"U sadejstvu sa ostalim faktorima koji su specifični za tekuću letnju sezonu, to dovodi do učestalih faznih kašnjenja, pa i posledičnih otkazivanja letova 'Er Srbije' sa beogradskog aerodroma", navodi se u saopštenju.
Er Srbija je navela da u potpunosti razume opravdano nezadovoljstvo putnika i uputila izvinjenje svima čiji su letovi poslednjih nedelja kasnili ili bili otkazani, i zatražila od kompanije Belgrejd erport, koja upravlja beogradskim aerodromom, da odgovorno prihvati svoje obaveze i u najkraćem roku stvori uslove za redovno odvijanje saobraćaja.
Kako je saopšteno, nedostatak osoblja na ključnim pozicijama označen je kao jedan od najvećih rizika pre šest meseci u dokumentu koji se bavio nivoom pripremljenosti za letnju sezonu, ali on u međuvremenu nije rešen.
"Na zajedničkim sastancima koji su prethodili tekućoj letnjoj sezoni, predstavnici 'Er Srbije' redovno su i iscrpno obaveštavali predstavnike kompanije 'Belgrejd erport' o svim planovima srpske nacionalne avio-kompanije, povećanom broju destinacija, širenju flote i nezabeleženom rastu putnika, za šta su već tada postojale odgovarajuće projekcije", piše u saopštenju.
Ta kompanija navela je da se nedeljama suočavaju sa "čitavim nizom problema" na dnevnom nivou na beogradskom aerodromu, koji imaju "vrlo ozbiljne posledice po redovnost saobraćaja i koji se svakim danom samo produbljuju".
Ocenili su da je situacija na aerodromu u poslednje vreme "sve više počinje da izmiče kontroli", a da su kašnjenja i otkazivanja letova usled kvara uređaja za kontrolu prtljaga 22. juna bili samo jedan od incidenata.
"Problem funkcionisanja aerodromskih službi je daleko veći od toga i hronične je prirode. Proces prihvata putnika izuzetno je usporen. Agenti na šalterima za čekiranje putnika su nedovoljno obučeni i proces traje duže nego što je standardno. Traka za prtljag staje veoma često i posledično se stvaraju veliki redovi na šalterima za prijavu putnika na let"; navodi se u saopštenju.
Usled toga, kako su naveli iz "Er Srbije", letovi se kasno zatvaraju za polazak i kasne, putnici s pravom negoduju, a prtljag neretko zaostaje na aerodromu i mora naknadno da se šalje putnicima.
"Osoblje za ukrcavanje prtljaga u avion vrlo često kasni i nema dovoljno ljudi. U večernjim časovima nedostaju zaposleni u svim službama podrške, često moraju da se čekaju i agenti na gejtovima za ukrcavanje", naveli su iz te kompanije.
Dodali su da problemi postoje i na dolaznim letovima, kada putnici zbog nedovoljnog broja zaposlenih na iskrcavanju prtljaga i u sortirnici "često moraju da čekaju prtljag duže nego što im je trajao let.
"Kada je reč o zaostalom prtljagu, on se nagomilava velikom brzinom, povratnu informaciju o statusu prtljaga je nemoguće dobiti, a postojeći zaposleni ne uspevaju ni da ga popišu, a kamoli da ga pošalju putnicima. Očigledno je da postoje problemi sa opremom i infrastrukturom, kao i da na svakom koraku u lancu nedostaju obučeni ljudi", dodali su.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 27
Tesla, oprosti im!
"Hoću, sine. Ko prvi počinje da glumi avion?"
Tamo nema ni aviona ni osoblja, milion nečijih kofera stoji.. i nikom ništa.
Ljudi svoj odmor započinju čekanjem po 9 sati zbog kašnjenja i opet nikom ništa.
Tupo, tupo..
Pedja
Ova a i ona predhodna su prodali ste sto vredi u ovoj zemllji za tepsiju ribe. A stranci/vasnici, brinu samo da zarade sto vise a Srbiju ko ......
Boki
Ovo se radi sa namerom da se obori cena air srbije, i vlasnistvo proda kumovima, stricevima i ostaloj familiji.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar