Pilot bio upozoren da neće imati dovoljno goriva?

Pilot aviona koji se srušio u Kolumbiji bio je upozoren pre poletanja sa aerodroma u Boliviji da možda neće imati dovoljno goriva, objavili su danas bolivijski mediji.
Mediji se pozivaju na neimenovog zvaničnika aerodroma. RT navodi da je pilot odlučio da preskoči planirano dosipanje goriva jer je kasnio.
 
U nesreći je poginula 71 osoba, među kojima i fudbaleri brazilskog tima "Šapekoensea", a šest je preživelo. Kolumbijski zvaničnici su juče saopštili da je sve više dokaza da se avion, koji je pao u centralnim delovima zemlje, srušio jer je ostao bez goriva i da sada istraga treba da razjasni zašto se to dogodilo.
 
Šef civilne avijacije Alfredo Bokanegra je rekao da preliminarna istraga pokazuje da u avionu u trenutku udara nije bilo goriva. To potvrđuje navode pilota aviona, kako je zabeleženo na snimku razgovora sa kontrolom letenja, da je ostao bez goriva pre kobnog pada u Andima.
 
Zvaničnik civilne avijacije Fredi Bonjila je rekao da, po pravilu, avion mora da ima u rezervi goriva koje je dovoljno za dodatnih 30 minuta leta kako bi u slučaju opasnosti mogao da stigne do alternativnog aerodroma. On je istakao da u ovom slučaju, to nije bilo tako.
 
Zvaničnici Bolivije suspendovali su letove avio kompanije "LaMia" i smenili rukovodstvo kompanije.
  • Pavle Karajović

    02.12.2016 15:41
    komentar
    Nedostatak goriva je uzrok ne malog broja avio udesa.Ako je napravljena greška na zemlji pri sipanju goriva,ili je posadu limitirala MTOW(max težina poletanja).Da li je za taj tip aviona,destinacija leta bila na granici mogucnosti? Žašto kapetan-suvlasnik kompanije nije želeo usputno sletanje za dopunu goriva? jer bi među sletanje povecalo troškove dodatnim taxama (Airport Handling,Lending+ dodatno gorivo).I svesno je rizikovao
    .Kapetanov proračun sa gorivom dodatno komplikuje vremenska situacija,kašnjenje i okupiranost aerodroma destinacije i čekanje.Trbao je daleko ranije da Deklarišu emergency situation,i traži prioritet na sletanju.Neodlučnost i strah su posledica šta ce se desiti kada slete? U tom slučaju vazduhoplovni inspektori dolaze i kontrolisu koji je razlog deklarisanje Emergensija.A to znaci,da aerodrom aktivira sve bolnice,vatrogasce,hitne pomoci...što je veoma skupa aktivnost.I kada bi se ustanovilo šta je pilot uradio sa gorivom,kompanija i piloti bi bili suspendovani i morali bi da plate sve troškove zbog deklarisanje emergensi.Neviđena glupost.
  • Rokfelerovski

    02.12.2016 14:30
    $
    Oduvek se vozim samo sopstvenim prevozom. Tako je najsigurnije.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Region i svet