Novi Sad
06.04.2021.
10:00 > 09:21
Pandemija korona virusa uticala je na čitav svet, pa tako i na tržište nekretnina. Neke promene su očekivane, ali pojedine iznenađuju i stručnjake u ovoj oblasti.
  • Neki tamo

    13.07.2021 13:25
    Cene prevelike
    Cene su nerealno velike u poredjenju sa primanjima. Osoba sa prosecnom zaradom mora da radi 16754 godina da ga otplati...strasno. Zivim u inostranstvu kada podelim primanja sa cenom stana cifra je mnogo povoljnija.
  • Ondrej

    25.06.2021 08:58
    Potraznju a samim tim i cene nekretnina odredjuje stanje zaposlenosti u toj konkretnoj oblasti gradu itd. Prema tome cene ce ici samo gore i to ne samo u Novom Sadu vec i u siroj okolini.
  • Miloš

    08.04.2021 19:31
    Kupio stan
    Samo kupac određuje cenu stana na tržištu, ne agencije i njihovi diletanti agenti koji odvale cene u oglasima i nikad ništa ne prodaju. Pratio sam neko vreme oglase, sve jedni te isti stanovi, sve ih agencije "prodaju" i ni jedna ne proda. Realizacija NULA! Ponudite ozbiljnom prodavcu da mu sutra prebacite pare na racun za realnu cenu stana, da vidite kako cene kvadrata padaju i kako su odjednom realne! Agencije prodaju maglu.
  • Dukedom

    08.04.2021 12:37
    Potpuno mi je neverovatno da je ova cena kvadrature u Ns i smatram da je naduvana cena.
    Zaista se radujem padu cene kvadrata kad prestane ovo veštačko održavanje cena. Ima gastrabajtera koji kupuju stanove ali ih nema u neograničenom količinama. Obično stanovništvo, nema te pare. Tačka.
  • Arhitekta

    07.04.2021 19:26
    Raspad

    Sacekajte par godina pa cemo pricati o stanovima u novogradnji ! Do tada sretno !

  • Steva

    07.04.2021 19:12
    Uh
    Ovo sve neki gradjevina botovi sad će da padnu cene.
  • Z

    07.04.2021 17:05
    @Vlada
    Majstore ti pises kao drugorazredna agencija,cuj "pozicioniran". Ti izgleda dugo prodajes svoj stan. Ovde je tema staro i novo,sa visokim cenama! Dali imas centralnu klimu,mermer i podno grejanje,prvoklasnu senzorsku sanitariju i kuhinju,stolarija alu a ne pvc,troskovi su ti ko da zivis u kuci? Pa normalno fa nemas i niko ti nejce dati to sto trazis! Svako ko ima novca gore nabrojano gleda majstore a ne Limansku starudiju od pola veka! Onaj ko hoce u starom da uziva kupuje u Dunavskoj,Zmaj Jovinoj! Bice Liman prava enklava za 10 godina kada ga migranti nasele!?.
  • Mile

    07.04.2021 13:07
    Mile
    Čitam ova glupa prepucavanja i neverujem. Prvo onaj ko ima novca pregovara direktno sa investitorom,zašto bih plaćao nekom proviziju? A drugo ljudi zar nevidite i osećate daje život poskupeo!? Od nekog pojeftinjenja nema ništa,dosta ljudi se doselilo u NS i samim tim porasla je potražnja za nekretninama! Odakle novci a koga to briga zar ne! Svakom je svoja nekretnina najbolja i najskuplja ali u realnosti vredi,koliko je tražena! Hvala.
  • Bojan

    07.04.2021 10:51
    @Steva/Žak/Mire/Tasa

    Agencije za prodaju stanova su stvarno pale na niske grane kad:
    a) zapošljavaju ekipu koja jedva ume da nabode rečenicu
    b) tripuju da će ubediti ljude u kvalitet kljakave novogradnje ovakvim komentarima.

  • Vlada

    07.04.2021 10:42
    @Z
    Malo šta na Limanima možeš naći ispod 1300-1500 e/kvm. Ako ti ne možeš da dobiješ toliko onda ti je stan verovatno loše pozicioniran, ili je baš u lošem stanju. Ako si svoj životni prostor dobro održavao nema šta da ga maskiraš, ako nisi, džabe ti je - samo renoviranje pomaže.
  • Lola

    07.04.2021 10:21
    @Pasce cena
    I ja razmišljam slično kao vi... Dodatak vašem komentaru - za neke građevinske firme znam da od početka do kraja gradnje drže istu cenu m2. Dakle, ukinuli su ono da je cena u predugovaranju i na početku izgradnje -niža. Dakle, stigli smo do vrhunca besmisla i bahaćenja. To će dodatno ubrzati pad cena stanova.
  • Steva

    07.04.2021 09:11
    Slazem se @Žak@Mire
    Slazem se sa njihovim komentarima jer su tacni i realni. E sto meni neide to u prilog toje moj problem? Koce meni dati novce za stan koji je star 40godina? Stvarno se sada kvalitetno gradi i vecinu nije briga vise skola,zelenilo,igraliste jer svi imaju kola i traze moderne stanove. To je nekada bilo....vreme nas pregazilo dragi moji Limanci! Novi sugradjani,nova pravila i nezovu nas bez veze dasmo enklava! Svako u zivotu ima svojih pet minuta mismo ih potrosili sada trose drugi,treci..itd. Takav je zivot,hvala Titu na svemu sto imam da nije bilo njega mnogi od nas nebi imali nista! Treba biti realan,posten i iskren. Hvala.
  • Tasa

    07.04.2021 08:56
    Tasa
    Mnogi su bili ušuškani kao i ja i nisu razmišljali o trgovini. Sada pod starost sam naučio da je ceo život trgovina i treba pratiti vreme. Deca traže svoje a ja ostao u osamdesetima,ušuškan u glavi a prazni džepovi. Imam dva stana koje sa naslednim putem dobijo i verujtemi nemogu daih prodam po ceni koja meni odgovara. Hteo sam da kupim neki plac kako bih izradio dve manje kuće za sebe i decu. Nema ot toga ništa niti placa a kamoli da novčano to pokrijes,sve je jako poskupelo,Telep,Adice,Petrovaradin,Klisa..ma ništa sve je preskupo. Dabih kupio jedan stan u novoj gradnji treba da prodam ova dva stana i toje samoubistvo. Ima zaista dosta ponuda,u zavisnosti koliko imate novca,ako tražite kvalitetno,parking,igraliste...gde su bile trščare u tim zgradam ima sve to. Bili smo videli i ušli u neki vid depresije. Sada sedim i čekam a ni sam neznam sta a vreme prolazi.
  • Z

    07.04.2021 08:22
    Z
    Mnogi ovde kritikuju nove stanove a nevidim razlog? Moj stan na limanu 4 je pre nekoliko godina dosta vredeo a sada mogu dobiti maksimalno 1250eura po kvadratu i to dasam sretan ako neko nazove! Veliki troskovi starost preko 30 godina koliko god ulepsavali i maskirali sgrafu nevredi! Cerka mi zivi u novoj galensovij zgradi i zaista je sve pod konac. Na sve se mislilo i nije se stedelo na materijalu ko sto po komentarima neki pisu. Ljudi treba nekom prodati stan u danasnje vreme! Taj koji kupuje trazi i dlaku u jajetu dabi vam ostavio pare! Meni je sada krivo sto se nisam na vreme otarasio ovog stana jer sam kao i vecina mislio dace uvek mnogo vredeti. Novo vreme nova pravila i cene! Secam se kada sam se uselio u svoj stan bijo sam iznad svih kao i vecina a sada sam jedva srednje zalosna sredina. Ako neverujete udjite u nove zgrade i nejcete verovati kako su napravljene.
  • @U

    06.04.2021 22:04
    Koje su lokacije tih novih stanova, pitam zbog igralista i parkinga ?
  • Uroš

    06.04.2021 21:54
    @U
    Pročitajte bajke ovog U.
    Prodao zemlju i kupio nekoliko stanova(novih) i gradi kuću.
    Kao i ti i ja "svatam" da previše lepo izmišljaš, ali uzalud. U agenciji za nekretnine "nećeš se leba najesti", traži drugi posao
  • @U

    06.04.2021 21:25
    Haha jel ti to sam sa sobom pricas? Odaju te iste pravopisne greske, ko_ih ti je pun sastav.
  • Pasce cena

    06.04.2021 21:21
    Trenutno u NS i BG ima dve vrste ulagaca u stanove. Oni sto kupuju za izdavanje i oni sto kupuju u gradnji da bi skuplje prodali kad se zavrsi. Ovi drugi oglasavaju posle taj stan kao stan iz kompenzacije da bi izbegli porez, jer se stan jos uvek vodi na investitora. Otuda puno neuseljenih, a prodatih stanova. Dokle ce oni moci da ih drze tako neuseljene, videcemo.
  • Vesko

    06.04.2021 21:04
    @U
    Hahahahaha.... Kralju! Pa jel moguce da ovaj mentolski narod poveruje u tvoj sastav iz 3 razreda osnovne skole?

    Bilo bi lepo kada bi stao u ogledao i pogledao sebe u lice, jer ovakve stvari moze da naprica samo neko sa obrazom debelim kao djon.
  • Lola

    06.04.2021 19:55
    @U
    Hahahaha neverovatno koliko se građevinskih botova i "dobro obaveštenih" zagovornika nove gradnje javlja!
    Kako si samo manipulatorski opisao "situaciju u starim zgradama"! Kao memla, kao stašan komšiluk hahaha Šta su ti radili? Jesu li ti nokte čupali?!
    Gari, ja živim u 14 godina staroj zgradi, koja je potpuno zidana od cigle, pregradni zidovi (i u stanu, i između stanova) su debeli 25 cm (puna cigla)! Ja komšije NE ČUJEM UOPŠTE! KAO DA ŽIVIM U KUĆI! Takav ugođaj u novim stanovima nikad nećeš imati, jer se sve zidaju na isti način - betonska konsktukcija, popunjena blokovima. I beton i ti blokovi prenose zvuk, nikad mir nećeš imati. Džabe ti italijanska keramika i neki portir!
  • Dijaspora6

    06.04.2021 18:25
    Ludilo ne poznaje kontinente
    Živim u Kanadi. I ovde je u toku panično kupovanje stanova i kuća po astronomskim cenama. Zašto baš sada u doba pandemije nije jasno. Sve to me podseća na ekonomsku krizu u Jugoslaviji, osamdesetih i devedesetih godina kada su svi kukali na cene hleba i mleka, ali ako neko ponudi 100 marona na prodaju, bar deset njih se javi.
  • Boban

    06.04.2021 17:59
    Dezinformacija
    @Ivan
    Čisto da te obavestim iz prve ruke, Galens nema niti jedan neprodat stan što zida u Novom Sadu.
    Bio pre neki dan sa suprugom da se raspitam.
    Na našu žalost, sve se rasproda u temeljima.
  • Radnik

    06.04.2021 17:40
    Srbija
    Šta lupate,pa gde u Evropi možete kupiti nov stan za 1500€ po kvadratu gde je plata minimum 2000€.
  • попара

    06.04.2021 17:36
    @Stevica
    Da li ste razmisljali o B. Petrovcu, uredjeno selo sa malo duha srednje Evrope, ili Rumenci, ako vam se vise dopada taj bosanchero-dirty fazon.
  • Štrand

    06.04.2021 17:15
    Luksuz
    Prodajem kako neko rece krs od stana na Limanskom carstvu za 300.000 funti..ko kupi dobije kao poklon poslugu iz Watforda..batler,kapućino kuvaricu,sobaricu sa rolkom..4 terase sa pogledom na Tihi okean ..
  • U

    06.04.2021 17:12
    @Žak
    Moram se sloziti sa vasim izlaganjem jer sam iz svog dzepa iskusio starogradnju! Elem pre par godina prodajem zemlju jednoj firmi i dolazim za mene do ogromnog novca. Kao porodican covek normalno razmisljam da obezbedim porodicu. Zalecem se i kupujem prvo jedan stan u staro gradnji i tada vidim dasam jako pogresio! Ogromni troskovi,komsiluk sumnjicav gledajute kao dasi im oteo nesto,miris memle,itd. Jedva sam prodao taj stan za manje novca samo da pobegnem iz te zgrade. Sada imam nekoliko stanova u novim zgradama i plac gde zavrsavam kucu. Verujte mi troskovi su zaista minimalni sve je novo i cisto a komsiluk predivan. Da napomenem da u zgradi u kojoj posedujem dva stana postoji portir,gde nemoze svako davas cima i uznemirava! Ali to je za ljude koji su dosli do veceg novca i ulozili u nesto sto ceim se isplatiti i za zivot i za trgovinu! Novo je novo a razlika je zaista ogromna. Vecina koji kritikuju novogradnju su stanovnici Limana,Naselja i zgrada jos iz vreme socijalizma i svatam njihov revolt jer im cene padaju ili stagniraju! Ali njihova deca pa i oni sami bi vrlo rado preselilo u novo,lepse,bolje,sigurnije! Hvala.
  • Ime

    06.04.2021 17:06
    Nisam robot
    Srbija = Beograd i Novi Sad.
  • U

    06.04.2021 17:04
    @Žak
    Moram se sloziti sa vasim izlaganjem jer sam iz svog dzepa iskusio starogradnju! Elem pre par godina prodajem zemlju jednoj firmi i dolazim za mene do ogromnog novca. Kao porodican covek normalno razmisljam da obezbedim porodicu. Zalecem se i kupujem prvo jedan stan u staro gradnji i tada vidim dasam jako pogresio! Ogromni troskovi,komsiluk sumnjicav gledajute kao dasi im oteo nesto,miris memle,itd. Jedva sam prodao taj stan za manje novca samo da pobegnem iz te zgrade. Sada imam nekoliko stanova u novim zgradama i plac gde zavrsavam kucu. Verujte mi troskovi su zaista minimalni sve je novo i cisto a komsiluk predivan. Da napomenem da u zgradi u kojoj posedujem dva stana postoji portir,gde nemoze svako davas cima i uznemirava! Ali to je za ljude koji su dosli do veceg novca i ulozili u nesto sto ceim se isplatiti i za zivot i za trgovinu! Novo je novo a razlika je zaista ogromna. Vecina koji kritikuju novogradnju su stanovnici Limana,Naselja i zgrada jos iz vreme socijalizma i svatam njihov revolt jer im cene padaju ili stagniraju! Ali njihova deca pa i oni sami bi vrlo rado preselilo u novo,lepse,bolje,sigurnije! Hvala.
  • realno

    06.04.2021 17:01
    Žak i Mire= Vulini
    Slaba kamuflaža "koi". hahahaha
  • Pike

    06.04.2021 16:48
    Novi Sad to je naš grad
  • Pavle

    06.04.2021 16:34
    Još500 godina pa stan od plate
    Kupio sam dve kući i stan baš povoljno u zadnjih godinu dana. Šalim se, niti sam krao niti nasledio, znači ima da se podstanarišem i dalje.
  • Nana

    06.04.2021 15:46
    @BoeserWolf
    Danas sam saznala da su u jednoj firmi sa kojom sarađujemo plate smanjene u proseku za oko 20%. Obrazloženje je da se radi online. Rekli su mi da su jos neke firme to isto uradile. Pa vi sad vidite da li ide kriza ili ne, da li se peru pare ili ne, da li se može raditi i iz okoline ili baš mora iz katastarske opstine 1 i 2. Inače te kolege imaju stambeni kredit, računali su da će imati stabilne i prosperitetne poslove sledećih 20 godina.
  • Stevica

    06.04.2021 15:26
    @Danilo
    Svaka cast i tebi i rodbini, super ste prosli.
    Ja obidjoh sve agencije, prepesacih sve ulice po Telepu u potrazi za kucama koje nisu oglasene, ali bez uspeha da za neke razumne novce nadjem nesto solidno.
    Pre mesec-dva mi je jedna baka u poznim godinama trazila 250.000e za spratnu kucu sa malim placem u J. Popovica.
    Ako ti nije mrsko, pomagaj i napisi kako ste vi uspeli da pronadjete povoljne nekretnine.
  • Alex

    06.04.2021 15:23
    Prvom prilikom kada majstor (voda, struja, keramika, fasada) bude shvatio da stan koji dobija u kompenzaciji za 1800e, može da proda po realnih 1000e, sve će krenuti nizbrdo.
  • pera

    06.04.2021 14:49
    LUKSUZ
    Te lift u stan, te basta na terasi, te parking mesta.
    Kucu koja se raspala jer nisi u nju imao dinar da ulozis prodas sa jos nekom zemljom da bi kupio LUKSUZAN stan + platio mesto za auto + platio terasu ko da je soba u gradu u kome nemas priliku da zaradis novac koji bi ti dozvolio da to sto si kupio i odrzavas.
  • Milorad

    06.04.2021 14:47
    Ja samo hocu da pitam.
    Oklen pare??
  • Chris

    06.04.2021 14:26
    @Zak i @Mire
    Nisam znao da postoje i gradjevinski botovi. Sta oni dobijaju umesto sendvica?
  • Limanac

    06.04.2021 14:10
    Bio kolega sa posla da pogleda neki stan u novogradnji na bulevaru Evrope. Usao u stan i skontao da je pregradni zid izmedju njega i komsije od rigips ploca, i sad to kosta 1400evra.
  • @Mire

    06.04.2021 14:10
    Mozak ti je jos ostao u kuci s okucnicom. Ne bih u zivotu kupila stan u novogradnji. Skupljam ustedjevinu i merkam kad ce neko da prodaje svoj krs na limanima, koji cu da doteram za male novce po svojoj meri. Bonus je sto na ulici i oko zgrade gledam kulturne gradske fizionomije, umesto izbezumljenih buva koje (koi, pardon) su iz opanaka usle u cipele.
  • Šta nije jasno

    06.04.2021 14:08
    Dokle god smo mi ovce i dozvoljavamo investitorima da nas šišaju, šišaće nas. Kada bi se mi dozvali pameti i prestali da kupujemo po ovim nerealnim cenama, oni bi morali da snize cene inače bi pukli zbog neprodatih stanova. Dakle, javni bojkot, jedino rešenje!
  • Miaa

    06.04.2021 14:07
    Kvantitet bez kvaliteta!
    Ljudi koji žive u ovom gradu svakodnevno gledaju kako se gradi, a gradi se nekvalitetno - štedi se na bazi i zidanju objekta, kasnije malo napucaju objekat boljom keramikom i parketom. I to je to. I onda dobiješ vizuelno lep stan, a zidovi kao papir! Čuješ šta pričaju komšije u svojim stanovima, i pored, i iznad i ispod.
    Zemljotresi tresu svuda okolo, srećom Novi Sad nije bio pogođen, ali ne mogu da se ne zapitam šta bi sa svim tim novim zgradama bilo kad bi se desio?! Koji je procenat investitora koji je ispoštovao standarde gradnje za zaštitu od zemljotresa, npr?!
    U Japanu je nedavno bio zemljitres od 7 stepeni i nije bilo štete, jer poštuju striktne standarde gradnje. Šta bi se u sličnoj situaciji desilo ovde?!
  • BoeserWolf

    06.04.2021 13:58
    @Novosadjanka
    Vi se onda preselite u Ruski Krstur pa zivite online
  • g pen

    06.04.2021 13:56
    .ovno od stanova.
  • Telep

    06.04.2021 13:49
    Тамно сива зона
    Ово је само показатељ да цене некретнина немају везе са реалним стањем у привреди Србије.
  • NS

    06.04.2021 13:48
    real estate botovi
    @Žak @Mire slobodno napišite u potpisu komentara za koju agenciju za nekretnine radite. Providno je bre mnogo. :)
  • Ivan

    06.04.2021 13:40
    @Žak
    ...izgleada da si veliki strucnjak, a u biti nemas pojma..Kazes plate male, a cene visoke-pa ko onda i od cega kupuje.Kao prvo, zaradjuju po kvm abnormalno, duplo pa i vise, pa su zbog toga dobavljaci digli cene betona, armature,stakla...sa padom cene,i ovo ide dole.Plocice,parket nikada jeftiniji,sta kazes na to....da se ne bi nastavljao sa tobom, ovo je kao i na svim online sajtovima, zadnjih 10 dana najplaćeniji clanak....stala im je prodaja,pokušavaju na ovaj nacin da stvore paniku,kako bi se Jos neko zaleteo.Pa taj Galens ima preko 150 neprodatih stanova,ali je na projektnom finansiranju od Banke pa mu ne gori.....ali pustice Banka te stanove da oslobodi kapital
  • комша

    06.04.2021 13:37
    Ја тражим неку кућу на селу до 30км од НС. Кад нађем нешто што ми одговара оде стан на продају. Мука ми је од овог града више у шта су га претворили инвеститори и багра која га води. Бука, прљавштина, смеће, све гори народ, гужва, загађење итд...
  • Lola

    06.04.2021 13:27
    @Žak @Mire
    Hahaha Žak i Mire se polomiše da ubede ljude kako je novogradnja super-mega-giga-turbo! A toliko su neubedljivi! To su neki zaposleni u prodajnom sektoru građevinskih firmi, dobili zadatak da komentarišu tekst. Ljudi koji žive u ovom gradu svakodnevno gledaju kako se gradi, a gradi se nekvalitetno - štedi se na bazi i zidanju objekta, kasnije malo napucaju objekat boljom keramikom i parketom. I to je to. I onda dobiješ vizuelno lep stan, a zidovi kao papir! Čuješ šta pričaju komšije u svojim stanovima, i pored, i iznad i ispod.
    Zemljotresi tresu svuda okolo, srećom Novi Sad nije bio pogođen, ali ne mogu da se ne zapitam šta bi sa svim tim novim zgradama bilo kad bi se desio?! Koji je procenat investitora koji je ispoštovao standarde gradnje za zaštitu od zemljotresa, npr?!
    U Japanu je nedavno bio zemljitres od 7 stepeni i nije bilo štete, jer poštuju striktne standarde gradnje. Šta bi se u sličnoj situaciji desilo ovde?!
  • Đura

    06.04.2021 13:18
    Pranje para. Zato cene ne padaju već rastu. Puno nelegalno stečenog novca.
  • Avala

    06.04.2021 13:10
    Kad se prekine dotok narko evra u gradjevinski sektor tada ce I cene da padaju..
  • ××

    06.04.2021 13:05
    Zbog seljaka koji dolaze treba dici kvadrat na 3500 .
  • miki

    06.04.2021 13:01
    Najskuplja cena stana na bulevaru evrope?? U d**e svemira hahah ite, molim vas... ite dodjavola. Poremetio vam je onaj nesretnik mozgove, nepovratno.
  • Danilo

    06.04.2021 13:01
    Strpljenja
    @Stevica
    Zet i sestra kupili kucu iza Minakve krajem godine, 220 kvadrata na dve etaze, 130K evra, nema potreba za ulaganjem.

    Kum kupio iza crkve na Telepu dve ulice, pocetkom ove godine, kuca 100 kvadrata prizemna, za 70K evra.

    Ja kupih u Branka Ilica kucu polovinom prosle godine od 100 kvm u osnovi, sa nesredjenim spratom, centralno grejanje, dvoriste, za 90K evra.

    Morate malo bolje da se raspitate.

    E sad
  • K

    06.04.2021 12:57
    Prodali sve na selu i zive u stanovima od 40, 50 kvm sa decom.
    Teska sirotinja danas zivi u NS.
  • Novosadjanka

    06.04.2021 12:33
    Glupost
    Kao sto student moze online da prati predavanja tako i zaposleni moze online da radi odakle god hoce, bice uskoro i redefinisanja trzista prodaje stanova kao sto je i kod izdavanja. Ne zalecite se, uskoro ce se kupovati u kesu za manje para.
  • X

    06.04.2021 12:29
    X
    A staste mislili...ocete kvalitetno,moderno...za 1000e. Toga nema niti ce biti! Kupuje onaj ko ima uvek bilo i bice. Nisu svi kriminalci koji kupuju stanove,kola...40%gradjana cuva novce od raznih prodaja,nasledstva i ulaze u nekretnine jer je sigurnije nego u bilo koju banku. Sto luksuzniji stan,zgrada veca zarada i vrednost! U ostalom koliko para toliko i muzike. Slazem se da je dosta skupo obzirom na primanja gradjana ali za svaciji dzep ima nesto dase kupi!
  • DonJuan

    06.04.2021 12:29
    Zemlja dembelija.
  • Nebojša

    06.04.2021 12:19
    Inflacija EUR
    U EU je inflacija, sve cene su skocile od 5% do 10%.
    Drugo sve vise je uposlenih koji mogu da podignu kredit jer su plate u EUR vece.
    Mada cena poslovnih prostora je niska a uvrk je bila veca od cene stanova i to u sirovom stanju.
    Imam lokal na Novom naselju 45,86m2 i za cenu 872 EUR tesko ke naci kupca iako je cena povoljna sto govori da je privatni biznos rizican i da ga nema.
  • Mire

    06.04.2021 12:11
    Mire
    Ja sam prodao pre par meseci kucu sa okucnicom i deo parcele za pristojne novce. Kuca je bila u polu rusevnom stanju i sano koje imao novac imao je racunicu da to kupi. Tim novcem sam kupio dva veca stana u novogradnji u uzem centru grada. Jako sam se dvoumio sta raditi kupiti ili cekati. Videvsi da cene stalno rastu bar u novogradnji odlucio sam da kupim dva stana za sebe i sina. Mogu samo napisati dasam prezadovoljan izgradnjom i luksuzom kao i ekonomicnosti. Neplacam grejanje jer je cela zgrada na pumpama zimi greje a leti hladi. Terase su kao dvorista sa zelenilom i dva parking mesta ispod zgrade. Enterijer je kao iz nekog stranog casopisa i nezalim ni jedan euro koji sam platio jer sad ovog momenta dobijam 2000eura po m2. Jos da dodam da liftom ulazis u stan! Uporedjujuci staru i novu gradnju nemogu se meriti po nicemu. Obicna zabluda i stereotip daje stara gradnja kvalitetnija od nove! Svima koi su u mogucnosti bi preporucio novu gradnju ne stario od tri godine. Luksuzno i kvalitetno cete ziveti i nejcete izgubiti ni euro jos cete zaraditi ako se odlucite da jednog dana prodate.
  • Stevica

    06.04.2021 12:00
    Zlatan kvadrat
    Pre tri godine sam imao opciju da prodam renoviran stan na Naselju od 86kvm i da za taj novac mogu da kupim odlicnu kucu u prigradskom naselju, dobru na Adicama ili manju kucu na npr. Telepu.
    Sada sam prodao isti stan, ali za taj novac mogu da kupim plac na dupetu od Festera. Na Veterniku nema useljive kuce bez 150.000e, a na Telepu supe za rusenje kostaju isto toliko.

    Odakle toliko para, ne znam. Agenti mi kazu da se vecina tih kuca prodaje za kes lovu.
  • rale

    06.04.2021 11:57
    Uz ove cene periferije Beograda su sasvim solidne alternative. Jeste Beograd gužva i haos ali ponuda poslova je višestruko veća a i samim tim i zarada. Novi Sad postaje prenaseljen, prašnjav grad, bučan i neprijatan.
  • Lola

    06.04.2021 11:56
    Balon...
    Zato što se sve drži napumpano... A objašnjenje... Dovoljne su izjave političara iz vlasti - da građevinska industrija ne sme stati, jer od toga zavisi stopa rasta ekonomije...
    A građevinska industrija nema interesa da gradi ako cene nekretnina padaju...
  • Žak

    06.04.2021 11:54
    Žak
    Normalno da cene stanova skaču i nema nista od pojeftinjenja ako se neko tome nada! Sve je poskupelo od hrane,materijala,goriva,poreza do sahrane! Zbog kovida rentiranje stagnira ali čim se smiri kovid i krene turizam i rentiranje ide gore! Matematika je jednostavna plate niske a troškovi evropski u toj kombinaciji prodaje jeftino samo onaj kome je voda do usta. A drugo gradnja je zaista na svetskom nivou ma šta ko mislio zgrade koje se grade pariraju svetskim standardima pa i više! Ovo ćevam svako potvrditi koje živeo u inostranstvu ili nekog tamo ima. Nije ovo vise 2005,8,10 kada se gradilo ofrlje,kupac koi ima novca odlučise za novu gradnju jer dok uloži u staru gradnju izađe ga skuplje i nejće dobiti taj luksuz. Sada kupis stan i samo uložiš u namestaj jer kuhinju,toalet...itd,dobijas po zahtevu i želji po ceni koja je uračunata u cenu stana,plus parking mesti!
  • Žak

    06.04.2021 11:53
    Žak
    Normalno da cene stanova skaču i nema nista od pojeftinjenja ako se neko tome nada! Sve je poskupelo od hrane,materijala,goriva,poreza do sahrane! Zbog kovida rentiranje stagnira ali čim se smiri kovid i krene turizam i rentiranje ide gore! Matematika je jednostavna plate niske a troškovi evropski u toj kombinaciji prodaje jeftino samo onaj kome je voda do usta. A drugo gradnja je zaista na svetskom nivou ma šta ko mislio zgrade koje se grade pariraju svetskim standardima pa i više! Ovo ćevam svako potvrditi koje živeo u inostranstvu ili nekog tamo ima. Nije ovo vise 2005,8,10 kada se gradilo ofrlje,kupac koi ima novca odlučise za novu gradnju jer dok uloži u staru gradnju izađe ga skuplje i nejće dobiti taj luksuz. Sada kupis stan i samo uložiš u namestaj jer kuhinju,toalet...itd,dobijas po zahtevu i želji po ceni koja je uračunata u cenu stana,plus parking mesti!
  • Vidosava

    06.04.2021 11:48
    Sve je jeasno
    Ubrzano se gradi jer se ubrzano pere. Još malo pa će se izgleda zavrnuti slavine pa je zato takav bum.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna