Kako je ideja sa obrokom u teglama postala biznis
Ovu radnju koja se bavi proizvodnjom i prodajom obroka u teglama vode mladi preduzetnici Ivana i Vladimir Elesin, a njihov proboj na tržištu interesantan je sa aspekta odličnog korišćenja medija i kanala komunikacije putem interneta.
Bračni par iz Novog Sada uspeo je za dve godine da svoj biznis sa Novog sada proširi na Beograd, da sem salata ponudu upotpuni i slatkišima, a biznis učini prepoznatljivim i uspešnim.
O tome kako su počeli, gde su se i na koji način oglašavali i kakva su im iskustva u pozicioniranju svog proizvoda i firme na tržištu istraživao je naš poznati onlajn strateg Dragan Varagić.
Njegov tekst o pravilnoj upotrebi Interneta u svrhu poboljšanja poslovanja, u konkretnom slučaju radnje "Tegla’s" iz Novog Sada možete pročitati OVDE.
Komentari 1
Coja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar