjenično tačan, on odiše nekom vrstom odvartnog kultur-rasizma.

    Tipično malograđansko poimanje stvarnosti, gde je neko drugačijeg zavičajnog ili običajnog porekla, ili pak geografski nepoželjno lociran, u isto vreme manje vredan i shodno tome se treba ljutiti što učestvuje i utiče na procese u gradu.
  • Laloš NS

    24.06.2020 13:45
    U Vjeterniku i Novom Sadu ima toliko dođoša, da bi samo Dodik pobedio ovog iz Bugojna. :-).
    Ne znam samo što dolaze, kad im ništa ovde "ne valja"?
  • @Neobrazovan

    24.06.2020 13:42
    Tako tumači i razmišlja neobrazovan čovek.
    Da ste pročitali neku knjigu u životu i radili na sebi ne bi projektovali umišljeno zlo na ljude za koje sami kažete da ih ne razumete.
  • Vojvosadjan

    24.06.2020 13:35
    @Mare
    Kompleksaši ukoliko vam se ne sviđaju naši imaginarni kokošinjci koje ste "zapazili" po gradu na svakom koraku kad ste prvi put prihajali u isti 2007-e, ne vidim zbog čega se mučite i patite u ovoj selendri, čemu mazohizam? Zašto se lepo (oni koji osećaju teskobu ovde) ne vratite u katune po raznoraznim vukojebinama. Ovde ne valja vazduh, ne valja voda, ne valjaju ljudi. Čemu patnja za zavičajem kad nije pod moranje.
  • Remus

    24.06.2020 13:21
    Lex24.06.2020 • 09:38
    U prigradskim naseljima zive srbi, patriote. Oni prepoznaju i znaju ko voli Srbiju. U sirem centru i centru, kada se odbiju podstanari, zna se ko zivi.
    -39

    Definicija patriotizma u danasnjoj Srbiji, znaci, mogla bi da ima odredjena pomeranja od klasicne definicije i glasila bi: osobe koje se bave svim vidovima kriminala (od uzine iz drzavnog budzeta, botisanja na fake poslu do multimilionskih koruptivnih poslova) a uzivaju zastitu pravnog sistema pri cemu predaju dela drzavne zemlje neprijateljskoj nacionalnoj manjini smatraju herojskim cinom. A, da, i zive u predgradju sa Lado Leskovarom.
  • Ns

    24.06.2020 13:10
    nisam bojkotovao izbore... vec nisam glasao.. po vama ispadne da sam uz Djilasa i Obradovica... naprotiv samo vise ne zelim da uceatvujem u farsi za sve njih.. Vucic je pobedio i sta sada pobedio bi i ovako sqmo bi jos neki pored niega ucarili... neka se Canak zapita on je najgore prosao 30 godina sam za njega glasao...
  • @biba

    24.06.2020 13:00
    boje se drugacijih
    Krivo im je sto se drugi nisu prodali za sitne pare (ili uplasili "vlasti" kao oni)
  • Goran

    24.06.2020 12:41
    U prigradskim sredinama, sa manjom ili nikakvom kontrolom uvek je bilo lakse ubaciti lazne listice, dovesti lazne birace i obaviti ostale manipulacije. Biralista u centru uvek su pod vecom paznjom,kontrolora, javnosti, obrazovanijih ljudi, pravnika koji znaju sta se sme a sta ne. To je sustina.
  • Milan NS

    24.06.2020 12:34
    Kakva pobeda??
    pa po NJIHOVOJ statistici za njih NIJE GLASALO 4,500,000 birača, a to je debeo poraz
  • 30% taloga

    24.06.2020 12:30
    Milan24.06.2020 • 08:28
    Urbano :)
    Urbani vojvodjaneri?
    @
    Drži se tvog brda preko Drine, medjeda, koza i ovaca od kojih si utekao. Ne komentariši guske, patke, Vojvodinu i Novi Sad pošto o svemu tome nemaš pojma. Ne bi živeo ovde da znaš za bolje. Takvi kao ti i čine ovih tužnih 30-ak procenata izašlih na izbore. Menjaju demografsku sliku da bi nas preoblikovali u njihove primitivne forme. A madjarski smo uvek parlali i parlaćemo i dalje bez obzira što imamo prekodrince koji još ni srpski nisu naučili. Šta znaju ljudi iz šume o diplomatiji?
  • dobrivoje

    24.06.2020 12:23
    @Deco bežite odavde!
    Što da beže? da tebi ostave grad?
  • Mare

    24.06.2020 12:16
    Opa
    @Vojvosadjanin i urban
    Alo, ma Milan vam je u brk sve skresao...joj...istina ziva. Vasi pokusaji duhovitosti su sada jos mizerniji....lecite se ,,novosadjani,, haha. Milane, Zaječarsko od mene
  • Laloš

    24.06.2020 12:08
    To se kod nas žargonski kaže "Došli divlji oterali pitome". Ko nam je kriv kada od 1918. primamo na svakih 20-30 godina par stotina hiljada brđana,koji razbijaju pločice u kupatilima da im se koze ne bi izlomile, koje onda asimilujemo 40-50 godina. Tek u trećoj generaciji se urbanizuju. Znači za ove polednje treba još barem 25-30 godina da im stasa treća generacija.
  • biba

    24.06.2020 12:03
    @Slava Glogović
    Pa vi ste genijalni, iz iznošenja činjenica vi pronađoste napad! hahahaha Na koga ste vi besni pa dobio vam je vaš SNS sve i šta još hoćete, Krivo vam što ga mi ne volemo, e pa ljubav ne može da se kupi ni uceni!
  • Banatic

    24.06.2020 11:59
    bojkot
    Banatic je rekao NE bandi iz SNS!
    Zato su nam silovali telefone tokom izbornog dana, da izadjemo i glasamo jer im je mala izlaznost!
  • Deran

    24.06.2020 11:45
    Odgovor Slava Glogović
    Eto ja zivim u NS u Centru ,nisam u golubarniku,naprotiv,i nemam nista protiv ljudi koji zive van grada,,,,svako sebi organizuje zivot kako mu odgovara,,,,nisam visa klasa kako vi navodite,ali mislim da sam kulturniji od Vas ,bar na osnovu Vaseg komentara,,,,Mislim da ste iskomlpeksirani ,posto ocigledno imate neku svoju sliku o zivotu ljudi u gradu,koja se zasniva na nepostovanju razlicitosti,mrznji i zavisti prema njima,,,,proci ce Vam zivot u nepotrebnoj ostrascenosti
  • NS boy

    24.06.2020 11:43
    Pa kad..
    ..ovih na "O" ima k'o kusih pasa..još dobili iz matice naređenje da izađu i glasaju..treba im bojkotovati objekte na Futoškom putu, trgu Mladenaca..
  • Србин Бачван(ИН)

    24.06.2020 11:42
    Нова-стара градска власт имаће легалитет али неће имати легитимитет...кад немаш подршку 2/3 Новосађана питање колико то може трајати...видећемо...време пред нама ће то показати...
  • Nečuvena vlast!

    24.06.2020 11:40
    Podele previše govore o vlasti
    Vučić je doveo do strašnih podela stanovništva i međunarodne mržnje.

    Nikada ranije narod nije bio toliko podeljen po svakom pitanju i toliko se otvoreno prezirao.

    Najbolji opis za sns je reč ČISTI BEZOBRAZLUK !
  • Neobrazovan

    24.06.2020 11:37
    Glup i sakat
    Da sam obrazovan i urban mnoge komentare bih ovde razumeo. Ovako ne razumem ništa, osim namere da se na vrlo kulturan i urban način (posebno karakterističan za potomke nekih direktora i profesora, ali i doktora i inženjera, kojima je ostao samo stan koji nije okrečen 20 godina, ali je u urbanom delu grada) osporava ljudska vrednost i urušava dostojanstvo zbog adrese i političke orjentacije. Vaši preci mora da su vrlo ponosni na vas. Da li je i pravopis koji promovišete nešto novo, kulturno i urbano ili mi seljoberi opet nismo u trendu?
  • M

    24.06.2020 11:37
    Liman - urbana sredina koja je do pre nekoliko decenija bila mocvara, naseljena lalama, Bacvanima, Licanima, Hercegovcima... Ne zna se ko je bio urbaniji od njih. Danas njihova deca glume mega urbane i srame se svog porekla. Tragikomedija.
  • Srbija

    24.06.2020 11:37
    Стварно смо бједни...Шта нам политика и мржња ради.Ја живим на Детелинари,нисам како ви кажете урбани,дошао сам из Крајине,али нисам за Вучића,бојкотовао сам ове изборе.Гов... има и са оне и са ове стране Дрине.На жалост гласове за 2-3000 динара продају и наши и ваши(моји сте сви).Знам доста људи преко Дрине,који никад не би гласали за Вучића,и никад се не би понижавали за пар хиљада динара,али знам и оне који су рођени у Србији,и немају никаквих веза са прекодринским Србима,али продају свој глас.Сви смо ми иста гов..,која на жалост раде само против себе,и које је лако завадити.
  • Jova

    24.06.2020 11:34
    @Slava Glogović
    Jeli, a nisu glasali? A vi neusranci jeli sendviče i glasali. E tako se to radi i pobeđuje u utakmici u kojoj i usranci i neusranci zajedno gube i propadaju. Da pojasnim, da i Slava razume, "A jeli??? A je li???
  • @Slava Glogović

    24.06.2020 11:34
    O čemu vi uopšte pričate ?????
    Vi ste kanda ili dementni ili niste uopšte živeli u Srbiji 90 tih godina pa se ne sećate zaštoje narod koji je masovno bio protiv Miloševića bojkotovao izbore.

    Ljudi nisu prespavali izbore već su se putem društvenih mreža masovno dogovorili da ne izađu da bi pokazali da je narod sada u istoj situaciji kao što je bila 90tih sa Miloševićem.

    Nema tu šta da se polemiše kad je sve kristalno jasno.
  • Tinkerbell

    24.06.2020 11:33
    Intimno brijanje, podno grijanje, urbano, samo urbano...e Rambo dragi, da te nema trebalo bi te izmisliti.
  • VOX

    24.06.2020 11:32
    Srbija ima jedan jedini grad i to je Beograd koji ima sepcijalan status u drzavi koji gle cuda niko nijad nije nazivao separatistickom idejom. Sve ostalo su palanke. Ako Novi Sad nije za sebe sve ove godine uspeo da izboksuje da bude posebna jedinica a ne obicna opstina onda je to nas poraz. Ali naravno to nikom nije u interesu jer se glasovi najlakse kupuju u malim remote mestima. Sangaj kosta 20,000 eur recimo.
  • @Ekonomadjionicar

    24.06.2020 11:30
    Uhljeb
    Ne spominjete otelotvorenu teznju prosečnog javnog službenika Srbije da se za znatno više od šake eura pravi da radi (ispravka, ni ne mora da se pravi) sedeći sa još maksimalno jednim javnim službenikom maksimalno 8 sati dnevno u prijatno klimatizovanoj kancelariji (16C leti/30C zimi) i to kad se ne voza ličnim službenim vozilom u radno vreme obavljajući privatne obaveze (a van radnog vremena koristi vozilo kao privatno), gde se u vreme pandemije ni ne mora pojavljivati u kancelariji, a ipak dobija platu, gde nema potrebe za obnavljanjem ugovora sa agencijom, gde tehnologije ni ne postoje (takođe ne postoje nikakvi rokovi i norme). Ako se JP ikad i ugasi/privatizuje sleduju pozamašne otpremnine/akcije i plate minimum sledećih 6 meseci, plate se ne isplaćuju od subvencija nego su stalna i možda i najbitnija stavka u budžetu Republike?

    Ovo je samo znak da ste Vi jedan od tih javnih službenika kojima smetaju pokvareni motači kablova koji su se prodali za siću (jer nisu mogli da se uvale kao Vi).
  • @Milan

    24.06.2020 11:25
    Definicija urbanosti
    Izvin'te a ko je osnovao najčuveniji svetski festival Exit , ko je izborio da Novi Sad bude kulturna prestonca ?

    Rođeni u Novom Sadu sebe smatraju urbanim građanima, i to sa pravom.

    Velike su razlike u životnim pogledima i fokusu.

    Razlog zašto su njihovi preci pobegli sa sela je psihološka zaostalost, traćenje vremena na ogovaranje komšije umesto razvijanja sebe i svojih interesovanja.

    Urbanost ne označava toliko ko gde živi već ko se koliko bavi ličnim razvojem i onim što ga ispunjava i interesuje, umesto pakosti i zavidljivosti.

    To je omogućio grad jer su gradovi davali drastičnu veću kurtulnbu ponudu i time stvarali mnogo bolje ljude, što je osnovni razlog zašto su zapravo ljudi pobegli sa sela, a ne siromaštvo.

    Pogledajte film 'Biće skoro propast sveta' o seljačkom mentalitetu i kako je on postao destruktivan.

    Ne menja se lična kultura preko noći preseljenjem na selo ili u grad.

    Dakle reč urbanost se odnosi na kulturu a ne lokaciju stanovanja!
  • Ko je Ko

    24.06.2020 11:24
    Koliko matematičara....Pravi bojkot bi bio izadjite svi i zakruži sve....pa bi prosek bio 60% nevažećih listića...
    E tad se izbori moraju ponoviti...
  • a.c.a.b.

    24.06.2020 11:21
    mmxx
    treba glasanje uvesti pod obavezno kao recimo u Danskoj!a sta cete vi uraditi sa svojim glasom,to uopste nije bitno ali kao pun.gradjanin ove ili neke druge drzave morate izaci na izbore!zato stranke i koriste ovu letargiju uspavanost i nezainteresovanost u narodu i iz godine u godinu zadnjih 30 godina. a vi i dalje nastavite da se prepucavate ko je u pravu a ko u krivu.ko su 'seljaci' a ko su 'gradjani', 'dodjosi' itd.a buducnost prepustite nekom drugom..ja sam glasao
  • Buba

    24.06.2020 11:16
    bumbar
    Sa malo su i pobedili koliko su potrošili na pakete a neki su i plaćali 2000, 3000 budite ponosni do nogu ste potukli
  • Vesna

    24.06.2020 11:15
    Tipično srpski
    Delimo se, prebrojavamo, vredjamo, omalovazavamo... tipično srBski. Pogledajmo opoziciji to su radili svo vreme, jedni protiv drugih bez plana, programa, bez ideje šta i kako. S druge strane ekipa koja nas je iskenirala do poslednjeg gena i zna s kakvom stokom ima posla. I zna kako da nama ovakvim jadnim, bednim, priprostim(sa ili bez diplome, iz centra ili sa periferije svejedno) manipulisati. I to će raditi dok se ne promenimo. Lepo vam je Vučić rekao, morate se menjati, stoko!!!! Ili ce on i takvi vladati i ponižavati do poslednjeg Srbina!!!! Hallo, dajte programe, neokaljane, pametne ljude, osvestite, naučite, objasnite, probudite ovaj narod dok ima nade, ako nađe još ima?! Kakav Djilas, Jeremić..na bagru mora se drugačije...
  • Q

    24.06.2020 11:10
    anon
    male sredine i pokojnici sa spiskova nose svake izbore...nepisano pravilo u svakoj zemlji
  • Ćutanje

    24.06.2020 11:10
    Alarmantno
    Ćutanje ni u kom slučaju nije znak odobravanja.

    Izbori su pokazali da je preko 75 % narooda tj preko 3/4 protiv SNS-a !

    Čak i pored njihovih neviđenih pritisaka, laži i manipulacija.

    Skoro ceo narod je protiv SNS-a!

    Osim toga što za njih glasaju maloumni i slobini kriminalci.

    Vladavina SNS-a znači vladavina manjine najgorih !!!

    Pa Vučič je sam rekao da su mu profesori na faksu govorili da štreber !!!

    Štreber je čovek koji ništa ne razume !

    O kakvoij pobedi SNS-a mediji i komentatori pričaju ???

    SNS je izgubio ono što je ukrao, a imao ništa nije !!!
  • Nikola

    24.06.2020 11:06
    Sta je tu novo??
    Sta je tu novo od 1990?
    Radikali docekali svoje, glasaju za svoje.
    Osveta VII i VIII i IX i X...... ofanzive.
    Pepo Bandić & co.
  • mhm

    24.06.2020 11:02
    @/
    mani se pejica nego saberi koliko ljudi ima po prigradskim naseljima, ima jeftinih digitrona kod kineza
  • ЈАСНА

    24.06.2020 11:00
    Избори 21. јуна 2020.?. Да, било је то у држави напредњака на Балкану. Никада нећемо сазнати колико се гласача заразило сарс-корона вирусом у једном дану...
  • Liman

    24.06.2020 10:59
    @Kenedi
    Barbi bruko limanska, nekad si bio kul
  • Vučko Aleksić

    24.06.2020 10:56
    Bosna fosna
    Dok je "zema" kojima smeta ravnica, biće i prela u SNS-ovim redovima.
  • Marlon Brando

    24.06.2020 10:54
    **
    Zao mi je samo sto nije usla ona "Sasvim druga prica".. Smrc.. Onolika kolicina sentimenta i nostalgije, prosto dodjes i zaljubis se.
  • Vojvosadjan

    24.06.2020 10:37
    @Milan
    Milane jabuko, šta ima u Varešu? Jel Anka živa delijo? Jel stari i dalje miriše na Pino Silvestre? Aaaa uvek si bio vragolan. Pozdravi Macu Diskreciju kad je vidiš.
  • /

    24.06.2020 10:37
    /
    @mhm
    vec sam objasnio.
    pejicevi salasi sa njih 200 su kao odlucili-malo morgen.

    imas li vise doktora u prigradskim naseljima ili limanu?
    a svaki je u snsu
  • Matematičari

    24.06.2020 10:33
    Ne priznajemo pobedu SNS-a !
    Oni su možda, iz neznanja matematika ili potrebe lažiranja pobede, tražili proseke od procenata po glasačkim mestima, a ne računali procente na ukupnonim glasovima.

    a/b + c/d nije isto što i (a+c)/(b+d)

    Rezultat od 100% u pojedinim mestima je takođe dokaz zlostavljanja i manipulacije i treba snimiti film o tome da obiđe ceo svet.


    Upooomooooć , nećemeo SNS !!!
  • Slava Glogović

    24.06.2020 10:31
    Eto opet...
    A jeli??? Opet vam kriva sela u okolini URBANOJ ??? Pa ko vam je branio da izađete i glasate za koga hoete,nego je važno da sad pljujete po seoskim sredinama, kao da ste vi viša klasa??? Pa dokažite da niste obični spavači u tim vašim golubarnicima od stanova!!! Šta misliš ***LIMANCI*** Kao da su marsovci a ne usranci !!!
  • Uros

    24.06.2020 10:30
    @@PVB
    U snovima, te price su za manipulativnog Vodju.
  • Dejan

    24.06.2020 10:24
    Dil
    Zato je palma pokupio 52 sela oko jagodine, dovukao im vodu,asfalt i nesto struje, sva komplet seljana po automatizmu glasa za njega ! Deo interesnih ,,novosadjana,, glasa za njegovu stranku ovde na lokalu ! Sta onda ocekujete od fjutoga,kaca,vjeternika ? Ovde su elementarne poluge da bi grad Novi Sad opstao pokidane,ovde svako gleda svoj interes,svoju guzicu, nema tu boljeg kvaliteta zivota za obicnog gradjanina
  • Zoki

    24.06.2020 10:20
    Za legalizaciju nemalterisane kuće svako bi prodo dupe.
  • Krave na Salajci

    24.06.2020 10:17
    Cuj "urbano" i Novi Sad u istoj recenici, ahahah.
  • urbani

    24.06.2020 10:14
    vojvodjaner
    @Milane, srbendo urbana, molimo te da nam objasnis kako da postanemo urbani. Vidi sa da iz tebe isijava ta sveopsta obrazovanost, multikultularnost i naravno urbanost. Posto svi ovi dosljaci koje smo primili medju nas zadnjih 30 godina nisu uspeli jos sve da nas urbanizuju. Hvala unapred.
  • Ljubitelj

    24.06.2020 10:13
    Koliko je bilo ponistenih listica na gradskim izborima i koliko je DJB osvojio u Novom Sadu na parlamentarnim izborima? Hvala
  • /

    24.06.2020 10:13
    /
    k'o sto rekoh, nije ns samo liman.

    liman se vec uglavio u sns. ne brinite.
    prvo su snimali situaciju
  • Кенеди

    24.06.2020 10:01
    Ветерник
    Поштено смо вас развалили за викенд. Одо ја сад да не чека комша већ је упалио мешалцу изљевамо плочу
  • Ekonomadjionicar

    24.06.2020 09:56
    Pobeda motaca kablova ako se tako moze nazvati jeste nista drugo do otelotvorena i materijalizovana teznja proecnog gradjanina Srbije da za saku evra radi stojeci 10-12h dnevno, u plehanim halama na 40C gde se svi virusi i zaraze lako sire, gde se ugovori ne obnavljaju a potpisuju na 6 meseci, gde se tehnologija i firma presele iz Rumunije u Industrijsku Zonu Sever, ili iz Turkemnistana u Dzibuti za 7 radnih dana, onako kako se i subvencije potrose... ovo je samo znak da Srbin ne zeli nista bolje od ovoga niti mu je ista bolje od ovoga i potrebno, a plasim se da ni sam nije vredniji od toga.
  • Deco bežite odavde!

    24.06.2020 09:56
    Ipak je Caki u pravu,.
  • Prle

    24.06.2020 09:54
    Kukuuu
    I urbani plaću.
  • NS

    24.06.2020 09:53
    Bruka i sramota
    Po selima imaju bolji dogovor i organizaciju... obecaju penzionerski dom i pola sela da ce da radi u EPS-u i oni se polome....dovlace i zivo i poluzivo i mrtvo na izbore.... surovo ali realno.....a o profilu tih odabranih suvišno je i govoriti...dno dna! Takvi su i podobni jer kome jos treba neko ko misli svojom glavom...obrazovan je a pri tom ima obraz i karakter...ti su najveci neprijatelji ovog doba i uglavnom se vecina vec nalazi u inostranstvu a drugi deo planira da beži od ove propasti.
    Bruka i sramota za ove sektaše sns od kojih ne može više normalno da se živi i funkcioniše....
    Ne znam samo kako od sramote hodaju ulicama ove zemlje....bruka su i sramota svoje familije i naroda.


    A to sto su se veselili do rane zore uz satorsku pevaljku urlikali i vriskali...bahanalije pravili to je vec posebna dijagnoza i dno dna dokle ljudski rod moze nisko da padne.... raduju se obecanim mrvama i novim radnim mestima za koja su morali da se brukaju i ponizavaju prethodnih meseci i godina....SRAMOTNO!
  • Milo Madacky

    24.06.2020 09:50
    Hvala kisačani
    Ponosan sam na vas #LSV ;-) sada znam što nisam toliko glupav: rodjen sam u kisaču
  • Mare

    24.06.2020 09:48
    Eto
    @Milan
    Prijatelju svaka ti je na mestu, ali svaka....pogodio si sve u fulu...
  • SrBa

    24.06.2020 09:47
    Ti si
    @Milan
    Hoćeš da kažeš da si nam ti preko Drine doneo kulturu. Pa jeli ste go. na kada se osuše. E sada ćeš ti nama da sereš o kulturi. Pokrali šta ste stigli, kupili folc'ku, pa se sada kurčiš ko si i šta si. Ne shvataš da si bedan ali u glavi i da nećš dalje od onoga što si jeo kao mali.
  • Mula

    24.06.2020 09:46
    Hasan
    @Milan
    Idi prvo napravi nasip dole, da se u blatu ne udaviš. Ti ćeš nas da učiš. To što zubima kriviš armaturu ti je vrhunac pameti
  • Fredi Kruger

    24.06.2020 09:39
    Za gdina milana
    Urbanost je nivo svesti. Nivo kontanja života, društva, medija, psihologija svega.
    A ne to što ti spominješ bg, kokoške, guske i patke.
    Ljudi se dele na dobre i loše. Pod-podela je na ovce i ne-ovce
  • Lex

    24.06.2020 09:38
    U prigradskim naseljima zive srbi, patriote. Oni prepoznaju i znaju ko voli Srbiju. U sirem centru i centru, kada se odbiju podstanari, zna se ko zivi.
  • Pravi V

    24.06.2020 09:38
    Ja mogu da posvedocim za Novu Detelinaru za biracka mesta u srednjoj umetnickoj.... guzva ceo dan bila, ovde bojkota nije bilo! Bukvalno do pola 8 uvece je narod pristizao, mislim da su ta glasacka mesta imala i preko 60%....
  • Dalabu

    24.06.2020 09:35
    @Milan paripe (znaces sta znaci, iz tvojih je krajeva), ja sam rodjen u opstini Stari grad NS, gde i zivim citav zivot. Ako su tebe vijale patke i guske to je lepo, ali moras znati da ima i nas koji nismo uzivali u tome kao ti. Batali ti sta ko gde i kako, gledaj sebe i kupi pacija g***a!
  • White

    24.06.2020 09:34
    U 20.15,na nekim mestima u manjim sredinama,na birackom mestu red,javljeno da su stigli novci...
  • Neoplanta

    24.06.2020 09:32
    Pera24.06.2020 • 08:24
    Doneli su pobedu pod uslovom da je brojanje bilo posteno i da nije bilo manipulacija. Obzirom ko je na vlasti sumnjam da je bilo posteno.

    Nema sumnje da je bilo gomilu nepravilnosti, ali ono sto mene stvarno iznenadjuje je, da SNS, i pored potplacivanja, pretnji i obecanja, dobija samo 60% glasova, od 48% glasaca koji su "izasli" da glasaju, znaci ispod 25% glasackog tela! Kad ovde ubrojimo i onaj sumLJivi milioncic glasova, tj. razlika izmedju punoletnih gradjana koji dobijaju 100€ i onih koji imaju pravo glasa, sve postaje veooooooma mutno i ukazuje da naprednjaci imaju nogo manju podrsku od onog sto mi mislimo! Da nije tako, ne bi imali problem da oslobode medije, da odrze fer izbore, da idu na tv duele...!
  • damir021

    24.06.2020 09:26
    a grad nam vode sve urbani likovi iz centra NS i okoline...Vučević;Stojković,Jelić,Kružević,Egić...nema nikog iz tih mesta gde dobijaju najviše glasova.Pajseri neće nikada shvatiti da im otimaju!
  • Samo kazem

    24.06.2020 09:26
    Ne znam samo odakle vam ti netacni podatci. Npr preko 60% su bili Pejicevi salasi, Stepanovicevo, Stari Ledinci, Kac 1, Futog 2, Veternik 3. Dok su ispod 60%, a iznad 55% Kovilj, Cenej, Sangaj, Paragovo, Begec, Bukovac i Cenej. To je sto se tice izlaznosti.
  • @PVB

    24.06.2020 09:23
    Da si ti meni živ i zdrav, izlaznost na Bistrici je išla na BM 59 i preko 50%. Nema biračkog mesta ispod 45%. Rezultati su lako proverljivi.
  • Istina

    24.06.2020 09:19
    Nije bitno ko glasa...
    "Već ko broji glasove"! Davno je rekao Staljin!
    Saberite SVA prigradska naselja, gde nema više od 70 hiljada glasača, sa gradskim jezgrom koje ima tri puta više glasača?
    E sad, kad se to "zbroji" ispada preko 50%? Malo morgen!
  • mhm

    24.06.2020 09:17
    gde je sad kosa crta / da nam strucno tunaci kako prigradska naselja ne.odlucuju o vlasti. Ta silna zelja za sto vecim gradovima i prikljucenjem okolnih sela u sastav grada i dovode do toga.jer je npr. bg do lazarevca. Neka prave oni po svojim selima organe vlasti kakve hoce. Tamo ionako od crnih dzipova spasa nema.
  • xx

    24.06.2020 09:14
    Urbana masa bez parkinga.
  • feya

    24.06.2020 09:13
    I kada su bili radikali uvek su bili jaki u prigradskim naseljima. Tako su i osvojili Novi Sad prvi put. Grad ranije nikad nije bio privrzen njima. Ne racunajuci sada kada su na vlasti pa imaju pare, pritisak i uticaj...
  • Ana

    24.06.2020 09:10
    Urbani deo grada u Gradu Novom Sadu jednostavno, ne postoji. Sve je ovo jedna velika palanka.
  • Limanac

    24.06.2020 09:10
    Liman ostao liman. Bravo. A ovi sto kvare liman nije vam tu mesto...skorojevici
  • Jon Jones

    24.06.2020 08:59
    UFC
    Ispada da je Bojkot proizveo rezultat da gradom rukovode ljudi i privrednici koji gradjani naseg grada ne vole?! I sta se postiglo sa bojkotom??Nije se postiglo nista ni u gradu ni u pokrajini ni u drzavi.
  • Mr.M

    24.06.2020 08:58
    Naravno da će u prigradskim naseljima uzeti najviše glasova kad živimo u blatu i seremo u rupe...dođu izbori vrhovni posalje svoje emisare u naselje i obeca asvalt ako ulica glasa za njega ili postavi dve bandere i kaze postavljena rasveta...ja bih voleo da ima neki sajt gde mozemo kaciti slike ulica koje nisu za prvorodjenog cisto da uporedimo dobre i lose glasace kako prolaze...
    P.S.:za buducnost cemo lako jer je nemamo
  • Gadolaf

    24.06.2020 08:56
    Analiza
    Bilo bi interesantno pogledati korelaciju između izlaznosti i dostupnosti SBB-a.
  • Dokaz korupcije!

    24.06.2020 08:54
    Sns za položaj sve prodao!
    U prigradskim naseljima je SNS naselio bosance i druge imigrante kojima je poklonio dominaciju u razmenu za vladavinu sns-a.

    Ljudi rođeni ovde su žrtve kriminala vlasti a bojkot je zov za pomoć, pošto se demonstranti kažnjavaju a nezadovoljstvo ne prenosi ni u domace ni u inostrane medije.
  • Miodrag

    24.06.2020 08:46
    Banana drzava
    Sns Mafija kupovala glasove kao i uvek
  • Adamovićevo

    24.06.2020 08:41
    I šta nam to govori?
    Urbani deo grada je pustio da mu Stepanovićevo, Begeč, Budisava, Itd..odlučuje ko će da ga zastupa.
    Debilno, zar ne?
    Hoćemo li opet 4 godine da ćutimo, pa mesec-dva pred izbore da se nešto bunimo i onda bojkotujemo? I tako život prođe.
    Može li se urbani deo grada, koji je većinski deo, sada dogovoriti o svojim predstavnicima i spremati se za sledeće izbore?
    To je jedini način. Od kukanja nema vajde.
    Pamet u glavu ili odlazak iz zemlje. Trećeg nema.
  • Pcela

    24.06.2020 08:41
    Da je opozicija izasla slozno na jednoj listi imali bi 35% sto bi bio respektabilan rezultat. Prepusten im je grad na tcni ali sta je tu je. Sledi gerilska borba izvan institucija
  • Duki

    24.06.2020 08:40
    Te selendre treba odvojiti od grada i da posebno glasaju i sami se brukaju i prodaju!
  • Milan

    24.06.2020 08:28
    Urbano :)
    Urbani vojvodjaneri?
    Nista smesnije nisam procitao. Pa gde ovde imate urbanih ljudi?
    Vi se bre plasite Beograda i na slici kada ga vidite. Da vam mozda urbanost ne podizu ovi kamenjari iz Crne Gore sto gmizu po gradu i grickaju cackalice uz kafu?
    Vi ste, ali svi, odrasli uz miomirise obora i kokosinjaca, bezali od gusaka i pataka da vas ne gricnu za guzu a sada glumite urbane...
    Do duse, ovi grickaci kasicica su skakali sa kamena na kamen, bezali od poskoka i sarki...tako da na slicno dodje vaa urbanost.
    Ti su vam sada urbani, takvi vam pune trzne centre a vi, vidim, zaboraviste "miomirise" vaseg detinjstva...
    Budite srecni sto imate prekodrince na obodima vaseg sela, inace bi parlali madjarski sve u 16...
  • A

    24.06.2020 08:26
    Ko nije glasao, nema pravo da se buni. Od toliko lista, uvek se može izabrati najmanje loša. A prigradska naselja nisu nikakvo iznenađenje kad se infrastruktura gradi gradskim parama.
  • PVB

    24.06.2020 08:25
    Novo Naselje je na 41%. Nema biračkog mesta u OŠ "Prva Vojvođanska brigada" ispod 38%.
  • Aleksej

    24.06.2020 08:24
    Naslov
    Nalsov sve govori :) sve je jasno kao dan, samo nije jasno dokle cemo ovako :(
  • Pera

    24.06.2020 08:24
    Doneli su pobedu pod uslovom da je brojanje bilo posteno i da nije bilo manipulacija. Obzirom ko je na vlasti sumnjam da je bilo posteno.
  • Bombon

    24.06.2020 08:21
    Sve je jasno.
  • Buba

    24.06.2020 08:17
    Bumbar
    Da li je Bukovac deo Novog Sada
  • Nizina

    24.06.2020 08:15
    Selo grad
    Selo grad u glavi promaja u stomaku glad,
    Selo grad tako blizu a ipak daleko
    Krsni.momci sa sela bez kicme i morala
    Mora im pravi put pokazati gradska raja, jer ce uskoro biti ekonomskog belaja!
  • Anonimus

    24.06.2020 08:11
    Na izborima glasovi vrede isto, dakle glas univerzitetskog profesora iz najurbanijeg kvarta Novog Sada taman koliko i i glas šljakatora koji se prikriva u šupama po Veterniku.
  • Sve

    24.06.2020 08:10
    Je to
    Samo jedna velika prestava za ludi narod
  • matematičar

    24.06.2020 08:06
    Brat Xi
    Ako znamo da u prigradskim BM nije bilo nokakve ili skoro nikakve kontrole, onda Vam je i jasno zbog čega su rezultati ovakvi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna