Autor: Danas

Info
26.05.2017.
19:45 > 20:42
Ukoliko do kraja ove godine, kako to zahtevaju međunarodne finansijske organizacije, Železnice Srbije uz otpremnine napusti više od 2.000 radnika to će ugroziti nesmetano funkcionisanje železničkog saobraćaja u Srbiji jer je sistematizacijom koja se priprema čak njih 80 odsto iz izvršnih službi, kaže za "Danas" predsednik Sindikata železničara Srbije Dragan Ranđelović.
  • Lela

    29.05.2017 07:35
    Može mu se
    Samo iz te Infrastrukture železnice pre 5 meseci otpustio 1700 radnika, sad 1600, a onda izađe na tv i kaže kako će zaposliti 500 ljudi. I moja baba bi znala bolje, samo mislim da tu nije u pitanju neznanje nego kontinuirana pljačka na visokom nivou.
  • LJUBODRAG

    27.05.2017 13:24
    samo sto veca otpremnina
    neka ponude 450 evra po godini radnog staza i veselte boze svi da uzmu pa neka picousti uzme rukavice pa neka kaci vagone a moze i njegov sin
  • /

    27.05.2017 11:06
    /
    Mojsije
    ko ce zaraditi?
  • Nvosadjanka

    27.05.2017 09:40
    Juce Danas Sutra
    Juce na SG tema tehnoloski viskovi u JP, sada citam otpustanje radnika u Zeleznici. Sa platama jedva zivimo, bez plata umiremo, mnogi izvrsavaju samoubistva... Tuzno je sto gradski i drzavni celnici i AV zbog svojih napunjenih dzepova nemaju osecaja kako ljudi zive... i ne mogu da predvide dogadjanja sto znaci da nisu dobri drzavnici... Kazna je spora ALI DOSTIZNA !!!
  • nss

    27.05.2017 08:50
    nss
    cemu negodovanje,.....nedavno je cela srbija glasala za sve ovo sto se dogadja,dobrovoljno pristali uz usmeh i klicanje da budu prodati,ponizeni i na ulici....eto ga polako i rus i kinez i japanac i turcin i svi ko god bude hteo da nas kupi
  • luzeri

    27.05.2017 07:52
    da naš pravoslavni voz bude još pravoslavniji
    da naše slovensko pismo bude još slovenskije
  • Perica

    27.05.2017 04:49
    ###############
    Ma,to nije problem na Deonicama sa dva koloseka,jednu prodamo a druga nama!
  • ST

    27.05.2017 01:00
    Prodajte sve - BRZE JACE BOLJE...
  • Lepi Djura

    27.05.2017 00:18
    Ccc
    Ja ne znam koliko ljudi u srbiji se uopste vozi Vozivima i kada?
    Koliko ja znam vecina stanovnistva se voza busevima ali iskljucivo pred izbore.
    A sada se ovi sto su se u tim istim busevima vozili po celoj Srbiji oko necega bune!
    Za to ste se zalagali, sendvic i vodu ste dobili ,
    Sta se sada javljate. Ringispil po celoj srbiji krece tek za 3 godine.
  • маркеђани

    27.05.2017 00:07
    Кад држава није способна да одржава пруге нек се прода приватницима. Камо лепе среће да имамо возове као у Русији, где Сименс возови иду 250кмх од Москве до Санкт Петерсбурга.
  • CTEBAH

    26.05.2017 23:39
    Како русофобан наслов... А малобројни, које није мрзело да прочитају текст до последње реченице, сазнали су и то да је прошле године железнице напустило 3.000 људи, али у складу са споразумом Владе Србије не са Русима, већ са Међународним монетарним фондом. Изгледа да и ММФ ради на њиховој страни?
  • Inspektor Višekruna

    26.05.2017 23:14
    Izvinite
    Izvinite, da slučajno u ovoj zemlji nema neko normalan? Čitam i ne verujem. Mislio sam da sam oguglao na gluposti, ali ovo je stvarno previše. Najavljeni brzi vozovi Beograd-Budimpešta će se sami voziti, mašinovođa neće biti potreban? Pruga će se sama održavati? Izgleda da su za železnice neophodni jedino kancelarijski radnici.
    Sve razmišljam da mi neko nije stavio drogu u večeru, pa haluciniram!
  • Zoran

    26.05.2017 22:59
    Pa zna se
    Zna se da ništa ne funkcioniše bez birokratije. Znači jedan odredi šta će se raditi, pa to predloži na sastanku gde njih desetorica većaju, pa odluku potvrđuje komisija od tri čoveka, pa potpisuje generalni ili neko njemu blizak i onda JEDAN fizički radnik odrađuje posao koji treba da rade četvorica-petorica. Idealno.
  • Zvezde Granda

    26.05.2017 22:32
    gubernija
    Cak je i Kuba pobegla od Rusa .
  • VladimirNS

    26.05.2017 21:37
    @kk
    Tačno je da Tačerka nije privatizovala železnicu i oštro se protivila, ocenjujući da bi to predstavljalo konačan poraz njene vlade. Ipak, nešto pre nego što je podnela ostavku na mesto premijerke, prihvatila je argumente za privatizaciju Britanskih železnica, koju je 1994. sproveo njen nalsednik Džon Mejdžor. Magazin “Ekonomist” kasnije je ocenio ovaj potez kao “potpunu katastrofu".
  • kk

    26.05.2017 21:19
    ...koliko se sećam Margaret Tačer je radila na tome da proda sve u engleskoj i skine sa budžeta, samo je jednu stvar ostavila je u rukama države a to je železnica, jer je strateški veoma bitna, njome se veoma brzo može preneti najveći broj ljudi, stvari, oružja u slučaju rata i ko zna šta sve, brzo se sanira, uvek postoje u pripravnosti vojni čelični mostovi koji se sklope kao lego kocke...kako god, zato su oni imperija i paze na to, a mi nismo ništa pa sve treba da uništimo...
  • Mojsije

    26.05.2017 21:03
    Živa bila Železnica
    Dobro je, samo nek budu ruske. Niste svesni onoga što će tek da dođe, kada će železnički transport da bude jedini i neprocenjiv. Stojaće po vojnik na svakih 200m pruge i obezbeđivati prugu.
    A to, koliko će Srbija da zaradi u takvim uslovima od železničkog transporta, čije god bile pruge, to ćete tek da vidite.
    Da ne pominjem one koji će od Vranja da se transportuju nazad, među kojima ću i ja da bidnem. Naravno, sad vam plave koverte smetaju.
  • Vlada

    26.05.2017 20:57
    ---
    Vučić-land. Vučić-law. Vučić-big boss.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna