Autor: Tanjug

Novi Sad
01.02.2022.
18:14
Cena povratne karte brzim vozom koji će saobraćati od Novog Sada do Beograda biće 1.600 dinara, a u jednom pravcu 1.000 dinara.

Komentari 163

  • Milivoje Vatrogasac

    04.04.2022 23:20
    Brzi voz
    Mislim da je dobro da postoji ponuda, pa kome šta odgovara. Trenutno je brzi voz atrakcija kao gondola na Zlatiboru. I mislim da je i dobro i lepo što imamo tako nešto i što povezuje ova naša dva najveća grada. Bilo bi lepo da se tako povežemo sa Nišem, Skopljem i Solunom, Sarajevom i Podgoricom.
  • Budimir Trajković

    19.03.2022 13:36
    E moj Sokole!!!
    Petočlana porodica moze da ide kolima u Beograd stigne za 35-45 minuta svrati na jedan lep ručak, odveze se tačno do mesta ne samo do Ž. stanice, da se vrati u Novi Sad, kupi nešto za večeru. Sve to za pet povratnih karata po 1600 dinara.Naš soko nas vozi od ispred zgrade tačno do odredišta za mnogo manje para.
  • Jakoje

    18.03.2022 11:37
    Naprdasi kojima sve smeta.
    Svi ovi naprdaši kojima sve smeta šta rade u Srbiji. Piči bre bagro iz Srbije i pustite nas da zivimo svoj zivot.
  • Savo

    12.03.2022 13:30
    He he
    Po nekim komentarima i džaba da je i još kusura da ima ne bi valjalo.
    Pa kome smeta nek se snadje drugim prevozom. Hehe!
  • Lala

    08.03.2022 15:37
    Nimi je na ruku ovaj voz. Al cu ipak nesto da kazem. Peking-Sangaj 1318km, brzina oko 350km/h, 84$.
    Novi Sad-Beograd 71km, brzina 200km/h, 1000rsd.
    Tolko.
    Fala!
  • Zoran

    06.03.2022 13:35
    Sramota velika
    Budimpešta-Bratislava,povratna karta 13 evra. Preko 200 km udaljenost i plate duplo veće. Toliko o brigi za ljude
  • Bogdan

    06.03.2022 09:25
    U polasku kasni 30 godina
    Do pocetka velikih radova na pruzi NS - BG putovao sam na posao svaki dan
    a mesecna karta je bila oko 6000 dinara !
    Molim nadlezne da vrate onaj voz i one cene.
  • Glavnik Jasna

    18.02.2022 10:13
    Cena karte
    Pa preterate sa cenom. Ja sa oko 30000 hiljada plate opet mogu da ZABORAVIM brzi voz. BRUKA!!!!!!
  • Razum

    06.02.2022 21:27
    1600rsd
    Taman se radovali da se provozamo sa detetom do Novog Sada i uzivamo u voznji ali realno cena karte , kada ide porodica je bas mnogo … pa nemamo mi taj standard
  • 021

    05.02.2022 21:41
    ...
    A pasoska kontrola na ulazu u voz ili na izlazu iz voza?
  • Jerrey

    05.02.2022 02:44
    Kolko ce biti u onome sa.vise zaustavljanja? Interesuje me konkretno do zemuna, zbog aerodroma. Povratna karta od 1.200 bi bila OK.
  • Novosađan

    04.02.2022 16:23
    @Novosađanin u Bgd
    “….da se za manje od sat vremena stigne od Novog Sada do Vukovog spomenika.”

    Pa samo od NS do Beške, vozu je trebalo pola sata, a ne sa presedanjem do Vukovog spomenika za sat vremena?!?!?

    Brzo na jedno presabiranje!

    P.S. Nisi ti nikakav stanovnik Novog Sada, jer Novosađani ne pišu za sebe “Novosađanin”.
  • Novosađanin u Bgd

    04.02.2022 13:28
    @Novosađan
    Saberite se Vi i pročitajte sve ponovo. Napisao sam da sam se 2010. vozio BG vozom, a ne brzim vozom Novi Sad - Beograd. Napisao sam i da na Novom Beogradu može na istom peronu da se preseda sa voza Beograd - Novi Sad na BG voz do Autokomande, Vukovog spomenika itd. i da se za manje od sat vremena stigne od Novog Sada do Vukovog spomenika.
  • Novosađan

    04.02.2022 12:27
    @Novosađanin u Bgd
    “Da, vozio sam se još od 2010. godine, kada je uveden,..”

    O čemu pišeš, kako možeš da si se vozio vozom, koji još nije krenuo, saberi se malo…..

    ‘Ajde polako i iz početka, ovde se govori o novom, avavovom brzom vozu ……
  • Tipo

    04.02.2022 11:00
    Mesecna karta
    A cena mesecne karte?
  • Novosađanin u Bgd

    04.02.2022 10:50
    @Novosađan
    Da, vozio sam se još od 2010. godine, kada je uveden, prvenstveno kako bi se izbegle gužve na Gazeli. Za 10-15 min se stizalo od Novog Beograda do Vukovog spomenika, u novom redu vožnje je predviđeno 11 minuta. Dok je redovno saobraćao (pre ove rekonstrukcije), bio je tačan u minut i najbrži način da se iz Batajnice, Zemuna, sa Novog Beograda stigne do Autokomande, Vukovog spomenika i celog Bulevara kralja Aleksandra.

    @Bl
    Brzi, tj. IC voz (5 polazaka po smeru) ne staje nigde osim na Novom Begradu, dakle Novi Sad - Novi Beograd - Prokop i putuje 36 min (33 do NBG). Ostali staju i na drugim stanicama. Za funkcionalno pismene (ko ume da čita tabele i grafikone) ovde sve lepo piše: https://infrazs.rs/pristup-infrastrukturi/red_voznje_2019-2020-2-2-2/.
    Pogrešna Vam je pretpostavka o 95% ljudi koji idu u centar. Putujem autobusom jedanput nedeljno. Polovina ljudi izađe u Zemunu, a ostali na BAS-u. Dakle, manje od 50% ljudi ide u centar (pritom, ko izađe na BAS-u možda ide na Zvezdaru, Voždovac itd.).
    Nisu na Novom Beogradu samo IT firme, ima raznih firmi koje rade uobičajeno.
  • djole

    03.02.2022 23:40
    Sve je to ok
    ali Prokop.... kakav fail, strasno.
    Takav je luksuz bio doci na onu staru glavnu stanicu, ovo je tako jadno.
    Da su bar uveli neke brze, ceste autobuse da rese to... ali nista. Sramota
  • bzvz

    03.02.2022 22:42
    nijepredsednikovoizmislio
    to je maslo jos prethodne vlasti kad jenapravljen Prokop prethodne od prethodne još...
  • Glas razuma

    03.02.2022 22:42
    Ovde će biti 150+ komentara a verovatno je većini promakla vest na ovom isto portalu:
    "Poslanici danas o predlozima zakona o kreditima: Zaduživanje od 1,83 milijarde evra"
    https://www.021.rs/story/Info/Biznis-i-ekonomija/296860/Poslanici-danas-o-predlozima-zakona-o-kreditima-Zaduzivanje-od-183-milijarde-evra.html
  • Psiholog

    03.02.2022 22:38
    Pa ovaj dijasporac može da konkuriše Voolinu!
  • Psiholog

    03.02.2022 22:36
    @pc
    A jeste li doživili da sebe shvatite?
  • Чортановци

    03.02.2022 21:39
    @pc
    “Brza pruga od NS prema BG ne treba onima koji ništa i ne rade i koji ne plaćaju porez jer ne zarađuju baš ništa ni za sebe ni za ovu državu.”

    Да ли свестан шта си написао?
    Ми Сремци, који смо остали без својих железничких станица, отплаћиваћемо кредит, а изгубили смо могућност коришћења железнице!!!
    Наше генерације ученика, студената и радника, користило је железницу све до овог “златног” доба!
  • pc

    03.02.2022 21:07
    Zli jezici
    Uvek me rastuži kada čitam komentare na ovom portalu. Brza pruga od NS prema BG ne treba onima koji ništa i ne rade i koji ne plaćaju porez jer ne zarađuju baš ništa ni za sebe ni za ovu državu.
    Ja dosta putujem u BG poslom, a takođe i u Budimpeštu pa bi volio što pre da se izgradi i ta pruga, a vi ostali sedite kući na za kući niste.
    Ne znam kakve majke rađaju ove zlurade jezike i kako takvo palančko razmišljanje uopšte uđe u nečije glave. Ne znam kako nekima Fric i Hans iz Nemačke postanu bliži od Marka i Dušana iz Beograda. Svašta sam doživio ali Srbe nikad nisam mogao da shvatim.
  • Aleksa

    03.02.2022 20:20
    Vise dara nego maslo
    1600 dinara plus taksi od Prokopa do centra BG i nazad 3000 dinara = 4600 dinara. To je cena koju nam je omogucio predsednik,
    Da li su Beogradjani toliko bili inertni i dozvolili da izgube zeleznicku stanicu. A cela Srbija placa zaduzivanje Srbije za Beograd. Ima li pameti Beogradjani? Glasamo za povratak zeleznicke stanice- ali svi!
  • Šumadinac

    03.02.2022 19:19
    Laloši
    Očistite prestonicu EUROkulture i kupite im za DŽ kartu u jednom smeru kod malog iz Ćipurića. Taj Bg i tako nije naš!
  • pawlle

    03.02.2022 13:48
    tupsoni karta mora da bude jeftija da se vise ljudi vozilo,nismo mi krivi sto je ne bas pametni preCednik uzeo kredit koji mi trreba da vracamo
  • /

    03.02.2022 11:58
    /
    nimbuse vozi onda bicikli onom stazom do beograda
  • Jelena

    03.02.2022 11:18
    Milion
    Mislim da je najbolje da se voz zove MILION to je odlican naziv i jako lepa inspiracija.S'obzirom na nagradu lepo je ostati upamceno.
  • Trt

    03.02.2022 11:07
    @dijasporac

    Jedno je čiko kad lažeš, a drugo je kad lako proverljivu laž ponavljaš kao papagaj, to je već ozbiljna bolest. Naravno, prihvatljiva je i opcija da zapravo ne umeš da koristiš google maps, nisi se ni do sada pokazao naročito bistar. To i sada demonstriraš odvalama kako se ovo može popraviti promenom par autobuskih linija i šepurenjem kako znaš šta Beograđani znaju, a svaki dan je ovde jasno da nemaš mnogo veze ni sa gradom u kojem si navodno živeo.
  • Radikalska zemara

    03.02.2022 09:58
    @dijasporac
    Bolje idi malo u Otavu, eno krenuli da se protive diktaturi Trudoa, pusti ti Srbe da pognute glave slusaju njihovog Poglavicu od Cipuljica...
  • Dzo

    03.02.2022 07:32
    @Dijasporac
    E, jesi mu rekao!
    Ipak je čika Dijasporac neko, ko se u sve razume, k’o Marica u kriv!
  • dijasporac

    02.02.2022 23:07
    @Lemi
    Lemi sinko, da malo vise citas sta se pise a ne prosipas skojevske parole video bi da je Prokop zapocet jos pre nego sto se Vucic rodio. Vucic samo po potrebi koristi tudje ideje. U jednoj od epizoda Drzavnog posla se pojavljuje Marko Milacic kao ucesnik rijalitija u kom mu Boskic smeta pa ga stalno casti sa "Klosaru, klosaru, klosaru". Tako i ti (malo sa jednim nickom, malo sa drugim) po komentarima prosipas to "Vucicev pitomac" kao vrhunsku ideju tvog umnog dostignuca.
  • Lemi

    02.02.2022 22:28
    @dijasporac
    “polozaj Prokopa kao medjugradske stanice iako nije idealan je za vecinu njih prihvatljiv, nalazi se u sredistu grada i u blizini najvaznijih saobracajnih cvorista.”

    Reče Dijasporac, Vučićev pitomac!
  • Tri linije

    02.02.2022 21:43
    Mislim da je ovaj direktan voz od NS do BG prvenstveno namenjen poslovnim ljudima pa je zato i ovo cena, neko je napisao da je mesecna oko 6500 sto je skroz ok. Ne znam da li niko ne cita tekst ili sta ali pise da ce biti tri "linije" ovaj direktan, jedan koji staje na neke stanice sto ce verovatno biti veca mesta kao npr petrovaradin, indjija, pazova i bice voz sto staje na svaku stanicu. Ti vozovi sa vise stajanja ce biti jeftiniji pa nek svako bira sta mu odgovara. Usluga i voznja ce svakako biti bolja i prijatnija nego ranije a moguce i brza cak i na tom vozu sto svuda staje.
  • dijasporac

    02.02.2022 20:50
    Klik na google maps i krenes pjehe (sto bi vi Bosanci rekli) od Prokopa, pasarelom (pesacki most) preko autoputa, zatim kroz Klinicki centar Srbije, dalje Deligradskom ili kracim putem Katicevom, pored Mekica i gled, eto te na Slaviji centralnom gradskom trgu a daljinomer pokazuje 1200m (ok, nije 1100 ali je ipak dosta manje od tvojih 2km) i 19 minuta. OK, mozda smo ja i google glupi ali ni ti nisi genije jer to niko nije jos dokazao pa si najmanje u nasoj kategoriji.

    Kolosalna glupost je da je zeleznicka stanica izgradjena na pogresnom mestu jer ne postoje autobuske linije do nje, valjda je lakse uvesti tih nekoliko linija do zoo-vrta i trznog centra Usce koje trazi nezadovoljna novosadska masa nego smestiti zeleznicku stanicu na Kalis. Beogradska zeleznicka stanica ponajvise postoji zbog samih Beogradjana a polozaj Prokopa kao medjugradske stanice iako nije idealan je za vecinu njih prihvatljiv, nalazi se u sredistu grada i u blizini najvaznijih saobracajnih cvorista.

  • Trt

    02.02.2022 19:58
    @dijasporac

    Pričaš poluistine i gluposti, kao i svaki put kad se oglasiš. Prokop je od Slavije udaljen jedno 2 kilometra peške, a dobra 3 kilometra prevozom; da ne govorimo o tome da si izabrao Prokopu najbližu tačku užeg centra Beograda, pa opet nije ni blizu isto. A to kad je i šta "planirano" je bespredmetno: da bi Prokop ispunio tu famoznu svrhu za koju je planiran još 60-tih, potrebno je potpuno preuređenje mreže gradskog prevoza, promena funkcija ulica i ko zna šta sve još ne; znači u ozbiljnoj zemlji posao od jedno 5 godina, a u ovoj nedostižna sanjarija. Možda uopšte nije slučajno što nijedna vlast do ovih lopuža nije mislila da je najpametnija ideja sprovoditi to u delo.
    A lepo je što se toliko ponosiš studiranjem u Beogradu, ali s fakulteta (i ovdašnjeg i tamošnjeg) su izašle i gore neznalice od tebe, pa nikom ništa.
  • dijasporac

    02.02.2022 18:58
    Nekoliko ljudi ovde napisa da zel.stanica Prokop bez metro linije nicemu ne sluzi, jel' to znaci da se zalazu za gradnju metroa u BGD? Ocito niste culi staru narodnu "NS radi BGD se gradi"...
  • Samo posmatram

    02.02.2022 18:55
    @Novosadjanin
    “bogami, ja cu ga koristiti.”

    Koliko se može primetiti, Vi ćete biti jedan od ređih, ako ne i usamljen putnik.
  • Vladimir

    02.02.2022 18:40
    Uživanje
    Jedva čekam da sednem na bicikl, udjem u voz, budem za pola sata u BG-u, i posle mi je sve na 10min vožnje bajsom.
    Gospodski, toga sam se nagledao u Evropi, i jedva sam čekao da se završi ova pruga.
    Prava poslastica za bicikliste.
  • Kleš

    02.02.2022 17:50
    Train in vain remix
    Voz sa polaskom iz Bg ka NS pičiće 980 km/h i trajanje putovanja bice 16h..A nazad iz NS via Bg pičiće 35 km/h i stizaće za okruglo 21 minut!Cena karte će biti 15 milijardi dinara iz 1993-će.
  • dijasporac

    02.02.2022 17:48
    @Miki
    Karta u 1.klasi (slicna usluga ovom buducem na relaciji NS-BGD) izmedju Stutgarda i Hajdelberga ( 78km, slicno BG-NS) u non-stop jednom pravcu 28.10 eura u jeftinijoj varijanti, skuplja 39.40 eura.
    (proverljivo na sajtu https://reiseauskunft.bahn.de)

    Ako se vec pozivate na Evropu, morali bi da nesto i znate o njoj i da to bude istinito. I ovo nema veze sa cenama u Srbiji, cisto sto mrzim kada ljudi lupaju "u Evropi je tako", a nije tako.
  • dijasporac

    02.02.2022 17:23
    Hajde manje vise sto je karta vecini skupa, takav je standard u Srbistanu no meni kao balvan u oko upada zalopojka komentatora da je Prokop "bestragija, nigdina, bogu iza nogu..". Jeste, kad od Beograda znate samo Knez Mihajlovu i deo do Usca na NBGD. A kad razmislis (i pogledas mape ako ne znas grad) vidis da je recimo stanica u Prokopu od Slavije 1.1km odnosno na slicnoj udaljenosti stanice u NS od Zmaj Jovine. Priznajem da nikad nikad nisam pesice ili busom isao od Prokopa do Slavije ali jesam od obliznjeg (Prokopu) stadiona JNA do Slavije i da je sem malog uspona pored hrama Sv.Save slican napor od stanice u NS do Porte.

    Za informaciju pucanstvu, nije Vucic smislio Prokop (jeste BG na vodi), Prokop je jos '60-tih zamisljen kao okosnica zeleznickog saobracaja u Beogradu, izbuseni su tuneli kroz Topcidersko brdo, izgradjen je zel.most preko Sajma, pocela je gradnja stanice (koja ni 50+ godina od pocetka nije zavrsena). Stanica je pozicionirana na strateskom mestu za buducu saobracajnu mrezu grada (jos '60-tih je planiran unutrasnji magistralni prsten ciji je deo most na Adi, blizina autoputa, bul.Voj.Misica, Slavije, Autokomande, blizina buduce metro linije sa Banovog brda itd). Znaci, sve to si zamislili urbanisti jos '60-tih ali kao i za sve ostalo, Srbija je izgubila 2-3 decenije zbog Milosevica i svih ostalih posle njega. Napomena: dijasporac je bio student krajem '80-tih na fakultetu u BGD gde se ovo izucavalo.
  • Djuri

    02.02.2022 17:11
    Sta je sa botovima?
    Evo nesto u korist projekta od ljubitelja zeleznice,ovo je tek jedna manja deonica,koja ce imati smisla kada se izgrade kvalitetne i brze pruge do Peste,Ljubljane,Sofije,Soluna…Pa da se uvedu i restoran i spavaca kola na relacije Istanbul,Atina,Minhen…Autovoz Minhen istanbul 18 h .Recimo 9 h voznje Od Bg do Atine,ili 5 sati do Soluna bi bilo extra,no deluje kao neka nedostizna buducnost.Moralo bi se malo vise pristupiti EU pa onda mozda jednog dana…Ovo glupiranje do Prokopa ne,ali Do Beca za 5 sati extra.Ns-Bec 4.30h voznje.
  • Lala

    02.02.2022 16:55
    Cena od NS do Nigde
    A šta ja da radim u tzv Beogradu tj - Prokopu? Kako dalje do npr. Nemanjine?
    Ili samo skoknem do Hajd parka da piškim pa nazad u NS?

  • novosadjanin

    02.02.2022 16:24
    jeste skupo ali..
    (pre) cesto sam u bg, jer moram, posao....

    kada imam vise od jedne destinacije, najcesce parkiram auto na parkingu iza savanove (koji kosta... u pm), jer lako i brzo sletim sa autoputa, pa zovem taxi.

    jer je ludo&nezaboravno iskustvo haos po bg ulicama, pogotovo u vreme spiceva (jutarnji-poslepodne), ponekad izgubim po sat vremena back&fort, plus se iznerviram , itd

    bogami, ja cu ga koristiti.
    dodje isto (ili cak manje) a mnooogo manje cimanja, ne drzim volan po sat vremena tamo i nazad, vec mogu nesto pametno uraditi.

  • Vlada

    02.02.2022 16:21
    @100%Таксиста

    Svako s blabla cara može da me baci do Beograda za 500 dinara, ne treba mi banda ponavljača koja zamišlja da je taksiranje profesija.
  • Novosađanin u Bgd

    02.02.2022 14:19
    @Nebojsa
    880 dinara može da bude eventualno Lastom. Kasni bar 10 min, čak i kad je suvo. Često nema konduktera pa vozač potroši 10 min na naplaćivanje karata u Zemunu. Na kraju teško može da stigne za manje od sat i po, a preko Inđije treba mu i sad vremena. Dakle, 3-4 puta duže od ovog voza.

    @Vera
    Jeste, pa kad krene da kupi ljude sa Vidikovca, Miljakovca, Karaburme, iz Mirijeva, Borče, Bloka 45 itd. Samo zamišljam obilazak svih beogradskih naselja. Verovatno neki Fiat Multipla, nagurano po pet ljudi.
  • 100%Таксиста

    02.02.2022 13:58
    @Тенор@АВАВАВ
    За Тенор. Боље да те ја возим за 100€ па не размишљаш где ћеш паркирати. Оди код Ветеринара и узми пасош. Опасност си на улици.
  • Andrej

    02.02.2022 13:51
    Metro
    Meni je ovo sasvim u redu... ko hoce da plati 1000 din za voz koji nigde ne staje neka plati, ko nece ima ova dva sto staju na stanicama. Neko ko ima novac ili ne ide tako cesto u Bg on ce platiti da brzo stigne. Jedino taj Prokop... ali valjda ce jednom biti i neki metro u Beogradu pa i to nece biti daleko :)
  • Звјездан

    02.02.2022 13:43
    Црногорац
    А гдје су наше паре, магарци????????
  • Stefan

    02.02.2022 13:37
    Za te pare mogu da kupim dizela da predjem 200 km , neandertalcu toliko ti i imaš u dva pravca do novog sada . A gospodin koji pametuje da je 180km vozom u nemačkoj 5eura , čisto da mu poručio da ta kilometraža Kosta 20-30 eura u sporom , 40-50 u brzom vozu, napusti neki put zemlju pa ćeš i sam videti, nemoj saznavati "o nemačkoj" od komšije pored kad se vrati...
  • RV

    02.02.2022 12:55
    A granicni prelazi na Savi i Dunavu?
  • Tenor

    02.02.2022 12:07
    Pa za te pare kupim deset litara dizela i predjem 200km autom!?
  • rade

    02.02.2022 11:55
    neko iz mase
    ostani u masi , tamo nešto malkice vrediš ! hehe
  • Miki

    02.02.2022 11:42
    Nemacja
    U Nemackoj takva karta kosta 600 dinara!! Kod nas 1600. Klasika
  • AVAVAV

    02.02.2022 11:34
    Zivim za dan kada
    Ce trebati pasos za odlazak u bg.
  • Neko iz mase

    02.02.2022 11:11
    @Rade
    E moje Rade, skola place za tobom....
  • Комша

    02.02.2022 11:08
    Смешни су ми ликови који траже у Србији 300кмч возове. хахаха Па није ово Француска па да је раздаљина између два већа града већа од 200км. Ено брзи воз OBB RailJet од Беча до Пеште не прелази никада 200кмч. Лично сам се у то уверио. Највише су брзине око 160кмч.
    Што се цене карте тиче за наш џеп је прескупо. У рангу је са ценама у ЕУ, али тамо је стандард знате и сами какав. Иначе на западу седнеш испред рачунара, купиш карту данима раније и добијеш јефтиније. Како се ближи дан пута карта је све скупља. Мада 80км пруге је смешно за тако нешто. Кад се направи брза пруга кроз целу земљу, онда ће то имати смисла.
    У сваком случају за 1600 динара до БГ и назад колима превеш 5 људи.
  • Bojan

    02.02.2022 11:07
    @dobrivoje

    A ti si vidim i sad "vani", pa po tuđem šoru deliš savete...
  • Kostunica

    02.02.2022 09:54
    Garnitura je kostala 21 milion EUR. Potrebno je da preveze oko 2 miliona putnika da bi se nadoknadio samo taj trosak. Kako izgleda bilo sta kada tuda prodje 2 miliona ljudi? I gde uopste naci tolike putnike? A nabavljene su jos dve takve. Ugradnja je bila fantasticna!
    200 km/h ce se kretati svega 42 km (ako i to bude moguce), odnosno, 15 minuta od Batajnice do Karlovackih Vinograda.
  • Rade

    02.02.2022 09:49
    Molim sve kojima je ovo mnogo za kartu da se vrate u svoje selo odakle su dosli u grad i onako cete da unistite te vozove iz mrznje koju ni sami nemozete da objasnite .
  • Kostica

    02.02.2022 09:49
    Istrčano na ulicu Mali Iva
    ... a vekna hleba će biti 3 dinara.
  • ns ja

    02.02.2022 09:45
    Do sada nam je bilo jeftinije da idemo porodičnim automobilom, a sada ću iznajmiti limuzinu sa vozačem na ceo dan u Beogradu- dođe mi tu negde kao vozna karta
    Tako je to kad ti "struka" i "pamet" vode državu, mi obrazovani posmatramo sa strane, biznis plan im je samo onako jako "važan" termin koji dobro zvuči da narod pomisli kako su oni pametni i sveCki ljudi... :))))
  • Uh

    02.02.2022 09:39
    @ZOZONE
    01.02.2022 • 23:45
    nazadnjacki vozovi prolaze

    Aj u 100 marki da neće ići ni tih obecanih 200 km/h… dok se ne pokvari!
  • Liman

    02.02.2022 09:38
    Skupo kažete?
    Za ove koji pričaju da je voz svuda najjeftinije prevozno sredstvo.

    Povratne karte:

    Zagreb Karlovac - ćirom (oko 70km/h) - 55km 1350din
    https://prodaja.hzpp.hr/en/Ticket/TicketAndOptions?StateBasketId=ac6c1d6d-49fa-4c03-ba2b-90aa54a3e5a9

    Bratislava Beč - lošim vozom koji ide oko 100km/h -80 km 4800din
    https://www.raileurope.com/en/selections/9629742/edit

    Keln Dortmund 94km 6100din
    https://www.raileurope.com/en/selections/9629714/edit

    Venecija Verona 120km 4900din
    https://www.raileurope.com/en/selections/9629767/edit
  • Smer i pravac

    02.02.2022 09:28
    ''U jednom smeru'', pobogu, a ne pravcu!
  • Dr

    02.02.2022 09:22
    Dobra.
  • Nimbus

    02.02.2022 09:21
    @Teodor @Bojan
    @Biciklista verovatno nije pogresio, nego je 'bicikla' lokalizam. Predpostavljam sa severa Backe. Ne rugajte se.
    Inace, komentar je sasvim na mestu. Postoje vagoni koji imaju nekoliko mesta za bicikle. Verovatno ih nasi kratkovidi nisu uzeli, niti ce. Najnormalnija stvar je da dodjes do stanice biciklom, utovaris na voz i kad sidjes nastavis da vozis. Znam da bih ja sigurno koristio. Provozam se par desetina km u jednom smeru, udjem u voz i vratim se kuci.
  • akademik

    02.02.2022 09:09
    bravo
    znači 800 u jednom pravcu , super mada i crvena nije bilo puno...
  • Nebojsa

    02.02.2022 09:08
    A povratna autobusom 880 dinara, i ko je sad tu lud. Sto bih dao duplo za malo vremenski kracu voznju?
  • Nimbus

    02.02.2022 09:02
    Od mog stana u NS-u do centra BG-a, mi kolima treba oko 1:15, neka bude sat i po. Da vidim koliko bi mi trebalo vremena da odem do Z stanice u NS, sacekam voz, putujem do Prokopa, i onda nadjem javni prevoz do centra.
    Takodje, gorivo + putarina me izadju oko 2200 din, oba smera. Dakle, vec za 2 osobe se debelo isplati, da ne pricam o prakticnosti i vremenu.
    Provozacu se vozom jednom zbog atrakcije, i to ce biti to.
    Da se ne lazemo, i u Evropi je voz skup, skuplji od autobusa, ili kola za vise osoba. Ali tamo i sve drugo funkcionise, red voznje, presedanja, gradski prevoz u svakom gradu, pa ljudima nije zao da daju vise novca, da se ne bi maltretirali kolima po saobracaju. S tom 'malom' razlikom, sto oni imaju vise novca.
  • Vera

    02.02.2022 09:00
    Skupo
    Tome dodati još trošak sa stanice u nedodjiji do centra ili sa N .Bg do centra .Linijski taksi jeftiniji dodje vam do stana i odveze do cilja
  • Malo

    02.02.2022 09:00
    matematike
    za finansiste.
    Uzmimo da po ceni od 1.000 din u jednom pravcu njih 150 hoće i može da plati, a po ceni od 500 din njih 300 heće da se voze - zarada železnice je 150.000 u oba slučaja. Ajde da vidimo sa povratnom: njih 150 u jednom pravcu hoće/može da plati 1.600 din, a duplo više njih povratnu po 800 din - zarada opet ista, 240.000. A njih 300 bi još da kupe po kafu i sok, možda i pljesku. To mu dođe dodatna zarada. Uz to ne zagađujemo životnu sredinu automobilima u pokušaju da nađemo parking po Bg... Elem, zar je manje više, a više manje. Nije! Spustite cenu karte, aman. Voz nije za elitu, već za ljude.
  • Miki

    02.02.2022 08:57
    Pitam
    Zna li neko kad ce biti voz do aerodroma?
  • Bane

    02.02.2022 08:45
    Ma džaba
    Odlično. Da skoknem do bg sa ženom i mojih četvoro dece, samo 10 hiljada...
  • kolko drame

    02.02.2022 08:41
    Redovna karta je 666 dinara i povratna malo preko 1000, cela drama nastala oko intercity voza koji je uvek bio skuplji
  • ex chapman

    02.02.2022 08:41
    KISS
    vozio sam se ovakvim vozom nekoliko puta i svaki put se razocaram sto na razglasu NIKAD ne puste Rocket Ride :D
    da vam rukovodstvo nije toliko seljacko mozda bi oni mogli na inauguralnoj voznji da isprave ovaj bogohulni propust :D
    a posle moze i Crazy Train :D
    mada znajuci vas verovatno ce drndati Karleusa ili Ceca
    inace to nije pravi brzi voz vec normalan emu za relacije izmedju dva ne previse udaljena grada. udoban, pouzdan, dovoljno brz ali NE brzi i nikakav poseban luksuz. od NS do BG ce ici projektovanom brzinom 120km/h
    btw cujem da ce imati i 1 i 2 klasu, ali ne kazu da li je ova cena za 1 ili 2. ako je za 1 onda je ok (naravno ako ce stvarno ispunjavati makar prosecne zahteve za prvu klasu). ako je za 2 onda je mnogo (ako ce 2 biti na prosecnom nivou 2 u Evropi ili ispod)
  • dobrivoje

    02.02.2022 08:39
    @ZOZONE 01.02.2022 • 23:45
    Pojma ti nemaš niti si kad bio negde vani i vozio se vozom.
  • Samo jako

    02.02.2022 08:38
    Tragikomicni su mi komentari ovih do juce osvescenih ekologa kako pre biraju autobus, automobil i linijski taksi spram ekoloskog voza.To su oni isti koji su pre par nedelja skakali nam po haubama automobila u ime cistog vazduha.
  • Marko

    02.02.2022 08:38
    Stalno jadikovanja
    Jel ste se vi ljudi vozili nekad po Evropi vozom? Vozovi su svuda skupi kao sam djavo.
    Bus u jednom pravcu do BG-a je izmedju 700 i 800 dinara.
    Sa ovim vozom stigneš za pola sata u Beograd, imaš komfor, ne moraš da se stiskaš u smrdljivom autobusu...
    Ako vam smeta cena, vi uzmite voz koji staje i na stanice izmedju, pa platite manje. Stici ćete za isto vreme koliko i autobusom treba do BG-a.
    Ja ne razumem kako ljudi moraju sve i dobro i loše da kritikuju. Svi smo se žalili da nam je železnica očajna, i najzad dobijemo poboljšanje ali ni to ne valja.
    Pre neku godinu sam išao od Ciriha do Beča vozom. Voz je bio isti ovaj naš ćira, samo što je bio uredan i čist. Kretao se nešto preko 100km/h, možda maksimalno na nekim deonicama 150km/h. Da ne pričam o vozovima u Hrvatskoj, Madjarskoj, Sloveniji. Svuda po Evropi sam se vozio sa interrail kartom, i u većini zemalja voz je katastrofa.
    Prokop je iznad Senjaka, na 5min peške od partizanovog stadiona, 10min do autokomande. Pa nije na Mirijevu ili Ceraku, kako vi ovde predstavljate.
    Jel autobuska stanica u NS u centru grada? Hocete voz da vam stane u Knez Mihajlovu možda?
    Muka mi je više od ovog kenjanju po svemu živom, i kad treba i kad ne treba. Bitno da se nešto palamudi. Kritikujte stvari koje treba da se kritikuju, ima ih sasvim dovoljno.
  • 002211

    02.02.2022 08:30
    Skupo kao bangavi autobus od NS do Šida i/ili nazad, a tek što ima više usputnih stajanja na uskim putevima, o rupama da ne pričam.
  • aga

    02.02.2022 08:25
    ala
    se raspisali lenštine hejterske , koje bi da svima nama bude kao njima , koji samo leže , pametuju gladaju sebe kako propadaju !nastavite da maštate , da vredni ljudi neće se radovati napretku , uostalom nastavite sa svojim malim hejterskim životima , kritikujte , ne morate se voziti ...
  • DTD

    02.02.2022 08:15
    ko još ide za Begeš?
    80-tih godina sam išao redovno u BG na sjajne izložbe u Narodni Muzej i na sajam knjiga. Onda su došle 90-te pa sam išao po ambasadama za vize da malo pobegnem od ovog ludila - u Budimpeštu, u Beč, u Toskanu...
    Od kako su ukinuli vize, a posle i izmeštanjem glavne železničke stanice u tamo neku maminu i nemam nekog specijalnog razloga i volje da idem.
  • moja malenkost

    02.02.2022 08:14
    Različiti komentari,različita računica...što se mene lično tiče, ukoliko bude usluga na nivou, prvenstveno higijena, rado ću koristiti ovaj brzi voz. Ako bude opet kutije, torbe, džakovi, bicikla....zaboravite ! Generalno, uvek ću pre izabrati da sednem kao čovek i idem vozom, nego da se mrcvarim automobilom po Beogradskim špicevima, tražim parking i razmišljam oću li zateći automobil gde sam ga parkirao...inače, cena mi je OK.
  • ajme

    02.02.2022 08:03
    Polako samo, biće 2500 na kraju. Dok se sva alavaština ugradi, biće super ako i bude 2500. Ej, pa kao da ne znate, čim oni nude minibar, besplatni wifi itd, ima da bude i cena. A za tih 1000 ima da se gurate u stajaćem koji juri 30. Air serbia 2
  • Bl

    02.02.2022 07:46
    @Novosađanin u Bgd
    Ako brzi voz staje na svakoj stanici od NS-a do BG-a nema sanse da ce stati i na Novi Beograd jer onda nema sanse da ce biti putovanje pola sata, dzaba 1000km na sat ako usporava do svake stanice.
    95% stanovnistva kad ide u BG ide u centar kao sto Beogradjani kad dodju u NS gledaju da obidju centar i tvrdjavu, ne idu na Sajlovo u Zombilend ili na Detelinaru da gledaju Ajfelov toranj. Sa ovom tvojom kalkulacijom u najboljem slucaju se stize za sat vremena do Terazija, pa kakve onda veze imamo sa brzim vozom od pola sata???
    Ko radi na Novom Beogradu uglavnom je u IT sektoru i radi od kuce ni ne ide do firme, nisi iz vladajuce stranke ali su ti argumenti uzasni, ovo je samo isplativo nekome ko ima rodbinu na Prokopu i zali Boze za sta su nam blokirali voz koliko vec godina, jedno 4-5 da bi i dalje putovao do centra duze od sat vremena
  • /

    02.02.2022 07:40
    /
    eto znao sam.
    dosao je u ns da bi vozio bicigli.
    otud se i q. njime ovde se on vozi bez potenciranja
  • Millos

    02.02.2022 07:36
    Prvi derbi
    Derbili će u povratku sa derbija izlupati, iskenjati, išarati i ispišati voz. Nećete imati voz.
  • Светозар Милетић

    02.02.2022 07:28
    Повратна карта 1600,00 плус ми треба 2х65,00 до ж станице и назад аутобусом. После у Београду 2х75,00. Изађе укупно 1880,00 са два преседања. Линијски такси 2х1000,00 а можда и по 900,00 без преседања и од врата до врата. Ко иде сваки дан нека рачуна даље ...
  • Pitanje

    02.02.2022 07:12
    Da li sam dobro razumeo?
    Voz, koji neće imati usputnih stanica i koji će biti najbrži, a samim i tim najskuplji, neće nigde stajati od NS do Prokopa?

    Koliko će putnika biti zainteresovano za ovo, da li to ima smisla?

  • Novosađan

    02.02.2022 06:34
    @Novosađanin u Bgd
    “Moći će za manje od sat da se stigne od Novog Sada do Vukovog spomenika”

    Od kud znaš, išao si već tim brzim vozom, pa iz iskustva?!?
  • ee

    02.02.2022 06:31
    ee
    A kering obezbeđuje istaknuti član sekte.... :)
  • Marko, Liman

    02.02.2022 01:10
    Nadam se da će biti i onaj vagon-crkva.
    80. sam hvatao Simplon do Pariza, iz NS išao u Berlin i Helsinki. Ovo je neka endemska priča i film za izbore.
  • Јаца

    02.02.2022 00:50
    Цена-ситница!
    Ово је туристичка атракција, ово није превоз путника.
  • Ja

    02.02.2022 00:35
    Da nam trebaju ovakvi vozovi i pruge, trebaju ali znamo da kad ovaj nešto pravi i miševi mleko piju.
  • Citalac

    02.02.2022 00:10
    Premestanjem stanice iz centra i dizanjem duplo cene obesmislili ste voz. To sto je malo brzi i lepse mirise meni nista ne znaci. Gde taj voz ide? Koliko kosta taksi u Bg?
  • Miki

    01.02.2022 23:47
    Karta = dranje cena
    Koje dranje od cene! Pa ko će imati para da se vozi ovim vozovima?! Verovatno ovi lopovi na vlasti nemaju osecaj koliko ljudi nemaju para i kakve su plate.
  • ZOZONE

    01.02.2022 23:45
    nazadnjacki vozovi prolaze
    Svuda u svetu su brzi vozovi na 300+ kmh, samo kod nazadnjaka ce dostizati maximalnu od 200 kmh na jednoj kracoj deonici. Svuda u svetu je voz najjeftiniji kopneni prevoz, samo je u srbijaniji najskuplji. Skuplji i od autobusa! Za vreme izgradnje od par godinica nismo imali nikakav voz. I svo to zadovoljstvo je naplaceno kao da su pravili kosmodrom. Neka onda i karta bude 5000 RSD u jednom smeru, jer se svakako prosecan gradjanin nece voziti ovim prevozom SNS kaste. Nazadno do bola.
  • Nikola

    01.02.2022 23:38
    @Jeftinije autom
    Pod uslovom da imaju auto. I da vole gužvu po Beogradu, a sve češće i na auto-putu od Stare Pazove ka Beogradu (gde jedan šleper pretiče drugi). I da vole da plate sat parkiranja u garaži 100-120 dinara na 6. nivou garaže, pritom čekajući 10 min da se oslobodi mesto u garaži. I da vole da voze po mećavi ili ledu.

    Zašto je uopšte bitno da li će grupa ljudi ili porodica putovati ovim vozom? Nisu putovali ni kad je povratna bila 460 din. jer je voz bio spor.
  • Luka

    01.02.2022 23:35
    Da li će biti dilera u vozu? Pitam za druga.
  • Žika

    01.02.2022 23:07
    Saj faj šort stori-dokumentar
    Budućnost koja je ovde izvesna je budućnost u kojoj će se na ovim prostorima povremeno sukobljavati arapi i kinezi.
    Kinezi kao vlasnici fabrika zagađivača i radnih logora i lenji arapi koji nisu baš neki ljubitelji kineza.
    Manjina će biti sabsaharski došljaci i oni će možda najbolje proći.
    Sve to će nadgledati klaus švabovi dronovi i potpuno autonomni ljudoliki maskovi nanoroboti kao čuvari novog poretka.
    Gde ćemo za to vreme mi biti ostaje mistrija.
    Tako da u suštini cena je najmanji problem.
  • Праведник

    01.02.2022 23:03
    Прескупо
    Нон стоп су објављивали да ће коштати 1.000 рсд сад одједном 1.600 рсд. Значи породици се више исплати да оде колима него возом....
  • ticket

    01.02.2022 22:49
    jos nije ni krenuo a cena karte vec skocila za 60% .Pre mesec dana ON je rekao da ce NS BG voznja biti 1000 dinara
  • Nikola

    01.02.2022 22:38
    @Realista
    Neće sigurno kupovati kartu svaki dan već će uzeti mesečnu kartu. Mesečna je 6.874 za 2. razred i 10.080 din. za 1. razred. (https://w3.srbvoz.rs/TarifeJavne/Spt%2005%20PT%20DEO%20III%20-%20Cene%20na%20blagajni%20od%2010-04-2021_1.pdf)
  • Jeftinije autom

    01.02.2022 22:27
    Dve osobe autom i ostane im 1000din
  • Novosađanin u Bgd

    01.02.2022 22:26
    Prokop pa Prokop. Voz staje i na Novom Beogradu. Na istom peronu staje BG voz do Autokomande, Vukovog spomenika, Pančevačkog mosta (pritom je besplatan jer ne rade validatori za karte). Moći će za manje od sat da se stigne od Novog Sada do Vukovog spomenika (evo reda vožnje: https://infrazs.rs/pristup-infrastrukturi/red_voznje_2019-2020-2-2-2/). Ispod železničkih perona je tramvajska stanica, a 50-100 metara dalje i autobuska.
    Stara stanica jeste bila bliža centru i velika je greška što je ugašena, ali ne idu svi u centar. I sa stare stanice je većina ljudi morala gradskim prevozom do odredišta. Da ne pričam da je danas većina radnih mesta skoncentrisana na Novom Beogradu.
  • Tiberius

    01.02.2022 22:25
    Da li ce clanovi sns-a imati neki popust?
    Pitam za babu
  • Srdjan

    01.02.2022 22:16
    Pa ovo je djaba, jedva cekam da se vozam tamo ovamo
  • Teodor

    01.02.2022 22:13
    @ Biciklista
    Bisikla... Bicikla!?!
    Da si rekao bicikli, ajde-de.
    I, zašto se onda ne zoveš Biciklasta?
  • Iq 0

    01.02.2022 22:04
    Ja ne znam nam sta pojedinim nije jasno , 1000 je u jednom smeru
  • Sks

    01.02.2022 22:02
    Ih
    Ki je normalan da sedne u taj njihov voz. Kakvi su stručnjaci radili prugu ja ne ulazim.
  • Miloš

    01.02.2022 21:36
    Tapkaroš
    Nisu mi jasni ljudi koji tvrde da je karta skupa. Da li znate pošto je autobuska karta na relaciji N.Sad-Beograd? Cene se kreću, u zavisnosti od prevoznika i vremena polaska, od 450-850 dinara i jednom pravcu. Cena vozne karte od 800 dinara je realna, ne i ekonomska cena, za uslugu koju dobijate. Neka vam firma plati prevoz ako vam je mala plata, a radite u Beogradu.
  • Darko

    01.02.2022 21:16
    Ovo ima samo kod nas,svugde u svetu,zeleznica bagatela a kod nas obrnuto sve,..
  • gradjanin

    01.02.2022 21:02
    da vidimo
    Szeged-Budapest Intercity prva klasa 3300Ft (oko 1100din) 191km

    Izlazite u centru...
  • Dana

    01.02.2022 20:59
    Baš smo bogati
    Luksuziramo se i trošimo pare na nešto što nikom neće koristiti, pogotovo ne po toj ceni karte. A debelo ćemo sve to da platimo, hteli ne hteli. Izuzetno neodgovorno i glupo trošenje budžetskih para. Kada klepe po cenama svakog prevoza, ljudi će sve više organizovano putovati. Već sada možete platiti privatnog prevoznika da vas za konkurentu cenu odveze do Beograda na željenu adresu.
    Onda ide dizanje cene goriva, i država uvek klepi najviše, što je prosto neverovatno. Pojedinac i njegova gramzivost ne može da pridje blizu nekompetentnim a halavim vodjstvom ove države. Oni su ubedljivo najveće lopine od svih nas, i kanda im je to jedina kvalifikacija, jer sve što gledamo da rade čini se kao da je bez mozga. Jedino u čemu su uspešni je trpanje love u sopstvene džepove.
    Hajde da zamenimo ekipu u aprilu pa da vidimo kakva će biti sledeća. Sve je bolje od ovoga.
  • DR.agan

    01.02.2022 20:54
    Jedtino
    Trenutno je isplativije ici autom od NS do BG-a ali kako se krecu cene goriva (trenutno 180 RSD litra diesel-a) , kad pruga proradi voz ce biti dzaba u odnosu na kola. #brzejacebolje
  • pera

    01.02.2022 20:54
    ..
    Mir. Nije ovo za vas. Ovo je za buduce nade sa SNS akademije. Nisu jos bas za sluzbeni automobil na celoj relaciji BG-NS, ali ce ih zato sacekati u prokopu i dalje transportovati gde treba (o narodnom trosku naravno).
  • Mile

    01.02.2022 20:51
    Stanice
    Da li voz staje uopste na Novom Beogradu? Sa ovom cenom IT kadru se isplati da putuje iz NS ali velika vecina firmi je na Novom Beogradu.
  • 56

    01.02.2022 20:50
    Znogom pameti
    Ništa bez raketodroma u Prokopu.
  • e

    01.02.2022 20:49
    sta je tu realno @Realista
    @Realista

    Ti očigledno ne putuješ na toj relaciji tako da tvoj komentar je totalno bez ikakve veze i nema veze sa realnošću. Brzi voz je pun pogodak i sigurno će mi pomoći da ne potrošim dva puta po 1h10min u kolima.
    Inače ja imam gde da spavam u BG ali mi je porodica u NS i ne pada mi na pamet da zivim bez porodice ni zakakve pare.
  • BoTheBlade

    01.02.2022 20:48
    Mašimo temu
    Dragi moji sugradjani, oprostite na pametovanju ali meni je očigledno da pruga nije inicijelno ni napravljena za nas (gradjane) već kao jedna od glavnih logistička veza Srbije sa Madjarskom (Budimpeštom) koja se već neko vreme smatra i razvija kao logistički centar Evrope za Kinu. Tako da nema smisla da komentarišemo koliko i da li ima smisla gradjanima Ns-a ili Bg-a da je koriste. To je samo usputni mktg koji je ova vlast pokušala da iskoristi kada je već tolike (naše) pare spucala u projekat. Pozdrav.
  • Seka

    01.02.2022 20:47
    Haha
    Dobra fora! Verujem da se šalite, inače bi bilo pomalo tužno. Od NS do Bogu iza nogu ...
  • ××

    01.02.2022 20:42
    Sto ekipa sa masinskim mozgovima nije napravila brzu prugu do Terazijske cesme za 500 dinara!?Jeftinije im je da kenjaju po komentarima.
  • Bane

    01.02.2022 20:39
    Neće biti skupo
    Uskoro kada gorivo ode na 300 din/l. Bice najapovoljniji prevoz.
  • Vombat

    01.02.2022 20:38
    Zanimljivo, koristice se vise vozovi ako cene za redovan voz budu pristupacne, jedini problem je prokop, vecina ce izlaziti na Novom Beogradu i odatle hvatati dalje tramvaj ili bus posto je sve uvezano tako da prokop ni nema neku svrhu
  • Pravda

    01.02.2022 20:35
    Dakle JEDNU JEDINU stvar koju su obećali nisu u stanju da urade.
    Niti rokovi, niti cena radova, niti cena usluge. Sve su slagali! A kvalitet- .... da ne zluradim!
    'Ajmo ljudi, vreme je, 3. april je tu pred nama!
  • Saša

    01.02.2022 20:35
    rentabilno u ...
    10 litara TNG-a je manje od 1.000 dinara i dovoljno je da odeš u BG, odradiš šta si naumio i vratiš se nazad do Stare Pazove. Još 5-6 litara i eto te nazad u Novom Sadu. Jeste da u kolima nemam wi-fi i ketering, ali me zato barem neće istovariti u onoj rupčagi iz koje nema dalje osim ako nisam spremio 3-4.000 za taksiste u BG.
  • Ivan

    01.02.2022 20:23
    .
    @Igor
    Nece vucicu propasti biznis, nego ce nasi cukununicici vracati kredit

  • Joja

    01.02.2022 20:22
    Ako je ketering uračunat u tu crvenu, a isti se sastoji od šveCki stol pragnjetine onda nije skupo ;)
  • Bojan

    01.02.2022 20:18
    @Biciklista

    Bicikl verovatno može, ali sam đavo će znati šta ti je ta "bicikla"...
  • Nikola

    01.02.2022 20:14
    Dovoljno sam da ne ideš i više ti se isplati automobil i autoput! Ovo je baš smešno! Još autobus ili taxi od Prokopa pa do nekog funkcionalnog dela BG...
  • Realista

    01.02.2022 20:08
    parnjača
    Ako neko živi u NS-u a radi u Bg-u treba da investira 300 evra mesečno za 22 radna dana. Za te pare može da iznajmi stan u Bg-u i uštedi sebi mlaćenje tamo amo svaki dan...genijalna matematika. Već predviđam prazne putničke vozove a najverovatnije i teretne ako budu primenjivali isti cenovnik. Ali, da, prugu ćemo masno otplaćivati koristili je ili ne...
  • Dobri

    01.02.2022 20:07
    Eee moje srbende,
    zeleni ste kao što je Zlatibor nekada bio. Sačekajte da prodju izbori, pa ćete da vidite koliko kosta najbrži voz koji je Balkan ikada video, ove nedelje! Do tada, tišina i po svoje tri červene srbendoi to samo ako si pravilno glasao, naravski da bude sve po zakonu!
  • Džokej

    01.02.2022 20:06
    Bice atrakcija kao gondola. Jednom se provozas i to ie to. Jer sa Hipodroma se do cebtra srize jedino taxijem.
  • Biciklista

    01.02.2022 20:05
    A bicikla?ocel moći ?
    Nigde se ne pominje može li bicikla u voz?
  • Objektivan

    01.02.2022 20:05
    Mnogo zavisi od broja polazaka u toku dana. Uvek cu izabrati voz u odnosu na autobus osim ako sa autobusom stizem blagovremeno. Plasim se ipak da voz nece moci konkurisati autobusu u gustini polazaka tokom dana.
  • Iggy

    01.02.2022 20:02
    Eto
    Milina,200km na sat,dodjemo za pola sata u BG,onda od Prokopa jos 40min do Knez Mihajlove ili ZOO vrta....lepota,svaka cast mozgovi.
  • .

    01.02.2022 19:57
    Pitam se koliko ce tek do Budimpeste onda kostati
  • Mile

    01.02.2022 19:55
    1000 din do Prokopa, masala.
  • jatzans

    01.02.2022 19:52
    Pa jel nije preCednik obećao 1000 din?
  • Apotekar

    01.02.2022 19:39
    Super
    Samo me zanima ko li ce putovati Tim precenjenim vozom, kad je buska karta u jednom pravcu 610 din., a povratna manja od karte za voz u jednom pravcu.
  • Nikola

    01.02.2022 19:37
    Veoma, veoma umereno i korektno.
  • Sale

    01.02.2022 19:36
    Non Bot
    Kulturica
  • Чортановци

    01.02.2022 19:35
    Велика срамота
    “…..drugi koji će stajati na svim stanicama…”

    Којим свим станицама, где су станице Бешка, Чортановци, Чортановци Дунав и Карловачки виногради?
    Коме од нас Сремаца треба ова пруга?
    Коме сте направили ону станицу усред њива, усред ничега између Бешке и Чортановаца, ко ће то користити, коме то треба?
  • bla

    01.02.2022 19:29
    bezmozgovici
    skupooo
  • Neoplanta

    01.02.2022 19:28
    Znaci, roditelji, koji namere da odvedu svoje dvoje dece u Beograd u zooloski vrt, treba da plati preko 6000rsd, samo da stigne do Beograda, a onda da se nadje u nekoj bestragiji zvanoj Prokop, te da se napati u autobusu ili da iskesira za taksi do centra i od centra pri povratku? Svasta, ljudi ce sesti u automobil, potrositi pola para za benzin, putarinu i parking, a drugu polovinu upotrebiti da decu odvedu na rucak!
  • Joca

    01.02.2022 19:22
    Stvarno?
  • euan

    01.02.2022 19:21
    Oval lider je beskrajno mocan.
  • Nedjo

    01.02.2022 19:19
    Realno 2600din. Zato sto ti treba taksi od Prokopa do Beograda :)
  • /

    01.02.2022 19:09
    /
    lazljivi naprednjaci.
    rekose 1.000 din
  • Mamislav Tatić

    01.02.2022 19:05
    ...
    Usluge voza koristiće poslovni ljudi koji mogu sebi da priušte odlazak na Prokop.
  • Moreeee!

    01.02.2022 19:03
    Za 80 km, nenormalno skupo, cak i za zapad, ako tome dodamo i istovar putnika u nedodjiji beogradskoj, cenim da ce voz biti vrlo "isplativ"! Cak deset putnika dnevno ce prevoziti, u danima kad je guzva!
  • Aleksandar

    01.02.2022 18:58
    Pitanje
    A ko će da plati tako skupu kartu?
  • Whaaat

    01.02.2022 18:57
    Whaaat
    Apsurdna cena karte.
  • a gde vam je stanica

    01.02.2022 18:51
    U vrednosti te jedne karte mi odemo i vratimo se četvoro kolima, od centra do centra.
  • Slaninar

    01.02.2022 18:48
    Skupo
    Jeftinije je ići automobilom autoputem.
  • Igor

    01.02.2022 18:48
    jedna karta iz Srbije
    deranje, jedva cekam ko ce da se vozi, bla bla car 500din jedan pravac, u kolima NS- BG, pedala Vucicu, nadam se da ce ti propasti biznis
  • Obrad

    01.02.2022 18:44
    Hahaha
    A osoblje voza svi iz SNSa ahahaha pa ko bi poželeo da se vozi tim vozom. Moj prvi posao preko stranke.
  • Đura

    01.02.2022 18:44
    Đura
    Zaista je puno,novca! Neko ko radi u BG treba da izdvoji 40 hiljada mesecno! Pa prevoz do grada i nazad! Previse za nas siromasni standard!
  • Pobesneli Laloš

    01.02.2022 18:34
    Baš
    Bolje da usput stane koji put pa da karta bude duplo jefinija.
  • Putnik

    01.02.2022 18:30
    Dodatna oprema
    ...besplatan wi-fi, mini bar, poseban deo za velike prtljage i posebno mesto za osobe sa posebnim potrebama...
    AKO NEMA KLIMATIZOVANA SEDIŠTA SA MASAŽOM, NE ULAZIM
    ;-)
  • Opp

    01.02.2022 18:29
    Vazno je da udjes u taj bez stanica i kada dodje kondukter, kazes: nemam kartu
  • dijasporac

    01.02.2022 18:25
    I kad provale da je u vozu koji staje kod svake bele bandere u Sremu mnogo vise putnika ima da mu dignu cenu da sateraju putnike u taj bez stanica.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna