"U sadejstvu sa ostalim faktorima koji su specifični za tekuću letnju sezonu, to dovodi do učestalih faznih kašnjenja, pa i posledičnih otkazivanja letova 'Er Srbije' sa beogradskog aerodroma", navodi se u saopštenju.
Er Srbija je navela da u potpunosti razume opravdano nezadovoljstvo putnika i uputila izvinjenje svima čiji su letovi poslednjih nedelja kasnili ili bili otkazani, i zatražila od kompanije Belgrejd erport, koja upravlja beogradskim aerodromom, da odgovorno prihvati svoje obaveze i u najkraćem roku stvori uslove za redovno odvijanje saobraćaja.
Kako je saopšteno, nedostatak osoblja na ključnim pozicijama označen je kao jedan od najvećih rizika pre šest meseci u dokumentu koji se bavio nivoom pripremljenosti za letnju sezonu, ali on u međuvremenu nije rešen.
"Na zajedničkim sastancima koji su prethodili tekućoj letnjoj sezoni, predstavnici 'Er Srbije' redovno su i iscrpno obaveštavali predstavnike kompanije 'Belgrejd erport' o svim planovima srpske nacionalne avio-kompanije, povećanom broju destinacija, širenju flote i nezabeleženom rastu putnika, za šta su već tada postojale odgovarajuće projekcije", piše u saopštenju.
Ta kompanija navela je da se nedeljama suočavaju sa "čitavim nizom problema" na dnevnom nivou na beogradskom aerodromu, koji imaju "vrlo ozbiljne posledice po redovnost saobraćaja i koji se svakim danom samo produbljuju".
Ocenili su da je situacija na aerodromu u poslednje vreme "sve više počinje da izmiče kontroli", a da su kašnjenja i otkazivanja letova usled kvara uređaja za kontrolu prtljaga 22. juna bili samo jedan od incidenata.
"Problem funkcionisanja aerodromskih službi je daleko veći od toga i hronične je prirode. Proces prihvata putnika izuzetno je usporen. Agenti na šalterima za čekiranje putnika su nedovoljno obučeni i proces traje duže nego što je standardno. Traka za prtljag staje veoma često i posledično se stvaraju veliki redovi na šalterima za prijavu putnika na let"; navodi se u saopštenju.
Usled toga, kako su naveli iz "Er Srbije", letovi se kasno zatvaraju za polazak i kasne, putnici s pravom negoduju, a prtljag neretko zaostaje na aerodromu i mora naknadno da se šalje putnicima.
"Osoblje za ukrcavanje prtljaga u avion vrlo često kasni i nema dovoljno ljudi. U večernjim časovima nedostaju zaposleni u svim službama podrške, često moraju da se čekaju i agenti na gejtovima za ukrcavanje", naveli su iz te kompanije.
Dodali su da problemi postoje i na dolaznim letovima, kada putnici zbog nedovoljnog broja zaposlenih na iskrcavanju prtljaga i u sortirnici "često moraju da čekaju prtljag duže nego što im je trajao let.
"Kada je reč o zaostalom prtljagu, on se nagomilava velikom brzinom, povratnu informaciju o statusu prtljaga je nemoguće dobiti, a postojeći zaposleni ne uspevaju ni da ga popišu, a kamoli da ga pošalju putnicima. Očigledno je da postoje problemi sa opremom i infrastrukturom, kao i da na svakom koraku u lancu nedostaju obučeni ljudi", dodali su.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 27
Tesla, oprosti im!
"Hoću, sine. Ko prvi počinje da glumi avion?"
Tamo nema ni aviona ni osoblja, milion nečijih kofera stoji.. i nikom ništa.
Ljudi svoj odmor započinju čekanjem po 9 sati zbog kašnjenja i opet nikom ništa.
Tupo, tupo..
Pedja
Ova a i ona predhodna su prodali ste sto vredi u ovoj zemllji za tepsiju ribe. A stranci/vasnici, brinu samo da zarade sto vise a Srbiju ko ......
Boki
Ovo se radi sa namerom da se obori cena air srbije, i vlasnistvo proda kumovima, stricevima i ostaloj familiji.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar