I najmirnijem vozaču se desi da tokom gužve u saobraćaju izgubi živce kada automobil ispred njega zakasni da krene na zeleno svetlo pa "legne na trubu".
za sve ove svirače koji bi samo svirali ali izgleda ne i vozili automobil,pa setite se kad ste vi bili mladi balavi i zeleni za volanom pa i vi ste svi do jednoga pravili greške od kojih se sada ograđujete i pripisujete ih drugima...pa gospodo možda ljudi nisu iz vašeg grada a da pritom nemaju gps sistem pa im treba malo vremena da se pokrenu jer oni gledaju na 10 strana,nisu siguurni gde idu itd,možda su upalili 4 žmigavca jer im je bušna guma možda im se automobil pokvario,gledaju na kartu ili žele da vas pitaju za pravac?
1. Vozače tek kada se upali zeleno onda traže prvu brzinu, kvačilo i kočnicu i taj proces traje i traje i traje i trajeeee...
2. One koji se zaustave bilo gde, upale 4 migavca i baš ih briga da li nekom tu smetaju ili ne, oni su problem svog parkiranja rešili sa 4 migavca.
3. One koji ne razmišljaju, na bulevaru idu pravo, a stanu u desnu traku i tako blokiraju 15 drugih iza sebe koji bi mogli bez čekanja da skrenu desno, uslovno naravno.
4. Oni koji misle da retrovizor služi samo da se popravi frizura i šminka, a ne da se pogleda da li iza ima auto, nego samo promeni traku.
5. Takođe imamo i one koji ne znaju saobraćajna pravila i šta koji znak znači, pa tamo gde treba da stanu jer nemaju prvenstvo tu prolaze, a opet tamo gde bi trebali da prođu oni stanu.
6. Oni koji ne znaju da se snađu u kružnom toku, neko se izgube, čekaju, stoje, iseku nekoga itd...
Razgovarao sam sa starijim kolegom sa Saobraćajnog fakulteta, i tvrdi mi čovek da NS ima prilično dobro razvijenu saobraćajnu infrastrukturu. I kada se pogleda, zaista je tako, osim uskog grla u centru (što je uglavnom slučaj sa svim srednjim ili većim gradovima), postoje povezani bulevari, na tranzitu teretnog saobraćaja još treba poraditi ali uglavnom situacija nije kritična. U čemu je onda problem? U Vama dragi sugrađani jer: kočite 800 metara ispred semafora, potom ostavljate po 3-4 metra rastojanja dok stojite (vozilo sa kraja kolone zbog vas neće proći na zeleno), 1. brzinu koristite za vožnju, ne za kretanje, ne koristite desnu traku za skretanje desno već to radite iz srednje trake i obrnuto iz desne trake idete pravo, uslovno levo postoji na 10ak raskrsnica, potrudite se da zapamtite koje su, žmigavci ne troše puno struje, koristite ih....Ovo su uglavnom problemi vezani za navedenu situaciju. O kružnom toku, 4 žmigavca i uopšte parkiranju ne bih sada. I za kraj, ne vozim besna kola, poštujem ograničenja i propise.
Samo kada se deca zanesu i rizično igraju pored kolovoza, uz brzinu od 5 km/h. Na semaforu svakako NE, jer gospođicu možete preplašiti, krenuće ona polako..strpljen spašen.
Protiv "spavača" i onih koji su nezasluženo dobili vozačke, to je jedina mogućnost.
Obično su to situacije gde vozač(ica) ne razume levo skretanje na semaforu, ne prati dovoljno zbivanja oko sebe i smatra da je na "svom privatnom imanju".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Da li "naležete" na trubu na semaforu?
Info
•26.05.2015.
•11:41
Komentari 8
Teodosije III
v
1. Vozače tek kada se upali zeleno onda traže prvu brzinu, kvačilo i kočnicu i taj proces traje i traje i traje i trajeeee...
2. One koji se zaustave bilo gde, upale 4 migavca i baš ih briga da li nekom tu smetaju ili ne, oni su problem svog parkiranja rešili sa 4 migavca.
3. One koji ne razmišljaju, na bulevaru idu pravo, a stanu u desnu traku i tako blokiraju 15 drugih iza sebe koji bi mogli bez čekanja da skrenu desno, uslovno naravno.
4. Oni koji misle da retrovizor služi samo da se popravi frizura i šminka, a ne da se pogleda da li iza ima auto, nego samo promeni traku.
5. Takođe imamo i one koji ne znaju saobraćajna pravila i šta koji znak znači, pa tamo gde treba da stanu jer nemaju prvenstvo tu prolaze, a opet tamo gde bi trebali da prođu oni stanu.
6. Oni koji ne znaju da se snađu u kružnom toku, neko se izgube, čekaju, stoje, iseku nekoga itd...
Asterix
Razgovarao sam sa starijim kolegom sa Saobraćajnog fakulteta, i tvrdi mi čovek da NS ima prilično dobro razvijenu saobraćajnu infrastrukturu. I kada se pogleda, zaista je tako, osim uskog grla u centru (što je uglavnom slučaj sa svim srednjim ili većim gradovima), postoje povezani bulevari, na tranzitu teretnog saobraćaja još treba poraditi ali uglavnom situacija nije kritična. U čemu je onda problem? U Vama dragi sugrađani jer: kočite 800 metara ispred semafora, potom ostavljate po 3-4 metra rastojanja dok stojite (vozilo sa kraja kolone zbog vas neće proći na zeleno), 1. brzinu koristite za vožnju, ne za kretanje, ne koristite desnu traku za skretanje desno već to radite iz srednje trake i obrnuto iz desne trake idete pravo, uslovno levo postoji na 10ak raskrsnica, potrudite se da zapamtite koje su, žmigavci ne troše puno struje, koristite ih....Ovo su uglavnom problemi vezani za navedenu situaciju. O kružnom toku, 4 žmigavca i uopšte parkiranju ne bih sada. I za kraj, ne vozim besna kola, poštujem ograničenja i propise.
Observer
Ali tada bi radio i AK-47 kad bih ga imao uza sebe.
NS
Obično su to situacije gde vozač(ica) ne razume levo skretanje na semaforu, ne prati dovoljno zbivanja oko sebe i smatra da je na "svom privatnom imanju".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H