Prevara Fejsbuka razbesnela oglašivače

Fejsbuk je precenio količinu vremena koju korisnici ove društvene mreže troše gledajući video sadržaje na svome zidu.

Stvar je puno gora kada se iznese podatak da je reč o promašaju koji u nekim slučajevima ide do 80 odsto.

Fejsbuk je u svom Advertiser Help Centru izneo informaciju kako u statističke podatke, koji se iznose u proseku, ne ulazi gledanje videa u trajanju ispod tri sekunde. Ovaj način brojanja pregleda uvećava stvarno vreme koje korisnici društvene mreže troše na gledanje video sadržaja.

Drugim rečima, time što je Fejsbuk zanemario gledanje videa ispod tri sekunde, prosek trajanja gledanja videa se primetno povećava što kupcima prostora daje netačan uvid u domet svojih proizvoda.

Ovaj način računanja je trajao dve godine.

"Nedavno smo otkrili grešku u načinu na koji računamo trajanje gledanja videa. Greška je popravljena i ne utiče na naplatu korišćenja prostora", tvrde iz sedišta Fejsbuka.

Podatak je ipak uznemirio oglašivače koji su kupili prostor na Fejsbukovim videima po spomenutom principu.

"Dve godine saopštavanja o "prenaduvanom" potrošenom vremenu gledanja videa je nedopustivo", stoji u saopštenju marketinške agencije Publicis Media.

Video reklame čine veliki deo prihoda kompanije Fejsbuk. Na primer, 2015. godine firme su od Fejsbuka kupile reklamni prostor na videu u vrednosti oko 68 milijardi evra.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija