Kako je ideja sa obrokom u teglama postala biznis

Iako postoji tek nešto više od dve godine, o "Tegla’s" iz Novog Sada se konstantno širi priča internetom koja u prvi plan stavlja inovativnost i kvalitet njihovih proizvoda.

Ovu radnju koja se bavi proizvodnjom i prodajom obroka u teglama vode mladi preduzetnici Ivana i Vladimir Elesin, a njihov proboj na tržištu interesantan je sa aspekta odličnog korišćenja medija i kanala komunikacije putem interneta.

Bračni par iz Novog Sada uspeo je za dve godine da svoj biznis sa Novog sada proširi na Beograd, da sem salata ponudu upotpuni i slatkišima, a biznis učini prepoznatljivim i uspešnim. 

O tome kako su počeli, gde su se i na koji način oglašavali i kakva su im iskustva u pozicioniranju svog proizvoda i firme na tržištu istraživao je naš poznati onlajn strateg Dragan Varagić.

Njegov tekst o pravilnoj upotrebi Interneta u svrhu poboljšanja poslovanja, u konkretnom slučaju radnje "Tegla’s" iz Novog Sada možete pročitati OVDE.

  • Coja

    20.10.2016 19:53
    Po osamnaesti put: to nije ništa novo. Svi odavno to rade. Šta više, svi to već prestaju da rade.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija