"Za dve godine, od Novog Sada do Beograda stizaće se vozom za pola sata", rekla je potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović, koja očekuje da će u novembru biti potpisan okvirni sporazum za gradnju brze pruge do Budimpešte.
Ili brze ne istine,kao i inace,netreba do Beograda pola sata,ne treba nikako sto dalje to bolje,jerbo izgleda da cela Srbija radi samo i samo za Beograd i njegove prohteve,nacionalni stadion,Beograd na vodi,brze pruge,ama ljudidokle cete da sanjate,a pri tom i da lazete narod o boljem zivotu,vec ste poceli da skupljate sigurne glasove aman za cega da mi ponovo skinete jos 10% od plate ljudi u Srbiji zive sa 20,do 25.000 dinara mesecno,a vi mastate o nekim brzim prugama,Beogradima na Vodi,Ncionalnim stadionima,nesme niko od vas da prizna vas politicara da ste nas prodali i drzavu i narod,da prodali posto nam plate odredjuje svetska banka ili MMF sta cemo raditi u sopstvenoj zemlji dokle ce te vise da nas zamajavate.
Ti jedini trezveno i racionalno razmisljas ovde :)
Pruga koja ce omoguciti te brzine izmedju NS i Beograda je poprilicno nerealna stvar, naseljena oblast u beogradskoj zoni gde vozovi nece moci razviti vecu brzinu od 60-80 km/h idu do Batajnice ( sto je 20km od centra Beograda) a u zoni Novog Sada idu do Karlovaca ( sto je 12km od zeleznicke stanice u NS), sledi da ostaje cistih 44km za razvijanje ovih "nadzvucnih" brzina. Pri tome ovaj futuristicki voz ne bi nigde stajao izmedju ova dva grada sto bi bilo totalno neekonomicno jer vecinu putnika na danasnjim linijama cine ljudi koji ulaze/izlaze na stanicama izmedju - ko je koristio voznu liniju od NS do BGD to zna. Ali voleo bih kad bi ova neverovatna naprednjacka mogucnost nekad bila ostvarena, ljudi bi mogli da imaju posao u drugom gradu, da se skoluju - secam se svojih putovanja na relaciji NS-BGD za vreme studija...
Proračun je prost. Da bi se prešlo rastojanje između dve železničke stanice (Uzeo sam u obzir da nije prokok glavna u BGu, nego trenutna), da bi se razdaljina od 76 km izmedju njih presla za 30 minuta, voz mora ici konstantno sa brzinom od 152 km na sat. Otprilike to znaci da mora ubrzati vec posle par minuta minuta da dostigne 180, i da pocne kociti pred stanicom petrovaradin, posto ce dalje od nje biti ogranicenje brzine od 100 na sat zbog krivine prema mostu. U obzir je uzeto i da ce brzina na jednom delu deonice biti i 200 na sat. Medjutim, sa obzirom i da nemamo neki standard, uz pruge prilagodjene za brzinu od 120 km/h celom duzinom, uz par deonica koje dozvoljavaju 160, sasvim je realno da se stigne od 40-45 minuta izmedju dva grada. Medjutim, to je bez stajanja, ako bi voz stajao u Indjiji, ispod 45 minuta nema sanse, osim ako se ne ide brzinama preko 200 na sat, koje se cak ni u Austriji ne primenjuju, a imaju neuporedivo veci standard od nas. Vec sa 120 na sat, voz bi bio dosta konkurentan drumskom prevozu, sa 140 bi ga presisao. Ovakva brzina sa vozovima na svakih sat vremena bi obezbedila dosta dobar privredni razvoj oba grada, uz radnike koji mogu da zive u jednom, a rade u drugom.
Pozdrav za ministarku, predlazem joj da prvo skoci i tek potom da kaze "HOP". Imacu poverenje u nju kad taj voz i krene.
Lako je obecavati sta ce biti za par godina kad ona tada vise nece biti na vlasti.
Mogla bi gospoDŽa da sedne u taj isti voz i ode epo kući da kuva ručak, sprema po svojoj kući i svom dvorištu a mi ćemo se već nekako snaći sa ovim našim starim vozovima!
Prema nekim nepotvrdjenim informacijama iduceg meseca u posetu Zeleznicama Srbije dolazi grupa japanskih zeleznickih strucnjaka kako bi se na licu mesta obucili i stecena saznanja primenili u Japanu .
A kada ce se ukinuti Parovi , Kristijan , Farma , Veliki brat , Domacine ozeni me , Selo gori a baba se ceslja , Zikina sarenica , Grand parada , ... ?
Pa ono parče kod karlovačkih vinograda ta ista
železnica rešava 40 godina,mosta nema jer su pare pojeli železničari za plate ali nema veze daj da trabunjamo.Sestro ruši ti se krov a ti menjaš zavese i skupljaš " eksperte " po "konferencijama ".Pa moji unuci u ovoj džamahiriji neće doživeti tu brzinu.Najtužnije je što je dotična neki profesor i uči decu.
Pre 30 godina je funkcionisao poslovni voz na relaciji Subotica- Novi Sad- Beograd, razdaljinu je prelazio za sat i 50 minuta. U medjuvremenu, upropasceni su i pruga i vozne garniture, lokomotive i vagoni. Medjutim, mislim da je bitnije reafirmisati vozznju zeleznicom, odnosno obnoviti i modernizovati kompletnu pruzznu mrezzu, dakle Koridor 10, kiccmu regionalnog saobracaja, ali i veci broj na njega naslanjajucih pruga: Sombor- Vrbas, Sombor- Odzaci- Novi Sad, Senta- Subotica, Senta- Becej- Novi Sad, Beoccin- Petrovaradin, Kikinda- Zrenjanin, Bela Crkva- Vrssac- Zrenjanin, Zrenjanin- Pančevo, dok bi od Zrenjanina do Zablja valjalo izgraditi 17 km nove poruge i tako najveci grad Banata pruzzno povezati sa Novim Sadom.
Hoce kretace se kada izlaznost na izbore bude kako treba, reda 90% pa da narod stvarno izabere nekoga, a ne kao sada da je izlaznost na izbore 25% sto znaci sve clanovi SNS-a.
Posto se ovo nikada nece desiti, onda voz nece nikada ici pola sata. Ne mogu da verujem sta su sve naobecavali, a ustvari ljudima treba mnogo manje al da se stvarno uradi i realno uradi. Sta 90% ljudi ima od Beograda na vodi gde ce neki arapi i biznismeni da trpaju starlete, ili od toga koliko cu da putujem do BG ako u BG ne idem svaki dan, i sl.
Ova napuderisana ministarka za saobracaj nista nije uradila! Ali slovima NISTA!Kako je nije sramota kakvi su putevi po Srbiji!Zakrpa do zakrpe,rupa do rupe! Zasto doticna ne ukine sramnu Uredbu Ilica od 2004 da kamioni i sleperi se krecu po putevima za vreme vikenda sto nije slucaj ni za jednoj zemlji u Evropi!
A za 75 godina...imati cemo super mega giga Maglev svemirsko mlazno solarni voz sa lebdecom bocnom prugom. Rezultat nase lebdece pameti....Covece... Vodite racuna da im je ona najpametnija u vladi i skoro pismena. Sta li ce tek ministar Gasic izvaliti.
Imam utisak da će se ova pruga graditi i otvarati između 10 do 15 godina odnosno otvarati njeni delovi 3 do 4 puta...
Da li se neko seća koliko se gradio Auto put do Feketića, S.Milošević ga je tri puta otvarao a kasnije su i ostali nastavili otvaranje za svaki novi 10 km puta.
KO OSTANE POSLEDNJI NEĆE IMATI NI ŠTA DA UGASI...
Tehnički je neizvodljivo doći od Beograda do Novog Sada putničkim vozom za pola sata u bilo kojoj varijanti, dajte recite to svim političarima da se ne blamiraju. Ima oko 15 stajanja, neka na svakom voz potroši 2 minuta, to je već pola sata...
Oprosti joj Boze nema pojma sta prica.Ministarka kako ce voz brzo ici preko moralno superiornog mosta?Jel to mozda mi ni ne znamo da se most izgradio,samo se ne vidi.Lupila pa ostala ziva.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Mihajlović: Od Novog Sada do Beograda vozom za pola sata
Info
•13.10.2015.
•19:48 > 19:54
Komentari 46
Schamlov
Zemljoposednik
Ti jedini trezveno i racionalno razmisljas ovde :)
Pruga koja ce omoguciti te brzine izmedju NS i Beograda je poprilicno nerealna stvar, naseljena oblast u beogradskoj zoni gde vozovi nece moci razviti vecu brzinu od 60-80 km/h idu do Batajnice ( sto je 20km od centra Beograda) a u zoni Novog Sada idu do Karlovaca ( sto je 12km od zeleznicke stanice u NS), sledi da ostaje cistih 44km za razvijanje ovih "nadzvucnih" brzina. Pri tome ovaj futuristicki voz ne bi nigde stajao izmedju ova dva grada sto bi bilo totalno neekonomicno jer vecinu putnika na danasnjim linijama cine ljudi koji ulaze/izlaze na stanicama izmedju - ko je koristio voznu liniju od NS do BGD to zna. Ali voleo bih kad bi ova neverovatna naprednjacka mogucnost nekad bila ostvarena, ljudi bi mogli da imaju posao u drugom gradu, da se skoluju - secam se svojih putovanja na relaciji NS-BGD za vreme studija...
vokille
Zemljoposednik
Nadam se da će to biti za pola sata sa pasoškom kontrolom."
Pasoska kontrola u Petrovaradinu sa ove nase strane a na Podbari sa vase?
Kiklop
zivkovic
SUMP
Lako je obecavati sta ce biti za par godina kad ona tada vise nece biti na vlasti.
banana
bane
kataklizma
buccc
devet krugova pakla
pera
delirium tremens
marko
kkk.
obecanje iz 2012
pruge
Lemi
jo
železnica rešava 40 godina,mosta nema jer su pare pojeli železničari za plate ali nema veze daj da trabunjamo.Sestro ruši ti se krov a ti menjaš zavese i skupljaš " eksperte " po "konferencijama ".Pa moji unuci u ovoj džamahiriji neće doživeti tu brzinu.Najtužnije je što je dotična neki profesor i uči decu.
Živan
Posto se ovo nikada nece desiti, onda voz nece nikada ici pola sata. Ne mogu da verujem sta su sve naobecavali, a ustvari ljudima treba mnogo manje al da se stvarno uradi i realno uradi. Sta 90% ljudi ima od Beograda na vodi gde ce neki arapi i biznismeni da trpaju starlete, ili od toga koliko cu da putujem do BG ako u BG ne idem svaki dan, i sl.
PERICA
OBEĆANJA .........Idu izbori.
Mile
Teodosije III
Voz za Moskvu kretao u 22.00 a ja u 22.45 trcao za njim i video mu samo rep.
B
to ynaci da ce voz izmedju Bgd i NS stati samo 1x ili 2x da bi se postiglo vreme od 30 minuta.
jezivluk i ogavstina
dado
Predragg
Cole
pera kojot super geniJeeee
Da li se neko seća koliko se gradio Auto put do Feketića, S.Milošević ga je tri puta otvarao a kasnije su i ostali nastavili otvaranje za svaki novi 10 km puta.
KO OSTANE POSLEDNJI NEĆE IMATI NI ŠTA DA UGASI...
IvanNS
Hmm
/
toliko je proslo od zelenovicevih brzih pruga
Tea
gsy
Zeleznicar
Lemi
Jogi letač
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H